Catalans aixakeuvus xD (#61)

Bravo, me germana fa emprenyar me mare, i a mi també em toca rebre la bronca...
seerj escribió:Pues yo creo que es lo mismo que eso del precio justo, ser más hipócrita, no menos. Cómo el que dona dinero a Anesvad o a Intermon y luego se siente orgulloso por que en un puto pueblo de África sin agua llegan 2 toneladas de leche EN POLVO, o el que apadrina niños por teléfono o cómo el gaticida que se cree que cada vez que se masturba dios mata a un gatito. Todo es lo mismo, hipocresía pura y dura para sentirse uno mismo mejor.

Y yo digo, para cuatro días que son, ¿hemos de pasarnos 3 amargados por lo mierda que va el mundo? Yo creo que no, y si me apetece un buen conejo al limón, pues me lo como y listos, darle más vueltas es un poco quererse amargar la vida innecesariamente.

Quantes parides i demagogia en un sol post.

Deixa l'alcohol que t'asseca el cervell.
Cafetino escribió:Bravo, me germana fa emprenyar me mare, i a mi també em toca rebre la bronca...

Ma germana, que té 5 anys menys que jo fot el mateix... Sempre rebem els més grans...

Quina merda...
APTE!!! XD

A per la practica aviam si tinc el carnet abans d'agost [barret]
Al final m'han animat pero ha costat

lodis prometo la proxima trucar ho volia fer ;-)

Potser les germanes petites tenim algu que fa que us clavin la bronca als grans pero creieume quan us independitzeu... automaticament les bronques son per nosalres els petits ho fem nosaltres o no. A més sempre i quan dic sempre ens cmparen amb els grans
¡ MATA MUTILA MACHACA !
Bon dia gent, crec q encara stic dormint ZzzZZ jajajaja

avui a casa tt el dia i per la nit festa jeje
per fi un dia que puc dormir fins a rebentar.. Pero em fot rabia perque tots els colegues ia deuen portar el primer resacon de St Fermines..
devil_dv_69 escribió:Ma germana, que té 5 anys menys que jo fot el mateix... Sempre rebem els més grans...

Quina merda...

Ja veus :p

Aya_cat escribió:Potser les germanes petites tenim algu que fa que us clavin la bronca als grans pero creieume quan us independitzeu... automaticament les bronques son per nosalres els petits ho fem nosaltres o no. A més sempre i quan dic sempre ens cmparen amb els grans

Pel dia que declari la meva independencia veig que encara queda fooooooooooorça temps
última dia de feina!! ^_^

demà no penso fotre res, m'aixecaré, agafaré les coses i cap a la platja a rostir-me XD

aya, a la tarda et truco ;) tu també.. mira que no voler molestar... però si saps que al curro lo que es diu treballar com a que poc XD

lo millor de tot es quant la lies i se la carreguen els petits [poraki] [qmparto]
sempre rebem els germans grans [tomaaa]

per indepetditzar-me tmb em keda lu seu a mi jeje
uenu, un que sen va de pesca cap a lloret [beer]
q vagi b la pesca [qmparto]

aki un altre q pira a les carpes dl bora XD
Mare de deu, si es que un no pot beure xDD

Situació: dos col·legues amb la conya em volen tocar els mugrons
Amiga de la novia d'un col·lega: Que passa?
Jo: Re, que em volen tocar els mugrons
A: Blah, si no paxa res
J: Com que no passa re?
A: Pos aixo, no passa res, que te'ls toquins
J: Ya, i tu també te'ls deixes tocar?
A:

xDDD
Zas! En toda la boca
bon dia gent, ahir festa d la bona al bora [sonrisa]

al fnl em va tocar conduir merda [tomaaa] pero el meu cubata al entrar no me'l treu ningú jejeje
Jo ahir a caseta fent el vagu ^^

I avui men vaig de dinar familiar [sonrisa]
buff nivellasu ahir a lloret, mai defrauda!! i aixo que els findes hi ha mes gent d'aqui..

I love Germany!! [looco]
Cafetino, va anar be ahir per Platja d'aro? (Black & White, Pul-vàs, etc...) XDXDXDXD jisjisjsisjisjis
Diokhan escribió:Cafetino, va anar be ahir per Platja d'aro? (Black & White, Pul-vàs, etc...) XDXDXDXD jisjisjsisjisjis

Ei, com saps que vaig anar a platja d'aro, i pel black&white i pul-vàs? xD

I tant que va anar bé, després del b&w vam acabar al loft :p
Cafetino escribió:Ei, com saps que vaig anar a platja d'aro, i pel black&white i pul-vàs? xD

I tant que va anar bé, després del b&w vam acabar al loft :p

Perquè t'hi vaig veure, et volia saludar pero et vaig perdre de vista (per la poca gent que hi havia XDXDXDXD), devia ser quan vau anar al loft.

PD: Ens van presentar a les barraques de la festa major de la Bisbal.

Si algun altre cop et veig ja et saludaré. [barret]
Diokhan escribió:
Perquè t'hi vaig veure, et volia saludar pero et vaig perdre de vista (per la poca gent que hi havia XDXDXDXD), devia ser quan vau anar al loft.

PD: Ens van presentar a les barraques de la festa major de la Bisbal.

Si algun altre cop et veig ja et saludaré. [barret]

mmmm.... pos ara no caic de qui ets :p

Que de barrakes de la bisbal farà quasi un any ja xD
He llegado hace media hora a Barcelona, no tengo palabras sólo :

¡ Gora San Fermín !
Cafetino escribió:mmmm.... pos ara no caic de qui ets :p

Que de barrakes de la bisbal farà quasi un any ja xD

segur que anaves torrat XD

morr, fes un resum ^_^ un punt de vista sense toros XD
Cada dia m'agrada mes anar de bolos..

Si sabeu d'una orquestra anomenada Odisea aneu a parlar amb el tecnic de so guapo y jove amb grenyes que soc jo XD
lodis escribió:segur que anaves torrat XD

Pos no, perquè em tocava pringar i tenia que conduir el tram de Llagostera fins a casa meva :p

----

Bravo per la UdG, al final el canvi d'hora del curs d'estiu que feia ha estat un error [enfa]

Però bé, aprofitarem per anar cardar crits a secretaria
Ufff, el resumen se resume en alcohol y más alcohol, me hice colegas de australianos tirándoles cubata en la cara, jugando a ducharnos con sangría madre mía, madre mía...

Aún no me han pasado las fotos pero ya hay anticipos de lo que va a ser :

XXXXXXXXXXXXx Fary no te olvidaremos dice:
las tengo bajadas al pc

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXFary no te olvidaremos dice:
ahora m falta comprimirlas

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Fary no te olvidaremos dice:
brutales, eh?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Fary no te olvidaremos dice:
particularmente tu tienes avatares para siglos
ZholvaX escribió:Cada dia m'agrada mes anar de bolos..

Si sabeu d'una orquestra anomenada Odisea aneu a parlar amb el tecnic de so guapo y jove amb grenyes que soc jo XD

tu no necesites àvia no?? XD

pos mira si ve per algun lloc de per aquí avisa i ja vindré a saludar ^_^

endevineu qui currarà en la pre-estrena de la peli del Harry Potter demà?? [plas] [plas]

i durant la setmana una promoció de sant miguel a donar regals (aquestes son els millors que hi ha força gent)
uola uolaaa

lodis escribió:tu no necesites àvia no??

jo crec que no necessita no

p.d: ami encara no m'ha arribat el paquet que em vas enviar lodis >.<
estic de correus fins els... demà hi he de tornar, tu tranquil·la que ho tinc controlat que no s'ha perdut ni res ;)
Joder, les sèries de Karas i Devil May Cry son visualment espectaculars.
Les meves avies estan molt sanes, gracies!
Sembla que no només aquest fòrum esta replè de éssers per evolucionar.
eis jo també soc catala!xD
ala arrivat d currar i a sobre lesionat cawento me fotut una llet per les escales dl magatzem i per frenar m'hi he deixat el colze [buuuaaaa]

Zholvax escribió:Les meves avies estan molt sanes, gracies!

tu n'estàs segur? [qmparto]

eTc_84 escribió:Link
[qmparto]
Imagen
Que se vaya a la mierda la puta España
oscuros escribió:tu n'estàs segur? [qmparto]

Segurisim, els de la Incerso les cuiden de puta mare ;)
aki una catalana mes!! jeje XD
benvinguts els nous..

uf, aquest temps m'està salvant el pelleju.. nuvol entre setmana i sol els findes.. que duriii
Benvinguda pocaspecas ^^

i al zenox també, que no m'hi havia fixa't
Benviguts/des.

Ara feia dies que no postejava per aki, haviam si plou de una puta vegada que tinc ganes de que es netegi l'ambient i el cotxe xDD
gracies!!

dona gust poder parlar en catala a algun "fil" jaja [oki]
NGC escribió:Benviguts/des.

Ara feia dies que no postejava per aki, haviam si plou de una puta vegada que tinc ganes de que es netegi l'ambient i el cotxe xDD

El meu cotxe esta fet merda per les ultimes "mini pluges".

Benvinguda Pocaspecas !!

Buff feia temps que no escrivia per aquí i Lodis m'ha fotut bronca [buuuaaaa] xDD
0m3gA escribió:Buff feia temps que no escrivia per aquí i Lodis m'ha fotut bronca [buuuaaaa] xDD

Resisteix camarada, no et deixis portar pel mal camí [sati]
Cafetino escribió:Resisteix camarada, no et deixis portar pel mal camí [sati]

Ja ho intento, però ella pot amb mi [+risas]
cafetino, he vist que el mac os x per fotre'l a un pc has de tindre un P4.
No sabras si hi a algun MacOS que pugui probar en un PIII? se que abans no usaben el processador intel, pero em pregunto si hi ha algun emulador que pugui fer correr algun Mac OS dels vells.
Quin puto lio que porto amb els usuaris, a veure si canvio d'una puta vegada tots els PCs/Navegadors de compte.
es que els meus dots de persuasió son efectius XD

jo no te fotut bronca, només te comentat, com qui no vol la cosa, que feia dies que no et veia per el fil i a veure si et passaves XD

així m'agrada que et passis per aquí.

cafetino I need you, baby ^_^ (mode pilota on)

benvinguts als nous ^_^
sgaesux escribió:cafetino, he vist que el mac os x per fotre'l a un pc has de tindre un P4.
No sabras si hi a algun MacOS que pugui probar en un PIII? se que abans no usaben el processador intel, pero em pregunto si hi ha algun emulador que pugui fer correr algun Mac OS dels vells.

Pel que he sentit si vols fer rular un mac osx per a intel et farà falta una cpu amb suport sse i sse2, i crec que algo més, pero sincermanet en això estic molt peix.

Si en canvi vols rular una versió de osx per powerpc pots utilitzar un emulador d'aquesta arquitectura, com el pearpc. Això sí, no esperis un gran rendiment

lodis escribió:cafetino I need you, baby ^_^ (mode pilota on)

Soc tot teu X-D
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811