Catalans aixakeuvus xD (#61)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Ferry_13 escribió:nois em cagu en la puta mare k em va parir k soc catala collons poseume a la llista aquesta de la primera pagina soc de granollers Ferry_13 vinga salutacions cordials

i després els de canovelles tenim fama? dons sembla q els d granollers no van gaire lluny [qmparto]
Apa gent, un que pira ja [jaja]

---

Espero que el viatge de tornada hagi anat be Lodis i Rouse ^^
pillarem una bona seca.... wiii!

Imagen
oye morr, púes avisa y cúando estes en el reggus(supongo qe es donde vas a ir) nos vemos y hechamos unas birras o qe?
No seria la primera vez qe quedo con alguien de EOL para vernos..

hace o qe? yo es qe voy solo..

p.d.: no me llevo la ds
pues ahora mismo he llegado a casa, después de llegar a las 11:30 hora aproximada en tarragona, ir a cenar a casi las 12 XD
estoy muerta, a parte he estado todo el día fuera, así que....

la próxima vez avisa antes XD

aya, explicaré la odissea del viatge la flog, cafetino no vegis quina tornada XD

pd: ja tenim pis ^_^

pd2: talibà he vist la teva zona de caça.

pd3: kurras molt maca la biblio ^_^
lodis escribió:pd: ja tenim pis ^_^

pd2: talibà he vist la teva zona de caça.

pd3: kurras molt maca la biblio ^_^

jaja Cafetino et tenen vigilada la zona de caça xDD

Ei ei, que la biblio tb és nostra, no només del kurras [ayay] (farà des del gener que no la trepitjo [qmparto][qmparto])
Bona nit

Un que arriba de festa

lodis escribió:aya, explicaré la odissea del viatge la flog, cafetino no vegis quina tornada XD

Demà ja llegiré el flog i de pas m'expliques el detalls

eTc_84 escribió:jaja Cafetino et tenen vigilada la zona de caça xDD

Serà la teva zona de caça [poraki]

eTc_84 escribió:Ei ei, que la biblio tb és nostra, no només del kurras [ayay] (farà des del gener que no la trepitjo [qmparto][qmparto])

Jo des del Gener que no la trepitjo [jaja]
bon dia.. no m'hi veig de cap ull.. quina seca!! Platja d'Aro de cap per vall!! XD

lodis escribió:pd3: kurras molt maca la biblio ^_^
M'he perdut algu? XD

eTc_84 escribió:(farà des del gener que no la trepitjo [qmparto][qmparto])
Cafetino escribió:Jo des del Gener que no la trepitjo [jaja]

No sabeu el que us perdeu.. encara que a la del barri vell abunden mes noietes.. [jaja]
mota escribió:oye morr, púes avisa y cúando estes en el reggus(supongo qe es donde vas a ir) nos vemos y hechamos unas birras o qe?
No seria la primera vez qe quedo con alguien de EOL para vernos..

hace o qe? yo es qe voy solo..

p.d.: no me llevo la ds

Tío yo encantado, hubieses visto a toda la tropa, pero me hubieses tenido que haber llamado o enviado un mensaje privado.
2 concluisions d'ahir:
La pagina de descarregues perfecte existeix (ja veurem quant dura).

Els skins sobren en aquesta societat.
Sergio, por si te interesa en el barrio se está haciendo la "Mostra del llibre y pensament anarquista", hay libros muy interesantes, yo me he comprado uno del tema que más me interesa del anarquismo, autogestión y anarcosindicalismo llevado a la práctica, conclusiones y experiencias.

¿ Por qué sgaesux ? La verdad es que yo me avergüenzo de muchos, pero claro, mis venas siempre han sido punkies.
Ahir vaig tindre el plaer d'observar un ramat d'skins en estat de llibertat, eren un grup de gent incivilitzada, a l'alçada dels latin kings o essers inferiros semblants, que si no fos per la valentia que tenen al anar en manada n'hi hauria més d'un que li haguessin fet una neteja facial completa.
sgaesux escribió:Ahir vaig tindre el plaer d'observar un ramat d'skins en estat de llibertat, eren un grup de gent incivilitzada, a l'alçada dels latin kings o essers inferiros semblants, que si no fos per la valentia que tenen al anar en manada n'hi hauria més d'un que li haguessin fet una neteja facial completa.

Totalmente de acuerdo.

PD: Joder, ¡ cómo llueve !
kurras escribió:
M'he perdut algu? XD

res que ahir vaig veure ne directe la teva uni i la ampliació de la biblio ^_^

el cafetino ens va portar de ruta turística a mi i la rouse XD

de pasada també vaig veure el territori de caça del eTc XD

(tinc fotos i tot) ^_^
Uoles gent, avui tot el dia per barna ^^ ha plogut una mica pero ha molat mlt [sonrisa]

lodis escribió:(tinc fotos i tot) ^_^

ensenya ensenya [jaja]
Sort que tenia el rolfcopter guardadet...
lodis escribió:el cafetino ens va portar de ruta turística a mi i la rouse XD
Carai, Cafetino el guia XD

i on més us ha portat? Espero que hagis donat una bona imatge de Girona Cafetino.. [plas]
Jo també he passat el dia fora i he menjat una crepe [amor] boniiisima [sonrisa]
kurras escribió:Carai, Cafetino el guia XD

i on més us ha portat? Espero que hagis donat una bona imatge de Girona Cafetino.. [plas]

I tant home, es va intentar donar una bona imatge, encara que el temps que teniem era força limitat.

Si no recordo malament vam veure:
- Campus les aligues
- Campus montilivi
- Fontajau
- Zona pubs fraktal i azumut
- Catedral (no la del barri vell xD)
- La devesa
- Zara (a petició seva)
- Bosc de caça del eTc a montilivi

Això sí, el proxim cop no s'escapen d'anar fer el petó al cul de la lleona xDDD
vale, però mi li dones tu i després ja ens ho pensarem XD

està molt bé sobretot la zona de prop del riu (les deveses és?¿)

Eso si el putu carrer ronyós, ple de moros, gitanos i sudaques és el nostre XD, i això que estem a 2 carrers de la avinguda de Sant Narcis, allí tots els xalets i nosaltres en aquell carrer.... però bueno el pis [amor]

Va ser una bona ruta XD però encara dubto quines de les dues catedrals està millor XD jajaja
Cafetino escribió:- Zara (a petició seva)

JAJAJAAJAJAJJAJAJAJAAJAJJAAJAJAJAJJAJA [qmparto][qmparto]

Cafetino escribió:- Bosc de caça del eTc a montilivi

ein? ein?
bé em de localitzar on son les botigues... bé em de comprar XD a part del tema menjar que ja el tenim localitzat... ^_^

molt maco el teu bosc de caça, així a part d'anar a classe agafes algunes coses per subsistir ^_^
eTc_84 escribió:ein? ein?

Parlem del bosquet que hi ha davant del p4, on la lodis va suggerir que hi anaves a caçar entre classe i classe X-D

---

Lodis, no vull saber que us agafarà quan aneu pel carrer ballesteries(aquell que son tot botigues de roba) xDD
Cafetino escribió:Parlem del bosquet que hi ha davant del p4, on la lodis va suggerir que hi anaves a caçar entre classe i classe X-D

No sé de què em parleu... a no ser que el bosquet fos el que us fumessiu per pensar aquestes coses [poraki]
eTc_84 escribió:No sé de què em parleu... a no ser que el bosquet fos el que us fumessiu per pensar aquestes coses [poraki]

Té, un croquis xD

Imagen
morr y qe te piensas qe fue lo qe hice? :(, pero sudaste de mí..

salu2
sgaesux escribió:frikis!

i que ho diguis..
bon dia, un que saluda des del curro XD
mota escribió:morr y qe te piensas qe fue lo qe hice? :(, pero sudaste de mí..

salu2

Joder, no tengo ninguna perdida tuya al móvil ni un mensaje privado tuyo, ten en cuenta que yo los fines de semana suelo desaparecer y no puedo mirar mucho el floro. Antes de ayer estuve todo el día en el piso de un colega.

No sudo de tí tío, tengo ganas de conocerte para emborracharte, seguidamente secuestrarte y seguidamente pedir como rescate tu ds, cogerla y partirla delante de tus ojos. [jaja]

PD: En la "Mostra del llibre anarquista" de mi barrio, había libros muy interesantes, el libro que me he comprado es sencillamente bestial...

Omnia sunt communia !
kurras escribió:bon dia, un que saluda des del curro XD

Treballa! [sati]

I de que treballes, per a què puguis postejar a eol?
Cafetino escribió:I de que treballes, per a què puguis postejar a eol?
en un despatx de topografs. Quan surtim de camp pillu cacho, pero al despatx tinc poca feina, remenar algun planol, autocad.. XD
de moment ja tinc curro, tema important a tenir en compte si vull tenir pasta XD

per cert us recomano a tothom que pugui baixar, que aquesta setmana de aquest dilluns al dissabte per la nit concurs de focs artificials, de 22:30 a 23, cada nit una companyia pirotècnica diferent, avui comença una de italiana; a la platja del Miracle ^_^

veus que bé i jo el curro tinc una promoció en aquesta platja... XD així que tindré la tarda distreta i un bon lloc per veure els focs XD

vaig bé el dia!! que a tocar de les 3 piraré cap a la feina ^_^ [fies]

eTc, tu fes-te el despistat, però confessa que entre classe i classe surts a caçar per allí XD
Collons... a vegades no se perquè contesto al msn si ja em temo de que va.....
Uoles gent, aki un q arriva d currar jeje ara a la dutxa i a sortir avere si veig la colla [oki]

Cafetino escribió:Collons... a vegades no se perquè contesto al msn si ja em temo de que va.....

no ens deixis amb dubtes noi, explika explika q sinó ens quedem amb les ganes [qmparto]
oscuros escribió:no ens deixis amb dubtes noi, explika explika q sinó ens quedem amb les ganes [qmparto]

Tranqui que no és re de tomateol X-D

Basicament tot just m'estava posant a fer feina, quan al portatil he sentit que algú em parlava pel msn, que bàsicament era perquè volia servei tècnic.

Total que amb la tonteria he perdut 1/2-3/4 d'hora

---

suɐ1ɐʇɐɔ ɐpɹɐʇ ɐuoq
Cafetino escribió:

suɐ1ɐʇɐɔ ɐpɹɐʇ ɐuoq

friki [360º] [360º] [360º]
uis pos jo porto un estres del curro.... de les 8 hores he treballat com a... mitja hora XD la resta, sentadeta allí al tamburet, repartint caramels i globus i fent polseres XD

demà m'agafo revista i llibre XD

els focs d'avui, una mica sosus, sobretot pel fum que s'ha acumulat.
morr, has vaciado ya tu buzón de EOL? [burla3] es x eso, qe no recibiste m.p.
no, creo qe llegaras ni a rozar la ds..
Antes te pillo de los cataplines y te cuelgo en un arbol..

salu2 ratataaaa
NGC escribió:
friki [360º] [360º] [360º]

|\|0 |-|0|\/|3 |\|0 :p

lodis escribió:uis pos jo porto un estres del curro.... de les 8 hores he treballat com a... mitja hora XD la resta, sentadeta allí al tamburet, repartint caramels i globus i fent polseres XD

demà m'agafo revista i llibre XD

Jo també vuiii caramels :Ð

Això si que és un bon curro, currar poc, i suposo que cobrar algo mig decent :p

---

Apa, un que se'n va a sobar despres de veure "El retorno del rey", que en dos dies m'he pulit totes les versions exteses del ESDLA X-D
Uolees
una que marxa fer l'examen d'acces.. a veure si hi ha sort i després a dinar amb la colla.

I a sobre vaig amb la mà esquerre que sembla una bota per la merda de l'alergia :(
molt més que decent lo que cobraré XD jajaja

avui arribaré, inflaré globus, em passejaré una mcia per la la platja a donar globus i explicar les ofertes, llegiré un rato la revista, tornaré ap assejar per la platja, un ratet més dep ulseres... uff quin cansament de feina XD

aya segur que t'ha anat molt bé ^_^

volia poar flog nou però per varia no torna anar, en fins a la nit quant arribi.... o algo XD
Que wapo anar a medir coses a l'aeroport, veia els avions de primera fila, i totes les guiris que arribaven, hostesses.. [jaja]
jo he trobat un munt d'ofertes de treball.. ara a l'estiu es a mansalva;
me inscrit a l'inem i trucare per mosso de magatzem/carretillero o cambrer, qe es el qe se'm dóna bé.
Ara qe am una mica de sort em fico un altre cop de caïxer, ara qe he començat i em fico a una botiga nova qe volen fotra a reus de videojocs.. el game

salu2 [babas]
Al final anirem a sopar

Ha anat bé pero he comeés alguns errors... eso si per ma mare ha d'estar perfecte joders ni que fos jo [+furioso] un geni
ala ja he arrivat dl curru... entre el transit, anar a la ETT arribu casi 3/4 d'hora més tard [burla3]

i a sobre akst mati he tingut q anar 2 vegades a l'autonoma per culpa d falta d documents cawento
com no funcioni la reclamació els mataré a tots per haver-me fet fer tants viatges [uzi]

PS: mireu akest fil
Choni dixit: Joder, qué tampoco es para tanto, ni que hayamos matado a Manolete.
Pa Nueva York me iba yo rapido [babas]
Yo decidía México, una belleza igual, hispánica, y menos yankiladas y relaciones inestables.

¿ Qué opináis del veganismo ? Estoy últimamente reflexionando mucho y dispuesto a dar el paso.

PD: ¡ Viva Cristo Rey !
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611