Catalans aixakeuvus xD (#61)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:al morr ni caso, és així de majo.

es que ho has de pensar tu el que vols fer, els teus interessos, perquè si comences algo sense ganes ho arrastres, després has de canviar...

Pues yo estoy haciendo algo que no me gusta nada y ahí estoy.

A mí lo que me gusta es no trabajar, no estudiar para conseguir un trabajo, beber, follar, escuchar música y bailarla y hablar. Casi como un perro, la carrera la odio, pero es lo que hay.

PD: Lo dicho sino quieres tener un duro, vivir de trabajos chanchulleros y tal véte a interpretación, si quieres más o menos tener lo mismo, pero con dos duros en vez de con uno, vete a ADE. Por cierto, si te quieres integrar, pásate por tiendas caras a comprarte lo más caro, y aprende a usar la coletilla "osea" a tutiplén, también es imprescindible saberse todos las canciones de "El canto del loco".
jojojo!!! Primera practica y ja m'han fotut per l'autovia [tadoramo]
lodis escribió:pels mosquits gelidina, va de pm, no em cansaré de recomanar aquesta crema, bueno gel.

morr, molt majos els sogres ;)

jo vinc de passar el dia a Girona, he arribat per la tarda, la calda que fotia per allí dalt... però bueno tinc fotos així en plan "turístic" jaja i estic enamorada del a uni i del centre comercial del poble del talladet XD jaja en serio m'agrada la forma d'aprofitar la llum natural, i totes les botigues [amor] XD

No fotis que has estat a l'espai gironés avui dimarts 17... xDD

PD: Si t'has enamorat de la uni i del centre comercial (normal [bye])... (aqui cadascú posa la punyalada que vol XD).

morr, quien vale vale, y quien no a ade [sati]
eTc_84 escribió:No fotis que has estat a l'espai gironés avui dimarts 17... xDD

aaaa així la veu d'aquell barbut tot deixa't que deia, pija pija darme dinero eres tu??? [qmparto]

si, via recomanació del cafetino ^_^
Zholvax escribió:jojojo!!! Primera practica y ja m'han fotut per l'autovia [tadoramo]

i no t'han dit q és algu bastant normal... o com a mínim en el meu cas, ho fan pq no hi ha stops ni coses aixi, pq t'acostumis a conduir i a la carretera [poraki]
bon dia, un que esta aqui avorrit al curruu
jo avui i demà tinc festaaa a la feina :-p

ales men vaig a passar el dia ^^
lodis escribió:si, via recomanació del cafetino ^_^

[ayay]

jeje, pos quan em vas trucar estava al mig d'una reunió, així que em va anar be per escapolirme una mica i estirar les cames xDD

Fa un rato m'han trucat del taller per dirme que li haig de fer al cotxe, per tal de tirar-ho endavant, i vaia ruina [buuuaaaa]
Toca fer, referent a lo de diumenge: canviar el termostat, posar líquid refrigerant antifugues perque tinc petites fugues a 3 o 4 llocs. Després tinc que canviar el tram final del tub, que ara mateix esta trencat i fa soroll tuning (la lodis i la rouse ho poden confirmar xD), i a més han vist certa peça malament, que com no la canvi malament rai
lodis escribió:aaaa així la veu d'aquell barbut tot deixa't que deia, pija pija darme dinero eres tu??? [qmparto]

si, via recomanació del cafetino ^_^

Quan em vas picar l'ullet em vaig posar ben vermell [ayay]

PD: La sala de recreatives de l'espai està prou bé, però en els jocs de cotxes he de jugar amb les cames ben arronsades cawento cawento
eTc_84 escribió:Quan em vas picar l'ullet em vaig posar ben vermell [ayay]

PD: La sala de recreatives de l'espai està prou bé, però en els jocs de cotxes he de jugar amb les cames ben arronsades cawento cawento

No es podia tirar el seient enrere?
ssux escribió:No es podia tirar el seient enrere?

Estava al màxim XD
eTc_84 escribió:Estava al màxim XD

Aixo vol dir que no tens edat ja per jugar a aquestes maquines XD
eTc_84 escribió:Quan em vas picar l'ullet em vaig posar ben vermell [ayay]

pos et confons de pija, que jo als barbuts "pordioseros" no els i pico mai el ullet XD només als xiquets guapos amb rinxols com ara le meu xiquet [amor]

però si anessis a caçar, llavors potser si, a veure si em portaves un conill o unes quantes perdius XD

cafetino, doncs si que tens el cotxe ben petat... un ronyó i part del altre la factura, no?
lodis escribió:pos et confons de pija, que jo als barbuts "pordioseros" no els i pico mai el ullet XD només als xiquets guapos amb rinxols com ara le meu xiquet [amor]

però si anessis a caçar, llavors potser si, a veure si em portaves un conill o unes quantes perdius XD

L'eTc el tema caça el té solucionat, però si ell vulgués es fer rinxols a la melena i la barba [sati]

lodis escribió:cafetino, doncs si que tens el cotxe ben petat... un ronyó i part del altre la factura, no?

Pel que m'han comentat aquest matí per telèfon la broma pot sortir per uns 470€

Però, bé aquestes coses sempre passen... l'any passat vaig dur-lo a fer el canvi d'oli i vaig sortir amb rodes noves, que no els hi faltava pas raó
es que a mi els barbes...com a que no [ayay] la meva preferència está o en ben afaitat o una perfecta barba de 2 a 3 dies... mmm jeje però gaire més no XD

si es que els dels tallers sempre busquen de més, no fos cas que et sortís barato...
lodis escribió:es que a mi els barbes...com a que no [ayay] la meva preferència está o en ben afaitat o una perfecta barba de 2 a 3 dies... mmm jeje però gaire més no XD
preneu nota noiss [sonrisa]
I que entenem per una barba perfecte de 2 o 3 dies, que l'hem de cuidar o que? xDDD

Jo soc tot un vago, la meva barba sempre va dels 0 dies a una setmana com a molt, encara que el meu record son casi 2 setmanes xD
io una setmana l'aguanto facil tambe.. Abans m'afaitava abans de sortir de festa i ara m'afaito lendemà.. XD
kurras escribió:io una setmana l'aguanto facil tambe.. Abans m'afaitava abans de sortir de festa i ara m'afaito lendemà.. XD

Aleshores ets més vagu que jo xD
Últimament tot just m'afaitava abans de sortir el dissabte al vespre, ara m'estic superant i ho faig dissabte al matí tranquil·lament
Cafetino escribió:Aleshores ets més vagu que jo xD
si sabessis, a nivell de cum laudem XD
jo si he qdat si q intentu afeitar-me (si he qdat amb gent q no és d la colla clar xD) i cada divendres o dissabte abans d sortir d festa obligatori jeje
pos a mi m'agraden com diu la lodis o afeitadets o amb barba de dos dies i cuidada XD!
akestes noies demanen molt no creieu jajajaja
Imagen
Estan boges aquestes dones

xDDD
les dones sempre manen, o es que encara no ho sabeu.. XD
si si, i tant q ho sabem [tomaaa]
kurras escribió:les dones sempre manen, o es que encara no ho sabeu.. XD

així m'agrada, ben aplicats i que ja sapigueu qui mana XD

ais quina tarda més profitosa... tests i després de rebaixes jeje
soparillo i ara arribo a casa, demà toca matinar però bueno, després al migdia panxing.
ssux escribió:Aixo vol dir que no tens edat ja per jugar a aquestes maquines XD

És lo dolent, em discriminen per edat i/o altura cawento

Cafetino escribió:L'eTc el tema caça el té solucionat, però si ell vulgués es fer rinxols a la melena i la barba [sati]

Si no tingués tanta mania als hippies em podria fer rastes sense gaire problemes..

PD: Jo porto perilla, no barba ZzzZZ, i retallada cada un parell de dies que quedi a la mateixa mida..
eTc_84 escribió:
PD: Jo porto perilla, no barba ZzzZZ, i retallada cada un parell de dies que quedi a la mateixa mida..

si et cuides i tot... que tens novia o futura? que et cuides tant? no ens ho havies explicat això!!
lodis escribió:si et cuides i tot... que tens novia o futura? que et cuides tant? no ens ho havies explicat això!!

Si, ara fes-te la despistada [qmparto]
eTc_84 escribió:Si, ara fes-te la despistada [qmparto]

a collons ho has explicat? ^^u la meva memoria marujil comença a fallar XD

pd: si et refereixes al a noia que anava amb tu al espai ja es una altre cosa [barret]
buenu, dma entrevista..kins nervis..tinc unes ganes d qe em pillin..a mes es dl qe a mi m'agradat sempre..videojocs

salu2 us mantindre informats..
Be gent, que paseu bones vacances, paseu-vos-ho be, y cuideu-vos !
Bon diaaaa

per fi em treuen els aparells i despres men vaig a la platja ^^

lodis arribare tard aquesta nit pero si no et veig et deixo rollu ^^
uoles gent, aki un altre q avui fa dia d platja i al vespre concurs d fer truita de patates a la festa major dl meu poble ^^ avere si akst any guanyem q portem uns... [jaja]
que be que viviu.. un que ia esta aqui pillant al curruu
acabu d rebre una oferta d curru [sonrisa]

és només 5 hores un sol dia pero algu és algu ^^
Jo avui tinc reunió amb uns clients i vaig amb traje! em noto raro, no semblo jo, això si, m'agrado a mi mateix [looco] [looco] (ja que las noies no em tiren floretes, me les tiro jo sol :P)

Que vagi bé el dia a tots!
[I]Do what you want 'cause a pirate is free, you are a pirate!  [ALL]
Yarr har fiddle dee dee
Being a pirate is alright to be
Do what you want 'cause a pirate is free
You are a pirate![/I]

rofl

Si es que un no pot navegar tranquil·lament per internet sense enganxar-se a qualsevol canço xorra [jaja]
aprofito que ma amre i ma tieta estàn amb els cafes per entrar a mria el correu, aya, com no veig lo teu del msn, el flog no torna a rular, pos eso, jo estic fora tot el dia, i tornaré molt tard, si quant torni a casa no veig lo del msn pos res demà a verue si et trobo que tinc el dia liat.
lodis escribió:pd: si et refereixes al a noia que anava amb tu al espai ja es una altre cosa [barret]

Uff... no pas, quina grima [mad][mad]
ha passat al migdia i fins ara que no ha arribat mon padrí no ens hem enterat, que com estavem a la piscina...

resulta que venia un etarra a atentar al casc antic o si més no direcció al casc antic de Tarragona i a sobre aquesta nit anàvem allí que fan una cosa de música italiana, total que ara picarem algo i al final diuen que si que anem que està tot controlat i no han dit res més i el busquen per un poble d'Alacant així que no creim pas que passi res...
Hola gent!

483.- SnEEr100 (Badalona - Barcelona)
SnEEr100 escribió:Hola gent!

483.- SnEEr100 (Badalona - Barcelona)
benvingut pero no ets el 483

La llista bona es aquesta
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1708004462#post1708004462

XD

salutt
Una que ha arribat fa una estona ^^

demà toca feina sort que tinc temps per dormir ^^ [angelito]
lodis escribió:ha passat al migdia i fins ara que no ha arribat mon padrí no ens hem enterat, que com estavem a la piscina...

resulta que venia un etarra a atentar al casc antic o si més no direcció al casc antic de Tarragona i a sobre aquesta nit anàvem allí que fan una cosa de música italiana, total que ara picarem algo i al final diuen que si que anem que està tot controlat i no han dit res més i el busquen per un poble d'Alacant així que no creim pas que passi res...

A Catalunya hi ha treva..
Pff...

Estic acollonit, a Traducció tot son noies [boing]
Jo fare Periodisme :P

Dios la platja cansa molt... val i anar a dormir tard també >.<
ara ordenare l'habitació i cao a la feina U.u

bon dia a tots
Bon dia a tothom ^^

jo faré D.A.I (desenvolupament aplicacions informàtiques)

Aya_cat escribió:Dios la platja cansa molt... val i anar a dormir tard també >.<

totalment d'acord [jaja]

Doktor escribió:Estic acollonit, a Traducció tot son noies

no stiguis acollonit, gaudeix la situació [qmparto]

EDIT: benvingut SnEEr100
I avui que faras?

no es nota que vull tancar no?
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11