vas las madriles?¿
doncs jo tinc una setmana completeta, completeta...
demà tinc a dinar a casa a la drknss farem marujeo, després a tombar per aquí, suposo que també a la platja fins al vespre, passat demà arriba la mati aya, més marujeo
més platja, concert del Miguel Bose
sortirem de festa, al pervertiré i aquestes coses
El dia seguent tombarem per aquí i després al vespre jo vaig a currar, el dijous per la nit, el ocncert gratis del ajuntamente és de Los violadores dle verso, smepre m'han agradat ja les vaig veure en directe als MOnegros, a més vaig coincidir quant vna fer el 10é aniversari i claor lo millorete de lo millorete
el divendres a currar i per la nit la sindriada, ho hauríeu de veure com unes mil persones a les 11 de la nit jalant síndria
mortal a més a 10 cèntims el tall... aprofitar els festes, dissabte per la nit la remullada, encara que suposo que igual que el any passat i hauran retallades de litros d'aigua, que ho trobo lògic, però si tornen a utilitzar del pou i de les piscines pos... total que vam passar de 70 mil litres de l'aigua del Ebre a uns 50 mil de un pou i de les piscines d'aquí... encara que ja veurem quants en llencen... i diumenge a descansar