Catalans aixakeuvus xD (#61)

1, 2, 3, 4, 511
NGC escribió:
Noooo!! pk ho has dit, ara em venen ganes de trastejar-ho tmb, pero em fa por perdre el compiz actual que tinc i no poder tornar al estat actual enc as que no em funcioni el fusion...
Es pot fer el seguent, posa una imatge de fons i que el cub sigui semitransparent i es vegi la cara contrararia del cub semitransparent i el fons triat?

Lo cualo?? [carcajad]
Tredi escribió:
Lo cualo?? [carcajad]
ç
Tens rao me explicat com el cul.
El que vull es posar el cub transparent i posar un fons al espai on esta el cub. Amb el compiz inicial podies posar una imatge de fons on flota el cub, pero no podia posar el cub transparent.
NGC escribió:Tens rao me explicat com el cul.
El que vull es posar el cub transparent i posar un fons al espai on esta el cub. Amb el compiz inicial podies posar una imatge de fons on flota el cub, pero no podia posar el cub transparent.

Doncs almenys amb gentoo l'antic compiz, no pot coexistir el nou compiz-fusión, però si que ho fa amb el beryl :p

El cub si que es pot posar semitransparent, fins i tot es pot col·locar una "animació" en el seu interior. Sobre el skydome(el fons on flota el cub) l'estic provant ara mateix i per ara no funciona del tot bé.

Jo ara mateix una cosa que trobo a faltar es el plugin de mostrar el escritori, en que ara no es pot(o no trobo) configurar una cantonada de la pantalla per a que ho faci.

Tot i així si no et vols arriscar, espera't a que surti la nova versió, ja que actualment tot funciona a partir de snapshots del repositori git
Cafetino escribió:
Doncs almenys amb gentoo l'antic compiz, no pot coexistir el nou compiz-fusión, però si que ho fa amb el beryl :p

El cub si que es pot posar semitransparent, fins i tot es pot col·locar una "animació" en el seu interior. Sobre el skydome(el fons on flota el cub) l'estic provant ara mateix i per ara no funciona del tot bé.

Jo ara mateix una cosa que trobo a faltar es el plugin de mostrar el escritori, en que ara no es pot(o no trobo) configurar una cantonada de la pantalla per a que ho faci.

Tot i així si no et vols arriscar, espera't a que surti la nova versió, ja que actualment tot funciona a partir de snapshots del repositori git

Ok, millor que m'esperi a k surti la versio definitiva.
Tu que tens gento 32bits i/o 64bits? Es nota diferencia de rendiment?
Esque no se si instalar-me alguna distro de 64bits i he pensat en esperarme a que ja porti incorporat el compiz fushion per aixi no rallarme intentant instalar-lo :P
avui sembla q toca parlar de coses q no entenc >.< esperu entendreles en un temps ^^
NGC escribió:Ok, millor que m'esperi a k surti la versio definitiva.
Tu que tens gento 32bits i/o 64bits? Es nota diferencia de rendiment?
Esque no se si instalar-me alguna distro de 64bits i he pensat en esperarme a que ja porti incorporat el compiz fushion per aixi no rallarme intentant instalar-lo :P

Sobre el rendiment, jo no ho noto ni millor ni pitjor, però bé, quan em va arribar l'athlon64, ja posats, una gentoo de 64bits i apa.

L'únic dubte que tenia al principi era el tema del plugin de flash i el tema del win32codecs de vídeo, però en fi, el flash tènia solució, i el tema codecs de video, a no ser que em topi amb un wmv raro no hi ha cap més problema.

En canvi, del win de 64 bits ja és una altra cosa xD

Si t'aburreixes gaire aquest estiu aprofita i posa't una Gentoo X-D

oscuros escribió:avui sembla q toca parlar de coses q no entenc >.< esperu entendreles en un temps ^^

Oh, et faras linuxero? :p

PD:
Esperant a veure que diu talibanoradikalrolfcopteruu del etc sobre Debian xD
Cafetino escribió:Oh, et faras linuxero?

si m'agafen al grau superior q vull fer aprendré d tots dos s.operatius, windows i linux tmb [fumando]
oscuros escribió:

si m'agafen al grau superior q vull fer aprendré d tots dos s.operatius, windows i linux tmb [fumando]

De que depèn l'accés al grau?

Però bé segur que t'agafen, així que ves per feina [jaja]
Algu de la UPC?

Segons la info de la web es poden combinar Mates+Informatica de Sistemes pero no surt com opció a escollir. Algú sap com triar akesta opció?xD
oscuros escribió:

Segur que si ;)

Una que ja te feina i comença a l'agost ^^
bon dia, doncs io començo dilluns a currar.. A aprofitar aquests diesss
Ya tengo todo hecho para irme a Eire.
Dema toca anar a montar escenari. El proxim cop que aneu a un concert feu homenatge a tecnics de llum y so. [rtfm]
Cafetino escribió:

Si t'aburreixes gaire aquest estiu aprofita i posa't una Gentoo X-D

Si em pases un manual "para torpes" encantat [qmparto] [qmparto]
Doncs jo estic fins el cap d'amunt de la meva secretaria, no he vist mai gent que sigui (mode irònic) aplicada i servicial i amb ganes de tocar lo que no sona.... [enfa] demà torna allí, fes cua, arriba i perquè encara falti algún papaer o ganes de no fotre res....

per sort d'aquí poc ja no m'hauré de preocupar i he comprat que allí si que son gent amable i considerada que fan la seva feina ^_^

jo de curro...de moment no vull res fixe però ja tinc unes quantes coses per anar fent i demà aniré a cobrar lo d'aquest mes ^_^
buff... estava patint per una nota i menys mal que he aprovat!! demoment 2 aprovades ja, esperem que la tercera asigntatura tambe
NGC escribió:Si em pases un manual "para torpes" encantat [qmparto] [qmparto]

Facil facil :p
http://www.gentoo.org/doc/es/handbook/

lodis escribió:Doncs jo estic fins el cap d'amunt de la meva secretaria, no he vist mai gent que sigui (mode irònic) aplicada i servicial i amb ganes de tocar lo que no sona.... [enfa] demà torna allí, fes cua, arriba i perquè encara falti algún papaer o ganes de no fotre res....

Si això és llei de vida, en comptes dir tot el que falta, sempre ho van deixant anar en comptagotes per tocar els pebrots

Això em recorda que tinc que anar a presentar la queixa per la última tocada de pebrots que em van fer a mi...

lodis escribió:per sort d'aquí poc ja no m'hauré de preocupar i he comprat que allí si que son gent amable i considerada que fan la seva feina ^_^

Això serà que has tingut sort :p
Cafetino escribió:Facil facil :p
http://www.gentoo.org/doc/es/handbook/

No esta en catala... quin timo :P
Merci [ok]
NGC escribió:No esta en catala... quin timo :P

Hi havia un projecte per traduïr el handbook al català, si no recordo malament en quelcom hi estava ficat, però no se com està ara la cosa

Però bé, al cap i la fi, la Gentoo al final la pots tenir en català :p
Violació de segment [qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:Violació de segment [qmparto][qmparto]

Pervertit :Ð
Esta noche acabaré... con ella

:-P

Bonísimas noches, ¡ Barça o muerte ! ¡ Siempre leales a nuestrxs compañerxs !

PD: Sid, tú eres la actitud. ¡ No hay futuro ! ¡ No lo hay !
uoles gent, avui primer dia d curru al mateix lloc q l'any passat XD acabu d pintura fins al cul però està b ^^

demà a seguir currant jeje
morr escribió: Esta noche acabaré... con ella

molt interessant la primea part del post, esta noche tema?? XD
lodis escribió:molt interessant la primea part del post, esta noche tema??

Jo també ho penso XD!
uoles gent, on s'ha ficat tothom, aki stà tt mlt mort >.<

ala final d setmana q ràpid ha passat jajajaja clar q he treballat només dos dies d'akesta setmana [tomaaa]

avere q faig akest finde.... sense plans >.< excepte diumenge [sonrisa]
aquesta nit passada crec qe he pillat la taja mes gran de la meva vida.. sense exagerar(m'han agut de fotre 2 injeccions per qe s'em fes menys dur la faba) [mad]
encara em fa mal lo cul.. ara estic com ressacos i aixó, pero no em voldria ni imaginar com estaria ara mateix sense aquestes inyeccionss

agur
Joder, morr, no te me amaricones, ¡no me dejes solo en éste hilo! xD.

Cómo diría el Fary, "A mi lo que más asco me da es el hombre blandengue. Ese hombre con la bolsa de la compra y el carro del niño... y ¡¡¡ojo!!! pa la mujer todos los derechos, que la mujer es lo mejor que hay. Pero el hombre en su sitio y la mujer en el suyo"

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Yo hoy me voy a beber cómo dios manda xD.
mota escribió:aquesta nit passada crec qe he pillat la taja mes gran de la meva vida.. sense exagerar(m'han agut de fotre 2 injeccions per qe s'em fes menys dur la faba) [mad]
encara em fa mal lo cul.. ara estic com ressacos i aixó, pero no em voldria ni imaginar com estaria ara mateix sense aquestes inyeccionss

Ufff quin mal rotllo...

Mira de no beure tant, que amb això sempre ho passes malament
Ni alcohol ni cap droja feu com en dieguito [plas] [ginyo]
Imagen
PD:aleluya,per fi he posat una foto del imageshark amb el tamany ke jo volia,ja era hora.xD
sk8fma escribió:Ni alcohol ni cap droja feu com en dieguito [plas] [ginyo]
Imagen
PD:aleluya,per fi he posat una foto del imageshark amb el tamany ke jo volia,ja era hora.xD

Està molt aclarida aquesta foto :S

Jo en tinc una altra versió més fosca [plas]

Imagen

Quina gran ironia, el metadona i el grifa alberto...
eTc_84 escribió:Està molt aclarida aquesta foto :S

Jo en tinc una altra versió més fosca [plas]

Imagen

Quina gran ironia, el metadona i el grifa alberto...

jajaja,hostia no sabia ke era al Alberto eixe(el central del barça)jo en pensava ke era el valdano xD

Ara si ke no te perdua la foto,vatja ironia [sati]
jo eh passat tot el dia fora de casa, he anat al xalet de ma tieta, me banyat al a piscina, jugat al futbolin, fet el vago, i després...caravana de 1 hora XD i això que està a 10 minuts de tgna... en fins...

ara estic apalancada a casa del xiquet que així demà em cau al estació més aprop ^_^ i demà tot el dia amb la rouse ^_^ jejee
bona nit, gran dia de platgeta avui.. encara que no feia massa solet.. Platja d'Aro, Palamós, St Feliu..

Mencanta la platja!!

Dema mess
Amb la merda de tarda que he passat, al final me l'han alegrat i han fet que la nit sigui genial :-p i m'han portat a sopar i tot ^^ [Ooooo] [sonrisa]
m'han dit que has anat al japo altre cop no XD [inlove]

cafetino!!!! mira tot el rollo que te soltat al msn!! a veure que fem demà ^_^
lodis escribió:cafetino!!!! mira tot el rollo que te soltat al msn!! a veure que fem demà ^_^

[toctoc][toctoc] Tomàquet tomàquet [toctoc][toctoc]

morr, ja t'has tirat a la panchita o que?
demà tenim una cita [amor]

bueno un trio ^_^ [burla2]

morr no pots marxar fora sense dir-nos que ha passat amb ella!! no ens pots deixar així!! (vagi bé el viatge)
lodis escribió:m'han dit que has anat al japo altre cop no XD [inlove]

si [Ooooo]

morr demanem l'exclusiva!!!!!! i bon viatge ^^

bona nit a tothom
Què collons exclusiva, ¡queremó de sabé! ¡seguimó queriendó de sabé! si li has fet un fill a la panchita o no, i si sortirà amb el flequillo rosa.
Bona nit!

Que bé que si està per carpes fent la cervezeta ^^

lodis escribió:cafetino!!!! mira tot el rollo que te soltat al msn!! a veure que fem demà ^_^

Fet ;)

----

Ja marxes morrrrr? pos re, bon viatge nanuuu [fumeta]

eTc_84 escribió:Què collons exclusiva, ¡queremó de sabé! ¡seguimó queriendó de sabé! si li has fet un fill a la panchita o no, i si sortirà amb el flequillo rosa.

Imagen
bon dia! he de anar a salou a buscar feina.. quina gracia qe em fa, bueno com a minim em porto la tabla i patino al sk8park qe hi ha..

bye
Digamos que fué una de las mejores noches de mi vida, y la de hoy si más no pretende igualarla. Lodis, estaré lo más seguro por Reus esta noche.

A Eire me voy de aquí 30 días.
Bon dia gent... o bon migdia [jaja]

aki a un q l'han dspertat fa una horeta i poc XD
demà tt el dia a barna avere q en treiem ^^
Ahir va començar la festa major d'aqui... vaig estar fins les 6:30 por ahí...avui em lleven a les 8:58 i he anat al karting del vendrell... bua.Ara mateix no tinc son, pero aquesta nit... pot ser mortal. A més ahir vaig coneixer una noia que vamos... [babas] La cosa va millorant molt per moments, [barret]
nois em cagu en la puta mare k em va parir k soc catala collons poseume a la llista aquesta de la primera pagina soc de granollers Ferry_13 vinga salutacions cordials
Ferry_13 escribió:nois em cagu en la puta mare k em va parir k soc catala collons poseume a la llista aquesta de la primera pagina soc de granollers Ferry_13 vinga salutacions cordials
no et caguis en tantes coses home.. [tomaaa]
morr escribió:Digamos que fué una de las mejores noches de mi vida, y la de hoy si más no pretende igualarla. Lodis, estaré lo más seguro por Reus esta noche.

A Eire me voy de aquí 30 días.

I despres vol directe a flilipines?
sgaesux escribió:I despres vol directe a flilipines?

Que va, la panchita és una mojigata i no folla [qmparto]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511