ssux escribió:això cada dia és més un clan gironí.
lodis escribió:es que n'hi ha que emigrem cap allí dalt però portem categoria i nivellàs només faltaria jajaja
La mafia gironina sota les ordres del ben omar etc esta captant muhaidins de les terres del sud per entrenar-los i estendre el seu control fins les terres de l'ebre
PD: Després de veure el 21 de Gurren-Lagann tinc un mono de la ostia xD
*Rouse*
Disaster woman
2.860 mensajes desde oct 2005 en Winter Wonderland
Bé, ja ho tinc clar, em penso desfer de la meva puta ps2 by ONO i pillar-me una xbox.
La tinc morta de fàstic i veig que la xbox es pot convertir en la meva plataforma multimedia ideal sense necessitat de gastar-me un duro i ni tan sols obrir-la.
ssux escribió:Bé, ja ho tinc clar, em penso desfer de la meva puta ps2 by ONO i pillar-me una xbox. La tinc morta de fàstic i veig que la xbox es pot convertir en la meva plataforma multimedia ideal sense necessitat de gastar-me un duro i ni tan sols obrir-la.
Compte si es un x360, no sigui que et surtin les famoses llums vermelles, que no se perque em recorden als bsod's de tota la vida xD
Cafetino escribió:Ja començava a pensar malament xDD
Apa, després del petit canvi d'imatge, vai a dormir un ratet
Ara que m'havia acostumat a l'anterior
Si voleu que us digui la veritat les hamburgeses encara són un secret per tothom, venen tancades en caixes.Eso si estan bones acabadetes de fer perque despres arg
Cafetino escribió:La mafia gironina sota les ordres del ben omar etc esta captant muhaidins de les terres del sud per entrenar-los i estendre el seu control fins les terres de l'ebre
Nenes, ara q acabem vacances hem de continuar amb els plans de dominació mundial
Per això enviem l'agent especial "00lodis" (amb el suport de l'agent *Rouse* i l'ajuda ocasional de "Debra") a fer una investigació exhaustiva tant del territori com de les màfies talibanes.
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Nenes, ara q acabem vacances hem de continuar amb els plans de dominació mundial
Per això enviem l'agent especial "00lodis" (amb el suport de l'agent *Rouse* i l'ajuda ocasional de "Debra") a fer una investigació exhaustiva tant del territori com de les màfies talibanes.
algo així tenia pensat...
de moment tenim constància del territori de caça entre classes i classes...poc a poc trobarem d'altres indrets, i quant baixa a la civilització ja sabem on s'amaga jaja o vam localitzar diumenge, en part gràcies al a visita guiada made in cafetonet ^_^
una pista:
aprop del passeig arqueològic
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
algo així tenia pensat...
de moment tenim constància del territori de caça entre classes i classes...poc a poc trobarem d'altres indrets, i quant baixa a la civilització ja sabem on s'amaga jaja o vam localitzar diumenge, en part gràcies al a visita guiada made in cafetonet ^_^
una pista:
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
lodis escribió:algo així tenia pensat... de moment tenim constància del territori de caça entre classes i classes...poc a poc trobarem d'altres indrets, i quant baixa a la civilització ja sabem on s'amaga jaja o vam localitzar diumenge, en part gràcies al a visita guiada made in cafetonet ^_^ una pista:
O_O!!! Una feina excel·lent 00lodis, t'envio a investigar i em localitzes el gran jefazo . Ja només queda trobar els zulos (la cova) i situar-los sobre mapa per poder atacar amb precisió.
tu q sempre portes la càmera, no li vas fer fotos per l'informe de la missió?
Demà aniré a inspeccionar el territori salvatge de per aquí, per si hi ha exploradors talibans.
drknss escribió:O_O!!! Una feina excel·lent 00lodis, t'envio a investigar i em localitzes el gran jefazo . Ja només queda trobar els zulos (la cova) i situar-los sobre mapa per poder atacar amb precisió.
tu q sempre portes la càmera, no li vas fer fotos per l'informe de la missió?
Demà aniré a inspeccionar el territori salvatge de per aquí, per si hi ha exploradors talibans.
Segur que té fotos pero el preu és tan alt que no troba comprador !!!!
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
Jo us venc les fotos que vulgueu per un mòdic preu
EDIT: Lol, buscant un article publicat pel departament, on surt el meu nom, pel google, vaig i em trobo unes transpes sobre el meu projecte per una conferencia de viena que va fer el meu tutor xDD
http://www.cired2007.be/conf_rif_s3.html
lodis
MegaAdicta!!!
8.323 mensajes y 1 foto desde may 2006
Editado 1 vez. Última: 29/08/2007 - 00:05:02 por lodis.
A partir del mail encara no es poden obtenir les dades personals xD
Cafetino escribió:Tard o d'hora passaràs per la uni i et faré fotos, i així podré vendre l'exclusiva a "Cuixil!" la revista de tomateol per excel·lència
Em sembla que aquest any poc hi passaré per la uni