Catalans aixakeuvus xD (#62)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Obrint Pas - No tingues por.
eTc_84 escribió:Obrint Pas - No tingues por.

''No estas,ja ningu embrutara el teu cor....''

eTc_84,trobe,ke escoltes exactament la mateixa musica ke jo,jejejejeje

Visca els System,visca OP,y visca K.O.P.
akest ultim no se si els coneixes ,jajjajaja
saluts,tenia ganes de parlar amb tu i no se perke,jejejejjeje [sonrisa] [carcajad] ;)
home jo com a clàssics entenc lax'n'busto, sopa de cabra els pets, sangraït, sau, fes-te fotre, fora de sembrat, ja t'ho diré... per mi aquestos grups seran els clàssics, tot lo altre es posterior XD
lodis escribió:home jo com a clàssics entenc lax'n'busto, sopa de cabra els pets, sangraït, sau, fes-te fotre, fora de sembrat, ja t'ho diré... per mi aquestos grups seran els clàssics, tot lo altre es posterior XD

Val,t'emtenc,els Sopa de Cabra son indiscutibles,els SAU(son lo millor de tots els temps en catala es clar),i Sangtrait tambe tels accepte,pero desde ahi ke sols ixen grups iguals(mes o menys)en refereixc a Inadaptats,a K.O.P.(grup bonissim pero molt desconegut),i un grup ke no recorde el nom pero ke se d'ells una canço conegudissima ke es diu'salam malekum''(un grup d'ska).

A part d'eixos sols en criden l'atencio els ''Al Tall(de valencia [carcajad] [beer] ),''l'elektrica d'harma'',i els pets ke crec ke ja els he nombrat,pero de hai llevant dels PETS,no veig cap grup ke m'agrade a nivell nacional(P.P.C.C.)es clar.

La resta llevant dels SAU,ke son el meu grup de la infantesa,no crec ke siguen meritoris de portar el nom de ''ROCK CATALA''ke tant s'ha exportat i difos arreu dels paisos catalans.Pero be sempre kedara en Tomeu Penya amb el seu rock ''rural/folk''..llevat d'aixo per mi els millors representants del rock/pop/ska/,(o com ho vullges dir)son els OBRINT PAS de Valencia,i Inadaptats,a mes de K.O.P.,ah i perdo tambe el ''discipulos de otilia''ke m'agraden molt.

saluts i men vaig a sobar.

dew
[beer]
Jo els Obrint pas els he vist en directe, no estan malament pero no es el meu estil.
Catalans Vidres a la Sang i companyia, no estan al circuit comercial català pero es el millor que hi ha per aqui.

---------------

3 noies noves..... XD
ssux escribió:Jo els Obrint pas els he vist en directe, no estan malament pero no es el meu estil.
Catalans Vidres a la Sang i companyia, no estan al circuit comercial català pero es el millor que hi ha per aqui.

---------------

3 noies noves..... XD

Ho senc pero els Obrint Pas son el millor ke ha parit la nostra terreta,en serio son de lo millor ke hi he en calitat musical,almenys del ke jo escolte es clar....dew
[beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer]
qe poc fiesteros qe sou.. dema al morell : banda bassoti.. gratix
yo hi anire, ja els vaig veure a tarragona.. a lantipopolo a la

i un grup ke no recorde el nom pero ke se d'ells una canço conegudissima ke es diu'salam malekum''(un grup d'ska).

se quin grup vols dir pero ara no em surt el nom quina rabia

pero jo Obrint pas també el veig com a clàssic U.U
Es diu obrint nas, no obrint pas. Jo conec coleges promotors que els porten de vegades y son uns fills de puta pringats de merda, cobren en coca i adolescents humides, on s'es vist això....
Benvingut/Benvingudes als nous/noves X-D

ssux escribió:
Quina classe de droga es aquesta?

Son unes carpes que hi han per aqui Girona

---

Quina nit més lamentable, vam acabar directes a barraques mirant el concert de la beth i a les 3 tothom cap casa....
bon diaa

definitivament,

LLORET ÉS LA MECA

Totes les guarres del món han d'anar-hi almenys un cop a la vida [qmparto]

PD: Men vai al gimnas a posarme en remull.. XD
Aya cm pots dir que Obrint pas es un dels clàssics?? ^^u ais aquests yogurins d'avui en dia..

Jo quant parlo de clàssic em refereixo al a generació dels 85's any amunt any a baix, no pots posar al mateix sac de clàssic Sau o Sopa amb Obrint pas, es com dir que Greenday es un clàssic... Els rollings son un clàssic AC/DC son un clàssic... entens per on vaig?

Obrint pas i altres els poso dins dels 95's llargs i amb Gossos, Whiskyn's, Busk'n'Baix... grups que van sortir a posterior dels que han crescut dins el boom del rock català i les reivindicacions, que molts amb els anys han perdut aquella part d'anar més a saco per enfocar-les d'una manera més suau i potser educada i "elegant" (els pets i whisky'ns en serien un bon exemple, encara que els Whiskyn's els trobo més d'un estil pop)

Inclús preguntant a gent que no en té ni idea ni li agrada ni res et dirà les gruos de "sempre, de tota la vida" (ja ho poso entre cometes) potser si que dins dels clàssics entraríem dins de els més coneguts o amb més fama, però no és només per 1 cançó sinó per una serie d'anys fent discos... en canvi a molta gent els i parles de Obrint pas, Brams, Van de Kul, Lexu's i altres per l'estil i ni idea.

Dit tot això, una que se'n va a prendre el sol a la terrassa i a fer el vago XD
Anuncios publicitarios que prometen felicidad, de algún producto de moda que te hará cambiar.
Comprador que entra en la tienda, al acecho el vendedor.
Vendedor que vende un producto, comprador que se vaya a cagar.
Os engañan así.
Mi vieja me despertó, en la cama estaba yo.
Han cambiado la hora, lo dijo anoche televisión.

¡ Qué mundo más falso !

PD: Bueno, ratitas, en 18 horas me voy para Eire, dudo que me vuelva a pasar por aquí, así que me despido de todos vosotros y de suelo patrio con pena, más cuando estaba más o menos en serio con una muchacha y esperan tres semanitas de alejamiento.
vagi bé morr!! no et preocupis que 3 setmanes no son res, sempre i quant hagis "aclarit" el tipus de relació abnas de marxar ^^u
Pos apa morr, que vagi bé i el viatget ^_^
aya!!!!!!!

he trobat fins el capítol 20 de Desire!!!! i fins el 26 amb angles [plas]

[inlove] la putada no els puc baixar ^^U ho he provat varis cops però res, que el servidor va ple... esperem que al nit si :(

si puc baixar-los ja te'ls passaria ^_^ a part que pel que he vist van força ràpids en els traduccions jeje.
pos un que sen torna a anar de festa a platja d'aro a celebrar el meu cumple! XD

salutt
Un any menys per morir, em sap greu noi.
Yo que iba a lloret hoy...Ayer fue la papa más destructiva jamás vista, me he jodido la rodilla encima, esperemos que no haya que enyesar...
kurras escribió:pos un que sen torna a anar de festa a platja d'aro a celebrar el meu cumple! XD

Felicitats iaiuuuu xDD
seerj escribió:Es diu obrint nas, no obrint pas. Jo conec coleges promotors que els porten de vegades y son uns fills de puta pringats de merda, cobren en coca i adolescents humides, on s'es vist això....

JAJAJAJAJJAJA,TEms rao!,jo els conec desde ke començaren,ja fa uns anys,i quan vaig a anar a unes jornades independentistes en mallorca,la gent d'alli ho deia,no es diuen O.Pas sino obrin nas,jeje.

La veritat es ke son uns viciats del tema,pero la musica ke fan m'agrada molt i de fet son d lo millor del Pais Valencia.

ke s'astaken pel nas el ke vullguen mentres fegen la musica ke fan,per mi mes igual sols es fan mal a ells mateixos,encara ke una amiga meua eixia amb un del grup i per desgracia la van enganxar al tema,llastima.
pero be cadasqu es majoret per feer el ke vullga,lo de les xiquetes joeves si ke no ho sabia.
pero he de dir ke conec a tots els dels grups i he anat de festa amb ells moltes vegades despres dels concerts,i tots els del grup no son aixi,be no dire noms,pero donare una pista,el dolaçainer principal ja deu tenir un tabic de plati xD

saluts
bon dia gent [bye]

ahir vaig star a l'ovella negra (la d pl.catalunya) jeje no hi havia stat mai [tomaaa]

i vaig guanyar al billar [sonrisa] tt i q ho vaig fer mlt malament jajajaja
Si teniu resaca el millor que podeu fer es seguir bebent l'endema, aixi es pasa la resaca, provat en primera persona xD

Una pregunta que me fet, arrant de que en les ultimes matrienculasion de la universitat et posa al final, per ejemple:
preu de la matricula 3x00€
85% subvencio per la docencia
i al final pagues x00€

Com pot ser que sigui tan car estudiar a la universitat? no mo crec sincerament, el sou dels profesors es paga amb menys de la mitat de la gent de l'aula, ademes que la majoria dels profesors, almenys en la upc no fan mes de 15 hores de clase contant totes les asignatures que imparteixen.
Que va a la investigacio, etc etc etc? Dons que ho diguin pero jo no em crec que el servei de educacio que em donen un quatrimestre costi mes de 3000€, dels cual jo pago 500-600 segons el quatrimestre.

Hi ha algun lloc on es pugui veure on van a parar i com es reparteixen els diners de les matricules dels estudiants de les universitats?
bon dia, joder, deixa ben rustit aixo de surtir els 2 dies seguits.. haurem d'anar millorant, que els 15 dies al piset a platja d'aro seran dia si i dia també. Sortirem 16 de 15 xDD

Cafetino escribió:Felicitats iaiuuuu xDD

asiess!

Genial ahir, em sembla que ia no em veuran mes el pèl a Atyco, el In&Out esta impressionant! Ahir a rebentar, i a mes gratis..

seerj, Lloret pel tema guiris es insuperable, pero pel teu rollo no se si es el millor lloc ^^
kurras escribió:bon dia, joder, deixa ben rustit aixo de surtir els 2 dies seguits.. haurem d'anar millorant, que els 15 dies al piset a platja d'aro seran dia si i dia també. Sortirem 16 de 15 xDD

asiess!

Genial ahir, em sembla que ia no em veuran mes el pèl a Atyco, el In&Out esta impressionant! Ahir a rebentar, i a mes gratis..

seerj, Lloret pel tema guiris es insuperable, pero pel teu rollo no se si es el millor lloc ^^
Pues hay 3 de los bares heavys más emblemáticos del país...
seerj escribió:Pues hay 3 de los bares heavys más emblemáticos del país...

quanta reputacio doncs! Tocant tots els ambits xD

La veritat es que algun bar heavy si que he vist per aquells carrerons, pero nidea de la qualitat ^^

Hi has nat algun cop ia? O encara ho tens pendent?
Yo que iba a lloret hoy...
Aixo es que hi vas nar o hi havies d'anar?

si, porto una resaca del copon.. xD
Aún no, los tengo pendientes, pero muchos colegas míos han ido, y todo son alabanzas.

Al final no fui por que el día anterior me lesione en Cerdanyola por culpa de una de las peores tajas de mi vida y ahora, pos eso, estoy con la pierna vendada esperando a que se le vaya la inflamación y que me digan si está tocada seriamente o qué xD.
dema men vaig de vacances un parell de semanes!!!
dw!

[fies] [fies] [fies]

PD: Que perque ho posu aquí? nuse, no he trobat lilo oficial de me voy de vacaiones!

[bye]
Felicitats atrassades kurras!!

jo he desconnectat tot el finde i aquesta setmana fins que me toqui currar penso fer el vago i aprofitar les vacances XD
Mare meva, quin vici Slayers (aka Reena y Gaudi) ^^
bon dia gent

felicitats atrassades kurras [tomaaa]

avui em compro mvl nou, el nokia 6288 [sonrisa] després d mlt d temps sense voler nokia al fnl cauré en sus garras jajajaja
oscuros escribió:avui em compro mvl nou, el nokia 6288 [sonrisa] després d mlt d temps sense voler nokia al fnl cauré en sus garras jajajaja

Venut, xaquetero, judes, figo [sati]
kurras felicitats que entre que dormo poc, em distreuen i treballo no tinc temps de res >.<
Cafetino escribió:Venut, xaquetero, judes, figo [sati]

[tomaaa]
ara que vec el fil aquest , algu d'aqui coneix un "bar"/ "tasca" de Bcn que es diu La musiketa ( esta per el carrer aviño )

[oki]
al fnl me'l compro demà al mati jeje

no conec akst bar/tasca :-?
El meu motorola es sens dubte el millor mobil que he tingut mai
jo actualment tinc akst i m'ha anat d conya només tenia la pega d camara de nit =merda pura, i q omplia dos sms en un moment en comptes d'un >.<

i demà a primera hora em compraré akst

[sonrisa]

PS: juer si q he postejat avui a catalans [tomaaa]
lodis escribió:Aya cm pots dir que Obrint pas es un dels clàssics?? ^^u ais aquests yogurins d'avui en dia..

Jo quant parlo de clàssic em refereixo al a generació dels 85's any amunt any a baix, no pots posar al mateix sac de clàssic Sau o Sopa amb Obrint pas, es com dir que Greenday es un clàssic... Els rollings son un clàssic AC/DC son un clàssic... entens per on vaig?

Obrint pas i altres els poso dins dels 95's llargs i amb Gossos, Whiskyn's, Busk'n'Baix... grups que van sortir a posterior dels que han crescut dins el boom del rock català i les reivindicacions, que molts amb els anys han perdut aquella part d'anar més a saco per enfocar-les d'una manera més suau i potser educada i "elegant" (els pets i whisky'ns en serien un bon exemple, encara que els Whiskyn's els trobo més d'un estil pop)

Inclús preguntant a gent que no en té ni idea ni li agrada ni res et dirà les gruos de "sempre, de tota la vida" (ja ho poso entre cometes) potser si que dins dels clàssics entraríem dins de els més coneguts o amb més fama, però no és només per 1 cançó sinó per una serie d'anys fent discos... en canvi a molta gent els i parles de Obrint pas, Brams, Van de Kul, Lexu's i altres per l'estil i ni idea.

Dit tot això, una que se'n va a prendre el sol a la terrassa i a fer el vago XD

Jajjaa,yogurins????ke t'has pensat ke tots aci tenim 15 anys,lo ke deia de ke son un classic ho deia perke,ho son,almenys al Pais Valencia,i com ja deia,ho son junt amb Al Tall O l?helectrica Dharma,i altres,ke no son SAu o SOPA de Cabra,pues clar ke no pero.Pero per mi comparar sopa de cabra amb Obrint pas no te cap sentit,sobretot pels estils.(ames sopa de cabra no li aplegaven ni a la sola de les sabates a Sau)

A mes disme ke Green Day o Offspring,d'acia a 30 anys no es veuran com uns clasics del Punk(comercial val)pero punk.Podriem dir ke dins de cada estil hi poden haver uns ''clasics''segons la gent ke ho mire o segons la importancia ke han assolit dins d'una mateix pais.

d'eixa manera els AC/DC son considerats uns deus en Australia,i en sudamerica ho son Slayer o Sepultura,i veslis a parlar del AC/DC alla.

Ke kede clar ke dins del heavy-rock els reys han sigut/son/i seran els grans AC/DC,seguits de prop pels Metallica(pero ojo els Metallika de fa uns anys''primers discs'')

Jo pense ke dins de l'escena denominada 'Rock catala''els OP tenen un lloc importan
lodis escribió:Felicitats atrassades kurras!!
oscuros escribió:felicitats atrassades kurras [tomaaa]
Aya_cat escribió:kurras felicitats que entre que dormo poc, em distreuen i treballo no tinc temps de res

Gracies gracies! :P

Quin dia mes horrible, tot el dia camp a traves, amb el sol que fotia.. i amb tot el resacon encara.. Crec que suava el whisky XD
Estic destrossat

Vui vacances iaa!!!
Buffff, després de 5 hores he aconseguit fer endreça i recolocació de tot el que hi ha visible a l'habitació [tomaaa]
Cafetino escribió:Buffff, després de 5 hores he aconseguit fer endreça i recolocació de tot el que hi ha visible a l'habitació [tomaaa]

Et convido a casa meva a endreçar-me l'habitació.
Synchronize escribió:Et convido a casa meva a endreçar-me l'habitació.

No gràcies [sati]

En tinc prou en collir les meves coses X-D
Cafetino escribió:Buffff, després de 5 hores he aconseguit fer endreça i recolocació de tot el que hi ha visible a l'habitació [tomaaa]

jo ho vaig fer ahir q ja tocava >.<
lo de yogurins, anava pels yogurins, aya i companyia i ja fa temps que va el tema, no eh dit pas que tots o fóssiu ^^u

era per posar un exemple una mica a lo bestia, perquè conec gent que et diu que Greenday es un dels millor grups de la historia cada cada any es superen ( i jo mentalem em pregunto a claro com fa 20 anys que estan la mercat...) i llavors dius aaa i els rollings que son i se't queden mirant amb cara de flipats en plan els que?? que son nous aquets i llavors tu agafes i els dius sisi el que tu diguis i ja no escoltes res més XD aplicat al rock català més de lo mismo, no tot es rock, ni tots per ser catalans han de ser grups reivindicatius,per la mateixa norma tots els grups castellans haurien de ser anti-catalans?? clar que obrint pas amb sopa ni amb sau ni amb altres grups tenen res a veure, cada un fa el seu estil i si mires dins del mateix grup, no és lo mateix una cançó escrita amb 20 que amb 30 anys...

jo avui he tingut un dia raro però bueno XD el granissat de la tarda ha ajudat a convertir-lo amb un bon dia ^_^

que endreçats que sou XD jo ho faig aprofitant els canvis d'armari (del a roba de estiu a hivern i al revés) i quant acabo exàmens perquè hi ha una acumulació de papers...
Gent, us molesta que us fagi aqui una pregunta sobre literatura catalana??
Es que no se si crear un nou fil a "literatura" nomes per aixo, y preguntant per llibres en catala...
Uix, jo de lite catalana estic una mica peix, però no et tallis en preguntar, a veure si algú per aquí ho sap :p

salut
Erodion escribió:Gent, us molesta que us fagi aqui una pregunta sobre literatura catalana??
Es que no se si crear un nou fil a "literatura" nomes per aixo, y preguntant per llibres en catala...

la gran majori de gent de lite no crec que conegui molt de la lite catalana, ja que molts son de fora, tu pregunta a veure si algú et podem ajudar.
lodis escribió:jo ho faig aprofitant els canvis d'armari (del a roba de estiu a hivern i al revés) i quant acabo exàmens perquè hi ha una acumulació de papers...

Si es que tenir tanta roba deu costar ordenar-ho tot després [sati]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611