Catalans aixakeuvus xD (#59)

1, 2, 3, 4, 511
morr escribió:Es gorda, negra, ojos negros, pelo a lo afro, labios más grandes que un ballena azul, ha nacido en Guinea Conakry, no habla ni catalán ni español ni inglés, nos comunicamos por señas y en el messenger ( que se lo paga el centro de reinsercción de la generalitat) por emoticonos.
[qmparto][qmparto][qmparto]
Apart de la conya, deixal's xerrar :P, si a tu t'agrada i la cosa pinta bé ánims i endavant!!! [oki]
¿Por qué la Font Vella Sensación sabor Mandarina tiene el mismo sabor que el Fluimucil? xD
La pregunta és com ets tant jueu com per comprar la bazofia d'aigues amb gustos rars.
Se la regalaron a mi hermana al salir de la UB el otro día y hoy me ha dado por probarla ¬¬. Yo el dinero solo me lo gasto en alcohol.
morr tu ni caso, mientras sea mayor de edad para no tener problemas...

a parte la edad no indica la madurez mental.

y las chicas maduramos antes ^_^

ah! paso de leerme todo, me han echo un mini resumen, ahora me lo leo después de cenar y comento más a fondo; ya vi el post el otro día, estaba al espera de los detalles...

sobre lo de la diferencia, yo he visto tíos de 32 empezar con una de 20 y dentro de unos meses se casan, llevan ya 3 años...
Una de la meva clase esta sortint amb un de 26 i ella té 17 jo penso que en principi no és cap problema tampoc
Aya_cat escribió:Una de la meva clase esta sortint amb un de 26 i ella té 17 jo penso que en principi no és cap problema tampoc

Vengo cansado de las artes marciales jeje.

Aya, pues yo allí veo un problema grande, se llevan 9 años, yo ni de coña, salgo con una 9 años menor ( 12 años) o mayor (30 años).

Todo lo que pase o iguale 4 años, en mi opinión no.

PD: Joder, he engordado 5 kilos desde que me pesé por última vez, un 70% es masa muscular guapa guapa, pero me temo que un 30% es consecuencia de la cerveza.
morr escribió:
Vengo cansado de las artes marciales jeje.

Aya, pues yo allí veo un problema grande, se llevan 9 años, yo ni de coña, salgo con una 9 años menor ( 12 años) o mayor (30 años).

Todo lo que pase o iguale 4 años, en mi opinión no.

.

A ver en este caso si que veo problemas, y no te cuento lo que paso cuando los padres de ella se enteraron.Pero por dos años no te preocupes
van montar una festa no???

si dos anys no és res!!!!

si es que com us agrada donar-hi voltes al tema....i als altres fotre canya...

marujos tots plegats ^_^
Fachilandia encubierta, no, gracias.
Si supieran que existen anarcoliberalistas como se quedarían los seguidores de Federico.
morr escribió:Si supieran que existen anarcoliberalistas como se quedarían los seguidores de Federico.

es que fedegguico te d'economista liberal el que jo de cirugià..
Segons un paio que conec (que fa filosofia i coses d'aquestes), deia que el fi del liberalismes no era rés més que la desaparició del estat i la instauració de la anarquia.

Tot un fenomeno el tiu

---

D'economia no se molt, i que si, la llei del mercat és molt bonica en teoria, però jo penso que l'estat està per corretgir quan aquest no es comporta com a tal, i per protegir els drets basics (sanitat, educacio, vivenda(xD), etc...)
Cafetino escribió:Segons un paio que conec (que fa filosofia i coses d'aquestes), deia que el fi del liberalismes no era rés més que la desaparició del estat i la instauració de la anarquia.

Tot un fenomeno el tiu

---

D'economia no se molt, i que si, la llei del mercat és molt bonica en teoria, però jo penso que l'estat està per corretgir quan aquest no es comporta com a tal, i per protegir els drets basics (sanitat, educacio, vivenda(xD), etc...)
SI, pero no de anarquía cómo movimiento, si no cómo falta de un poder centralizado, ya que no lo habría y serían las grandes multinacionales quienes partirían el cotarro...
Que pasa que aun no estoy en la listaaaa cawento

Jeje, ahora en serio, tampoco hay prisa, cuando pueda el creador del hilo que actualice.

Ya queda menos para que vaya a Catalunya!!! El 8 de junio ya estoy alli, espero que me trateis bien eh! Que me han contao que hay mucha gentuza, pero bueno, de esa hay aqui en Valladolid tambien y en "tos laos".

Saludos!
seerj escribió:SI, pero no de anarquía cómo movimiento, si no cómo falta de un poder centralizado, ya que no lo habría y serían las grandes multinacionales quienes partirían el cotarro...

Pos si, "libertad libertad", però per fer el que ells vulguin.

Tota una utopia negra (o com se'n digui)
La verdad es que no es exactamente así, pero bueno.

En realidad el liberalismo, en su máximo expresión es anarquismo con propiedad privada, hay un montón de teóricos no neocons que teorizan sobre la posibilidad de vivir sin Estado, uno de ellos el hijo del premio Nobel, Milton Friedman. En general suelen ser de la escuela austríaca.

En el primer cuatrimestre, tuve que hacer un trabajo sobre uno de ellos, y no veas, teorías de que es mejor un monarquía absoluta que una democracia, y así con todo.

La verdad, que no está mal pensado.

Como siempre, las cosas no son blancas ni negras, sino colores intermedios llenos de matices.
morr escribió:La verdad es que no es exactamente así, pero bueno.

En realidad el liberalismo, en su máximo expresión es anarquismo con propiedad privada, hay un montón de teóricos no neocons que teorizan sobre la posibilidad de vivir sin Estado, uno de ellos el hijo del premio Nobel, Milton Friedman. En general suelen ser de la escuela austríaca.

En el primer cuatrimestre, tuve que hacer un trabajo sobre uno de ellos, y no veas, teorías de que es mejor un monarquía absoluta que una democracia, y así con todo.

La verdad, que no está mal pensado.

Como siempre, las cosas no son blancas ni negras, sino colores intermedios llenos de matices.

I els neocons neofatxes què en diuen d'això?
Ellos defienden un liberalismo más conservador, y no tan llevado al extremo, lo tiñen un poco de nacionalismo un poco de religión, cuatro mamarrachos que se forran y tiene el kit completo..
putowarrior escribió:Que pasa que aun no estoy en la listaaaa cawento

Uy, paciecia, hace muuuuuuucho que no se actualiza :p

putowarrior escribió:Ya queda menos para que vaya a Catalunya!!! El 8 de junio ya estoy alli, espero que me trateis bien eh! Que me han contao que hay mucha gentuza, pero bueno, de esa hay aqui en Valladolid tambien y en "tos laos".

De gilipollas hay en todos lados, si te topas con alguno pasa y no le des importancia. Que luego algunos de la españa profunda tienen sueños humedos

salut [beer]
morr escribió:Ellos defienden un liberalismo más conservador, y no tan llevado al extremo, lo tiñen un poco de nacionalismo un poco de religión, cuatro mamarrachos que se forran y tiene el kit completo..

Vaja, que hi posen la puta religió els quatre meapiles fatxes que es disfressen de liberals.. ejem putin ?
Esguince: Uno más gatorce.
Esmalte: Ni lune, ni mielcole.
morr escribió:Esguince: Uno más gatorce.
Esmalte: Ni lune, ni mielcole.

Truca a noche de fiesta xD

M'estic viciant a xutar faltes http://www.unapartida.com/juegos/futbol/freekick-fusion.html xD
morr el amor t'afecta la cervell ^_^

eso es verdad de atontados e inútiles hay por todos lados....
lodis escribió:morr el amor t'afecta la cervell ^_^

Sí, me parece que es hora de irse a la cama, otro día estudiando improductivo, porque no me he enterado de nada de lo que he estudiado.

Skinheads on the rampage
pinchatela!!

i a veure si així se't passa la neura i estudies ^_^
que com no estudis pensant en aquest tema... malament, eh?? molt malament...

au xicotets una altre que va a dormir ^_^

demà me'n vaig de visita al antic cole que he quedat per esmorzar amb un amic i després pujarem ^_^
eTc_84 escribió:[qmparto]

no m'havia fixat que havies canviat la firma ^_^
bon dia, ultim dia de classe! Per fi, aquest mati a fer un tast de vins i a la tarda un parell d'horetes més.

Dilluns comença la penitencia!
Bon dia gent [bye] avui me adormit >,< o sigui q només faré un parell d'hores en comptes d 4 [jaja]
i akesta tarda... furbito crec jajaja
yo ésta tarde me voy a beber en cuanto pueda, y a brindar por Antonio Flores! xD
Jo m'estic adormint al curro xDDD

Vuic anarmen a prendrem unes pintes [buuuaaaa]
kurras escribió:aquest mati a fer un tast de vins
mita'l ell XD q bé q es cuida
ja començes a preparar la cogorcia de bon matí?[qmparto]
[plas] [plas] no m'habia donat conte que hi habia un post made in CATALONIA ! jejejeje

Bueno dons aqui teniu un altre català per apuntar a la llista !!!

Capde ( Barcelona ) [rtfm]
Hello IT?

Falta poc més d'una hora^^
joder, menuda currada me acabo de pimplar catalogando mis 110 Gb de metal extremo xD (si, me aburro).
seerj escribió:joder, menuda currada me acabo de pimplar catalogando mis 110 Gb de metal extremo xD (si, me aburro).

Jo jo sé fer mes rapid

format c: xDD
Benvingut Capde! ^^
Pel que fa a la llista, (potser m'equivoco) fa bastant més de dos fils que no s'actualitza. Sigui com sigui, el/els que se n'encarreguen quan apareguin ja t'afegiran encantats. :-P
seerj escribió: joder, menuda currada me acabo de pimplar catalogando mis 110 Gb de metal extremo xD (si, me aburro).
Ja està bé fer endreça de tant en tant. Almenys això és més productiu que discutir amb alguns trolls/energumenos q corren per misce.
edito: no vull q es malinterpreti, ho dic com a crítica dels individus que no hi ha manera de fer-los entendre q aqui no nadem em bitllets de 500€.
drknss escribió: mita'l ell XD q bé q es cuida
ja començes a preparar la cogorcia de bon matí?[qmparto]

ojala pugues pillar una bona taja per desconectar de tot.. pero bueno.. ha estat força bé.. Vaia ritus que es fan per provar un vi.. xD

drknss escribió:Pel que fa a la llista, (potser m'equivoco) fa bastant més de dos fils que no s'actualitza. Sigui com sigui, el/els que se n'encarreguen quan apareguin ja t'afegiran encantats. :-P

Més de dos fils?? serà mes de 20.. xDD
kurras escribió:Més de dos fils?? serà mes de 20.. xDD
Home, m'ha semblat massa ofensiu posar que:
els de la llista fa segles que es passen la actualització pel mismissim...
ja m'enteneu.
drknss escribió: Home, m'ha semblat massa ofensiu posar que:
els de la llista fa segles que es passen la actualització pel mismissim..
si es la vritat.. que vos fer-hi.. xD
N0o s'hi pot pas fer res... però bueno, encara q no surtin a la llista dona gust saber que la mafia burgesa catalana continua creixent [sati]
Recordeu de posar tots els MP3Tags, que despres el ml_ipod es torna boig amb els tags vuits jajaja. Jo desde que tinc el ipod, amb el mp3tags, li afexeix-ho tota la informació....

jajaja, jo si que m'aborreix-ho, i lo demés son tonteries
morr escribió:Hola corazones.

[qmparto]

així es com saludes al a xiqueta i futura novia? hola corazón?? ^_^

doncs jo al mati he anat amb esmorzar amb un amic i em pujat afer una visita al cole els hi em portat una bandeja de pastes, de pas em fet un altre café allí dalt i em fet una mica de cotilleo amb els antics profes ^_^

si que esteu aborrits, si...
Doncs a mi la que m'espera ara, a la uni s'esperen que tingui fetes varies coses alla al departament pel tema de que ara comencen exàmens... en fi aguantarem i ja esta

drkns666: Després vull que m'envïs allò X-D
Salir o no salir este fín de semana esta es la cuestión. Por un lado, tengo que estudiar a mansalva para el examen de martes, del cuál voy bastante mal, por otro lado si salgo pasarán sucesos importantes.

[mamaaaaa] [mamaaaaa]
Morr estas carregat de tonteries de preadolescent enamorada.
morr escribió:Salir o no salir este fín de semana esta es la cuestión. Por un lado, tengo que estudiar a mansalva para el examen de martes, del cuál voy bastante mal, por otro lado si salgo pasarán sucesos importantes.

[mamaaaaa] [mamaaaaa]

Doncs estudia tot dissabte, surt a fer el toc durant la nit (res d'acabar en plan seerjpapa) i sigues bon minyó i no vagis a dormir molt tard :p

[beer]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511