seerj escribió:Es diu obrint nas, no obrint pas. Jo conec coleges promotors que els porten de vegades y son uns fills de puta pringats de merda, cobren en coca i adolescents humides, on s'es vist això....
JAJAJAJAJJAJA,TEms rao!,jo els conec desde ke començaren,ja fa uns anys,i quan vaig a anar a unes jornades independentistes en mallorca,la gent d'alli ho deia,no es diuen O.Pas sino obrin nas,jeje.
La veritat es ke son uns viciats del tema,pero la musica ke fan m'agrada molt i de fet son d lo millor del Pais Valencia.
ke s'astaken pel nas el ke vullguen mentres fegen la musica ke fan,per mi mes igual sols es fan mal a ells mateixos,encara ke una amiga meua eixia amb un del grup i per desgracia la van enganxar al tema,llastima.
pero be cadasqu es majoret per feer el ke vullga,lo de les xiquetes joeves si ke no ho sabia.
pero he de dir ke conec a tots els dels grups i he anat de festa amb ells moltes vegades despres dels concerts,i tots els del grup no son aixi,be no dire noms,pero donare una pista,el dolaçainer principal ja deu tenir un tabic de plati xD
saluts