Catalans aixakeuvus xD (#63)

1, 2, 3, 4, 511
Lodis, de death note només vaig pel tomo 4, però ja ho trobo genial, i ara just comença lo bo, amb la Misa (que a més em posa tonto jaja)

Sobre el carrer aquest que comentas, no se quin es, jo sempre he anat per aquell gran que fa pujada, on son quasi totes les botigues, si m'expliques més o menys per on es, ho miraré.
El terry gilliam esta com una cabra. Tideland es una anada d'olla increible.
0m3gA escribió:Lodis, de death note només vaig pel tomo 4, però ja ho trobo genial, i ara just comença lo bo, amb la Misa (que a més em posa tonto jaja)

Si és que la Misa deu ni do ^^

Pel pròxim saló del manga de barna preveig forces cosplays de Misa.... però em temo que seran gòtiques veritat [agggtt]
Si es que son una plaga

Nota mental: Curra amb el projecte gamarús xD
Jajaja aún no puedo escribir mucho sobre Irlanda, porque estoy siendo perseguido por los sucios pancatalanistas judens que intentan acabar conmigo, aparte de muchas fiestas, mucha degeneración y una sucia agente espía que me quiere llevar al bando malo.

Por cierto todo el apoyo al tiburón muerto por la sucia brunete mediática autóctona.

Por cierto Cafetino, lo que te comenté del ordenador aún no lo he arreglado, ¿ Estás seguro que es por la fuente ? Es que me parece un poco raro que la fuente no este quemada, funcione y tal. Cuando tenga tiempo - el puto sistema me lo roba - miraré a ver si un colega me puede probar mi gráfica en su ordenador.

Sin más, me voy con los discípulos de Baco a reírme a cantar rumbita, a ver pasar el mundo, y a soñar con comunas y como arreglaremos el mundo.

SIN GELS CAMARADAS.
morr escribió:Por cierto Cafetino, lo que te comenté del ordenador aún no lo he arreglado, ¿ Estás seguro que es por la fuente ? Es que me parece un poco raro que la fuente no este quemada, funcione y tal. Cuando tenga tiempo - el puto sistema me lo roba - miraré a ver si un colega me puede probar mi gráfica en su ordenador.

Home pel que recordo que em vares dir es molt probable que sigui la font.

Encara que faci la pinta que no esta cremada i se li engegui el ventilador, donant la sensació que funcioni, pot estar igualment cascada, i t'ho dic perquè no es el primer cop que veig una font cascada així. Tot i així, si no fos la font poden ser forces coses:
- Algun component mal connectat
- Ram
- Cpu
- Grafica
- Alguna tarja pci tocant els collons
- Placa Mare

Però vaja, lo de abans per mi seria lo menys probable. Si tens algun col·lega mig informàtic et recomanaria que tiressis pel dret i que et deixes la seva font per provar.
seerj escribió:Joder, si se que se acabaría hablando de manga para maricones no os pregunto nada, en fin...

xDDDDDDDDDD

Colla de freaks.
eTc_84 escribió:Colla de freaks.

Imagen
Ostia estoy viendo fotos mías de enano, joder si llego a conservar el fenotipo, unos ojazos azules que te cagas, con un rubio guapín guapín. Ahora moreno con ojos marrones muy claritos, como cambia la cosa jajaja.

A ver si puedo escanear alguna.
morr escribió:Ostia estoy viendo fotos mías de enano, joder si llego a conservar el fenotipo, unos ojazos azules que te cagas, con un rubio guapín guapín. Ahora moreno con ojos marrones muy claritos, como cambia la cosa jajaja.

Si es que el temps no perdona :p
morr escribió:Ostia estoy viendo fotos mías de enano, joder si llego a conservar el fenotipo, unos ojazos azules que te cagas, con un rubio guapín guapín. Ahora moreno con ojos marrones muy claritos, como cambia la cosa jajaja.

A ver si puedo escanear alguna.

Y ahora a más inri, pseudo-vegano :P.

Yo de peque también era ariesco (pelo rubio rizado con ojos azules), cosas de la vida, obviamente, ya no lo soy xD.
seerj escribió:Y ahora a más inri, pseudo-vegano :P.

Avui desitjaria ser pseudo-vegano, redéu el peazo de tros de carn que em vaig fotre ahir per sopar m'està matant, febre, marejos [buaaj] i a sobre no tinc ningú que em cuidi [jaja]
Aya_cat escribió:
La proxima vegada que ens veiem recordar-m'ho i te'ls baixo ^^ que els tinc en tomo

Lovlees digue'm d'on me la baixo

loveless doncs m'ho va baixar alex, ja t'ho diré, per cert tinc el art book, li vaig robar a mary (pero per pc, re del llibre) XD

mmmm ja et diré que podria ser que em passes per bcn aviat ;)

Cafetino escribió:Si és que la Misa deu ni do ^^

Pel pròxim saló del manga de barna preveig forces cosplays de Misa.... però em temo que seran gòtiques veritat [agggtt]
Si es que son una plaga

Nota mental: Curra amb el projecte gamarús xD

el saló passat ja en vaig veure unes quantes.
Ehem ehem, d'artbooks en vas pillar més apart del de loveless...XD
ho se ho se ;) però te'ls vaig passar altre cop.

merci :) ^_^

enxufat al msn o algo!! que mai t'hi veig!!

bona nit gent!!! ^_^
Hola,

Algú em pot dir de quina sèrie es tracta aquest fotograma?

Imagen

Thanks
eTc_84 escribió:Hola,

Imagen

Thanks

La serie és diu Som així la donen al 3xl els divendres per la nit i els caps de setmana
eTc_84 escribió:Hola,

Imagen

Thanks

Ostres, l'altre dia ho vaig veure a la firma d'algu i li anava a enviar un mp preguntant-li, pero em va fer mandra. I la questió és que jo aquesta serie la mirava i no me'n recordava ni del nom. Merci Aya ^^
*Rouse* escribió:
Ostres, l'altre dia ho vaig veure a la firma d'algu i li anava a enviar un mp preguntant-li, pero em va fer mandra. I la questió és que jo aquesta serie la mirava i no me'n recordava ni del nom. Merci Aya ^^

és que jo també la mirava ^^

apa marxo a la feina que encara haig d'acabar d'arreglar i tota la pesca
Apunta'm a la llista: Soc de Barcelona...
uis que fas eTc mirant aquestes series??? [666] tens perill de convertir-te en un núvol de sucre.... XD

jo també la mirava, cap a finals de l'any passat la vna tornar a posar pel 3xl si mal no recordo, encara que ja fa uns anys que rodna per la tele.

jo vaig a dinar a la platja, i desrpés al a tarda a buscar trastos per pujar al finde i tot el finde fins dilluns a Girona ^_^ [666]
Bones des de l'IE!
Wenu, bones no, pq les firmes es veuen escampades i descentrades, a més que s'obren els pop-ups però leds finestres de cita i spoiler me les bloqueja T.TU
El XP no sé què ha fet al iniciar-se em pantalla blava de comprovació de disc q m'ha peat algo del mozilla. Estoy en ello.
Lodis, el senyor eTc en el fons és més marujo q nosaltres juntes [plas]
lodis escribió:jo vaig a dinar a la platja, i desrpés al a tarda a buscar trastos per pujar al finde i tot el finde fins dilluns a Girona ^_^ [666]

No t'oblidis llogar un d'aquests [sati]
Imagen

draknss escribió:
El XP no sé què ha fet al iniciar-se em pantalla blava de comprovació de disc q m'ha peat algo del mozilla. Estoy en ello.

Windows suxx, per a l'únic que val es per jugar i per treballar quan t'hi obliguen
Ja torno a estar viu.

etc que et posa catxondo la rastafari? XD
¡Viva España!

Una oportunidad para la reconciliación nacional

El hombre vasco vasco es un hombre de la Tierra, un hombre recio. De una corriente telúrica surgió el primer vasco; mucho antes que cualquier otro hombre, antes que Dios. Habría que esperar varios siglos para que surgiera el primer español. La leyenda dice que Dios, que nació a imagen y semejanza de los vascos vascos, estaba contrariado por ver que su eternidad –que era falsa como hemos visto o al menos matizable- se encontraba siempre en entredicho al venir al universo después que los vascos. Entonces Dios dijo sus célebres palabras: “No es bueno que el vasco esté solo”. Después no hizo nada porque sabía como se las gastaban los vascos, algo que queda resumido en sus otras célebres palabras: “Estos vascos están majaretas”. Pero los vascos vascos, y también las vascas vascas, aunque no hacemos distinción por tratarse de la única especie en la que machos y hembras son iguales, oyeron al Todopoderoso. Oyeron lo primero, lo de la soledad, porque si llegan a oír lo segundo se lía. El más vasco de los vascos, continúa la leyenda, llevó su mano abajo con un rápido ademán y arrancóse los cojones mirando al cielo. Exclamó: “Los vascos tenemos tantos huevos que no necesitamos a nadie. Tenemos tantos huevos que ni nos hacen falta los huevos, ahí van” y dejólos en el barro. De la mezcla de barro y cojones de vasco brotó el primer español. Más tarde se fundaría España, la primera nación del universo y la que será la última cuando los ángeles toquen sus trompetas y el cielo se desplome sobre nuestras cabezas.

De ahí que vascos vascos y españoles mantengan desde entonces una relación de amor-odio. Los vascos de verdad mantienen pura su sangre pero saben que lo que consideran seres impuros son a su vez sangre de su sangre, en concreto sangre de sus testículos. Los españoles –más bellos, gráciles e inteligentes, condiciones necesarias para engrandecer la Unidad de Destino en lo Universal- se duelen del desprecio de los que en realidad son sus padres. Por eso desasosiega tanto el nacionalismo vasco, más todavía que el catalán, que al fin y al cabo está perpetrado por hermanos, y a los hermanos se les puede machacar, traicionar y destruir, pero no a los padres. A los padres hay que respetarlos, aunque sean vascos.

La noticia de la retirada de Jon Lapazaran, que se dedica al deporte tradicional de la siega, ha producido una honda conmoción en los vascos vascos. El “segalari” no ve esperanza para esta actividad que practicaban sus ancestros. No tiene porque ser así. Esta noticia en apariencia intrascendente resulta vital para el acercamiento entre padres vascos (vascos) e hijos españoles. Antes que cualquier otra cosa, y basta comprobarlo en las conversaciones ordinarias o en las relaciones internacionales, el deporte es lo que une.

Los vascos porque son muy suyos, al ser la especie primigenia, pero pueden darle un barniz moderno a sus deportes tradicionales, tanto éste como los de cortar troncos y levantar piedras, por ejemplo convirtiéndolos en disciplinas de gimnasio, y tendrían bastante éxito en el resto de España, o bien en España, si es usted aberchale, lector. Una vez consolidados se diversificarían perfectamente:

Stoning.- Me levanta usted piedras de plástico ligeras al ritmo de la musiquilla y siguiendo una coreografía.

Wooding.- Me hace usted movimientos de corte de tronco en un step, pero sin hacha, sólo simulándolos.

Pumping grass.- Clase semejante al spinning pero en la máquina aeróbica de siega.

Tai Duguna Folklore Taldea.- La danza vasca de las pataditas se ralentiza para convertirse en un ejercicio de relajación, elasticidad y control de la respiración.

Zaku lasterketing.- Trote habitual por la calle pero con un saco ligero cargado a la espalda.

Ingude altxaketing finlandesing.- En lugar de levantar yunques se reposa en uno gigante y caliente, donde se suda o se reciben masajes.

Zipota.- El antiguo arte marcial de origen vasco no podía llamarse de otra forma. Hay que recuperarlo para la defensa personal.

Esta oportunidad de reconciliación, que coincide además con una gran incertidumbre política, no se ha de dejar pasar. Quizá partiendo de cuestiones tan populares se logre por fin que la raza antecesora, vascos vascos, y la raza elegida, españoles, puedan por fin entrelazar sus manos, como padres e hijos, unir sus espíritus y colaborar en la tarea de lanzar a los portugueses al mar, masacrar a los moros y hacerles la vida imposible a ingleses y franceses.
Arreglat, a més he aprofitat per posar el mozilla català.
Desinstal·lar+reiniciar+Tornar a instal·lar...
Cfaeiton escribió:cita de draknss:
Oooh [cartman] La lodis no llogarà un tràiler, et segrestarà a tu pq vagis fent volts amb cotxe Tarragona-Girona a buscar i portar coses XD
----------
Morr, d'on has tret aquest article (o lo que sigui)?
drknss escribió:Oooh [cartman] La lodis no llogarà un tràiler, et segrestarà a tu pq vagis fent volts amb cotxe Tarragona-Girona a buscar i portar coses XD

Una errata d'escriptura la pot tenir tothom X-D

Aix, quina llàstima tinc el cotxe abaix al carrer que no s'engega, i no és conya xDD
La culpa és de me mare, que vaig haver de fer un pont al seu cotxe abans d'anar a madriz i després passa el que passa xD

A veure si d'aquí un estona baixo i el poso en marxa, que em temo que aquest cap de setmana potser necessiti
drknss escribió:Morr, d'on has tret aquest article (o lo que sigui)?

De los blogs ortesianos de lapaginadefinitiva.com

Íberos y brutales.

PD: Madre mía como están las fiestas de sants, peleas cada dos por tres, al menos a los gitanos se les acabó de golpe sus aires de superioridad.
Me voy al ripollet rock que es gratis a pillar la papa de mi vida xD.
De moment tinc el papa-mòbil XD

i no escric lo que he de prendre perquè sinó en se d'un que ho llegirà i es negarà a venir... XD

he de aprofitar ara que em pugen en cotxe per posar-hi paquets perquè després amb el tren la maleta i punto i a poder ser només el portàtil i el bolso...

bufava un vent de la ostia avui...ara sembla que comença a calmar..
lodis escribió:De moment tinc el papa-mòbil XD

Almenys el maletero fa pinta de ser espaiós i tal [fies]
Imagen
lodis, amb la renfe i havent de parar a Sants, maleta mínima i bolso.
Jo en sé d'una q es va afartar d'anar-hi amb la samsonite vermella [+risas]
Al cotxe q no et passi com a nosaltres per vacances, q l'haviem d'obrir pel vidre de darrere pq si obriem directament el maletero baixaven les coses en cascada... ^^U
Edito: xDDD papa-mobil
el de mon pare, és millor XD

i tampoc carrego massa perquè ve Alex i sinó pobre darrer anirà ple... XD

ara he de fer tria de cd's de fotos, dvd's que m'emporto i buidar le portàtil...

en directe, el papa-mòbil guanya més XD sobretot la plataforma per dins la basilica ^_^
lodis escribió:i tampoc carrego massa perquè ve Alex i sinó pobre darrer anirà ple... XD

Pobret, encaixonat com una peça de tetris entre tantes maletes i trastos
Em penso que demà hauran de tancar el carrer, perque estic empaquetant les coses... i dioss.... em penso que ma germana no cabrà al cotxe tampoc xD

Vols dir que hi cabrà tot al pis? [ayay]
seerj escribió:Me voy al ripollet rock que es gratis a pillar la papa de mi vida xD.

ja? però no comença a les 23:00? :?

jo hi aniré si la intoxicació càrnica ha remès del tot.
*Rouse* escribió:Ostres, l'altre dia ho vaig veure a la firma d'algu i li anava a enviar un mp preguntant-li, pero em va fer mandra. I la questió és que jo aquesta serie la mirava i no me'n recordava ni del nom. Merci Aya ^^

Si, em va passar el mateix.. em feia molt de pal preguntar-li.. merci aya_cat [oki]

Als demés [poraki][poraki][poraki]
http://img207.imageshack.us/img207/2544/p8230377ub3.jpg

Joder, edito que ha quedado grande.

Una foto a la foto, el escáner no se que coño le pasa que no va. No es ningún logro técnico pero lo prometido es deuda.
Collons morr, no sembles tu.
La que t'agafa en braços és te mare? ho dic perquè fa pinta que es força jove
Cafetino escribió:Collons morr, no sembles tu.
La que t'agafa en braços és te mare? ho dic perquè fa pinta que es força jove

Claro, entonces tenía unos 18-19 años menos y tenía así un aire muy castizo castellano.
*Rouse* escribió:Em penso que demà hauran de tancar el carrer, perque estic empaquetant les coses... i dioss.... em penso que ma germana no cabrà al cotxe tampoc xD

Vols dir que hi cabrà tot al pis? [ayay]

espero que si [ayay] ja has robat la plancha?

recordat de portar lladre per la llum, regleta o un allargo!! XD que de endolls anem curtes XD
bueno i sinó al xino del cantó XD

mon pare ja ma dit que aprofitem també per fer alguna compra de garrafes d'aigua i tals... XD

va ho confesso...

porto dos maletes grans, 4 bosses, les lampares, la mini cadena, més trastos per la cuina... i em de afegir la impressora, el escaner, i algun altre trasto que ara revisi... la roba d'entre temps i que encara porto ja la pujaré

morr eres ros de petit?? a la foto ho sembles XD
lodis escribió:morr eres ros de petit?? a la foto ho sembles XD

Joder si ya lo expliqué, que no solo era rubio sino que también los ojos azules. Ya sé que es raro, pero bueno, sólo uno de mis hermanos a mantenido los rasgos de pequeño, y mi otro hermanito le pasó lo mismo que a mí.

Alomejor eso explica mi extrema fascinación por las chiquillas rubias, algo de la infancia que he interiorizado y tal.

PD: Me voy a ver al Dios Baco.
morr escribió:
Joder si ya lo expliqué, que no solo era rubio sino que también los ojos azules. Ya sé que es raro, pero bueno, sólo uno de mis hermanos a mantenido los rasgos de pequeño, y mi otro hermanito le pasó lo mismo que a mí.

Alomejor eso explica mi extrema fascinación por las chiquillas rubias, algo de la infancia que he interiorizado y tal.

PD: Me voy a ver al Dios Baco.

No te res d'estrany, es molt comú aquest canvi.
jo es que últimament estic molt a la parra ^^u

no si a mi em va passar amb els ulls, però com soc el "bixu" raro de la família i les amigues... pos ja no en vaig fer gaire cas.

així es normal i tot?? uuoo jeje ^_^ em puc considerar normal :)
Oeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoeoeoe

Per fi he acabat la redacció del projecte ^^
Ara toca realitzar la revisió i obtenir el vist i plau dels tutors.

A veure si ho puc tenir per dijous :p
jo he acabat de preparar les coses i ara ja vaig a dormir que sinó demà al mati...

jo no se com posarem tot això al cotxe... [jaja] [360º]

he fet foto, però em fa vergonya i tot ensenyar-ho [ayay]
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
Català nº 483 de Palma de Mallorca.

Visca catalunya lliure,

Visca la república,

L'estelada, bandera de mon cor,

VISCA CATALUNYA!!!
Carmatrix escribió:Català nº 483 de Palma de Mallorca.

Visca catalunya lliure,

Visca la república,

L'estelada, bandera de mon cor,

VISCA CATALUNYA!!!

Benvingut [beer]

No facis cas dels renecs del morr, es la nostra mascota [barret]
Han estat bé els Moonspell, potser els greus massa alts pel meu mal de cap pero bé...

El més divertit de la nit, un audi 'makeao' passant per un carrer tallat sense veure les balles i després de fer el ridícul arrossegant-les un parell de metres tirar enrere i xocar contra 2 cotxes carregant-se un retrovisor i qui sap que més, [borracho] ha sortit cagant llets a la que ha vist una colla de grenyuts, que tenien el cotxe allà aparcat, al darrere XD
Menudo pelotazo ayer xD, insultando a todo el mundo, saludando compañeros perdidos de la mano de dios desde hace eones, y bebiendo más.

Bizarrísima la imagen de un servidor con una bombona de agua de 5 litros en primera fila de Moonspell xDDDD.
Noche nefasta en Sants, 3 de mis mejores colegas detenidos que no salen hasta el lunes, un servidor con todo la espalda llena de moratones de los mossos simplemente por pasar por allí, acusaciones falsas contra nosotros alucinantes, maltrato, en fín, que estoy muy rabioso, pero mucho.

Ahora y siempre, ACAB.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511