Catalans aixakeuvus xD (#63)

1, 2, 3, 4, 511
La serie de Beck va d'un grup de música i els dibuixos son adults.
karas també te dibuixos adults i força disseny en 3d.

Sang, Elfen Lied i Berserk en tenen.

Les webs ja les tens des del primer post per MP aixi que ara només falta saber que baixar-te.
ssux escribió:La serie de Beck va d'un grup de música i els dibuixos son adults.
karas també te dibuixos adults i força disseny en 3d.

Sang, Elfen Lied i Berserk en tenen.

Les webs ja les tens des del primer post per MP aixi que ara només falta saber que baixar-te.
Joder, pero vaya webs, una utiliza el stage6 ese, y para eso tengo colecciones de anime más interesantes en otras 2 bastante más famosas, y la otra, no tiene sistema de búsqueda y me quedo a dos velas.

En concreto pedía ayuda para buscar lo que ya he dicho, tales capítulos de ninja scroll y tal película de el puño y tales capítulos de Urotsukidoji, y no me habéis ayudado, mangurrianes xD.
Al nen se l'hi ha d'explicar tot XD

mp
- Seirei no moribito
- Darker than Black
- Cowboy beebop
- Elfen lied

Aquestes son molt bones i la que també et podria agradar és Berserk encara que no l'he vist, només el 1er tomo del manga.

Les dos primeres son molt fàcils de trobar que ara son novetat, les altres és qüestió de remenar per algunes webs de fansubs i ja les tens o tirar de la mula o torrents...
Seerj mira en lo que te están / te están convirtiendo, anda baja al paki y cómprate un "Sangre de toro" y deja esta basura.
Aquest fil abans era normal [reojillo]
bon dia gent [bye]

eTc_84 escribió:Aquest fil abans era normal [reojillo]

segur? [tomaaa]
oscuros escribió:bon dia gent [bye]

segur? [tomaaa]

Tu que fas despert dorm ara que pots!!!!!!!
Quin dia més maco!! (irònic xD)

En dies així em decau l'ànim un munt [mad] estic repassant mails rebuts i enviats a certa persona (lodis i aya suposo que saben a qui xD) i entre la pluja i això... crec que acabaré deprimit ¬_¬

oscuros, la "sargento" et mana anar a dormir... ja saps el que toca [qmparto]
lodis escribió:- Seirei no moribito
- Darker than Black
- Cowboy beebop
- Elfen lied

Aquestes son molt bones i la que també et podria agradar és Berserk encara que no l'he vist, només el 1er tomo del manga.

De veritat que us agrada Elfen lied? quin toston de serie!

Y de Berserk només dir que l'anime es un xurro, i que el manga és més bo, però en els ultims que han tret el creador es flipa molt amb el mags i les coses aixi, ja sembla més un Dungeons and Dragons amb bastanta sang que lo que era abans...
jo l'anime q no he estat capaç d veure sencer pq va ser lu pitjor q he vist ha estat "Yami no Matsuei", dios kina merda d'anime [lapota]
eTc_84 escribió:Aquest fil abans era normal [reojillo]

Abans? [qmparto]

loaer escribió:De veritat que us agrada Elfen lied? quin toston de serie!

Home, això va a gustos, si un espera veure sang i fetge continuament no es la seva serie :p

loaer escribió:Y de Berserk només dir que l'anime es un xurro, i que el manga és més bo, però en els ultims que han tret el creador es flipa molt amb el mags i les coses aixi, ja sembla més un Dungeons and Dragons amb bastanta sang que lo que era abans...

Home, es que l'anime quins collons, apart que canvia alguna que altra cosa del manga...
... et deixa enmig del eclipse i amb un mono de la ostia

El manga el vaig llegir fa temps, i es veritat que els ultims tomos son una mica en plan shonnen pel tema del viatge en grup. Que apareguin bruixes i tal, ho trobo normal, si apareixien trolls i tot aquest seguit de criatures d'aquest tipus.

oscuros escribió:jo l'anime q no he estat capaç d veure sencer pq va ser lu pitjor q he vist ha estat "Yami no Matsuei", dios kina merda d'anime

Jo la única serie he abandonat ha estat madlax, no sé perquè se'm passaben ganes de veure-la, i mira que ja és raro, perquè no soc dels que abandona series, que fins i tot em vaig empassar video girl ai en el seu dia, que era la ostia de pastelos xD

---

ssux, que fas visitant 4chan, això no és propi de tu xD
Tiene cojones, salgo de un país que llovió 22 días consecutivos, para venir a la patria y encontrarme con lo mismo.

STOP HOLOCAUSTO AMBIENTAL.
morr escribió:Tiene cojones, salgo de un país que llovió 22 días consecutivos, para venir a la patria y encontrarme con lo mismo.

Si es que aquest estiu per aqui no ha fet gaire bon temps.

Els únics dies que recordo que ha fet bon temps han estat els dies que he passat a la capital de l'imperi X-D
si que borren ràpid les coses a 4chan, amb lo bonic que era el gif
La taurona s'ha mort :( s'habia empasat dos "anzuelos" (no se com es en catala xD) y tenia una ferida d'arpo a lesquena, (pobreta :(
Sopa d'aleta per tots!
ssux escribió:si que borren ràpid les coses a 4chan, amb lo bonic que era el gif

arreclat XD

Gramac escribió:La taurona s'ha mort smile_:( s'habia empasat dos "anzuelos" (no se com es en catala xD) y tenia una ferida d'arpo a lesquena, (pobreta smile_:(

Es diuen hams
ssux escribió:arreclat XD

Imagen

X-D
fora de tema pero,..

Algú de girona?

:)

si es aixi: MP si pot ser!
Otra víctima del sistema pancatalanista que ha caído, ¡D.E.P. escualo! ¿Hasta cuando tanta opresión catalufesca? ¿Hasta cuando aguantaremos? Pronto os llegará el día, ¡El tiburón será vengado!
[J*]~ escribió:Algú de girona?

Casi, soc d'aqui al cantó, de Salt XD
483. Nerea (tarragona) però com a catalana fa mal la teva forma d'escriure el nostre precios idioma.

Petons a tots els catalans i a todo el mundo en general.
morr escribió:Tiene cojones, salgo de un país que llovió 22 días consecutivos, para venir a la patria y encontrarme con lo mismo.

Stop ke???
si esta semana me he enterado ke en los polos esta la mayor parte del combustible fosil ke keda,y se lo estan rifando entre 4 o 5 paises,asi ke para mi ke van a pulsar el acelerador para ir aun mas deprisa y extraer aun mas petroleo y si se joden los polos pos mejor.El dollar es el dollar$ [toctoc]
la tauró, era una femella, s'ha mort perquè el trasllat ho ha accelerat, però amb les ferides que ja tenia, suposo que va arribar a la costa per morir, tot i que el segon o tercer dia van dir que en podien haver-hi 3 de taurons, així que si veniu per aquí, aneu alguna de les altres platges ^_^

oscuros, no m'estranya que no hagis pogut amb Yami no Matsuei, jo el catalogaria de "yaoi" sino quant arribi la gran deessa drknss que es una devota, sobretot del Muraki ja et dirà que n'opina XD

doncs a mi Elfen Lied em va agradar molt, la trama, la música, les escenes gores i les anades de olla de "nyuu"? XD

el fil sempre, cada 3 post canvia de temàtica i esteu tots mig grillats, jo també XD

benvinguda Neotra; jo també soc de Tarragona, i no t'espantis per aquesta colla, son bons nois i tot (però per si de cas ja en som 4 de noies que intentem restablir la pau [inlove] [qmparto] )

dit això i després d'un dia a la platja i coses me'n vaig a jalar unes pizzes i a veure una peli, fins després!!! ^_^
lodis escribió:la tauró, era una femella, s'ha mort perquè el trasllat ho ha accelerat, però amb les ferides que ja tenia, suposo que va arribar a la costa per morir, tot i que el segon o tercer dia van dir que en podien haver-hi 3 de taurons, així que si veniu per aquí, aneu alguna de les altres platges ^_^

oscuros, no m'estranya que no hagis pogut amb Yami no Matsuei, jo el catalogaria de "yaoi" sino quant arribi la gran deessa drknss que es una devota, sobretot del Muraki ja et dirà que n'opina XD

doncs a mi Elfen Lied em va agradar molt, la trama, la música, les escenes gores i les anades de olla de "nyuu"? XD

el fil sempre, cada 3 post canvia de temàtica i esteu tots mig grillats, jo també XD

benvinguda Neotra; jo també soc de Tarragona, i no t'espantis per aquesta colla, son bons nois i tot (però per si de cas ja en som 4 de noies que intentem restablir la pau [inlove] [qmparto] )

dit això i després d'un dia a la platja i coses me'n vaig a jalar unes pizzes i a veure una peli, fins després!!! ^_^

Es lo ke te ser mes de 6 milions de catalans contant nomes els del principat xD

salut jo tambe vaig a sopar...ensalada [buuuaaaa]
lodis escribió:benvinguda Neotra; jo també soc de Tarragona, i no t'espantis per aquesta colla, son bons nois i tot (però per si de cas ja en som 4 de noies que intentem restablir la pau [inlove] [qmparto] )

restablir la pau? [tomaaa] però si sou les primeres q la pertorbeu XD

Neotra escribió:483. Nerea (tarragona) però com a catalana fa mal la teva forma d'escriure el nostre precios idioma.

benvinguda, però a ki et refereixes? :-?
shht a callar o et fem vudú.... [poraki]

deu ser pel morr que des de que ha tornat i encara li dura la fase cotó de sucre... [plas]

que ens deus el notición...
Benvinguda Neotra, però no ets la 483, la llista no esta actualitzada i fins que no passi el digijos, que ens vigila desde les hombres, no tindras numero :p

lodis escribió:loscuros, no m'estranya que no hagis pogut amb Yami no Matsuei, jo el catalogaria de "yaoi" sino quant arribi la gran deessa drknss que es una devota, sobretot del Muraki ja et dirà que n'opina XD

Ja ho deia jo, si al final reconeixeu que us va el yaoi xDDDDD

Pero m'esperava que tu fossis l'experta, i no la drknss [sati]
Cafetino escribió:Ja ho deia jo, si al final reconeixeu que us va el yaoi xDDDDD

que no t'enganyi ho són les dues XD!

Benvinguda Neotra

Aix dos dies treballant i ja tinde el cap de setmana per descansar
pero cada dia estic més farta dels italians U.U mai s'enteren de res

lodis escribió:shht a callar o et fem vudú....
ja
li fare jo [jaja] que ell se'n va a la platja mentre jo suporto guiris
treu el latigo XD jajaja

doncs en temes de yaoi, ho porta millor ella que jo XD a mi es que m'agrada tot una mica...bueno tot..no ;) el hentai com a que no massa; de yaoi només he vist gravitation i yami, i de manga gravitation, yami, tsesuai, bronce i yellow [amor]

això si, últimament el shojo s'està tornant una mica per adults XD

jo sempre ho he reconegut que he llegit o vist yaoi, però em tiren més altres temàtiques.
lodis escribió:treu el latigo XD jajaja

doncs en temes de yaoi, ho porta millor ella que jo XD a mi es que m'agrada tot una mica...bueno tot..no ;) el hentai com a que no massa; de yaoi només he vist gravitation i yami, i de manga gravitation, yami, tsesuai, bronce i yellow [amor]

això si, últimament el shojo s'està tornant una mica per adults XD

gravitation em va enca tar XD!!!!! i si el shojo ultimament és per adults. Llegeix-te Enseñame más és de la mayu Shinjo la mateixa que Virgin Crisis
bon dia gent

Aya_cat escribió:ja li fare jo [jaja] que ell se'n va a la platja mentre jo suporto guiris

[qmparto] ki se suposa q em té q fer vudú? eso eso a currar jajaja
Lodis, crec que al final si que hi anirem a andorra i caldea aquest cap de setmana, i jo haig de passar pel punt de trobada, a comprar coses (un pot de chupa-chups grans, una moto a escala, que sempre que hi vaig compro 1, cd's, dvd's i si hi han barates, una pistola de boles d'aquestes xDD)

Per cert, Death note cada cop m'agrada més :P
eTc_84 escribió:

+1
Estic d'acord amb lo que acabes de dir xD

lodis escribió:doncs en temes de yaoi, ho porta millor ella que jo XD a mi es que m'agrada tot una mica...bueno tot..no ;) el hentai com a que no massa; de yaoi només he vist gravitation i yami, i de manga gravitation, yami, tsesuai, bronce i yellow [amor]

Mare de deu, ara hentai i tot, això no m'ho esperava de tu
xDDDDDDDDDDDD
Segur que has vist bible black xD

Aya_cat escribió:Llegeix-te Enseñame más és de la mayu Shinjo la mateixa que Virgin Crisis

Vaia títol xD
Joder, si se que se acabaría hablando de manga para maricones no os pregunto nada, en fin...
seerj escribió:Joder, si se que se acabaría hablando de manga para maricones no os pregunto nada, en fin...

Tot es culpa de les mosses del fil.

Si vols demana'ls-hi hentai i tot arreglat X-D
Cafetino escribió:+1
Estic d'acord amb lo que acabes de dir xD

Mare de deu, ara hentai i tot, això no m'ho esperava de tu
xDDDDDDDDDDDD
Segur que has vist bible black xD

Vaia títol xD

BUah..kina enveja

I love caldea!!!! [oki]
Cafetino escribió:Tot es culpa de les mosses del fil.

Si vols demana'ls-hi hentai i tot arreglat X-D
¿Hentai? No se qué es peor, o leer cómics sobre invertidos o ver cómics para ver cómo dos dibujos follan... Para algo está el mundo real, digo yo...
Un cop que vinc per aquí després de molt de temps i em trobo la gent parlan de Hentai [tomaaa]
Desire Climax, el climax deseado, tot i el títol, está catalogat com a shojo, encara que jo tinc els meus dubtes... ja et passaré alguna imatge pel msn XD

uuoo tu també t'has llegit Virgin Crisis?? una amiga la te i em va ensenyar, però jo no trobo per on baixar-la... me l'hauràs de passar ^_^

per cert, que has vist Lovlees?? ^_^ un bon anime que et recomano :)

Omega, deixa't estar de punt de trobada, al carrer del pyrinees, bueno més aviat el carrer del damunt que fa pujada hi han totes les botigues d'electrònica i altres...així que tu mateix :)

quin es el ultim tomo de death note que t'has comprat??

jo en cap moment he dit que m'agradi el hentai... precisament es una de les coses que menys gràcia li trobo del manga.
o Desire Climax, el climax deseado, tot i el títol, está catalogat com a shojo, encara que jo tinc els meus dubtes... ja et passaré alguna imatge pel msn XD

uuoo tu també t'has llegit Virgin Crisis?? una amiga la te i em va ensenyar, però jo no trobo per on baixar-la... me l'hauràs de passar ^_^

Omega, deixa't estar de punt de trobada, al carrer del pyrinees, bueno més aviat el carrer del damunt que fa pujada hi han totes les botigues d'electrònica i altres...així que tu mateix :)

jo en cap moment he dit que m'agradi el hentai... precisament es una de les coses que menys gràcia li trobo del manga.
seerj escribió:¿Hentai? No se qué es peor, o leer cómics sobre invertidos o ver cómics para ver cómo dos dibujos follan... Para algo está el mundo real, digo yo...

Si es que sobre gustos no hi ha res escrit.
Personalment prefereixo el pr0n de tota la vida xDD

lodis escribió:Desire Climax, el climax deseado, tot i el títol, está catalogat com a shojo, encara que jo tinc els meus dubtes... ja et passaré alguna imatge pel msn XD

lodis escribió:Desire Climax, el climax deseado, tot i el títol, está catalogat com a shojo, encara que jo tinc els meus dubtes... ja et passaré alguna imatge pel msn XD

Oh no!!! Un fallo a matrix

shinta- escribió:Un cop que vinc per aquí després de molt de temps i em trobo la gent parlan de Hentai [tomaaa]

Tu mateix, ets lliure de vindre per aquí i parlar del que vulguis

salut
ja t'explico jo el fallo en matrix; tardava a carregar-se, he tancat la pagina, tornat a obrir, copiat el missatge i enviat... XD

i com estic esperant una perdi per baixar i marxar de casa doncs no estava per esperar a que es carregués...

a que t'ha molat la imatge?
pues para mi el shojo y el yaoi o cómo se escriba me parecen igual o más aberrantes que el hentai, sinceramente.
lodis escribió:uuoo tu també t'has llegit Virgin Crisis?? una amiga la te i em va ensenyar, però jo no trobo per on baixar-la... me l'hauràs de passar ^_^

La proxima vegada que ens veiem recordar-m'ho i te'ls baixo ^^ que els tinc en tomo

Lovlees digue'm d'on me la baixo
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511