Catalans aixakeuvus xD (#62)

1, 2, 3, 4, 511
Quin patinatge artistic a la F1 XD
Sólo se puede generalizar con dos cosas, con los gitanos, y con lo guarras que son las skinheads girls.

Por cierto, qué risas me he vuelto a pegar solo, medio resacoso, con lo de : Que la oscura visión Del Pino no te impida ver el bosque de la justicia. Joder qué frase más genial, no sé el porqué se la quita el prehistórico de la firma.
guarres no se, pero ridicules segur.
Imagen

Oeeeeeee, Oeeeeeeeeeee, ¡Larga vida al movimiento!
gran dia avui, i gran peli [sonrisa]

ha acabat algu malament el dia pero q hi farem...
Bon diaa gent ^^

Si ahir gran dia [jaja]

Sort que aquesta setmana tinc 3 dies de festa encara que tinc més hores >.< pero aquests dies no me'ls treuen :-P
bon dies des del currelee
bon dia gent ^^

jo avui una hora d formació (pagada jeje) i demà a currar 4 horetes jeje
Bon dia a tots!

Ahir vaig estar veient la peli de Next, quina paranoia de peli, això si, la Jessica Biel... [looco] [looco] [looco] [looco]

Em queda només aquesta setmana de feina, i diumenge cap a Cambrils a descansar 2 setmanes, que ja ho necessito!!
Per fi ja torno a tenir el cotxe i gracies a la bestia del iva la clavada no podia ser millor [noop]
que grande ayer en San Roque en una terraza jugando al remigio y cantando rumba catalana xDDD
El sawyer surt al espisodi que fan ara de CSI XD

CSI i 24 son escoles d'actors XD
jo l'acabo de veure jeje i al anunci de davidoff sortint de l'aigua [babas] XD

he supés le examen del teòric opero bueno, al menys ara si que tindré temps per preparar-me que ja no currarè quant hi hagi de tornar XD

la feina una mica de pal, guiris i més guiris que només compren marques rares total que jo de premis ne reparteixo pocs, però al menys tinc molt de rato per dinar i prendre el sol XD
lodis escribió:he supés le examen del teòric opero bueno, al menys ara si que tindré temps per preparar-me que ja no currarè quant hi hagi de tornar XD

Quina llàstima, a veure si la pròxima hi ha més sort ^^

A veure que fa la meva germana que s'examina d'aqui poc :p

lodis escribió:la feina una mica de pal, guiris i més guiris que només compren marques rares total que jo de premis ne reparteixo pocs, però al menys tinc molt de rato per dinar i prendre el sol XD

Encara reparteixes birres? xD
no, ara estic en un estanc 3 setmanes de dilluns a divendres, aquesta setmana tota en un estanc de Salou, la següent ja veurem on toca, és per la costa, així que no he d'anar massa amunt i a baix XD

faig promoció de Pall Mall, així que res...

al menys, per el proper podré estudiar amb calma ^_^
i s'acabó la festa major d canovelles [buuuaaaa]

castell d focs impresionant [sonrisa]
Desde que treballo que no tinc temps de pasarme per aki... no se k faig pero em falten hores i aixo que treballo 8+1(del desplaçament) hores, 8 que dormo, i les 7 que falten em sembla que nomes en tingui 2 o 3, no se que faig...

Bueno em piro a dormir, adeu!!
Cafetino escribió:Encara reparteixes birres? xD

Ara només reparteix osties [qmparto]
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe, POR FÍN, DESPUÉS DE AÑOS DE DESOLACIÓN POR NO PODER CONSEGUIR TAN PRECIADA CAMISETA, DESDE TAILANDIA, ME ENVÍAN ESTO :

Imagen
Imagen
ME ESTOY CAGANDO EN DIOS, HOY TOCA PERET EN EL AUDITORI Y NO ENCUENTRO A NADIE CON QUIEN IR [buuuaaaa]
seerj escribió:ME ESTOY CAGANDO EN DIOS, HOY TOCA PERET EN EL AUDITORI Y NO ENCUENTRO A NADIE CON QUIEN IR [buuuaaaa]

Gratis? ¡ No me lo digas dos veces !

PD: JODEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 30 EURAZOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, lo siento tío, pero soy de la uoking class.
Cafetino (o demés frikis [sati] ) fes-me un spoiler de les diferencies entre l'anime i el manga de death note [sonrisa]
ssux escribió:Cafetino (o demés frikis [sati] ) fes-me un spoiler de les diferencies entre l'anime i el manga de death note [sonrisa]

Jo lo que és la història en si(sense comptar el final), diría que es força fidel i l'adaptació no està del tot malament.
Això sí el final de l'anime es un tros de merda i una mariconada.

El meu consell és que si vols et miris l'anime i quan arribis a l'últim capítol passa a llegir l'últim numero del manga ^^

Quan passi la lodis, ja la sentiràs "rajar" sobre el anime X-D
L'anime ja l'he vist aquests dies XD

Per aixó, vull saber les diferencies en el final.
ssux escribió:L'anime ja l'he vist aquests dies XD

Per aixó, vull saber les diferencies en el final.

Diguem el final del manga és dramàtic i podríem dir que un pel cruel i tot(bé, no se si cruel és la paraula exacta :p) i del anime una autentica mariconada.

Si vols un rato d'aquests et passo el últim numero del manga perquè ho comprovis tu mateix ^^
oks em llegire el manga, pero jo soc més d'anime XD
quin dia mes horrible per ser la vigilia del meu aniversari.. tot el dia al camp clavant ferros, estic fet caldu.. [mamaaaaa]
Que extrany, m'han enviat un MP per saber si la meva firma es un personatge de final fantasy XD ¬_¬
ssux escribió:Que extrany, m'han enviat un MP per saber si la meva firma es un personatge de final fantasy XD ¬_¬

xD

Que es per cert?
És el fotograma d'un videoclip.
Una que ja esta matriculada a la uni ^^
ssux escribió:És el fotograma d'un videoclip.

Kin?
jo no "rajo" de death note XD només el recomano [ayay]

sincerament, és molt millor el manga que el anime, el anime está bé, però en el manga hi han coses que queden molt més clares, normal perquè el anime, han d'abreviar; jo de tu em llegia primer el manga i després anava a per el anime.

jo ara vaig a sortir un rato encara que demà toqui currar, però bueno tmapoc ve masa gent i encara ho fa més aborrit...
Apa, a qui un que es pira cap a les barakes de la festa major [plas]
eTc_84 escribió:Orgullo y Honor.

Imagen

xDDDDDDDDDDD
Cafetino escribió:Imagen

xDDDDDDDDDDD

seerj amaga't xDD
Estan bojos aquests catalans. Oooh
uoles gent, juer em semblava q feia dies q no passava per aki [tomaaa]

ahir vaig fer el minicurro al C&A, va star b, vaig treballar 5 hores i en cobraré 6 [sonrisa]
Bona nit

dios que cansada estic i aixó que avui tenia festa a la feina ^^i m'anava quedant sobada a tota arreu [decaio]
jo perqué em foto unes migdiades... cosa rara perquè casi mai faig migdiada ara quant estic cansada el cos diu prou XD

jo demà també tinc festa, aprofitaré per fer visita la dentista (com es nota que arriba el agost i molts fan vacances) de pas aniré a cobrar i a que m'expliquin la feina per divendres i dissabte i espero que faci bon dia que vaig a la platja que últimament o currava o havia bandera groga o vermella...
Para hacer bien el amor hay que venir al sur...

ey, tío que yo he cambiado jajajaaja, viva mi barrio joder. El otro día, mosos con la pipa fuera y chaleco antibalas, grande grande, grande el Peret tomándose unas cañas con los gitanikos catalanes, muy grande todo joder, eso sí, no más yonkees joder, alemanes metaleros fuera de nuestro barrio, no más perros asesinos, encima de un niño deficiente mental, me cagon dios.
lodis escribió:o demà també tinc festa, aprofitaré per fer visita la dentista (com es nota que arriba el agost i molts fan vacances) de pas aniré a cobrar i a que m'expliquin la feina per divendres i dissabte i espero que faci bon dia que vaig a la platja que últimament o currava o havia bandera groga o vermella...

Et perseguire per tot arreu per recordarte que jo arribo a Cambrils diumenge i no se t'acut un altre cosa que treballar disabte a la platja de Cambrils!! [reojillo] xDD

Bueno, 2 dies i vacances!! quines ganes, les necessito ja!!
No es culpa meva XD a mi em diuen el dia i el lloc i allí que vaig a currar jaja

ara d'aquí un rato marxaré cap a la platja i per la nit vaig a veure la companyia nacional de dansa que actua al camp de mart, tinc unes ganes [amor]

vagi bé el dia!!
Tot el sant matí al dentista perque em donessin els aprells mo nous es una broma U.U i total la visita ha durat 10 minuts

per sort aquesta tarda ja podre descansar
ssux escribió:Estan bojos aquests catalans. Oooh

Imagen

Apa, un que es pira fins al vespre a fer de pringao [mamaaaaa]
"Estan bojos aquests romans"

Arg demà toca treballar i a sobre matinar :(
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511