Catalans aixakeuvus xD (#5)

17, 8, 9, 10, 11
DANNY escribió:Sempre que hi ha un fil que parla malament d'alguna cosa de Catalunya o dels catalans o dels nacionalistes o el que sigui, veniu aqui a fer petar la xerrada (quin fastic d'expressio, no? XD) sobre lo dolents que son XD


Veig que saps llegir [jaja]
A veure si arriben ja els torrons per l'amor de deu XD

[bye]

PD: De fet no se si es que "ja" han arribat o si es que no han deixat d'estar-hi pero fa poc vaig anar a un supermercat (carrefour, crec) i tenian torrons... De xocolata... De xocolata amb galeta... De xocolata blanca... De crema catalana... Quina fam XD
els torrons... una altra delicatessen de la que no en soc gaire amic
no m'ho havia plantejat mai, k tiquismiquis que soc [carcajad]
Herejia!! (com collons es "herejia" en catala? :?)

A mi els torrons "clasics" (el de yema (yema? iema? llema? XD), el dur, el tou, el de fruites...) no m'agrada cap, pero els que van sortint cada any nous... De nesquick, de lacasitos, de conguitos, de baileys... [babas]
a mi el que més m'agrada es el de xocolata amb arròs xD

I "yema" en català es rovell [fies]

Algú sap pq les castanyes provoquen tants gasos? xD
Paboh escribió:a mi el que més m'agrada es el de xocolata amb arròs xD

Tambe, tambe... [babas]

Paboh escribió:I "yema" en català es rovell [fies]

Collons, mai ho havia sentit

Paboh escribió:Algú sap pq les castanyes provoquen tants gasos? xD

Primera noticia que tinc al respecte XD
i herejia = heretgia

si, aquests torrons moderns no estan malament, clar que personalment no els considero massa torrons, segurament si busquessim al diccionari una definició per torro, no coincidiria gaire amb el que son aquestes tables de xocolata amb galetes i similars
pero si, estan bons ;)
DANNY escribió:Sempre que hi ha un fil que parla malament d'alguna cosa de Catalunya o dels catalans o dels nacionalistes o el que sigui, veniu aqui a fer petar la xerrada (quin fastic d'expressio, no? XD) sobre lo dolents que son XD

Sip, i és una cosa que no m'agradaria que es convertís en costum, no em sembla bona idea parlar en públic d'algú quan no hi és present. No m'agradaria que en un fil 'Españoles levantaos xD' es dediquéssin a parlar de 'lo dolents' que són els catalans/istes.

sgaesux escribió:Veig que saps llegir [jaja]

[qmparto][qmparto][qmparto]

DANNY escribió:PD: De fet no se si es que "ja" han arribat o si es que no han deixat d'estar-hi pero fa poc vaig anar a un supermercat (carrefour, crec) i tenian torrons... De xocolata... De xocolata amb galeta... De xocolata blanca... De crema catalana... Quina fam XD

Jo en un Condis he arribat a comprar torrons d'oferta en ple mes d'agost ^^'.
DANNY escribió:Herejia!! (com collons es "herejia" en catala? :?)

Heretgia.


A mi tot el tema aquest dels panellets / moniatos / torrons tampoc m'apassiona gaire...


PD: Gasos? xDDD
q ara sóc l'únic que li passa aixó? xD
Bones, us escric un cop més des de fora de territori opressor, aquest cop reconegut per tots, Carcassene, França [oki]
Què és aixo de montar merder i no esperar? Links, links [looco]

Salut, ja tornarem a plantejar batalla aviat [barret]
Paboh escribió:q ara sóc l'únic que li passa aixó? xD


Sona a excusa doncs XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Amb lo maco k es poder despotricar en catala i sense k et tokin (gaire) els COLLONS [looco]
Fem servir el fil com a el k voldriem dir i no ho fem
PD: a mi els panellets m'embafen massa, les castanyes torradetes si k em molen [sonrisa]
Viva los panellets cagon dios!
els panellets [buaaj] , igual que els moniatus... les castanyes i res més! Castanyes torradetes amb cucs.. [babas] [babas]
Que poco catalanes, botiflers!

Imagen
Si no m'agraden..no m'agraden! Sigui d'on sigui [ginyo]
Bon dia catalans! 3 nits seguides de barrakes, avui la 4a [fumeta] [fumeta]
Nestic hasta los huevos dels panallets ia! No magraden gens, i en trobo fins i tot a la sopa
macarrone escribió:morr [noop]


Tens raó, mira que deixarse en JJ XD
Sap algú si demà estarà obert el Corteingles de Sabadell?? Es per anar a reservar la meva X360 [fies]
ni idea, jo la tinc reservada ben a prop, al blockbuster de l'eix :p
la pròxima trobada la podriem fer a casa d'un dels posseidors de la xbox360 no? xD
Mare meva nois, estic suant en aquells dos fils. Quina ratllada.


Article a e-notícies:

El Govern valencià censura els 'catalanismes' als documents oficials.

Els tècnics lingüístics de la Generalitat Valenciana han denunciat que els ha arribat una instrucció verbal de Presidència que els incita a canviar la paraula desenvolupar, que els tècnics han inclòs en documents oficials, per desenrotllar. La Direcció General del Secretariat de Govern i Relacions amb les Corts ha dit que és “per ajustar-se als criteris de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua”, tot i que el Diccionari Ortogràfic i de Pronunciació del Valencià, aprovat per l’Acadèmia, aplega el terme desenvolupar. Més enllà de l’anècdota del terme desenvolupar, els correctors i traductors denuncien la situació d’ingerència i coacció a què els sotmet contínuament el Govern valencià, una ingerència que mira de desterrar dels escrits oficials “catalanismes” com ara endemà, empara, servei, ordre o despesa. Els tècnics s’han negat a acceptar la instrucció, amb la qual cosa Presidència haurà d’esmenar pel seu compte els documents, i han reivindicat un canal de comunicació directe amb l’Acadèmia per evitar qualsevol ingerència i intromissió en la seva feina.

http://212.230.10.53/popups/popEnviarElemento.asp?idSeccion=1&idSubSeccion=2&id=22602
El Govern Valencià cada cop es fica més merda a sobre.. bua, llegir aquestes coses de bon mati li donen a un ganes de fer coses dolentes.. [sati] xD
Per cert, ningú sap lo del CI?? Es que no vull anar per mirar la persiana [carcajad]
tredi truca al CI:

CI Sabadell:

Av. Francesc Macià, 58-60
Tel.: 937 284 800. Fax: 937 233 439
Restaurante: 937 284 800

Jo ja fa dies que la tinc reservada al CI, no se com tindran el tema dvd's de reserva, quan truquis demana per videojocs i els hi preguntes si tenen o no. En el cas de que no tinguesin, al Erosky han obert una tenda de videojocs i en tenien bastants al mostrador.

Per cert ja l'he pogut probar al bus i es una passada, nomes un mes pel dia 2 [looco]
Gerim escribió:Mare meva nois, estic suant en aquells dos fils. Quina ratllada.


Article a e-notícies:


http://212.230.10.53/popups/popEnviarElemento.asp?idSeccion=1&idSubSeccion=2&id=22602

Què es pot esperar de feixistes ignorants? [jaja]
En la meva ultima resposta ja habien començat a desfassar massa, sense arguments i amb mentides repetides una i altra vegada.
Ja m'he cansat per uns dies de parlar amb parets.
Bueno ya tengo por fín la historia completa de lo que les ha pasado a unos colegas míos que han ido a un concierto de oi! en CIUDAD REAL.

En la posada donde se alojaban había gente de Cataluña y de Mallorca, y arriba de ellos unos gitanos. La cuestión es que por la noche comienzan a escuchar ruidos de ostias y puñetazos que le estaba propinando el gitano a su mujer, además de unos gritos acojonantes. El gitano se ve que tiró con su pistola un tiro al aire.

Subió un tipo de Mallorca a ver que pasaba, y el gitano se emparanoyó y en su mente se formó la idea de que el mallorquín se follaba a su mujer. Se volvió como loco, y le apuntó con la pistola, el mallorquín corriendo escaleras abajo, y picando a las puertas de los compañeros, que viendo el panorama, todos corriendo fuera de hotel.

Al día siguiente vino la madera, y les dijo amis colegas que había sido un incidente sin importancia.

Fín.

PD: Desde luego parece de película.
Incidente sin importancia?? Joder, para que tenga importancia que debe de haber una batalla campal o un buen tiroteo? Pa cagarsee
Collons amb el blog del morr... :O
Acabo de trucar al CI i no l'afafa ningú...doncs demà em passaré per L'Erosky a veure que tenen per allà. Al saló del manga hi habia una X360...em van agafar ganes de fotre el palo[bad], ya queda poquet pel dia D, quines ganes.. [babas] [babas]
Los diputados del Parlament Catalan se suben el sueldo y amplían el bar

El Parlament de Catalunya aprobó ayer por unanimidad, en una reunión a puerta cerrada, el presupuesto para 2006, que queda en 69.590.795 euros e incluye una partida extraordinaria para obras de 8,3 millones.

La reunión secreta será la última que se realice ante la reforma del reglamento. El incremento más importante se destina a ampliar el bar-restaurante y la cocina del Palau, que pasará de 150 m2 a unos 600 m2 en la planta baja. En el capítulo 1 del presupuesto se establece una subida salarial del 3,1% para los diputados y funcionarios, según el IPC.
Segons interpreto l'article, els diputats i funcionaris igualaran el seu salari amb la pujada de l'IPC. Si és així ho trobo de puta mare, i el titular és sensacionalista.
I ara dire jo que la casa reial s'emporta 8 milions d'euros enfront els 80mil del president de l'estat, aixo si que es una vergonya.
Macarrone esto no es una competición de haber quien gasta más si España o Cataluña, por otro lado aunque respete todas las medidas que conciernen a la divulgación de la cultura de bar, me parece que está ampliación la tendrían que haber hecho en el bar "manolo" de la esquina que el pobre tiene 30 m^2 y va a tener que dividirlo para los no-fumadores.
al meu post no hi ha cap comparació Catalunya-Espanya

Zapatero (President de l'Estat Espanyol) 80.000€
Casa Reial (Institució Arcaïca i no Democratica Espanyola) 8.000.000€

ho veus mes clar ara?
Sigo sin ver que tiene que ver el subnormal y asqueroso Rey de las Españas en esta noticia.
a quina noticia?

es un comentari apart tant lícit com el del sou dels parlamentaris, simple informació
Ostia puta no em fiqueu aqui al rei [buaaj] ... Com pot ser la gent tan subnormal d'adorar al rei i alegrar-se de que hagi nascut un més?? On s'han deixat el cerbell? [lapota]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
osti a més de'n morr com a esser curios akest fil es ple d'xboxers [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]

PD: els politics foten fàstic, fa no tant al parlament espanyol van fotre una piscina climatizada al terrat per els diputats. I jo amb un pentim amb 128mb de ram al meu curro (ke es un servei public) y q per imprimir un paper es tira 2 minuts
Aqui els Sonyers corren peril... [uzi] X-D X-D X-D
Tzare quan aniras a per la teva X360?? [carcajad] [carcajad] [carcajad]
Hola a tothom, he resucitat.

Res, volia saludar-vos a tots i en especial al Keops, que mel vaig trobar amb la càmera allà davant el camió de Xbox360 de Carrefour el Prat i ens vam conèixer sense saber ni que ens coneixiem de per aquí.

Res, només volia fer una mica de "spam" i dir-vos que està naixent un nou portal de videojocs en català.

Ara està en fase beta, però ja operatiu. Espero trobar-vos a tots per allà.

Per cert, avui és un gran dia, com ho tenim a aquestes hores el debat de l'estatut ?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Tzare quan aniras a per la teva X360??

La veritat eske vaig estar temptat (per agonies XD ), pero ja va passar el moment. Si es confirmes k PGR3 funciona amb el DrivingForcePro hi hauria una oportunitat x comprarla, pero ara per ara no hi ha res k em faci gracia (apart d la millora grafica, es clar). Aguantare (si ppuc) a k es digui algo de ps3 i Revo ja k s'ajusten + als meus gustos. I a mes el PES5 de ps2 va de PM online. I hi ha el shadow of colossus, MGSubsistence etc etc... i Mario kart de DS ;) prou per tenirme distret

.
dir-vos que està naixent un nou portal de videojocs en català.


doncs cap alla. Jo voldria fer algo smilar kuan es puguin registrar els .cat
Curiosos vosotros, que sépais que os estoy observando vuestros comportamientos para hacer un estudio.

Tzare, el shadow colosus ese, está bien, es que tengo un colega que no me para de hablar de él, pero es que civilization es mucho civ.
tzare escribió:
doncs cap alla. Jo voldria fer algo smilar kuan es puguin registrar els .cat


doncs aputnat amb nosaltres XD
A mi m'agradaria col·laborar d'alguna manera en alguna d'aquestes webs q fareu o esteu fent :$
Paboh escribió:A mi m'agradaria col·laborar d'alguna manera en alguna d'aquestes webs q fareu o esteu fent :$


Doncs passa per ******** i registre't; per allà en palrem [barret]

1 min perqué en ZP comenci a parlar de l'eStatut
Ep Ruixii, com va tot?

No feu cas al Tzare, es un sonyer confes [toctoc] [toctoc]
voldreu dir que començaran a malparlar, no? perque a parlar a madrid de l'estatut, poca gent...A més es que quasi ningú se l'ha llegit de ota aquesta caspositat espanyola que no para de fotre merda...una cosa es estar d'acrod o no, pero l'altre es el que fan molts...fotre merda a lo desconegut per interesos propis....


Saluts [beer]
en Tzare s'avergonyeix de ser sonyer, m'ho va confessar quan anavem de camí a Sabadell xDDDD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11