Catalans aixakeuvus xD (#62)

1, 2, 3, 4, 511
Em sé d'un que se'n va de festa major(aka bararkes) X-D
Honor y Victoria Cameratis.

No a las eskinjers guers modernas, no a mansiones si son de la uoking class, eso sí. viva su cuerpo, su salero y sus tocamientos.

PD: HOY FIESTAAAAAAAAAAA
el muntatge de la dansa bestial, m'ha impactat, estava dividit en 3 parts i la veritat veure la 1era part 8 homes ballant ( 9 contant el 1er ballarí) resulta impressionant la "elegància" (no es la paraula que busco) dels moviments, la segona part la part de la música no m'ha agradat massa i al tercera brutal tot.

i l'altre cosa i grna novetat del dia, ja tenim gateta >_< mireu quina monada (i els que digueu que no a callar XD) és de la Rouse i meva [inlove] i ara em de buscar-li un nom ^_^ i serà la mascota del pis, així al menys si marxem el finde fora, un gat et quedes com més tranquil perquè els gossos se'ls ha de baixar a passejar i tot... (a mi es que m'agraden els dos així que...)

Imagen
Apa xent, ja soc aqui i no perquè vulgui, més aviat perquè els col·legues han pirat i allò s'estava buidant xD

lodis escribió:i l'altre cosa i grna novetat del dia, ja tenim gateta >_< mireu quina monada (i els que digueu que no a callar XD) és de la Rouse i meva [inlove] i ara em de buscar-li un nom ^_^ i serà la mascota del pis, així al menys si marxem el finde fora, un gat et quedes com més tranquil perquè els gossos se'ls ha de baixar a passejar i tot... (a mi es que m'agraden els dos així que...)

Maca la gateta, ja la vindre a veure X-D
La bola de pèl aquesta tant repelent podria tenir un nom així una mica excèntric... lodis per exemple [jaja]
Una bona opció és posar-li "spam" [sati]
mm maka la mixeta, espero que no la porteu pel mal cami.. XD

Tinc ganes d'acabar el curru i narmen de vacances a platja d'aroo [looco] [looco]
La gateta es molt maca!! el nom... 0m3gA es perfecte [carcajad] (ah no, que es gateta.... d'oh!!)

Últim dia de feina i vacances!! demà espero poder anar a veure la peli dels simpsons i diumenge cap a Cambrils (ejem... lodis... xDD)
bon dia gent, la gateta és maca però tinc alèrgia o sigui q els tinc una mica d tirria [tomaaa]
bon dia gent.. soc a la biblio( qe reus ja en té [fies])el vei suposo qe o es de vacances o algo, perqe no dona conexio desde la meva wii...
Em sembla qe no ens veurem durant un vol temps..

cawento
Jo també soc català i m'agradaria sortir a la llista. :P

Gràcies
Toniddp escribió:Jo també soc català i m'agradaria sortir a la llista. :P

Gràcies
benvingut! [fies]
Toma matí de profit :p

Primer a la fundació de la UdG a recollir el full de credits de lliure elecció del curs de xino, liquidar les hores d'aquell curro d'informàtic per hores (que ja s'acabat a la fi), i després a la llibreria 22 a pillar el 5è de fma ^^
avui, de festa a sarda
0m3gA escribió:La gateta es molt maca!! el nom... 0m3gA es perfecte [carcajad] (ah no, que es gateta.... d'oh!!)

Últim dia de feina i vacances!! demà espero poder anar a veure la peli dels simpsons i diumenge cap a Cambrils (ejem... lodis... xDD)

tindràs sort XD si encara ens veurem i tot [qmparto] el curro de demà s'ha traslladat al divendres que ve, així que curro avui i divendres que ve XD ara t'envio mp i t'explico ^_^

el nom l'hem de decidir encara però jo vull algo friki XD [sati]

i a sobre avui he de fer una hora més així que em pagaran la hora extra i la paguen molt bé XD jaja no em queixo curraré 6 hores al preu de 9 hores i a sobre estic allí al "village" donant la beguda als jugadors (fan un torneig de tennis platja) uff quin cansament XD

ens veiem la vespre gent

oscuros molt mal mira que tenir-me alergia...uis quin poc futur et veig ;)
Hola a tots! jo tambe soc català! hi ha algú de per aqui ke estigui a la udg?
-al- escribió:Hola a tots! jo tambe soc català! hi ha algú de per aqui ke estigui a la udg?

El kurras, l'infame eTc i jo X-D
-al- escribió:Hola a tots! jo tambe soc català! hi ha algú de per aqui ke estigui a la udg?

Benvingut, algun hi ha de la udg XD

Men vai al currelee.. ZzzZZ
lodis escribió:tindràs sort XD si encara ens veurem i tot [qmparto] el curro de demà s'ha traslladat al divendres que ve, així que curro avui i divendres que ve XD ara t'envio mp i t'explico ^_^

[plas] [plas] [plas] això si, no vull "secuestros express" per part de la facció radical de marujeol eh! xDD

A veure si a la nit parlem i m'ho expliques ;)
lodis escribió:el nom l'hem de decidir encara però jo vull algo friki XD [sati]

Beck
Una que fa estona que ha tornat del curro

i pensar que aquest finde m'haure d'aixecar a les 6 em poso malalta

tu no pateixis que jo si que vindre a veure la gatetaaaaaaaaa i a tu també ^^
[angelito]
uoles gent, aki un q porta tt el dia fent el vago >.<

benvingut Toniddp

lodis si tinc alergia als gats i alguns gossos no és culpa meva :-? jajaja
ssux escribió:
Beck

Com es nota que últimament estàs enganxat al anime X-D

Apa, per suggerencies que no quedi, també es pot dir yoko :p

0m3gA escribió:smile_[plas] smile_[plas] smile_[plas] això si, no vull "secuestros express" per part de la facció radical de marujeol eh! xDD

Somiar es gratis [sati]

Per cert no és marujeol, sinó tomateol una facció talibanoflooderadikal xDD
Desde que me estoy haciendo - progresivamente - el tupé psychobilly la racha de mujeres va en aumento.

Imagen

¿Qué os parece?
Portes aquest pentinat de John Travolta morr? XD
kurras escribió:Portes aquest pentinat de John Travolta morr? XD

Más o menos, es una mezcla de rocker y punky, pero como tenía el pelo rapado, aún tiene que crecer más.
pos si té exit.. [plas]

io tambe soc massa influenciable per les ties.. [jaja]
Cafetino escribió:Per cert no és marujeol, sinó tomateol una facció talibanoflooderadikal xDD

Ara si que m'he acollonit xDDD, aniré amb escolta pel que pugui passar, m'enduré al gos xDD
Els rockabilys que veig per aqui son una colla de frikis de collons tots.

!O acabar como loquillo de cantautor!
Cafetino escribió:El kurras, l'infame eTc i jo X-D

No menteixis malparit..

lodis, li pots dir ribux o aleix a la bola peluda aquesta teva XDXDXD
eTc_84 escribió:lodis, li pots dir ribux o aleix a la bola peluda aquesta teva XDXDXD

¬_¬

---

Apa un que pira, avui toca nit destroyer xDD
pizzes+birres+cocoa+carpes+barrakes X-D
Cafetino escribió:cocoa

Quina classe de droga es aquesta?
doncs aqui un que es prepara per na a pescar a lloret.. [jaja]
Avui toca festa!!! haviam fins quan perque estic valdat de treballar.
[buuuaaaa] Doncs jo em quedo a casa perque demà m'he d'aixecar d'hora
NGC escribió:Avui toca festa!!! haviam fins quan perque estic valdat de treballar.
aixo son excusess [plas]
Jo de tranquis que ens fem vells.
kurras escribió:aixo son excusess [plas]

sisi ... ja m'agradaria, esque apart de acabar cansat de treballar he sigut masoca i he anat al gimnas alguns dies per acabarme de destruir xDD, pero bueno l'alcohol ho arreglarà aquesta nit xDD
l'alcohol arrecla moltes coses!

xDD

[beer]
[J*]~ escribió:l'alcohol arrecla moltes coses!

xDD

[beer]

sobretot les ties XD que guapes que es tornen totes XD
ssux escribió:
sobretot les ties XD que guapes que es tornen totes XD

Cada dos cubates es un punt menys del que li donaries a la realitat xDD
sou tots uns depravats, xiqueta nova que entra la feu fora en un 3 i no res... AJ.] tu ni cas (com nens petits sense el com XD)

doncs jo el curro molt bé XD
no home segrestos exprés no que estaré al curro XD

ejems, jo i la rouse som futures ugd XD (bueno, ella ja ho es que ja deu tenir la matricula feta)

que us penseu que nosaltres cada cubata no baixem punts? XD
Bueno gent, marxo al llit que estic fet pols.

Si demà no em puc conectar (que suposo que si) marxo diumenge de vacances i fins el dia 11 crec que no torno, així que, que passeu uns bons dies!!
benvingut!!

quant de nous no?? XD últimament n'hi han uns quants però no resiteixen gaire (per mi que es pensen que estem sonats o algo...)
Hola a tots/tes
acaba de aplegar d'un assaig dels Obrint Pas,no se si els coneixeu....
Aci en el Pais Valencia son molt coneguts,kina canya l'ultim disc ke estan fent,en cau la baba,tinc una gravacio cutr si algu la vol ke meu diga i li la passe pel msn.

salutacions desde Alacant :P

EDITO:morr ja has caigut en mans de la blanca,eh?
Espere ke este cop no siga amb males companyies,i teu passes be sense el teu pelma d'amic ke no t'ajuntava per ferte 4 rayes.

OJo no faig apologia de les drogues,de fet quan menys en prengueu mes per als demes,jejejejejeje(es conya)Feu un us responsable d'elles companys. [qmparto]

saluts desde la catalunya sud [sonrisa]
jo els vaig veure a Manresa i quant van venir a Tarragona XD

encara que me quedat amb els "clàsics" del rock català XD
Pero Lodis,si els Obrint Pas no son uns clasics del ''rock catala''no se ki ho sera......el Tomeu Penya? :D [sati]

Vja si l'altre dia veient tv3 vaig veure una mare ke ballava com si s'acabes el mon,amb una canço dels OP....bueno vale ke els hi havien llevat la tv pero son lo millor ke ha parit el Pais Valencia desde ''Al Tall''. [ok] [inlove]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511