Catalans aixakeuvus xD (#62)

Bueno, la pregunta es una tonteria...
M'agradaria saber si sabeu quin es el considerat millor llibre i/o llibre mes ben escrit en catala.
Per exemple, en castella, jo diria que es El Quijote.
En catala pensava que seria Tirant lo Blanc, pero le comensat a llegir, i no m'agrada massa com esta escrit, usa moltes paraules antigues etc i se'm fa pesat de llegir.
Que dieu?

PD: Be, vaig a dormir, ja mirare dema el que dieu. No spamejeu massa, a veure si despres no trobare les respostes...
Erodion escribió:PD: Be, vaig a dormir, ja mirare dema el que dieu. No spamejeu massa, a veure si despres no trobare les respostes...

Lodis, apunta [rtfm]

PD: Si, avui estic una mica spammer :p
molts diuen que Tirant lo blanc, el llibre de les besties de Ramon Llull juntament amb veles e vents de Ausias March son de lo millor, però igual que el Quijote está en castellà antic, els de català també, ara que si busques literatura més moderna ja es diferent.

Trobo que els que hagin estat premiats amb els premis Sant Jordi potser seria una bona de valorarlos

jo?? però si fa segles que casi que no dic res vaig massa ocupada en altres coses [alien]
A mi el tirant em va agradar pero se'm va fer pesat pel tema vocabulari antic pero ja esta tampo ces que sigui un gran llibre, millor llibre bufff ni idea que siguin catalans m'he llegit molts i tots m'agraden >.<

ultimament no fem spam no se que us queixeu [angelito]
es queixen per tot XD si es que estan avorrits XD i això que algun te una gossa i tot per distreure's XD
lodis escribió:es queixen per tot XD si es que estan avorrits XD i això que algun te una gossa i tot per distreure's XD

La dana la deixo tranquila que esta dormint a l'habitació de me mare, que com es desperti ja l'hem liada xD
El millor llibre escrit en català és el senyor dels anells, punt.
Cafetino escribió:La dana la deixo tranquila que esta dormint a l'habitació de me mare, que com es desperti ja l'hem liada xD

jo em pensava que s'aprofitava de ta germana XD

eTc, literatura catalana, no literatura en català... que és molt diferent.
lodis escribió:eTc, literatura catalana, no literatura en català... que és molt diferent.

Enviant un sobre ple de detector de sarcasmes a casa de la lodis..
lodis escribió:jo em pensava que s'aprofitava de ta germana XD

Que va, podríem dir que aquesta és la única fita de me germana sobre la gossa, almenys ha aconseguit que no dormi al seu llit.

Però encara li queda xD
eTc_84 escribió:Enviant un sobre ple de detector de sarcasmes a casa de la lodis..

envia envia, que al ritme que va correus te'l retornaran uns 3 cops abans de que arribi [sonrisa]

veus si en el fons ta germana i la gossa s'entenen XD
lodis escribió:veus si en el fons ta germana i la gossa s'entenen XD

Ho dubto, encara de tant en tant la gossa li mossega el cul i li intenta baixar els pantalons xD
Cafetino escribió:Ho dubto, encara de tant en tant la gossa li mossega el cul i li intenta baixar els pantalons xD

vull una foto del atac gossil XD això no té preu [Ooooo]

confessa, t'ho fa a tu, però tu dius que és ta germana per disimular [cartman]
lodis escribió:

vull una foto del atac gossil XD això no té preu [Ooooo]

confessa, t'ho fa a tu, però tu dius que és ta germana per disimular [cartman]

Ja t'agradaria ja X-D

Jo per sort tinc una mica d'autoritat, i així no pateixo aquests atacs :p
Cafetino escribió:Ja t'agradaria ja X-D

Jo per sort tinc una mica d'autoritat, i així no pateixo aquests atacs :p

[qmparto] [qmparto]
lodis escribió:envia envia, que al ritme que va correus te'l retornaran uns 3 cops abans de que arribi [sonrisa]

T'asseguro jo que no [ginyo]
És definitiu, la gent no pot acceptar que un futbolista sigui més intel·ligent que ells.
ssux escribió:És definitiu, la gent no pot acceptar que un futbolista sigui més intel·ligent que ells.

jaja és molt llaminera la idea de ser mediocre i sense grans preocupacions... encara que jo penso que no compensa.
lodis escribió:molts diuen que Tirant lo blanc, el llibre de les besties de Ramon Llull juntament amb veles e vents de Ausias March son de lo millor, però igual que el Quijote está en castellà antic, els de català també, ara que si busques literatura més moderna ja es diferent.

Trobo que els que hagin estat premiats amb els premis Sant Jordi potser seria una bona de valorarlos

jo?? però si fa segles que casi que no dic res vaig massa ocupada en altres coses [alien]

Merci, ja mirare els altres 2 a veure com estan.
bon dia, que be que s'hi esta al despatxet amb l'aire condicionat..
kurras escribió:bon dia, que be que s'hi esta al despatxet amb l'aire condicionat..

Doncs jo prefereixo estar a casa passant calor [+risas]
Ruxii escribió:Doncs jo prefereixo estar a casa passant calor [+risas]
i io prefereixo estar a casa pero am laire condicionat XD

Despres del patiment d'ahir estic de luju avui al despatx
jo avui a Mataró a firmar la finalització d contracte...

al fnl canvi d plans, no hi ha mvl nou durant una temporadeta, a la merda tot plegat
Deu ni dor avui també aqui a dalt al Pirineu quina calor que fa, buaa i com dius si esta molt be amb l'aire acondicionat a la feina e! xD

Salut i bon dia a tothom :)
Copio y pego de lo que le he puesto a mis colegas de mi primer dia en Irlanda.

Bienvenidosssss a Eire!

Primero de todo, al lector/a cultivado le sorprendera que escriba aberraciones linguisticas, le echais la culpa al puto teclado irlandes. Dicho esto, voy cargadito de novedades, para deshonra de un servidor.

La foto: la he hecho ahora en un segundito en el lago que hay debajo de mi casa, mola eh, por cierto cabrones, os jodeis, yo aqui con la harrigton y vosotros alli a 50 grados.

Cronica: Ayer no se me ocurrio otra cosa, que salir de fiesta degenerativa, no me voy a explayar mucho, solo que mi cuerpo si tenia que morir a los 80 morira a los 75, total que no he dormido nada, y me he presentado a las 11 de la manyana hora local ( +1 en el Imperio ), con un resacon y unos ojais alucinantes, que sin faltar casi no me tenia en pie. He intentado disimular lo mas que he podido al entregar el DNI a la policia inglesa, y finalmente he salido al corredor donde una puta aria tenia mi nombre escrito, pero que conyo es esto, yo esperaba una peliroja con pecas, y me aparece una puta aria. Bueno que nos saludamos, dos besos por supuesto que soy latino, y vamos con el coche hacia la casa. De camino en el coche, atencion al tema que me saca la pava para hablar cuando casi no me tenia en pie, la mierda de especulacion inmobiliaria en Espanya.

Bueno, llegamos a casa, y me presenta a una francesita, una francesita que se pira y me deja la habitacion. Constanza, bonito nombre, le doy dos besos y puts gabachos de mierda, la tia se ha quedado tope cortada, que asco de penya los franceses en serio, al gulag pero ya. Bueno, me dice cual es mi habitacion y la tia me deja solo en casa porque va acompanyar a la asquerosa de la francesa al aeropuerto. SOLOO???, saco mi bandera republicana, la colgo en la habitacion cuando comienzo a escuchar ruiditos raros, yo pensando que las drogas son muy malas, cuando de repente sale un pedazo jambo de al lado de mi habitacion, el chaval con todas las pintas de asiatico que no se las quita de encima, total que me dice que se llama John y es coreano, y yo le digo que me llamo Thor y soy de Imperio Espanyol. Mas tarde sabria que este tio me va a acompanyar en mi periplo irlandes. Bueno, resumiendo, el coreano este es un puto antisocial que no habla con nadie, con los arios poquisimo y a mi me ignora, no come lo que comemos todos sino que se hace su comida y nunca sale de su cuarto.

Bueno, yo me estaba muriendo de hambre porque el sabado no cene, la pava llega del aeropuerto, le digo que que tiene para papear, y ojo al dato, me dice que me haga un puto sandwich, le digo, joder al menos dame jamon curado ==ham== que va, no tenian nada en la puta nevera, total que sigo pasando hambre. Es importante resaltar los horarios de esta penya, con deciros que cenan a las 6.30 os lo digo todo. y para comer comen mierdas, la tia esta obsesionada con los sandwich, ya me ha avisado que para comer siempre me hara dos sandwich, joder, que conyo voy a hacer yo cada dia con dos putos sandwich, sino pierdo 80 kilos de esta no pierdo nada.

Bueno vamos al Lidl, la ayudo con la compra y conozco a su marido, otro puto ario rubio, el tio un tio rarisimo, comemos en un pub en que el marido tenia una movida rara *me huelo dinero negro* y el marido se despide de la mujer y yo vuelvo con la mujer a la puta casa.

Ahora viene lo mejor, total, que asqueado de todo me voy a la cama, a las 6 de la tarde y digo, ostia me hago una cabezadita, me he levantado a las 8 de la tarde. Hasta aqui puede parecer tdo normal, el problema es que mi cabeza ahora no esta normal, y en vez de las 8 de la tarde creia que eran las 8 de la manyana del dia siguiente =lunes=, entre que aun se veia el sol, y la resaca, me he duchado afeitado, almorzado, me preparo todo para ir a la academia de estudios, y cuando ya iba a salir le digo a la pava, oye me vas a hacer los putos sandwiches de la comida, a lo que ella me responde, que comida, pero si ya hemos comido. Yo diciendole que estaba loca, que yo me piraba a estudiar, al final la discusion era que yo decia que estabamos a lunes y ella que estabamos a domingo. Obviamente tenia razon ella, pero yo en esos momentos no estaba. Bueno cuando se ha solucionado el malentendido, nos hemos descojonado de la risa, pero creo que la tia muy buena primera impresion inicial con este suceso no le habra quedado.

Luego he ido a hacer las fotos que veis al pueblo, y me he encontrado un monton de pelirojos, el mito es verdad.
aqui estem marginats sense fotos?
wei ficam a la llista!
Aquest cop no hi ha bars bears?
morr no dissimulis, i els bars?? XD

volem fotos!!!

doncs aquí feia calor però ara el vent ha canviat i arriba fresquet, al menys així no agobia tanta la humitat, i al menjador amb les portes del a terrassa oberta si está bé.

aquesta nit me'n vaig de sopar a la platja ^_^
T'has emportat a irlanda una garrafa de 5 litrse de oli de oliva a irlanda mor?? es el que mes notava a faltar la setmana que vaig estar alla fa uns kuants anys.
No m' en havia donat contte que hi habia aquest "fil" jejejeje.
Jo tambe soc de Catalunya, i mes concretament de la capital.
Adeu!
benvingut wheising.

cafetonet, et queixes per vici XD que no tens ventilador?? doncs aquí passa fresca i avui que he anat a sopar a la platja encara més si m'he posat un jersei i tot Xd jaja la humitat del mar es nota.
lodis escribió:cafetonet, et queixes per vici XD que no tens ventilador?? doncs aquí passa fresca i avui que he anat a sopar a la platja encara més si m'he posat un jersei i tot Xd jaja la humitat del mar es nota.

No tinc ventilador dedicat, les estufes(el pc i el portatil) en tenen a dins, però no els hi puc treure, és qüestio de prioritats xDD

Demà sens falta anire a comprar-ne un

PD: No si val obrir la finestra, dona a un pati de llums i no es guanya casi re
jo es que estic al menjador, amb les portes de la terrassa obertes i es nota la diferencia, no cal ni que posi el ventilador, però al meu quarto per anar a dormir si, que passo de obrir les finestres que sinó els mosquits es fan un bon festí amb mi XD jaja tinc la sang dolça [ayay]

marxo a fer nones, bona nit gent!!
bon dia gent, avui entrevista d feina, avere q tl va
Bon dia

demà tinc [babas] festaaa
jo dormo amb la finestra oberta i em poso una estona el ventilador si no m'és impossible

Anirà molt bé ja ho veuras ^^
bon dia, aqui jugant am l'autocad ^^
saluts desde el ciber, ahir vaig passar uns dels pitjors dia de la meva vida..
Em va trucar el meu pare, quan era al bar fent la última birra sobre les 23:00 de la nit.. em diu:
No sabem res de el teu germa petit(18 anys) i els seus amics els em trucat i tampoc..
Comença la rallada fins les 12:00 qe va tornar... em vaig acabar una mitjana de glop, a més despres puja al monopati i fot-li gasto..
Bueno ja l'hi varem di qe no s'enovlides mai mes de avisar

bye
oscuros escribió:bon dia gent, avui entrevista d feina, avere q tl va

que vagi bé!! a veure si tens sort.

jo he aprofitat el matí per fer feina.

ara ala tarda no se que faré que venen a muntar unes coses a casa i aquesta nit al cine o algo [plas]
Amb aquesta calor no tinc forces per fer res.
Bueno, ya estamos a miercoles en estas sagradas tierras celtas. He descubierto porque tenia problemas gastrointestinales, el agua del grifo en Irlanda no se puede beber. Ademas he conocido a otro espanyol medio afrancesado en la academia el problema es que se ha venido con la novia francesa, y viven en un camping como a 1 hora de donde vivo yo en bus, por lo que no puedo salir con el. En clase estoy con una italiana Iuliana, que alomejor salimos este findesemana en los carisimos pubs donde te ponen musica tradicional irlandesa.

Por lo demas en este pueblo tampoco hay mucho que hacer asi que me dedico a domir, pensar y leer. Manyana ire a la biblioteca del pueblo a ver que se cuece.

No creo que pueda actualizar el fotolog hasta el sabado, tengo pensado hacer una excursion de la ostia el sabado, hasta las Cliffs of Moher, es una de las estampas mas famosas de Irlanda, los acantilados verdes un poco como Finisterre y las olas del mar Atlantico pegando fuerte. COmo solo me queda a una hora en bus, ya he estado mirando para ir alli.

Que tal todo por Barcelona? Hecho a faltar un monton la fiesta de alli, y la cerveza ,que aqui esta a unos precios prohibitivos, no es normal que la Guiness este mas cara que en Espanaya. Por otro lado, he llegado a un acuerdo con la casera referente a los horarios de comida, ya le deje a las claras que pasaba de comer a las 18.00 por la sencilla razon de que no tengo hambre, asi que me deja la comida en el microwave (microondas) y luego yo me la caliento. Todo y asi siempre me tengo que hacer algo de suplemento porque la comida de aqui deja mucho que deseas.

Os dejo mas fotos que las subo a esta web:

La foto del fotolog> http://img527.imageshack.us/img527/4840/p8010131ed3.jpg
Esta es de mi posicion habitual durante el dia > http://img57.imageshack.us/img57/5329/p7310116oo4.jpg
Y esta es la casa que tienen mis vecinos >
http://img444.imageshack.us/img444/5348/p8010128bm6.jpg
Ei gent, qui es l'encarregat o encarregada que porta lo de la llista?
A ver si ens i podeu afegir :)

danidark wheising i jo (toniddp )

Gràcies
Toniddp escribió:Ei gent, qui es l'encarregat o encarregada que porta lo de la llista?
A ver si ens i podeu afegir :)

danidark wheising i jo (toniddp )
DiGiJoS :-)

Benvingut/s
Que divertit és això que et facin perdis amb numero ocult [alien]

Ja en van dos, a la pròxima el pillo al moment i que els hi cobrin [sati]
morr, m'agrada el detall dels peluxes XD jajaja

molt autèntic [jaja]

ja he vist la peli dels simpson XD la veritat tot lo que es veu per la tele o internet és lo més interessant i poca cosa més però no ha estat mal jajaja XD
Toniddp escribió:Ei gent, qui es l'encarregat o encarregada que porta lo de la llista?
A ver si ens i podeu afegir

Jo encara estic esperant xDDD
el Digijos es passa poc, la llista correcta no és la del primer post, sinó la que per exemple porta el kurras a la firma que va ser feta la última actualització.
Quan vegi en digi pel messenger ja li clavare bronca XD!!

morr la foto de casa el teu veí és [babas] bah no tinc paraules

demà tinc festa a la feina ^^i anre a la paltjaaa [chulito]
morr escribió:Todo y asi siempre me tengo que hacer algo de suplemento porque la comida de aqui deja mucho que deseas.

El teclat, el teclat.
Tio, per fer el vago et podries quedar a BCN, fes algo collons! XD

lodis escribió:el Digijos es passa poc, la llista correcta no és la del primer post, sinó la que per exemple porta el kurras a la firma que va ser feta la última actualització.

en kurras em sembla que ha desertat XD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711