Molt bo el debat, la votació 197 a favor, 144 en contra i 1 abstencio per error (ves a saber de qui)
el debat molt bo, sobretot la part final de repliques, el rajoy ja no sabia ni d'on li venien les osties, he disfrutat, no tan sols li han rebatut els seus arguments, (cosa facil, per cert, tot eren falacies i demagogia repetides un i altre cop) sino que a mes els hi han recordat el glorios passat de l'aliança popular com a hereus del franquisme ideologic, en rajoy i el seu partit s'ha retratat a base de be amb la seva mala educació reiterada (feina han tingut per acabar els torns de replica) i arguments falsos i repetitius
No se quina audiència deu haver tingut el debat, però qui l'hago vist haura après moltes coses que potser ignoraba sobre aquest partit anomenat pp, el mateix rubalcaba els hi ha dit, que gracies a que s'estaba transmetent per la tele, la gent veuria com de democratics son els del pp
-----
-----
Cambiant de tema, els xboxers serem moltes coses, pero casuals ho dubto, solem ser gent que porta molts anys en aixo dels videojocs, jo per exemple vaig començar amb un MSX de cinta i de gent "il.lustrada" al forum d'xbox 360 en hi ha un fotimer
no se si era en broma aixo de casuals, pero per si un cas queda dit
P.D: jo aquesta generació probablement tambe em fare amb una ps3, tot i que no vaig tenir ni ps1 ni ps2