Catalans aixakeuvus xD (#61)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:
jo vull un mc menu deluxe, amb patates i beguda gran, un happy meal i unes patates deluxe, doble de salsa per l'amanida cesar amb pollastre cruixent gràcies [666] [+risas] [jaja]

ho sento però tenia que dir-ho [ayay] [inlove]

XD!!!!!!

posa't a la cua que ja m'ho han demanat uns quants eh [666] intentare pero no vingueu tots el mateix dia

si que passa U.U s'havia de currar
Aya_cat escribió:Buaaa la meva ultima setmana de llibertat i la millor

demà una que comença a treballar >.<

i de què treballaràs? del mcdonalds? xD
lodis escribió:que dius? i has hagut de tornar a pota o que??

[jaja] [jaja]

Ha vingut l'eTc a buscar-me amb el seu roflcopter [sati]

Ha tocat avisar la grua, on hem deixat el cotxe aprop del taller perquè el revisin, el cotxe funciona, el que passa és que va calent i comença a treure vapor xD
Cafetino escribió:Ha vingut l'eTc a buscar-me amb el seu roflcopter [sati]

Ha tocat avisar la grua, on hem deixat el cotxe aprop del taller perquè el revisin, el cotxe funciona, el que passa és que va calent i comença a treure vapor xD

ostia quin nivell amb el roflcopetr i tot XD

que va jo quant em diguis aniré ^_^ em conformo en pagar i que em posis més patates i més salsa [amor] jejeje
lodis escribió:
ostia quin nivell amb el roflcopetr i tot XD

que va jo quant em diguis aniré ^_^ em conformo en pagar i que em posis més patates i més salsa [amor] jejeje

Almenys a la cocacola convidare ^^ pero aixo esta fet [sonrisa]
Cafetino escribió:Ha vingut l'eTc a buscar-me amb el seu roflcopter [sati]

jaja que cabron... el rolfcopter de moment només l'agafo per portar a donar vols a les dames, o quan vaig a caçar el dinar :cool:

Un dia d'aquests em carregaré a algú, porto dies accelerat i amb ganes [sati]
bon dia, estic literalment destrossat [burla3]
bon dia gent, jo stic una mica refredat cawento buenu q hi farem haurem d fer bondat ^^

sort el primer dia d curru [oki]

edit: coneixeu pagines web tipus "laboris" "infojobs"... ¿? si en sabeu alguna digueu-me'n
jo les úniques que conec son aquestes dues i una on hi ha molt de tema de promocions i altres, però feina per noi n'hi ha poca, surt molt de tant en tant... ara te la passo.

jo he anat a fer el psicotècnic i ara estic amb els testos de moment descanso que tinc el cap calent.
lodis escribió:jo he anat a fer el psicotècnic i ara estic amb els testos de moment descanso que tinc el cap calent.

Compte no et passi com el meu cotxe i comenci a treure vapor xDDD

Fa una estona l'he dut al taller, a veure de quant serà la clavada ...
Buffff...

M'he recorregut la Corono d'Aragó...

Divendres a les 5 de peu y cap a Berbegal (Aragó, res de Tarragona) fins les 22h montant per la Cristian&Domènech y cap a Vinaròs, sopar i dormir (de 2 a 9) y apa, amunt y cap a Martorelles amb la orquesta ODISEA fins les 5 de diumenge que toca anar a... Puigcerdà! [+risas]

Allà fan un espectacle de ball a la pista de gel mentre toca l'orquesta (C&D), sopar y a caseta (a les 3 del dilluns [mamaaaaa])
lodis escribió:jo he anat a fer el psicotècnic i ara estic amb els testos de moment descanso que tinc el cap calent.

es lo que te no estar acostumada a utilitzar-lo [sati]
Jo estic de vacances en plan gos total, no durara massa pero ara ho disfruto [plas]
eTc_84 escribió:es lo que te no estar acostumada a utilitzar-lo [sati]

com tu?? [rtfm]

tot això es una mafia la de pasta que treuen amb el tema... la mare que els va matricular...
Dema a les 7 les practiques!
morr escribió:Imagen

Falta el comentari del burgès economista X-D
morr escribió:Imagen

Y eso que coño es? [+risas]
dsd la meva wii(inadaptat al teclat atraves dl wiimote x postejar) i xorrant-li la conexio al veï.. ves fins a on pot arrivar 1a consola, ni l portatil o fa.. y sense cantena eh?
bueno, no us pongeu gelosos eh morr.. la Ds tampoc detecta..

salut i.. wii dic? ay no! always força to the peanut(nom conya dl canut entre colegues:))
diria que en morr també te aquesta cosa anomenada wii
Oh, aquí uns quants parlant de la "majia" de la wii i els sonyers amagats al seu cau sense dir ni muu [sati]

Apa, un que se'n va a dormir, que demà al matí toca baixar cap barna a veure els senyors d'endesa

salut [beer]
ei
que jo també soc català!

de barcelona!
bones gent, aki un q s'ha tret les grenyes q portava [sonrisa]

benvingut janilove [bye]
javilove escribió:ei
que jo també soc català!

de barcelona!

jajaja, de que em sona aquest noi? benvingut javi ;)

lodis, com va l'autoescola? [oki]
Efectivamente, también tengo la Wii, aunque la uso poco, sólo con los colegas.

El gráfico detalla la evolución del precio de la vivienda en el Imperio Español y en el Imperio del Sol Naciente.

Trabajar es una de las mayores putadas que se han inventado, estoy toda la tarde hecho polvo.

Si ves que todo da vueltas tómate un formol, si ves que todo da vueltas, dale al romcol. ¡A 20.000 metros de altura tienes la cura segura!

Ya me han dado las especificaciones de mi familia de acogida en Irlanda, vaya robo, ni hijas pelirojas para hacerme amigo de ellas ni nada, no tienen hijos esta pareja de idiotas, además sus actividades favoritas son, ¡atención! : Sightseeing, walking. Madre mía, encima no tienen ni internet, ni instrumentos musicales, ¿a qué clase familia voy? ¿ Voy a un asilo lleno de abuelos pelirojos escupiendo guiness? ¿ Pero qué es esto ? ¿ Dónde están las irlandesas? Además antención al nombre de la calle, creo que es en gaélico, para no perderme por allí : Dun na hInse.

Cuando esté allí exigiré que me enseñen a sus nietas, sobrinas, o si son una pareja joven a sus amigas.
eso eso morr tu exige q te presenten irlandesas como deve ser [jaja]
Mi prima cuando fue de intercambio le toco una mujer mayor que los domingos la llevaban a ella y a la otra chica que vivia alli al Bingo XD!!

A mi em fan mal les cames d'estar tot el dia dreta i suportar als guiris indecisos U.U [angelito] Hi ha cada un

ales men vaig a donar una volta i a la farmacia que els mosquits ahir van fer el gran banquet amb mi
morr el que vol es tenir pase vip a bars bears
He estado haciendo un poco de espionaje, ¡grazie google! , y me he enterado que el esposo de la tía con la que voy a vivir, juega al golf y además es del rollete solidario, montó un lavado de coches un domingo a fín de que la recaudación fuera a las víctimas del tsunami.
Avui he començat la meva època d'apostador per internet a Bwin :P a veure com surt la cosa, he fet 2 apostes d'un €, amb una en puc guanyar 4 i amb l'altre 17€ segur que després no em porto res, però bueno xD
Según personas plenamente bien informadas, el reportaje de Mikimoto este ha sido una basura.
Pero has vist els sogres o no?
ssux escribió:Pero has vist els sogres o no?

Claro, eran los que cantaban en el karaoke.
pels mosquits gelidina, va de pm, no em cansaré de recomanar aquesta crema, bueno gel.

morr, molt majos els sogres ;)

jo vinc de passar el dia a Girona, he arribat per la tarda, la calda que fotia per allí dalt... però bueno tinc fotos així en plan "turístic" jaja i estic enamorada del a uni i del centre comercial del poble del talladet XD jaja en serio m'agrada la forma d'aprofitar la llum natural, i totes les botigues [amor] XD
morr escribió:
Claro, eran los que cantaban en el karaoke.

amb pits o sense? [jaja]
lodis escribió:jo vinc de passar el dia a Girona, he arribat per la tarda, la calda que fotia per allí dalt...

No cal que ho juris, quan he arribat de barna cap allà les 5 tela la calor que feia

lodis escribió:estic enamorada del a uni i del centre comercial del poble del talladet XD jaja en serio m'agrada la forma d'aprofitar la llum natural, i totes les botigues [amor] XD

Ja veig que has vist el zara [sati]

Però bé, pel tema botigues la cosa no acaba aquí, encara et queda descobrir el carrer ballesteries de Girona X-D
bona nit, diria que encara vaig resacos del finde.. cada dia haverme d'aixecar a les 7 no ajuda gens.. [mamaaaaa]

lodis escribió:jo vinc de passar el dia a Girona, he arribat per la tarda, la calda que fotia per allí dalt... però bueno tinc fotos així en plan "turístic" jaja i estic enamorada del a uni i del centre comercial del poble del talladet XD jaja en serio m'agrada la forma d'aprofitar la llum natural, i totes les botigues [amor] XD
ia ho diuen

GIRONA M'ENAMORA [plas]
Ei, primera aportació que faig al fil [bye]

A veure, l'any que ve aniré a la Uni, i encara no sé què fer realment.

La cosa està entre Traducció i Interpretació o ADE (les dues a la UAB).

Què em recomaneu?
Doktor escribió:Ei, primera aportació que faig al fil [bye]

A veure, l'any que ve aniré a la Uni, i encara no sé què fer realment.

La cosa està entre Traducció i Interpretació o ADE (les dues a la UAB).

Què em recomaneu?

Si eres un hombre con dos cojones ADE, si eres mariconcete interpretación.
morr escribió:
Si eres un hombre con dos cojones ADE, si eres mariconcete interpretación.

¿És broma no?

[agggtt]
Yo hago ADE, y no es broma. Allí somos hombres hechos y derechos.
Ok.

Algú pot contestar amb una mica de seny a la meva pregunta d'abans?
Quants d'aqui uns matriculeu a la uni desde casa via internet?
Es per saber en quin nivell prehistoric colocar a la universitat POLITECNICA de catalunya.
Doktor escribió:Ok.

Mira el futur professional que tens amb cada una i decideix.
NGC escribió:Quants d'aqui uns matriculeu a la uni desde casa via internet?
Es per saber en quin nivell prehistoric colocar a la universitat POLITECNICA de catalunya.

jo he de presentar-me personalment a la uni i no no és la upc
Aya_cat escribió:jo he de presentar-me personalment a la uni i no no és la upc
io el primer any tambe vaig haver d'anar-hi personalment. Ara ia ho faig per internet
Doktor escribió:Ok.

al morr ni caso, és així de majo.

es que ho has de pensar tu el que vols fer, els teus interessos, perquè si comences algo sense ganes ho arrastres, després has de canviar...

el primer any i va tothom, després, normalment es fa via internet.
Doktor

Al morr ni cas, que sempre es deixa els smilings quan fa la conya X-D

Sobre la carrera a triar, nosaltres no podem decidir per tu, l'únic que et puc dir es que et miris els plans d'estudi de les dues, una mica el planing de les assignatures, i decideixis que vols fer.

NGC escribió:Quants d'aqui uns matriculeu a la uni desde casa via internet?

Com a dir el kurras, a la UdG al primer any, o bé quan es passa de cicle, cal fer la matricula en persona. La resta dels anys es fa via internet

Després a la UOC, on teoricament ja estic matriculat, es fa tot lo possible via internet, amb l'excepció de la presentació de documentació que cal fer-lo a algún centre de suport o per correus.
També la primera matricula no te la deixen pagar per compte bancari, així toca anar a pagar presencialment al banc
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11