Catalans aixakeuvus xD (#61)

16, 7, 8, 9, 10, 11
eTc_84 escribió:Freaks i vagos.
ZzzZZ
jo arribo de les pràctiques, em dóna temps de revisar el correu i marxar a la feina... en fins ara ja centrada en al teòrica per a finals de mes i les practiques ja hi tornarem al agost quant torni la profe de vacances... ^_^

vagi bé el dia!!!

ja em diràs que t'ha semblat la peli aya ^_^
Iep, al final he anat de rebaixes... quina ruina.

Això d'anar a comprar roba 3 cops l'any és molt dur xDDD

PD: El Zara, ni trepitjar-lo :p
lodis escribió:jo arribo de les pràctiques, em dóna temps de revisar el correu i marxar a la feina... en fins ara ja centrada en al teòrica per a finals de mes i les practiques ja hi tornarem al agost quant torni la profe de vacances... ^_^

vagi bé el dia!!!

ja em diràs que t'ha semblat la peli aya ^_^

COMORRR???
Fas practiques abans que la teorica? :-?
si, ara al estiu, quant ja has fet tot el temari, així com hi ha poc temps aprofiten, abans d'anar a examen ja pots fer practiques, però com vaig perdre una setmana pel curro i aquesta, avui he fet la última practica, a final de mes aniré al a teòrica i finals d'agost tornaré amb les practiques per l'examen del practic.

en fins, ara he dinat i a les 5 torno al curro....

ja tinc una gerra de cervesa ^_^ el meu objectiu és la camiseta oficial de la selecció de basquet, més maca [amor]

visca les guiris, aquets els i dius cervesa+regal i et diuen que si ràpid [plas] [plas] jajaja no t'hi has de matar massa.
He vist que a BCN a l'estrena de Harry petas es va liar pq van confiscar tots els movils abans d'entrar, lodis tb es va liar a tgna?
i tant!! incloent els mòbils del senyor alcalde, del representant del govern civil a tgna, els de ordenació portuària, el de un polim (va ser el únic que es va queixar bastant) però a veure si estàs de servei que fas anant la cine..en fins...

algunes persones no ho tenien gaire clar això de deixar el mòbli... a part de mòbils, també fèiem deixar càmeres, mp3,mp4, i-pods en fins i un arc de seguretat com els del aeroport...

lo millor, vaig veure de gratis la peli, menjar palomites i beguda...son els millors curros que pot tenir una... però amb el d'aquesta setmana tampoc em queixo gaire ^_^ que me pensava que serien mini pantalons i mini camiseta però no, tot de basket ^_^ jaja crec que es la vegada que vaig tant ample de roba i llarga XD (sense contar les que vaig de pantalons) XD

bueno marxo al curro ^_^ fins la vespre!!
Y jo que vaig pujar sense coneixer ni el profe [poraki]

Ni una hora de clase.. nomes 3 hores fent test com un cabron 2 dies abans de l'examen (el dia anterior res)[plas]
A 10.000 METROS DE ALTURA
PUEDES ALCANZAR LA CURA
Y NO MIRES HACIA ABAJO
PORQUE TE VAS AL CARAJO.
SI VES QUE TODO DA VUELTAS
TÓMATE UN ROHIPNOL
TÁPATE CON UNA MANTA
O AHÓGATE EN FORMOL (BIS)
A 20.000 METROS DE ALTURA
VES QUE LA GENTE MURMURA
QUE DE TÍ ESTÁN HABLANDO
PERO TÚ TE ESTÁS CURANDO.
SI VES QUE TODO DA VUELTAS...
A 30.000 METROS DE ALTURA
TIENES LA CURA SEGURA
ESTÁS A 2 PASOS DEL CIELO
PUEDES TÚ SENTIR EL MIEDO.
SI VES QUE TODO DA VUELTAS...

Cicaaaaaaaaaaaaaa por fín consigo la letra enteraaaaaaaaaaaa, esa POTIIIIIIIII.

Vive le PUNK JODER

PD: Tu chupa de cuero claveteada, de navajazos está gastada, tu vida es un hueco en el tiempo, y vives como vive un muertoo.
bones gent!!!

no ha estat mal el curro, aquesta tarda encara hi havia més gent i així les hores passen ràpid, les dues gerres de cervesa queden molt maques a casa ^_^
postejant des la meva wii i astillantli la conexio al vei..ja tinc curro nou,a mes daki poc podre escollir una altra oferta temptadora..ambes a la hosteleria
Bon dia gent, avere si hi ha sort avui [tomaaa]
Estic morta avui, i a la tarda es quant ve molta més gent...pero la part positiva serà la a nit que vaig a sopar fora amb el meu nen [amor] ell tot aplicat ja té la teòrica ^_ ^jaja en fins a veure si al setmana que ve no curro i me puc posar en serio de una vegada amb els testos...

lo pitjor, ja s'ha liat la del mil que no quadren el nombre de regals...jo flipo, aquí cada comercial diu al seva...sort que ho tenim tot ben apuntat que sinó...
ala un q ja ha tornat dl curru [bye]

no hi ha hagut sort, els funcionaris d la uab els mataré a tts [uzi] cawento cawento

buenu jo ja stic apuntat al grau superior, com a mínim la merda d la sele no la necessitu ara, ja me la treuré kuan en tingui ganes... per dues dècimes!!! [buuuaaaa]

ala gent piru al carrer amb la colla una estoneta
Juas!

Dema de bolo amb la Cristian Domenech a les terres Tarragonines, dissabte amb els nostres (Odisea) a Sant Cugat crec i Diumenge cap a terres de Girona.. quin cap de setmana, kilometros y mes kilometros!

Per cert, al final no hi ha concert a Sabadell [uzi]
Algu ha tingut tractes amb la pcgreen? son seriosos?
Bones

Arg no puc descanasar ni deu minuts >.< i aixo que encara no he ocmençat a treballar :( necessito vacances XD!

i encara no m'he posat a fer tests U.u
ssux escribió:Algu ha tingut tractes amb la pcgreen? son seriosos?

home tractes tractes no he tingut, només hi he comprat un disc dur q vaig tenir q encarregar i ho van fer tt de conya

però m'han dit q ho fan b, ara no puc dir-te gran cosa [tomaaa]

tractes en quin sentit? client o treballar amb ells o per ells?
capzo escribió:tractes en quin sentit? client o treballar amb ells o per ells?

com a client

Totalmente recomendado por experiencia personal y por referencias, lo mejor de Barcelona.
Sublim 11è capítol de Tengen Toppa Gurren-Lagann [tadoramo] [tadoramo]
^____________^

Freaks.
eTc_84 escribió:^____________^

Freaks.

Oh yeah!!
Imagen
ZholvaX escribió:Juas!

Dema de bolo amb la Cristian Domenech a les terres Tarragonines, dissabte amb els nostres (Odisea) a Sant Cugat crec i Diumenge cap a terres de Girona.. quin cap de setmana, kilometros y mes kilometros!

Per cert, al final no hi ha concert a Sabadell [uzi]

en quin lloc de les terres?? XD que ja preguntaré si conec algú d'allí que facin el cotilla ^_^

marxo a currar, per sort demà el últim dia que avui hem tingut un xou que la maquina no anava massa fina... a veure com va la tarda...
Seerj, ya tengo el peinado psicobilly-rocker, a ver si puedo sacarme algunas fotos.

PD: Esta noche alomejor caen varios bailes de regetón.
Apa, no em busqueu fins diumenge al vespre X-D

LAN Party a sant feliu FTW!!!!!
bones gent, men vaig cap a llançà de finde, aquesta nit per ampuriabrava

Vagi bee
tinc unes ganes de que arribi demà i sigui el últim dia de curro... avui hi havia massificació al eroski.. sembla que ho regalin el menjar...

me'n vaig a descansar i aprofitar la nit [amor] juju

vaig bé el finde!!
Jo acabo de tornar de festa i smplement genial ^^ [sonrisa]

Demà a sobarla que estare soleta a casa ^^

que tingueu bon cap de setmana [Ooooo]
el seerj ja ha tornat com sempre [tomaaa]

ahir vaig star a marina per primer cop (ho sé és trist q no hi hagués anat encara) va molar mlt, aksta absenta como mola [jaja] llàstima tenir q conduir i no vaig poder veure més q una mitjana, el xupito d'absenta i algun "gotet" d calimocho del bare nostrum >.<

avui dia "familiar" avere si no m'aburrreixu gaire
Joder, yo estuve toda la noche, podías haber dicho algoh, hijo de puta xD.
Discoteca latina rules ok. Llevo unos fines de semana de aúpa, pasándolo cojonudamente en todos los lados. Ayer al grito de los punkies no bailan salsa, mis amiguitas, entre ellas las de oceanía, me enseñaron unos pasos muy agradables jajaja. Encima mi nuevo peinado mezcla de lo más psicobilly de Calella, mezclado con Loquilklo hace furor en el Siglo XXI. Hoy más juerga joderrr.

DEGENERACIÓNNNNNNNNNNNN. Ciutat podrida, ens portes la nit i la por, ara que ets adormida, els carrers són plens de foc. Aquest és el moment, en el que ha mort la vida, no m'importa el moment, puc caminar sense guia. Ciutat podrida, Ciutat podrida, Barcelona ciutat podrida .......

El Clemente se ha encontrado con el Juan
y al Alberto le tuvimos que llamar.
Medio barrio presentó la dimisión
y otro medio lo quiere disimular
y si falta alguna presunción
mi abuelita ya se murió.

Aguardiente, amoniaco y sanidad
excelente imposible de mezclar
camuflaje, acrobacia y corazón
insufrible darle clasificación
mi abuelita ya se murió.

Se pierde ingenuidad, se gana solidez
se quema el tiempo y no hay más
se aspira al más allá
se adquiere liquidez
y todo sirve p'a na!

Compromiso sin alguna condición
buen cobijo para el vértigo local
alimento de indudable calidad
Borrachuzos de primera división
mi abuelita ya se murió.

Se pierde ingenuidad, se gana solidez
se quema el tiempo y no hay más
se aspira al más allá
se adquiere liquidez
y todo sirve p'a na!

El Clemente se ha encontrado con el Juan
y al Alberto le tuvimos que llamar
Medio barrio presentó la dimisión
y otro medio lo quiere disimular.
La banda trapera del rio.

Oceania, eufemisme de la filipina.
Qué bien se vive solo, estoy en mi terrazica con una copa de Carlos I Gran Reserva, un cafelico, y un Guajiro especial mientras de fondo oigo a King Diamond, qué más se puede pedir...xD.
Pues yo similar,con mi hermano y su novia, escuchando los vinilos de Nino Bravo, lo mejor que ha parido España después de Jesús Gil. Y un buen vaso de calimocho.

Las penas pesan en el corazón...
Menudo best of que acabo de grabar para el coche de un colega, ésta noche en marina sólo se va a escuchar Peret. Y que viva el Gato Pérez.

Imagen

La Rumba que coneixem
no és de la Xina ni del Japó (bis).
.
La nostra Rumba de Barcelona
està marejada de voltar el món (bis).
.
La Rumba neix al carrer
filla de Cuba i d'un gitanet (bis).
.
I sa germana que és l'Havanera
viu gronxadeta entre mariners (bis).
.
Somorrostro, Bon pastor,
Hostafrancs, la Guineueta,
Sans, Carmelo, Guinardó,
Poble Sec, Barceloneta.
.
Meridiana, Hospitalet,
Sant Adrià, Verdum, Roquetes,
Vall d'Hebron, Les Corts, Sagrera,
Horta, Coll, Trinitat Vella.
.
La nena té un ritme inquiet
penja el compàs i balluga els peus (bis).
.
I sa família de ritmes guapos
viuen contents en el estranger (bis).
.
La Rumba neix al carrer
filla de Cuba i d'un gitanet (bis).
.
I sa germana que és l'Havanera
viu gronxadeta entre mariners (bis).
.
El Candombe a l'Uruguai,
la Milonga és argentina,
el Bolero mexicà
i la Plena que és boricua.
.
Fabricant el Uauancó
que és un ritme de New York,
neix un boogaloo simpàtic
que es un ritme més mafiós.
.
Somorrostro, Bon pastor,
Hostafrancs, la Guineueta,
Sans, Carmelo, Guinardó,
Poble Sec, Barceloneta.
.
Meridiana, Hospitalet,
Sant Adrià, Verdum, Roquetes,
Vall d'Hebron, Les Corts, Sagrera,
Horta, Coll, Trinitat Vella.
.
Camp de l'Arpa, Montjuïc,Born,
la Mina i Sant Andreu,
el Morrot per allà Can Tunis,
Zona Franca i Poblenou,
.
Santa Eulàlia, Casc Antic,
Clot, el port i la Verneda.
Gràcia rei de tots els barris
de la festa i del sabor.
muahuahuahua

morr, t'has tirat a la sudaca o no?
joderr finde subliminal a Llança!!

Divendres nit Passarel·la a Empuriabrava i vam aconseguir anar a "dormir" a casa unes noies [plas]

Ahir festa de la cervesa a Llança, increible, tothom ruixantse amb cervesa, i despres tothom cap al mar.
Me l'apunto per l'any que ve
aki un q ha acabat la millor setmana de la seva vida ^^

avere si es repeteix [sonrisa]
jo també soc català, encara no havia vist aquest fil!!
Bona nit

Gran finde i lan party ^^

Llàstima del cotxe que m'ha deixat tirat quan tornava :s
que dius? i has hagut de tornar a pota o que??

[jaja] [jaja]
Buaaa la meva ultima setmana de llibertat i la millor

demà una que comença a treballar >.<
Aya_cat escribió:Buaaa la meva ultima setmana de llibertat i la millor

demà una que comença a treballar >.<

jo vull un mc menu deluxe, amb patates i beguda gran, un happy meal i unes patates deluxe, doble de salsa per l'amanida cesar amb pollastre cruixent gràcies [666] [+risas] [jaja]

ho sento però tenia que dir-ho [ayay] [inlove]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11