Catalans aixakeuvus xD (#61)

1, 2, 3, 4, 511
Digamos que he vuelto a consumir brevemente drogas, y mi colega (antidrogas) se ha cabreado y se ha pirado.

No sé, estoy rallado, he hecho una gilipollez absoluta, un día de cada día por una gilipollez.
morr escribió:Hoy he fallado a un colega y me siento fatal.

Home pero tampoc es ta mare,no'Supose ke tu no l'obligues a ell a fumar canuts ni res,pues ja esta.

Si no volies prendre drogues a ki tas fallat es a tu,no t'enganyes.

saluts [bye]
morr escribió:Digamos que he vuelto a consumir brevemente drogas, y mi colega (antidrogas) se ha cabreado y se ha pirado.

De quina mena de drogues estem parlant?
Estamos hablando de cocaína, y claro que me he fallado a mi mismo, yo las tomo muy esporádicamente, como mucho 2 o 3 veces al año, pero lo de hoy al lado de mi colega, y como ha sido, penoso. Lo peor es que no sé como arreglarlo, le he enviado un mensaje, hablarlo con él.

Madre mía, vaya gilipollez de noche. Eso me pasa por salir con según que gente.

PD: Mañana será otro día, buenas ncohes.
morr escribió:Estamos hablando de cocaína, y claro que me he fallado a mi mismo, yo las tomo muy esporádicamente, como mucho 2 o 3 veces al año, pero lo de hoy al lado de mi colega, y como ha sido, penoso. Lo peor es que no sé como arreglarlo, le he enviado un mensaje, hablarlo con él.

Madre mía, vaya gilipollez de noche. Eso me pasa por salir con según que gente.

morr a parte de fallarle a él, sobretodo te has fallado a ti mismo.

no hay una formula mágica para arreglarlo, en estas cosas se basan en al confianza y ahora mismo tu amigo se siente muy traicionado por lo que has echo, porqué él confiaba en ti, en que no volverías al tema y tu delante de sus narices lo has echo...

esto se arregla con tiempo, mucho tiempo y paciencia para que vuelva a confiar en ti. (en este aspecto) de saber que no vas a volver hacerlo
lo mismo digo.

no te dire que no lo hagas porque creo que tu ya lo sabes, él solo quiero no verte mal y ahora puesn ormal que este cabreado
Dale tiempo
coca, la droja de toda clase sozial...

nos ha jodido.. que cada un@ se tome lo que quiera :-|
mmmm...cocaina....ja et val tio ''un dilluns''o qualsevol dia ,kina necesitat tenies,deu ser pel ke has dit de juntarte en eixe tipus de gent.

Jo no et dire ke no ho he provat,pero en cap d'anys i festes molt concretes(aniversaris,festivals..)
Cita de eTc_74

coca, la droja de toda clase sozial...

nos ha jodido.. que cada un@ se tome lo que quiera smile_:-|

Esto me suena a S.O.A.D.(Toxicity)jajajaja,o alguna canciopn llamada ' This cocaine make fell... '[beer] :-p
la qüestió no és si el morr es fot o no es fot (cosa que preferiblement preferira que no, ni ell ni ningú es poses aquesta merda la cos) però el problema, està en que ha perdut la confiança del amic, que per arreglar-ho ara s'ho haurà de currar i que es volia desfogar.

vale que el meu post era del pal "mama" però és la veritat, crec que les mentides i al confiança és de lo pitjor que hi ha...

odio més algú que me menteix que altre cosa...
estic d'acord amb el q diu la lodis, si et fiques o no coca al cos és només cosa teva, pero la confiança d'algu no és algu fàcil d guanyar i aixi d primeres intenta arreglar una mica i dsprés fes el q sigui per guanyar la seva confiança pero amb temps
del pal mama diu [qmparto][qmparto][qmparto]
es que el primer post ha sonat una mica a sermó [ayay]
eTc_84 escribió:serà la costum.

ui com volen els ganivets per aki [qmparto]

es conya trankils [jaja]
Uiiii que veo vudu a la vista XD!
Aya_cat escribió:Uiiii que veo vudu a la vista XD!

WHAT?
és una història llarga XD pero se suposa q hi ha tres bruixes a EOL jajaja (aya, lodis,drknss) i ens amenacen q faran vudú kuan diem algu o fem algu dolent jajajaja

pero algu em diu q em salvaré akest cop [sonrisa]
oscuros escribió:és una història llarga XD pero se suposa q hi ha tres bruixes a EOL jajaja (aya, lodis,drknss) i ens amenacen q faran vudú kuan diem algu o fem algu dolent jajajaja

pero algu em diu q em salvaré akest cop [sonrisa]

no tens fe...

se de una que li cau més aprop ^_^
Tranquils, ell ja esta aqui i us salvarà del vudú maligne xDDD

Imagen
Ostres! el bazooka de la super nes XD
cafetino wtf? aquesta imatge qe has pujat jo no se d'on l'has tret pero segur qe de procedéncia dubtosa.. uy aquests amics freakys
Es algun teu amic Cafetino? [jaja]

ia no recordava el que era aixecarse quan ia estas tip d'estar al llit.. [babas]
jo m'he despertat d'hora i m'he tornat a dormir fins q m'han dspertat XD
A ver que conste antes de nada que yo en ningun momento he dicho que no tomo drogas, ni estoy contra las drogas. Simplemente es como las chucherías, las tomo muy de vez en cuando cuando realmente me apetecen. Pero ayer, lo tomé porque sí, sin que me apeteciera, un lunes, que ahora tengo que trabajar, y con los colegas avisándome que sudara. Por eso estaba mal, por no hacer caso a mis verdaderos colegas y por ser tan estúpido de permitir que me usen, y más cuando a mi mejor colega ( que casi no lo veo ) el sábado pasado le dió una sobredosis en el antisónar de Nexus.

Dicho esto, hoy me encuentro mejor, ya me han enviando el formularia de matriculación en la escuela de Eire y el precio no me parece excesivo 1120€ ( 3 semanas de intensivo de inglés + alojamiento con comida incluida en una familia de todo pelirojos ). A ver si os parece caro:

1120€ Cursos (obligados por la beca) + Alojamiento + Comida
200€ con tasas Incluidas Ida+Vuelta a Shannon Airport en el Sur de Eire.
60€ Billete Ida y Vuelta de Shannon Airport al Sitio.
pondremos 50€ de gastos por si acaso.
-----------------------------------------------------
1430€

Me quedan 170€ de la Beca para desparramar allí. Eso sí, ya lo tendría todo pagado, y mi casa de pelirojas siempre a mi disposición.
Tranquils, no es ni amic meu, ni conegut [+risas]
MORR,PERO NO TENS KE CURRAR CUIDANT ALS XIQUETS NI RES,NO?SOLS ESTUDIAR l'angles i au,pos no ho trobe mal,jo estic per fer alixo en agost pero en Alemanya,lo unic ke es mes barat,tot un mes pero pel mati estudi i per la vespr algo de curre de jardiner.

Pero be com soc tecnic agricola(es lo meu)pos no ho veig feina i tinc moltes ganes d'aprendre el alemany la veritat,en llama molt,de pas m'han dit ke t'hotom parla en angles per Dortmund aixi ke 2 pardals d'un tir,sense contar ke el cap de setmana el tin ctot lliure per mi per desfdassar per alli [fumeta]
púes un qe només ha dormit 4 hores i qe ha estat de concert 3 dies seguits(vale, descansant unes horestes cada dia) pero no aguanto més.. he anat aquest mati a fer una entrevista i aquesta tarda em truquen per concertar si curro o no
Ale púes, després d'haber triomfat com l'avecrem amb una d'un poble del costat i air coneixer una paia de girona.. xD
No si ja o diuen ja qe quan no tens cap paia, no les veus enlloc, ara, quan tens una a la butxaca, et surten de sota les pedres..

es u no?
------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: se m'oblidaba, piro a sobar [maszz]
jo marxo al dentista que possiblement el mes que ve ja no porti els aparells ^^

morr lu d'Eire ho vec bé jo, ja m 'agradaria anar-hi U.U

Una que no tornaaa fins la nit [Ooooo] [sonrisa]
Doncs be!! Per fi puc dir q comença la meva nova etapa a Barcelona jejeje.

El que passa es que vaig una mica a l'aventura, no conec a massa gent d'aqui... A vere si hi ha gent que es llançi una mica a coneixerm, i aixi anar integrant-me a aquesta maquissima ciutat :-P.

[angelito] [plas]
Jo me barallat amb el pc, li he clavat una bronca per telf al cafetino i després el senyor eTc ha aportat la seva idea brillant i ja s'ha arreglat tot ^_^

resultat pc 0 - lodis 3 (una per el ventilador, altre pel disc dur i altre per lo de avui) ^_^ estoy que me salgo XD

un dia d'aquests fijo que peta [plas]
mm sii, que be que s'hi estava avui a la platgeta, sense gent en excés, caloreta justa..

i aquesta nit fieston a Lloret!!

Imagen

XD
púes yo estic esperant encara la trucada del curro.. m'han dit qe em trucaven y no m'ha trucat.. vaia gent de poca monta, un no s'hen pot refiar ni de la seva mateixa ombra... gentuza!!
Nore, com el hi e donat el movil, vaig a patinar i si volen qe em truquin aquets sómines

Aqesta nit toca vicio.. mes qe res tinc un munt de jocs qe encara no he ni catat i fa 2 setmanes qe no toco cap consola..
La veritat qe no la trobo a faltar i no se si sera coincidencia pero es deixar-la de tocar i he triomfat amb una tia ratataaaa
No si al final tindra rao el meu amic.. deixa les consoles i ..
Per cert, per fi he jugat a la play3.. babeando amb el F1 [babas]
Perfi estic de vacances estudiantils, ara a buscar feina per l'estiu... si sabeu de algun lloc tipus decathlon, fnac,... que busquin gent aviseu xDD
lodis escribió:Jo me barallat amb el pc, li he clavat una bronca per telf al cafetino i després el senyor eTc ha aportat la seva idea brillant i ja s'ha arreglat tot ^_^

Encara sort que la meva vida ja no corre perill [+risas]
Kurras tío, cada día comprendo más al Resines, es imposible elegir una de las dos, joderrrr con la Verbeke y la otra.
Cafetino escribió:Encara sort que la meva vida ja no corre perill [+risas]

El vudú pot fer miracles xD
eTc_84 escribió:El vudú pot fer miracles xD

I un exercit de freaks comandats pel mismíssim Darth Vader també [jaja]
“Eso parecía el Congo, dicho con todos los respetos. Mirabas a un lado y había cuatro negros calentando, mirabas a otro y había cinco y en el campo otros tres. Salían negros de todas partes como si fuera una máquina de churros”, tras jugar ante el Ajax en la Liga de Campeones.

Jesus Gil y Gil.
XD M' aburreixo i mireu que faig a Pruebas:

Imagen
ets un friky pamali.. com esta la verbeke per deu, jo es qe em poso malalt..
cafetino, t'aborreixes XD

que no mires anime??

que fas postejan a estes hores??

me enganxat a hikaru no go ^_^
lodis escribió:cafetino, t'aborreixes XD

que no mires anime??

He mirat un capi de One Piece i ara estava trastejant amb el compiz-fusion del Linux X-D

Jo a veure si reprenc Rozen Maiden d'una vegada, perquè entre capis atrassats de series variades, heroes, i revisionat de Dominion l'he deixat un pel aparcada :p
Booon dia gent ^^

algun dia em carregare als veins
bon dia gent, avui dia raru... avere si m'animu
jo estic esperant que es copin unes coses i marxo tot el dia fora ^_^

vagi bé el dia!!! ^_^
bon dia! jo he netejat de cap a peus el meu cuarto.. no fa falta esperar-se al diumenge..
Ara fare un parell d'encarrecs, algun test i finalment al sobre qe aquesta nit amb la calor no he pogut dormir.. [noop]
bon diaaa, quina secaa!!

morr escribió:Kurras tío, cada día comprendo más al Resines, es imposible elegir una de las dos, joderrrr con la Verbeke y la otra.

jjaaja no ho vaig poder veure ahir.. havia d'aprofitar la primera nit de vacances..

Lloret es la Meca de la festa!! joe, no recordava lu ansioses que van les guiris [looco] [looco]
Cafetino escribió:He mirat un capi de One Piece i ara estava trastejant amb el compiz-fusion del Linux X-D

Noooo!! pk ho has dit, ara em venen ganes de trastejar-ho tmb, pero em fa por perdre el compiz actual que tinc i no poder tornar al estat actual enc as que no em funcioni el fusion...
Es pot fer el seguent, posa una imatge de fons i que el cub sigui semitransparent i es vegi la cara contrararia del cub semitransparent i el fons triat?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511