Catalans aixakeuvus xD (#59)

16, 7, 8, 9, 10, 11
483 doyoumind (Barceona-bcn)

amunt eol xo mes catalunya!
doyoumind escribió:483 doyoumind (Barceona-bcn)

amunt eol xo mes catalunya!
benvingut pero no ets el 483

La llista actualiztada es aquesta

salutt
Ultimament allistem mes soldats... Benvinguts TOTS!
575. doyoumind (barcelona-bcn)
ZholvaX escribió:Ultimament allistem mes soldats... Benvinguts TOTS!

Si tan sols un 5% de la llista fossin soldats.. xD

seerj, quines f*ckin' webs de jueus mires?

PD: Avui es 06-06 [sati]
Estoy viendo una película sobre unos Erasmus en Barcelona, y como molan las francesas.
eTc escribió:PD: Avui es 06-06 [sati]
:-| Si q t'hi fixes [jaja]
Benvingut doyoumind !
Veiam aquestes marujes del msn q diuen q se'n van a veure sèries (darker than black era?) i no tornen ¬¬...
encara fas d'infermera? anava a dir el mote de la eli, però és millor no fer-lo públic per al seu futur professional :P
Arj! ja hi tornen a misce amb lo del "Octubre del 67, el año en que atacamos" jo ja no se si prendrem-ho en conya o que xDD

Lodis, avui res de res del hosting tampoc, com l'enganxi demà >_<
morr escribió:Estoy viendo una película sobre unos Erasmus en Barcelona, y como molan las francesas.

Una casa de locos?
morr escribió:Estoy viendo una película sobre unos Erasmus en Barcelona, y como molan las francesas.

franceses franceses [plas] segur q té q ser un desmadre una colla així jejej

vale no he dit res jajajaja notu una ombra q em vol matar si dic coses aixi jajajaj
drknss escribió: :-| Si q t'hi fixes [jaja]

No ho puc evitar, tot em recorda a tu :-| :-|
Aya_cat escribió:Una casa de locos?

Sí, me he pegado unas buenas risas. Ahora voy a ver Trabajo basura.
Ja hi tornen amb l'octubre del 67 [mad]
ZholvaX escribió:Ja hi tornen amb l'octubre del 67 [mad]

:? :?
eTc_84 escribió:No ho puc evitar, tot em recorda a tu :-| :-|

ooo que romàntic tailbà XD
NGC escribió::? :?
Suposo q tu estàs com jo, ni idea de què va el tema, i es veu q es un tema problemàtic .
(algu m'ho podria explicar breument per privat??? merciii)
lodis escribió:ooo que romàntic tailbà XD

no em facis parlar...

L'Octubre del 67 va ser una data fatídica, encara en tenim conseqüéncies avui en dia, no sé perquè la gent s'afanya a recordar-ho [decaio]
Jo sincerament, tant de secretisme amb aquests fils em posa de mala llet.
Si algú m'ho pot explicar via mp li estaria molt agraït
es va liar la del mil l'últim cop que algú va posar un fil sobre el tema...i ara el graciós de torn obre un altre...en fins...
lo del 67 otra vez? ya cansa, coño, salid y bebed más que ya huele a gangrena
Avís, no vull q penseu q va en to borde: Vale, el tema se las trae, però jo no tinc avi a qui preguntar i si vosaltres no m'ho voleu dir, una de dos, o em refio q els meus pares en sàpiguen algo o tibo de buscar entre els tropecientos resultats del google a veure quantes coses van passar en tot un mes.
Però amb el google ja ho he provat, i pel que m'ha semblat entendre d'altres fils, la informació és molt general. I suposo q encara q tibi de les vàries enciclopèdies q hi han per casa, em quedaré =.

Veig que si vull saber de què va m'haure de buscar la vida...
...

Que no pasó nada, joder, es una puta frikada de 4 pajilleros mataos que en su puta vida han salido de su cuarto.

Es cómo si empiezo a hablar ahora yo de Enero del 81 y lo que "pasó". que tristes se pusieron nuestros padres bla bla bla.

Joder, suena a borde, pero joer, que se ve a la legua, vamos ^^.
seerj escribió:...

Que no pasó nada, joder, es una puta frikada de 4 pajilleros mataos que en su puta vida han salido de su cuarto.

Es cómo si empiezo a hablar ahora yo de Enero del 81 y lo que "pasó". que tristes se pusieron nuestros padres bla bla bla.

Joder, suena a borde, pero joer, que se ve a la legua, vamos ^^.

Quin historietista estàs fet :-| :-|
El gener del 81 hi va haver el manifest dels 2300 cadàvers.
esteu molt avorrits....

aneu a beure, fumar, jugar al a ds, la psp, la play, la wii o la 360, a "pinxar" a la novia, el vici el vici!! però no degenereu tant XD
lodis escribió:aneu a beure, fumar, jugar al a ds, la psp, la play, la wii o la 360, a "pinxar" a la novia, el vici el vici!! però no degenereu tant XD

Ets cruel... a aquesta epoca dir això [mamaaaaa]

He dit que dema al matí tinc reunió i encara no tinc res fet? En fi, farem 4 gargots i vendrem al moto....
bueno, jo ara estic amb la ds ^_^ jajaja

però una mica de descans no bé mal, avui he vist el capi 8 de dark than black ^_^ jajaja es superen :)
seerj escribió: [tomaaa] [lapota]

quelcom més a afegir ?
lodis escribió:però una mica de descans no bé mal, avui he vist el capi 8 de dark than black ^_^ jajaja es superen :)

Jo aquesta la porto al dia^^

Per cert, hi ha un de nou de lucky star :p
eTc_84 escribió:Quin historietista estàs fet :-| :-|
El gener del 81 hi va haver el manifest dels 2300 cadàvers.

Eres un pancagtistas, comunista y tegroguista, que esta degmembrando españa con tu amigo zetapé.
NGC escribió:
eres un pancagtistas, comunista mason, que esta degmembrando españa con tu amigo zetapé.

Viva Castilla la Gorda!! xDDD
Cafetino escribió:Viva Castilla la Gorda!! xDDD

No manipulis les cites!!! [360º] [360º] [sati]
[quote="Cafetino"]
Jo aquesta la porto al dia^^

Per cert, hi ha un de nou de lucky star :p [/QUOTE

ho se, i el 10 en camí, però m'espero al a versió de AU ^_^
no tinc tanta pressa...XD

bona nit xiquets!!!
lodis escribió:ho se, i el 10 en camí, però m'espero al a versió de AU ^_^
no tinc tanta pressa...XD

bona nit xiquets!!!

Jo per ara, excepte el 1, he esperat la versió de AU ^^

Bona nit Lodisss
NGC escribió:Eres un pancagtistas, comunista y tegroguista, que esta degmembrando españa con tu amigo zetapé.

Eh eh, que avui l'enanito fedeguico ha dit que als trens de l'11M va explotar tytadine i que l'unic president ejpañol que ho ha fet be amb eta va se l'asnar [sati]
eTc_84 escribió:Eh eh, que avui l'enanito fedeguico ha dit que als trens de l'11M va explotar tytadine i que l'unic president ejpañol que ho ha fet be amb eta va se l'asnar [sati]

Que torni a fer un manifest amb mes de 2300 perits dient que es titadine....
No sabia que ara era quimic, de la policia cientifica,etc... el enano.

Jo li enviaria uns quants roflcopters carregats amb el suposat titadine, aixi el podra examinar d'aprop
NGC escribió:Que torni a fer un manifest amb mes de 2300 perits dient que es titadine....
No sabia que ara era quimic, de la policia cientifica,etc... el enano.

Jo li enviaria uns quants roflcopters carregats amb el suposat titadine, aixi el podra examinar d'aprop

[tadoramo]Best Post de Catalans aixekeuvos #59 [tadoramo]
[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
Bon dia gent, ala tot el dia estudiant [mad]
Bon dia a tothom ^^

una que esta en descans

lodis no ho vaig veure si hi havia res més, despres al migdia no hi soc pero parlem a la nit si d'aixos [Ooooo]
Un grito, dos gritos, tres gritos, ¡presidente Federico!.

Pasaste al mio llau de la mano d’otru
ente tola xente col to traxe verde.
Yera yo mui mozu, quicias impulsivu,
El casu ye qu’el coral diome un gran baltíu.
Un dia tres d’otru, naguando por vete,
pasaba pel sitiu onde tabes siempre.

Imagen
si havia algo més de que?? aya me perdut, tinc masses temes oberts amb tu i avui tinc el cap espès...

t'he de passar unes fotos ^_^

me'n vaig a estudiar, que vagi bé el dia!!!
Joder, menos mal que aún las tiendas no están cerradas, hoy es el cumpleaños de mi padre.

¿ Cómo véis una colonia ?
Si es buena, una colonia está muy bien xD

Lodis, crec que aquesta tarde faré lo del hosting, al final l'he demanat al jefe el mail dels tios del host i els he preguntat els dubtes i m'acaba de respondre ara, així que aquesta tarde ho compraré!
Los regalos a los padres son siempre tópicos xD: colonia, cartera de piel, corbata, etc...xD

Imagen
morr escribió:Joder, menos mal que aún las tiendas no están cerradas, hoy es el cumpleaños de mi padre.

¿ Cómo véis una colonia ?

sinó saps la que li agrada, abans de comprar-li alguna que no es posarà, millor que vagis a lo pràctic com ha dit el seerj, cartera, clauer, corbata, camisa, roba d'esport si en fa...
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11