Catalans aixakeuvus xD (#62)

16, 7, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:lo que tenia que ser una "excursió" de 3 persones s'ha convertit en una de 6....^

I no és maco això? xDDDD
Cafetino escribió:I no és maco això? xDDDD

i tant, sinó fossin una mica torracollons, però bueno, els adoro son la família [ayay]
tenim un pseudofamos al forum XD
vaia temporal avui.. Havia de sortir de camp a Fornells pero amb aquest temps em quedo al despatx..

Com la setmana que ve a platja d'aro no faci sol em foto un tiru... [agggtt]
Aqui a vilassar ha plogut a bots i barrals tot el sant dia [triston] [snif]
ssux escribió:tenim un pseudofamos al forum XD

que has fet ja?¿ XD

doncs aquí no ha plogut però la mati feia una rasca.... ara per sort ja ha sortit el sol.
lodis escribió:
que has fet ja?¿ XD

doncs aquí no ha plogut però la mati feia una rasca.... ara per sort ja ha sortit el sol.

Ell res, parla del Chivi

Akesta lodis que la han absorbit l'IKEA [rtfm]
Jo he arribat fa una estoneta llargsa
la nit passada va ploure moltissim aqui tan t que els de Fecsa han tingut problemes i ens hem quedat sense llum fins ben entrat al matí

també ens hem quedat sense llum al Mcdonalds que grna ha sigut aquella hora

Ikea és lu millor passejar-se pels passadissos i contemplant
Apa, ja he finiquitat tot Slayers X-D

A vere que miro ara, apart de posar-me al dia amb Lucky Star xDD
aaaa XD es que he estat una mica bastant desconnectada jajaja ^_^ després no me entero de res XD

jo també me de posar la dia amb lucky... i amb unes quantes més que serei la baix deixar també molt abandonada..
eTc_84 escribió:Frikis.
Imagen
ja feia temps qe no passaba x aki.. tinc un nou curro.. les unikes noves es qe a reus hi ha el millor sk8park d tot catalunya sense vacilar.
I no volia posar les dents llargues a ningu..qe despres em salten eh, lodis
a mi es que tot això del skpark i similars, com a que no em va massa així que... com si el tingués al costat de casa XD

Reus és un poble i ho heu de assumir [plas] [plas] si això ho sap tothom XD (ara no te'n enfadis, eh??jeje)
Amb lo que costa posar-se a picar palla pel projecte i ara em ve la gossa bordant i amb ganes de jugar :s
Cafetino escribió:Amb lo que costa posar-se a picar palla pel projecte i ara em ve la gossa bordant i amb ganes de jugar :s

Tu a treballar que ja et tinc vigilat >:3 ratataaaa
intens dia de camp.. mhauran d'agafar amb pinces [burla3]

dema ultim dia de curru!!
CaT_Os_MandRoS escribió:
Tu a treballar que ja et tinc vigilat >:3 ratataaaa

Qui el va parir, si entre vici i vici ha trobat temps per postejar a eol xDDD
mota escribió:ja feia temps qe no passaba x aki.. tinc un nou curro.. les unikes noves es qe a reus hi ha el millor sk8park d tot catalunya sense vacilar.
I no volia posar les dents llargues a ningu..qe despres em salten eh, lodis

Quina enveja. [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas]
Tela amb els de hispamp3 xDD

Avui ja m'han esoborrat tres comentaris on criticava la seva falta de rigor i cagades.... no se perquè visito la web de tant en tant, s'ha de ser massoca xDDDD
PiratePila está baneado por "crearse clones para trollear"
Yo soy catalan aunque no suelo hablarlo mucho.

De fet, parlo molt mes el castella que el catala.

¿ Algu em busca un "curro" ? [qmparto]
bones!!!

algú vol una cruzcampo gratis?? XD es el curro d'aquests dies, dono a provar la cruzcampo light, la nova que han tret jajaja ens han repartit per diversos bars, per cert Mota per Reus també XD i quant arriben clients els hi hem de oferir que si la volen provar, i després preguntar si els hi ha agradat i tal... també donem clauers i mini calendaris ^_^

avui una taula se han emportat unes 12 cerveses de gratis...

me'n vaig a sobar que estic morta i demà em toca fer visita a torre, a veure que fa la Rouse [fies] i per la tarda/vespre altre cop curro ^_^

PD: Aya... 5 dies!!! ^_^ et tinc uns quants regalets preparats jajaja
CaT_Os_MandRoS escribió:Tu a treballar que ja et tinc vigilat >:3 ratataaaa

ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee [plas] [plas] [plas] [plas] [plas] [fies] [fies] [fies] [fies] [fies] [fies]
Mata mutila matxaca [toctoc] [toctoc] [toctoc]
ya ya lodis pero xfa no t pikes.. qe siempre estasigual.. esto y el mio, tiene flores.. no t canses al venir a verlo.. eso d qe si lo tubieras al lao no irias.. no t lo crees ni tu.. se kema san rafael bueno i tgn cn el trafico, pero bueno... refrescando memorias amermadas, reus tiene mas de 100.000 habitantes/ciudad, no pueblo, mek error...
qe agusto me he kdao
Home noi pero hi han ciutats que semblen pobles XD!!!

ales m'en vaig a fer uns encarrecs [Ooooo] que al finde estare tot el sant dia currant només tres setmanes només tres setmanes més i ja acabare :-|
Reus és un poble XD i sempre ho serà no teniu la titularitat de ciutat, per molt que us i esforceu en voler fer-vos passar per una gran ciutat.

A més, només cal veure d'on ve el nom [qmparto] [qmparto]

Si jo no me pico, et piques tu solet XD

veus si en aquesta web queda clarisim que Reus està dins de pueblos de Espanya...

uis Aya, ara se'n diuen encàrrecs?¿ [sati] tinc un altre regla per tu Xd tornaràs carregada...
bones gent, aki un q ha estat algu desaparegut...

novetats: segueixu currant (no és una novetat >.<) jajaja i em vaig fotre una minipinya amb el cotxe cawento

lodis escribió:uis Aya, ara se'n diuen encàrrecs?¿ [sati]

[tomaaa] sense comentaris jeje
Teniu gana de riure un rato????xD
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=821858&perpage=20&pagenumber=1

Si ho arrive a saber ni pose el post,vaja com seu pren la gent de fort,jo creia ke contestarien 4 i cauria el post,pero ke va sembla ke surten el fatxes de baix les pedres.

Es sobre el canvi de noms en el canal tiempo de la wii,ke estaven en castella,i molts usuaris vam enviar una keixa a Nintendo i l'altre dia van cambiar la toponimia de les ciutats i pobles per la ke realment toca,peo bueno mireu-ho i veureu quan de tocapilotes ke hi ha. [+furioso]
2h 15min per començar les vacances [beer]
podria actualitzar el temps cada 45 segons [jaja]

Estic sol al despatx!
Un que ja ha tornat de las vacances!! se m'han fet molt curtes >_<

Lodis, ja t'explicaré el meu problema amb els sms, que dolent es rebre missatges mentre dorms xDD

Bueno, m'he posat ben morenet, i ara toca fer-me un tatu, que ja tinc a la meva mare convençuda :P
eTc_84 escribió:[jaja]

Gracies per la info,jajajajajaja,mes de 4 s'hauran kedat [mamaaaaa]

Ahir ho buscava per la xarxa pero no trobava res psemblant. [plas]
sabeu com va ho de les classes de català gratuïtes de l'universitat de Barcelona? o sabeu si hi ha classes gratuïtes per l'ESMUC? ho alguna cosa així?

Grácies!!!
no passa res Omega, si a mi un dia em vas despertar.. es que son els hores que jo anava a sobar i dic uis vaig a contestar el sms i liada com vaig tota la setmana...

la següent també curro...

he conegut la nova categoria de buitres, els carronyers assaltadors...

oscuros, si no fas comentari....no et deus pas donar per aludit no?? [qmparto]
Els encarrecs eren pel matí a la tarda ja era ell [ayay]

Jo gracies a rodalies de Renfe he tingut de tornar per un altre camí i esperar a que vinguessin a buscar-me amb cotxe i n'he conegut uns quants de buitres
sisi... ara escues...

uala!! oscuros t'està enganyant amb un altre pels matins?? que fort i ho fas public i tot?? uis que sou una parella oberta?? jo em demano a la aya XD ja te la tornaré.... algun dia o altre ^_^

amb sort, d'aquí 4 dies [poraki]
ho sentu sóc egoista l'aya només per a mi [sonrisa]

stic trankil d q em vulugui fer cuernos tinc cartes sota la màniga XD
Javierkun escribió:sabeu com va ho de les classes de català gratuïtes de l'universitat de Barcelona? o sabeu si hi ha classes gratuïtes per l'ESMUC? ho alguna cosa així?

Grácies!!!

classes gratuïtes de català n'hi ha segur, mira't això:

http://www6.gencat.net/llengcat/aprencat/cursosad.htm
tota per tu ;) però jo hi dormiré ben junteta XD [chulito]

ja la emborratxaré, ais dic que la vigilaré ;) jajaja [666]
si si, tu donali algun cubata i no et costarà gaire [poraki] em sembla q veig una ombra darrere meu q em vol matar jajajaja
perfecte, fora rival, tota per mi ^_^ [666] i a sobre ella em fa la fiena bruta XD

que vaa, jo al a aya cubates?? mai!! jo vaig directe als xupitos ^_^
Estoooo

oscuros escribió:stic trankil d q em vulugui fer cuernos tinc cartes sota la màniga

passen uns guiris més macus per la sagrada familia aixxx [angelito]

I l'ombra segueix estant XD!

lodis escribió:ja la emborratxaré, ais dic que la vigilaré jajaja

[angelito] emborratxam emborratxam digo vigila'm XD!!!
vaig a eso i ja em diràs ;) jajaja

abandono momentàniament el fil per dedicar-me a la Aya Xd
gràcies per l'informació però estic cercant altres coses... a veure si puc fer algun curs de català encara que segui a distancia...

Dew!!!
la generalitat fa cursos en centres d'adults, a la web del a generalitat o trucant al 012 per demanar informació t'ho explicarien millor i inclús dir-te quin centre et cau més aprop de cas o si a trobes del ESMUC o algun altre lloc et faciliten la entrada...

edit: aya, ja tens el teu mail, tens dues opcions ja te explica't una mica com ho muntaria jo ja em diràs ^_^
grácies lodis! a veure si veig algo!
Javierkun escribió:gràcies per l'informació però estic cercant altres coses... a veure si puc fer algun curs de català encara que segui a distancia...

Dew!!!

Pero tio en serio ke no eres de catalunya?si escriu millor ke molta gent ke conec del meu pobel en alacant,chapo per tu.......i per voler integrarte a un lloc on vas a estudiar.

saluts [barret]
sk8fma escribió:
Pero tio en serio ke no eres de catalunya?si escriu millor ke molta gent ke conec del meu pobel en alacant,chapo per tu.......i per voler integrarte a un lloc on vas a estudiar.

saluts [barret]

jeje que va! sóc de Toledo!! però visc a Madrid com pots veure a més ho parlo malament xD!... tinc unes ganes d'anar ja a barna... i aprendre a parlar català con tota naturalitat XD sense semblar un tartamut... encara que crec que a l'ESMUC posaran un grup de castellà i un altre de català...
Javierkun escribió:jeje que va! sóc de Toledo!! però visc a Madrid com pots veure a més ho parlo malament xD!... tinc unes ganes d'anar ja a barna... i aprendre a parlar català con tota naturalitat XD sense semblar un tartamut... encara que crec que a l'ESMUC posaran un grup de castellà i un altre de català...

Vés en compte amb els pixapins menjadors de pa amb tomàquet [sati]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11