Catalans aixakeuvus xD (#62)

17, 8, 9, 10, 11
bon dia gent, avui a fer el vago q ja toca [jaja]
Avui toca platja, fa segles que no en trepitjo una xD
io tambe men vai a la platja, que ja toca disfrutar del primer dia de vacances [beer]
Doncs jo avui em toca anar a la feina [buuuaaaa]
bona tarda, ben tostadet del sol [chulito]

I aquesta nit que tremoli platja daro!!

PD: lodis acosantme pel msn sense ni saberuu [jaja] [jaja]
kurras escribió:I aquesta nit que tremoli platja daro!!

Tornaràs a pujar al bus turistic com la setmana passada? xDDD

kurras escribió:PD: lodis acosantme pel msn sense ni saberuu [jaja] [jaja]

Resisteix company xD
Cafetino escribió:Tornaràs a pujar al bus turistic com la setmana passada? xDDD
xD es inevitable si tens el coxe al black&white ^^

i dijous que ve ia entrem al piset!! [babas]
vaia luju arribar tot tajat i no haver de tornar a Girona
Buff, estic destrossat i encara queda la nit XD
aki un q s'ha aborrit mlt >.<

l'ultim q he fet ha estat barallar-me amb l'editor d firmes d'EOL per certa persona jeje

i durant la tarda mirant pelis, el caso bourne (q ja l'havia vist pero no la recordava >.<), epic movie (mlt dolenta no la mireu xD) i la tele... dia d dscans pero massa aborrit [noop]
Ales una que va a treballar. quan acabi la feina a final de mes no me veran el pelo

oscuros escribió:l'ultim q he fet ha estat barallar-me amb l'editor d firmes d'EOL per certa persona jeje

[Ooooo]
bon dia gent, avere q faré avui >.<

això és una merda, 4 dls meus amics stan al "pueblo" una altre un finde d camping, l'altre treballa i la meva noia currant >.< q se suposa q he d fer jo? cawento

buenu miraré el mito de bourne avere q tl ^^ i ja me tragat l'ultim cap. d naruto [tomaaa]
Oscuros, si vols jo et faig companyia... xD

Fins demà encara tinc un amic per aquí, però demà marxa al camping, i jo dijous torno a la feina, i dissabte segurament vaig al camping del colega a passar el finde :P

Ahir li vaig preguntar a lodis, però ho deixo caure aquí, val la pena el manga de naruto sense haver vist res avans?

Vaig a viciar una estona al SmacK Down vs RAW de la ps2 [qmparto]
Salutacions des de Tarragona ^^!!!
En un dels bars del càmping han posat wi-fi (sort que m0he endut el portatil) jeje.
Lodis, ahir vaig veure la Saray treballant a recepció... llàstima que el fàstic se'l va endur el seu company per listo

PD: A on estic tinc la platja i la piscina a tocar [looco]
oscuros escribió:aki un q s'ha aborrit mlt >.<

l'ultim q he fet ha estat barallar-me amb l'editor d firmes d'EOL per certa persona jeje

això passa quant certa persona li envia mail per arreglar-lo i l'altre passa... si, la culpa de la user és meva XD

drknss he estat fora tot el finde, la setmana que ve ja podrem quedar jeje. a part has de venir fins ciutat, el 15 i 16 també estarà l'Aya ^_^

uuoo sobrat!! fot-li, fot-li algun moc a la Saray XD
kurras escribió:xD es inevitable si tens el coxe al black&white ^^

i dijous que ve ia entrem al piset!! [babas]
vaia luju arribar tot tajat i no haver de tornar a Girona

Aixo del Black&White és a Platja d'Aro? xD Es que ahir hi vaig anar [ayay] (ojo que maruja soc xD)

Salutacions a tots, que casi mai postejo pero us vaig llegint de tant en tant [looco]
*Rouse* escribió:Aixo del Black&White és a Platja d'Aro? xD Es que ahir hi vaig anar [ayay] (ojo que maruja soc xD)
posii! doncs io tambe hi era ^^
kurras escribió:posii! doncs io tambe hi era ^^

Woooo! Pos jo no me'n recordo gaire de com era ni res, pq ens van fer pujar al bus aquell que t'hi porta, i quan vam arribar ja anava bastant malament.. i allí amb els 2x1 (encara que 8€ un cubata... [mad]) i bueno... vaig acabar tirada a l'entrada intentant veure-hi xD

I porto tot el dia intentant desxifrar que posa al segell que em van posar al sortir xD

En fi....
Jo ahir també estava per alla el b&w, encara que anava lo suficient bé per veure-hi no vaig veure a cap dels dos xDDD

Pero que cabrons els del b&w, ahir vaig descobrir que havien pujat de preu els cubalitres a 12€
Cafetino escribió:Jo ahir també estava per alla el b&w, encara que anava lo suficient bé per veure-hi no vaig veure a cap dels dos xDDD

Pero que cabrons els del b&w, ahir vaig descobrir que havien pujat de preu els cubalitres a 12€

Que fort xD Pos al veure els cubalitres vaig pensar en tu, que m'ho havies dit.

Llàstima.. m'hauria fet ilu veure a eolians [burla3]
només us faltaven cartellets amb els vostres nicks [qmparto]
*Rouse* escribió:
Que fort xD Pos al veure els cubalitres vaig pensar en tu, que m'ho havies dit.

[ayay]

*Rouse* escribió:Llàstima.. m'hauria fet ilu veure a eolians [burla3]

Segur que tindràs més ocasions X-D

oscuros escribió:només us faltaven cartellets amb els vostres nicks [qmparto]

Es podrien haver dut les samarretes d'eol, però no m'haurien deixat passar entrar als llocs xDD

A més la samarra d'eol es sagrada, res d'exposar-la en ambients amb molt de fum, amb que faci pudor suaor n'hi ha prou :p

eTc_84 escribió:kdd a b&w JA!

Per l'entrada es demana correcció en el vestir, així que ni res de turbants, barba talibanica ni kalasnikov's xDD
Cafetino escribió:Per l'entrada es demana correcció en el vestir, així que ni res de turbants, barba talibanica ni kalasnikov's xDD

Si hi vas entrar tu, no crec que hi hagi major problema per ningú més [sati]
bones gent, aki un q ja ha currat avui, ara me fet viciada al final fantasy XII i he provat un joc nou, es diu "BLACK" és un shooter i stà guai ^^
Has començat ara amb el FF-XII o ja el tenies començat? per on vas??

Jo avui he anat a dinar a Cambrils amb els sogres XD m'he posat les botes jeje ^_^ Després me tombat per allí i he fet fotos... per variar [ayay]
Crec que per avui ja n'hi ha prou de currar amb el projecte, que de dijous tarda fins al diumenge serè fora ^^

Si tot va bé, piro de viatge cap a la capital l'imperi opressor espanyol [sati]
vas las madriles?¿ XD

doncs jo tinc una setmana completeta, completeta...

demà tinc a dinar a casa a la drknss farem marujeo, després a tombar per aquí, suposo que també a la platja fins al vespre, passat demà arriba la mati aya, més marujeo XD més platja, concert del Miguel Bose [amor] sortirem de festa, al pervertiré i aquestes coses XD

El dia seguent tombarem per aquí i després al vespre jo vaig a currar, el dijous per la nit, el ocncert gratis del ajuntamente és de Los violadores dle verso, smepre m'han agradat ja les vaig veure en directe als MOnegros, a més vaig coincidir quant vna fer el 10é aniversari i claor lo millorete de lo millorete XD el divendres a currar i per la nit la sindriada, ho hauríeu de veure com unes mil persones a les 11 de la nit jalant síndria XD mortal a més a 10 cèntims el tall... aprofitar els festes, dissabte per la nit la remullada, encara que suposo que igual que el any passat i hauran retallades de litros d'aigua, que ho trobo lògic, però si tornen a utilitzar del pou i de les piscines pos... total que vam passar de 70 mil litres de l'aigua del Ebre a uns 50 mil de un pou i de les piscines d'aquí... encara que ja veurem quants en llencen... i diumenge a descansar XD
Quin perill, ves a saber que conspirarà aquest cop el trio cuixil [mad] [mad]
Cafetino escribió:Quin perill, ves a saber que conspirarà aquest cop el trio cuixil [mad] [mad]

no coincidirem les 3 però ja passarem al informació de una al altre XD
lodis escribió:no coincidirem les 3 però ja passarem al informació de una al altre XD

Amb sort l'apocalipsis cuixil quedarà ajornat per a la pròxima xDD
Cafetino escribió:Amb sort l'apocalipsis cuixil quedarà ajornat per a la pròxima xDD

uis... això mai se sap [666]
Que bona que està l'Elena Anaya [Ooooo]
ssux escribió:Que bona que està l'Elena Anaya [Ooooo]

Imagen
Tienes unos ojos... [babas][babas]
eTc_84 escribió:Imagen
Tienes unos ojos... [babas][babas]

http://es.youtube.com/watch?v=4dLT78HhdBE

quina manera tan descarada d'intentar tirar la canya XD

pd: a la foto que ha posat no s'aprecia gaire però te un ull de cada color :)
Cafetino escribió:Amb sort l'apocalipsis cuixil quedarà ajornat per a la pròxima xDD

Si nosaltres tres ens portem molt bé home que apocalipsis ni que xorradesss [666]

ala una que se'n va a treballar
Aqui un que sen va a la platgetaa [chulito]
Aquí un que va a destruir el que pugui.
Aquí una que està amb la drknss al sofà després de dinar i organitzant l'apocalipsis... ais la tarda i tot jaja.

tinc 2 hores de feina que m'han trucat, estarà ella per allí i el xiquet que fa de coordinador i després a sopar de tapes i a prendre algo ^_^
lodis escribió:Aquí una que està amb la drknss al sofà després de dinar i organitzant l'apocalipsis... ais la tarda i tot jaja.

Última hora, a tomateol acabem de rebre les primeres imatges de la reunio de lalodis i la drknss
Imagen
Pel que sembla la humanitat esta condenada a un inferm d'spam [+risas]

xDDDD

-----

PD: Nota mental, posa't a treballar gamarús xD
Jo també sóc un català adoptat. Vaig vindre fa vuit mesos mes o menys... però ja se algo de català.

Aixi que poseu-me en "Català adoptiu" ja que sóc de Sevilla o_o

PD: Nostamal no?. Aunque la mitad de las cosas me las haya dicho mi novia x'D.
talladet escribió:Última hora, a tomateol acabem de rebre les primeres imatges de la reunio de lalodis i la drknss...
Els plans de dominació mundial avançen a bon ritme [Aya, al vespre ja t'enviarem l'informe].
-----------------------------------
Ara anirem a la platja, a veure si fem bronze (ella està morena, jo blanc ultrabrillant ¬¬). [toctoc] [toctoc] [toctoc]
bones gent ^^ aki un q se'n va a la dutxa, afeitar-se, etç jeje

avui el curru ha estat algu mortal [burla3]
Divagador escribió:Jo també sóc un català adoptat. Vaig vindre fa vuit mesos mes o menys... però ja se algo de català.

Aixi que poseu-me en "Català adoptiu" ja que sóc de Sevilla o_o

PD: Nostamal no?. Aunque la mitad de las cosas me las haya dicho mi novia x'D.

Benvingut, gràcies per l'esforç d'adaptar-te
Jur lodis, diga'm que li faràs una foto a Kase o!!!!!

T'envio l'últim disc per correu i que el signin xDD
cagundena, dema tocara matinar.. 3x3 a platja d'aro a les 9 del mati! ZzzZZ
De fotos en faré, però al ritme que va correus rebria el cd 'aquí un mes... XD

aquells dos perduts m'han dit que ja han aparcat però no donen senyals de vida... i jo aquí mig morta de sona ais jejeje XD si es que això de fer-me matinar...
lodis escribió:aquells dos perduts m'han dit que ja han aparcat però no donen senyals de vida... i jo aquí mig morta de sona ais jejeje XD si es que això de fer-me matinar...

Bé almenys saps que corren per aqui i que estan "aparcant el cotxe" X-D
Ostres! si que hi han catalans a EOL, HOLA!
PD-També sóc català, X-D
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11