Catalans aixakeuvus xD (#59)

sino m'equivoco és Gravitation ^_^

el prota el Shuichi Shindou ^_^

felicitats guapa!!! ^_^
juer el jikso [qmparto] no es passa una mica amb la "mà d ferro"?
per allò q diu al principi, q no donarà avisos ni tonteries jeje a mi tan ma fa per això
a mi em sembla be, massa graciosset cridant temps remots "millors". I si a musica semporta a quelcom retard, millor q millor xD.
seerj escribió:a mi em sembla be, massa graciosset cridant temps remots "millors". I si a musica semporta a quelcom retard, millor q millor xD.

Apart que hi ha els tipics "trolls" que sempre van provocant al personal o desviant l'atenció cap on els hi convé... totalment lamentable.

A veure si cauen algun dia xD

Algú sap si el feixisme és algo genètic o mental, perquè l'altre mirant el programa aquell de debat a telemandriles feien exactament el mateix, apart de no comportar-se civilitzadament xD
una temporada de mà dura no fa mal.
Jo penso que el canvi d'avatar del jixo no calia, o si es volia donar la imatge d'implacable podia haver buscat algo més original.
PD: eTc, triunfa el de la maruja amb el bolso, anda q no he rigut XD.
PD2: Lodis, es Gravi ^^ el q passa q no trobava cap imatge dels caretos "~*LaLiHoO*~ T.T
doncs el educobainbcn sembla que ia ha caigut..
kurras escribió:doncs el educobainbcn sembla que ia ha caigut..

on ho has vist¿?
drknss mira el meu fotolog ^_ ^t'emportaràs una bona alegria ^_^

i a feedback hi ha un altre post que deu ni do també, del micki...
drknss escribió:PD: eTc, triunfa el de la maruja amb el bolso, anda q no he rigut XD.

No sé de què em parles, t'has comprat un bolso ?
eTc_84 escribió:No sé de què em parles, t'has comprat un bolso ?

Et veig amb molt poca memoria historica [jaja]
jewetc a [url escribió:http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1707996406#post1707996406[/url]]
Si jiXo ha pasado a ser el sargento de hierro con el avatar maléfico durante unos días, la pregunta puede ser.. ¿ Alejo volverá al avatar maléfico alternativo ?

Imagen

Lo tenía que poner [plas][plas]
eTc_84 escribió:Em vigileu ? [reojillo]

Et seguim com si fossis el papa de roma [jaja]
Qué es eso de los guest que dices, judío?
una rallada del talibà XD

o adorem tots al nou rei, alies el talibà de les botes de cocodril [tadoramo] [tadoramo]
us heu enterat de qe hi ha una quedada dsera a tarragona? ho dic xq no vai a anar a barna pero jo a aket si qe mapunto de cap.. es al foro de ds general.. quedada tarragona o algo així.. ale ja trigueu els tarragonins

salut
mota escribió:us heu enterat de qe hi ha una quedada dsera a tarragona? ho dic xq no vai a anar a barna pero jo a aket si qe mapunto de cap.. es al foro de ds general.. quedada tarragona o algo així.. ale ja trigueu els tarragonins

salut

A ese tipo de quedadas ni me planteo ir.

Voy borracho y me he perdido los SSerrano.
mota escribió:us heu enterat de qe hi ha una quedada dsera a tarragona? ho dic xq no vai a anar a barna pero jo a aket si qe mapunto de cap.. es al foro de ds general.. quedada tarragona o algo així.. ale ja trigueu els tarragonins

salut

pos ni idea, es que per DS no mi paso molt, pos mira ara miraré ^_^
kdd dsera? Quina por.. xD

Jue amb els Serrano, cada cop magrada més la Verbeke [babas]
kurras escribió:Jue amb els Serrano, cada cop magrada més la Verbeke [babas]

Es una preciosidad de chica, ¡vaya sonrisa!
Me presneto, soy narko, de badalona, creo haber posteando mucho más atras, pero sin llegar a seguir el hilo, lo seguiré a parti de ahora.

Siento no hablar catalán, pero es que no em gusta, aun así, aui estoi gente ;)

Me vereis por aqui.
narko.0 escribió:Me presneto, soy narko, de badalona, creo haber posteando mucho más atras, pero sin llegar a seguir el hilo, lo seguiré a parti de ahora.

Siento no hablar catalán, pero es que no em gusta, aun así, aui estoi gente ;)

Me vereis por aqui.

Benvingut/Bienvenido narko.0
narko.0 escribió:Siento no hablar catalán, pero es que no em gusta, aun así, aui estoi gente ;)

No has de sentir nada. ¡Viva Badalona coño!
lodis escribió:o adorem tots al nou rei, alies el talibà de les botes de cocodril[tadoramo][tadoramo]
Ja tornem a esmolar els punyals? XD
Benvingut narko.0
habla como quieras ^_^ aquí no tenemos manías.

heu vist el reportatge de antena3?¿ si ha sortit el Raïmon i tot (uns 3 segons XD) era sobre el Suárez.
Benvingut narko.0 ^^

Tu parla com et vagi millor, mentre ens entenguem cap problema

-------

Cagum el maleït cat_os a la party em va endosar un dorama (Densha otoko) i acabo de veure el primer capi i ja estic enganxat.

Això sí, he rigut com un putu cabró xDDDD
apa púes a fer-me el canutet d'herba qe ja toca.. tota la nit fent-me'ls de xixa, ara per fer-me el de bona nit de matuja..
d'aixó.. demá m'en hi vaig a fer uns massatges d'esquena i peus i de pas, pel mateix preu en demano un de callista, qe patinant i aixó faig por

salu i força a lo canut, adeu juantxis i xeics
Hijos de puta, cómo nos venden la moto ahora de que todo fue de puta madre y que Suárez era el más democrático del mundo mundial. Y el hijo de puta del Aznar haciéndose el puto gracioso, menuda mierda de país de pacotilla éste....

Me voy a compar una tienda de campaña en el decathlon, ale.
seerj escribió:Hijos de puta, cómo nos venden la moto ahora de que todo fue de puta madre y que Suárez era el más democrático del mundo mundial. Y el hijo de puta del Aznar haciéndose el puto gracioso, menuda mierda de país de pacotilla éste....

És lo que té el país de la pandereta

Sobre el Suárez podries ampliar una mica, que jo només he fet que escoltar coses bones...
Hombre, nadie, repito, nadie, por muy progre que sea, llega a ser Secretario General del Movimiento, eso ya tendría que hacernos pensar, pero bueno. Nos intentan vender de que el máximo dirigente de la Falange Española Tradicionalista y las Juntas de Ofensiva Nacional Sindicalista era el más progre del mundo, junto al Rey, claro está, y todo bien aliñado con la vendida de motos más grande del s. XX junto con lo del Holocausto, que en España, a la muerte de Franco, hubo algo llamado Transición. ¿Transición de qué? ¿De un fascista dictador, a su heredero? En fin... Lo lamentable es que en ésa época CCOO y UGT podrían haber marcado la diferencia, pero en vez de eso se vendieron junto al fascista nº 2 de la transición, ese que izo que el PSOE se apartara de las tesis Marxistas, un tal Felipe Gonzalez.

Total que me voy a comprar ésto por inet, creo xD:
Imagen
Vale, lo del suarez es lògic, no hi havia caigut.

Lo de la transició fins a cert és comprensible, estaven tots ben acollonits pels militars, però ara que es parla de retirar simbols feixistes del carrers, investigar les fosses comunes, retorn dels papers de salamanca, la puta espanya de la pandereta i el botellon ve tocant els collons.
En fi una segona transició fa falta acompanyada d'una patada al cul dels borbons, que no són més que uns vividors.

PD: Holocaust?? ¬_¬
Cafetino escribió:Vale, lo del suarez es lògic, no hi havia caigut.

Lo de la transició fins a cert és comprensible, estaven tots ben acollonits pels militars, però ara que es parla de retirar simbols feixistes del carrers, investigar les fosses comunes, retorn dels papers de salamanca, la puta espanya de la pandereta i el botellon ve tocant els collons.
En fi una segona transició fa falta acompanyada d'una patada al cul dels borbons, que no són més que uns vividors.

PD: Holocaust?? ¬_¬

Da igual lo acojonados que estén, si se hacen las cosas, se hacen, no se dicen que se hacen y luego nos quedamos igual. Ésto es un régimen continuista donde los asesinos de antaño siguen impunemente regocijándose de su poder y su hijodeputez.

Sobre el Holocausto, pues eso, que de 6 millones nada, está más que comprobado según fuentes neutrales y judías que hubo entre 400.000 y 1.200.000 muertes.
Hola a tothom, em paso per primera vegada per aqui i sóc de l'empordà! [plas]
seerj escribió:Hombre, nadie, repito, nadie, por muy progre que sea, llega a ser Secretario General del Movimiento, eso ya tendría que hacernos pensar, pero bueno. Nos intentan vender de que el máximo dirigente de la Falange Española Tradicionalista y las Juntas de Ofensiva Nacional Sindicalista era el más progre del mundo, junto al Rey, claro está, y todo bien aliñado con la vendida de motos más grande del s. XX junto con lo del Holocausto, que en España, a la muerte de Franco, hubo algo llamado Transición. ¿Transición de qué? ¿De un fascista dictador, a su heredero? En fin... Lo lamentable es que en ésa época CCOO y UGT podrían haber marcado la diferencia, pero en vez de eso se vendieron junto al fascista nº 2 de la transición, ese que izo que el PSOE se apartara de las tesis Marxistas, un tal Felipe Gonzalez.

Almenys va elegir el cami de la democracia enlloc de seguir amb el regim, que tambe hagues pogut passar i es va fotre a ucd que estava una mcia mes allunyat del regim que no pas alianza popular.
La resta es lo que tu dius, el jefe del movimiento, "fabrica" ideologica del tio paco, la democracia no crec que estes dintre les seves idees.

Visca el barça!! gracies a ezquerdinho tenim la copa catalunya xDD
Acabo d'arribar d'anar a buscar el titol(que per cert, va costar 155, i no 120 com vaig dir l'altre dia) i vaia estafa, tant que ha costat i no esta firmat ni pel rei ni pel froilan...
Cafetino escribió:Acabo d'arribar d'anar a buscar el titol(que per cert, va costar 155, i no 120 com vaig dir l'altre dia) i vaia estafa, tant que ha costat i no esta firmat ni pel rei ni pel froilan...

I per la Leti tampoc? pff, aquest títol no val per res dons xDD

Com porteu el dia? jo ara mateix estic passant el primer manga de Ganzt per llegir-ho a la DS [plas]
-al- escribió:Hola a tothom, em paso per primera vegada per aqui i sóc de l'empordà! [plas]

alt o baix ? [barret]
Ahir estava pensant apuntar-me al club de cartas de lite, però em fa molta mandra!

Lodis tu hi ets no? em podries explicar més o menys com funciona?
Cafetino escribió:Acabo d'arribar d'anar a buscar el titol(que per cert, va costar 155, i no 120 com vaig dir l'altre dia) i vaia estafa, tant que ha costat i no esta firmat ni pel rei ni pel froilan...

I perquè el vols firmat per un Borbó si fa uns pocs pots els posaves a parir? [jaja]
jo lu dl titol em sembla q passaré, amb el certificat en tinc prou jeje
ala avui ja he fet preinscripció per graus superiors i uni jeje ara només queda la sele i ja em tocarà triar q fer els pròxims anys :?
ZholvaX escribió:
I perquè el vols firmat per un Borbó si fa uns pocs pots els posaves a parir? [jaja]

Collons, ja que pago que treballi una mica el malparit X-D
0m3gA escribió:Ahir estava pensant apuntar-me al club de cartas de lite, però em fa molta mandra!

Lodis tu hi ets no? em podries explicar més o menys com funciona?

jo estic per tot arreu XD

doncs és fàcil, poses un post de que t'hi vols apuntar i llavors la gent o t'enviarà un mp preguntar la direcció o envies tu de la llista (al 1er post em sembla que ja està actualitzat que la ninfa estava malalta) ella mateixa t'escriurà la carta "oficial" de benvinguda i listo jeje

jo vull una carta, eh?? [jaja]
Cafetino escribió:Collons, ja que pago que treballi una mica el malparit smile_X-D
A aquells només se'ls cansa la munyeca de saludar a la càmera.
Tenint en compte que posen la firma escanejada... poca feina fan.. XD
lodis escribió:

jo estic per tot arreu XD

doncs és fàcil, poses un post de que t'hi vols apuntar i llavors la gent o t'enviarà un mp preguntar la direcció o envies tu de la llista (al 1er post em sembla que ja està actualitzat que la ninfa estava malalta) ella mateixa t'escriurà la carta "oficial" de benvinguda i listo jeje

jo vull una carta, eh?? [jaja]

Una carta? si jo no se escriure xDD

Ja m'ho pensaré però suposo que acabaré apuntat jaja [angelito] em fa ilu rebre cartes, que treien las del banc, fa segles que no rebo una!
drknss escribió: A aquells només se'ls cansa la munyeca de saludar a la càmera.

No oblidis que alguns també comencen a agafar dolor a la pelvis de tan moure-la....

kurras escribió:Tenint en compte que posen la firma escanejada... poca feina fan.. XD

Lo bo és ni això, hi han les firmes del rector i del encarregat de gestió academica
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911