Catalans aixakeuvus xD (#62)

17, 8, 9, 10, 11
Benvingut loaer

Firma loaer escribió:Imagen

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

---

PD: Mare meva, veig la drknss s'ha unit a la mafia fotologuil... que haruhi(aka godness) ens agafi confessats xDD
lodis escribió:De fotos en faré, però al ritme que va correus rebria el cd 'aquí un mes... XD

aquells dos perduts m'han dit que ja han aparcat però no donen senyals de vida... i jo aquí mig morta de sona ais jejeje XD si es que això de fer-me matinar...

Vas rebre el sms ahir?? no em vaig donar compte de la trucada i la vaig veure després cawento estic a la parra, i amb la setmaneta que porto... >_<

Que os ho passeu bé avui!!
ja vaig trucar després al cafetonet per solucionar-ho XD jajaja nu passa res sisi, ja le vaig rebre ^_^

que va s'habien empanat al cap de poquet ja han arribat a casa.

si, ahir la vaig obligar a fer-lo em diu ja en faré un i li dic pos mira, ara el fas XD en fin una més a la secta dels flogs juju.

no veieu lo bé que s'estava a la platja ^_^

i ara cpa al concert!! ^_^

pd: de part de l'aya: hola XD (està empanda mirant anime) XD
spamer telefonica escribió:ja vaig trucar després al cafetonet per solucionar-ho smile_XD jajaja nu passa res sisi, ja le vaig rebre ^_^

jeje, si es que tard o d'hora em toca el rebre :p

Pero algo em diu que la cosa no ha fet res més que començar [+risas]

lodis escribió:pd: de part de l'aya: hola XD (està empanda mirant anime) XD

Que passa, ha descobert la teva particular col·lecció de yaoi? xDDD

lodis escribió:pd: de part de l'aya: hola smile_XD (està empanda mirant anime) smile_XD

Aqui Houston: Hola ^^
uoles gent, aki un q arriva d les terres tarragonines [sonrisa]

lodis escribió:pd: de part de l'aya: hola (està empanda mirant anime)

desapareixu un ratu i ja us vicieu a coses frikis ehhh [poraki]

ara ens quedarà salou [jaja]
oscuros escribió:uoles gent, aki un q arriva d les terres tarragonines [sonrisa]

desapareixu un ratu i ja us vicieu a coses frikis ehhh [poraki]

ara ens quedarà salou [jaja]

bueno però a salou també t'has de quedar per sortir de festa XD res de marxar...

i ara ens canviarem per anar a sopar i al concert i després..festa!! [beer]
i tant i tant, aki tots d festa pero es q jo curru a ls 6 dl mati demà no era plan d kdarme [tomaaa]
Buenu gent, aqui fent la maleta per marxar ia.. Dema a la tarda em despedeixu durant 15 dies. Estarem alla a platja d'aro fent tot el mal que poguem XD

Feu bondat per aqui [jaja]
vagi bé la pesca kurras!! ^_^ [looco]

nosaltres ara també marxem de festa ^_^ [angelito]
Això et passa per donar-li el teu numero, cafetonet talibà xD
eTc_84 escribió:Això et passa per donar-li el teu numero, cafetonet talibà xD

Això son coses de la kdd, tinc els movils de força gent, fins i tot dec tenir per aqui el del jewseerj i un que fa la pinta que es el del morr xD

Apa, vaig a preparar les coses per anar a la capital del imperi. Alguna suggerencia? xDD

---

EDIT:
Apa sosos, un que se les pira ja, ens llegim diumenge X-D
jo ara he acabat de dinar i vaig a fer una mica le vago que després ales 6 ja marxo a currar.

vagi bé cafetonet XD
Jo també marxo que he quedat [amor]

lodis m'has enviat dues vegades les fotos de la platja xdd

vagi bé talladet
uoles gent, aki un q arriba d currar i ja he dinat q ja tenia gana [tomaaa]

maca la nova firma ^^

jo tmb he qdat jeje pero primer a dormir una mica q sinó no m'aguantaré dret >.<

vagi b Cafetino
No ho dubtis que és maca em va tenir esclavitzada per posar-la que no quadrava ni a la de 3 XD

mmm doncs segur que ahir al enviar les fotos al edu te les vaig passar atu també jaja XD ara toca lo del harry ^_^
Up!!

com es nota que són vacances deu meu U.U i que o esteu currant o esteu a la platja [tomaaa]
Vacances? platja? on on!!!??

Jo avui he tornat a la feina, i quines 2 setmanes que m'esperan, em quedo com a únic programador de l'empresa, amb 2 projectes per tancar i un altre per deixar mig llest [toctoc]
el kurras a lloret, el cafetino a los madriles, el eTc si que deu currar o preparant algun cop d'estat, el seerj de fiesta en fiesta o de vacances amb amics o la parenta... en quedem pocs dels habituals per aquí...

jo he currat i he sortit a les 11 de la nit... i com ja no arribàvem a temps pel concert que tot just començava a les 11 entre baixar i agafar algo per sopar... pos el xiquet [amor] m'ha portat al buffet de l'asia wok, me fotut fins dalt de sushi, uns combinats al wok i salmó a la planxa [babas]

després em anat a tombar ^_^

demà per fi el últim dia de curro, bueno fins que surti alguna altre cosa que ja veurem...
eTc_84 escribió:[sati]

i tu més [poraki]
bon dia gent ^^

aki un q avui només curra mitja jornada [sonrisa]

ara a la ETT i dsprés he qdat [jaja]
avui és l'últim dia de feina...al menys per ara, espero que al finde no surti res i pugui disfrutar de les festes, de la remullada i descansar una mica.

jo ara faré una mica de neteja la quarto XD després dinar, el vago i a currar.
eis gent potser no deuria dir-ho jeje pero a algu li interessa comprar-me això

edit: no sé si està permès posar links d compra aki pero buenu si volen els mods q em diguin algu i ho trec ^^
si tingués pasta tels comprava que soc una fan de trigun el Vash [babas] però fins a final de mes que no cobri...

mmm no se si pots posar un link... suposo que si perquè es dins mateix d'eol, però per si de cas.... encara que hi ha gent que ho porta al es firmes.... en fi a mi no me molesta pas :)

edit: acaba de sortir a les noticies, ara en comptes d'un en tenim tres de taurons [666] ja us ho vaig dir un cop dins de l'aigua que n'hi havien...

veus drknss estan a la platja que vam anar nosaltres el dia anterior jaja al Miracle ^_^

va ser molt bo perquè a tots els hi vaig fer el comentari un cop eren dins de l'aigua XD hauríeu de veure les cares [qmparto]
lodis escribió:i tu més [poraki]

jo sempre més [buenazo] [poraki]
ola, jo trambe soc català l'unic que no m'habia passat per aqui :) Soc de Granollers-Barcelona y seria el 483 ;)

P.D:ara arriven les feste de granollers que nomes falta una setmana!!!!Visca el blaus!(aixo pels de granollers)i visca Granollers!(y el correfoc y el correaigua xD)
la llista del 1er post no és la bona; benvingut!!

mira quant ho vegin el oscuros i la aya els i farà gràcia que sigui de per allí.

aya!! que son vacances dona!! jo he entrat, però com només ha postejat el talibà i per replicar pos mira, per dir i jo més pos ^^u [sati]

ais ja me queda poc per acabar-me Harry Potter!! no vull acabar-lo!! [buuuaaaa]

per cert, la foto li he deixa't la seu flog col·locada...bueno i te escrit al teu lo que..

pd: em de xapar el fil [jaja]

edit: ah! records del cafetino, el cabró va i envia el sms a les 6 i pico del mati, que anava tot papa XD sort que he dormit com unes 12 hores o més avui [ayay] [666]
lodis escribió:edit: ah! records del cafetino, el cabró va i envia el sms a les 6 i pico del mati...

[amor]
Gramac escribió:
P.D:ara arriven les feste de granollers que nomes falta una setmana!!!!Visca el blaus!(aixo pels de granollers)i visca Granollers!(y el correfoc y el correaigua xD)

Primer de tot benvingut noi ^^

I aquest any només estare per l'obertura i per tacar les festes i potser algun dia més pero: visca els Blaus [beer]

quan arribi l'oscuros de festa ja ta dira XD!

Xapem el fil quan no em posin a fer 8 hores U.U avui ha estat mortal [mamaaaaa]
Gramac escribió:.D:ara arriven les feste de granollers que nomes falta una setmana!!!!Visca el blaus!(aixo pels de granollers)i visca Granollers!(y el correfoc y el correaigua xD)

eis aki resulta q sóc veí teu XD sóc d canovelles i si, visca els blaus q tmb sóc d granollers jeje sóc plurihabitant (paraula inventada [qmparto])

avere si akst any no em perdu gaires coses [tomaaa]

PS: benvingut [oki]
que sosus que sou XD sense xapar le fil ni res...aya m'has fallat ;)
lodis escribió:que sosus que sou XD sense xapar le fil ni res...aya m'has fallat ;)

Tu saps a l'hora que vaig menjar ahir ... a les 11.30 i a sobre em van demanar perque hi havia mooooooooooooooolta gent (normal davant del monumento U.U) que em quedes mitja horeta més. I la que feia obertura amb mi va tenir un accident de moto i sort que una va apareixer una hora abans que ja vaig haver de fer casi tota la neteja [mamaaaaa]. aixi doncs quan tigui hores normals de menjar i tot jo xapo el fil XD
Aya_cat escribió:Tu saps a l'hora que vaig menjar ahir ... a les 11.30 i a sobre em van demanar perque hi havia mooooooooooooooolta gent (normal davant del monumento U.U) que em quedes mitja horeta més. I la que feia obertura amb mi va tenir un accident de moto i sort que una va apareixer una hora abans que ja vaig haver de fer casi tota la neteja smile_[mamaaaaa]. aixi doncs quan tigui hores normals de menjar i tot jo xapo el fil smile_XD

mlt queixar-se però dsprés vas a dormir tard i em dspertes a ls 7 i mitja dl mati >.<
per cert, avui ha menjat a ls 10 i picu jajajaja
Aveure si ens coneixem y no ho sabem O.o xD potser ens em creuat y no ens nem donat compta!!! xD
Vinga, aqui tothom blau! de moment ja en som 3, aveure qui mes sapunta! (coses meves xD)

Adeu y fins aviat!!! [oki]
Lodis, el vermell gambeta em va durar un parell de dies T.T, per sort al final he quedat morena
per fer enveja als de Mallorca que vista la previsió del temps i coneixent-la, tornaràn blanc imperial ultrapur[666]
jo estic basntant morena ^_^ avui volíem anar a salou però estava tot gris, al final viciada a casa i ara peli ^_^

ja me llegit el 7é del Harry Potter diosss diosss quin final ^_^ i si, el epíleg és una merda però bueno... a veure quant us el llegiu vosaltres dues i podem comentar ^_^
jo fins q no surti en català no me'l llegiré jejeje
oscuros escribió:jo fins q no surti en català no me'l llegiré jejeje

et queda un any... un any temptat de que caigui algun spoiler... ^_^ jo per això me le llegit ara ^_^

has vist el mail?¿
dons no ho he mirat, ara ho faré i et dic algu

acies
de res!! ja em diràs si et va bé ^_^

va una mica més que ja el tanquem XD
Ja he vist "28 semanas después" ara veuré alguna cosa del Terry Gilliam
Si que hi ha catalans per aquí :-O
Bona nit, ja soc aquí. Deu ni do quina odissea el viatge de tornar gràcies als cabrons de Iberia.

La crònica ja la faré un rato d'aques que tic cansat per pensar xD
vagos que sou... ^_^

volem crònica del viatge cafetino :)

jo he vist la peli the shooter (la recomano) i la de shrek tercero jeje ^_^
eTc_84 escribió:[lapota] Harry Poker

No no... es diu Harry Popotter [qmparto]

Imagen

Aquest cap de setmana he estat al camping amb un amic a Ogern (Lleida) vam jugar un partit de basket amb la gent del camping... després de 5/6 anys sense jugar, i encara ser botar la pilota y fer coses decents, això si, vaig acabar mort xDD

Lodis, Aya, com va tot? a veure si parlem!!
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11