Catalans aixakeuvus xD (#63)

lodis escribió:He passat un finde genial.

Ai ai els nesquik's xDD
[666] i ara que ja tinc internet col·locat... XD

quins vicis em pegaré... XD
lodis escribió:[666] i ara que ja tinc internet col·locat... XD

Em compadeixo del pobre router X-D
lodis escribió:

Aya, només me fet parada al dunkin i listo ^_^

mal fet avui el Mcdonalds estava traqnuil, hi havien taules lliuresi nosaltres ens avorriem i tot

ja podrieu haver passat ehh i aixi em saludeu ^^
que et fots de mi?? millor dit de nosaltres?? [Ooooo] [uzi]

pos no ens donava temps aya, sorry guapa!!

ja et queda poc, eh??
siiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Acabo el 31 pero mira m'han donat festa aixi que el dijous sera l'ulim dia. Llastima ara que havia començat a descubrir secrets :p
Aya_cat escribió:Acabo el 31 pero mira m'han donat festa aixi que el dijous sera l'ulim dia. Llastima ara que havia començat a descubrir secrets :p

Uo, has descobert de que estan fetes les hamburgeses, concretament de quin tipus de plàstic [sati]
[666] com et passes XD jajajaja ^_^

ja ens ho explicaràs, que aquí ho volem saber tot [sati]
lodis escribió:[666] com et passes XD jajajaja ^_^

Si ja sabeu que son "punyals" de bon rotllo, que ja em coneixeu X-D
[beer] [fies]

no parlis gaire alt de punyals que apareixerà la drknss per aquí al a primera de canvi XD jajaja
això cada dia és més un clan gironí.
es que n'hi ha que emigrem cap allí dalt XD però portem categoria i nivellàs XD només faltaria jajaja [chulito]
ssux escribió:això cada dia és més un clan gironí.

lodis escribió:es que n'hi ha que emigrem cap allí dalt XD però portem categoria i nivellàs XD només faltaria jajaja [chulito]

La mafia gironina sota les ordres del ben omar etc esta captant muhaidins de les terres del sud per entrenar-los i estendre el seu control fins les terres de l'ebre X-D

PD: Després de veure el 21 de Gurren-Lagann tinc un mono de la ostia xD
Sincerament.. em feu por.... segur que he de pujar cap alla dalt? xD
*Rouse* escribió:Sincerament.. em feu por.... segur que he de pujar cap alla dalt? xD

no deus pas voler abandonar-me en mig d'aquest torrats no?? [carcajad]
Siempre quedarán los inquebrantables, que quedaremos en pie navaja en mano para defender el último reducto.

¡Contra Gerona, Metadona!
ola bols xerra
estic aki al carrer pillant wifi desde el carre
*Rouse* escribió:Sincerament.. em feu por.... segur que he de pujar cap alla dalt? xD

lodis escribió:no deus pas voler abandonar-me en mig d'aquest torrats no?? [carcajad]

Es massa tard per fer-vos enrera, mwhahahahaha X-D

morr escribió:Siempre quedarán los inquebrantables, que quedaremos en pie navaja en mano para defender el último reducto.

¡Contra Gerona, Metadona!

No diras el mateix quan es presentin les tropes del eTc [jaja]

PD: Diox, he descarregat el 22 en guiri, brutal [babas]
ssux escribió:això cada dia és més un clan gironí.

Per sort o per desgràcia si...

Cafetino escribió:No diras el mateix quan es presentin les tropes del eTc [jaja]

rolfcopter!
Bé, ja ho tinc clar, em penso desfer de la meva puta ps2 by ONO i pillar-me una xbox.
La tinc morta de fàstic i veig que la xbox es pot convertir en la meva plataforma multimedia ideal sense necessitat de gastar-me un duro i ni tan sols obrir-la.
ssux escribió:Bé, ja ho tinc clar, em penso desfer de la meva puta ps2 by ONO i pillar-me una xbox.
La tinc morta de fàstic i veig que la xbox es pot convertir en la meva plataforma multimedia ideal sense necessitat de gastar-me un duro i ni tan sols obrir-la.

Compte si es un x360, no sigui que et surtin les famoses llums vermelles, que no se perque em recorden als bsod's de tota la vida xD
Cafetino escribió:Compte si es un x360, no sigui que et surtin les famoses llums vermelles, que no se perque em recorden als bsod's de tota la vida xD

per qui m'has pres? jo parlo de una xbox1 les de nova generació les deixo pels rics XD
El tema es gastar-me 0€ al vendre la meva ps2.
ssux escribió:per qui m'has pres? jo parlo de una xbox1 les de nova generació les deixo pels rics XD
El tema es gastar-me 0€ al vendre la meva ps2.

Ja començava a pensar malament xDD

Apa, després del petit canvi d'imatge, vai a dormir un ratet :p
Cafetino escribió:Ja començava a pensar malament xDD

Apa, després del petit canvi d'imatge, vai a dormir un ratet :p

Ara que m'havia acostumat a l'anterior
:o

Si voleu que us digui la veritat les hamburgeses encara són un secret per tothom, venen tancades en caixes.Eso si estan bones acabadetes de fer perque despres arg
Cafetino escribió:La mafia gironina sota les ordres del ben omar etc esta captant muhaidins de les terres del sud per entrenar-los i estendre el seu control fins les terres de l'ebre XD
[+risas]
Nenes, ara q acabem vacances hem de continuar amb els plans de dominació mundial [jaja]
Per això enviem l'agent especial "00lodis" (amb el suport de l'agent *Rouse* i l'ajuda ocasional de "Debra") a fer una investigació exhaustiva tant del territori com de les màfies talibanes.
Acabo de pillar 'El Club de la lucha' , no es cap edició especial ni res, pero per 3€ és una meravella XD
drknss escribió: [+risas]
Nenes, ara q acabem vacances hem de continuar amb els plans de dominació mundial [jaja]
Per això enviem l'agent especial "00lodis" (amb el suport de l'agent *Rouse* i l'ajuda ocasional de "Debra") a fer una investigació exhaustiva tant del territori com de les màfies talibanes.

algo així tenia pensat... [sati]

de moment tenim constància del territori de caça entre classes i classes...poc a poc trobarem d'altres indrets, i quant baixa a la civilització ja sabem on s'amaga XD jaja o vam localitzar diumenge, en part gràcies al a visita guiada made in cafetonet XD ^_^

una pista:

aprop del passeig arqueològic XD
ssux escribió:Acabo de pillar 'El Club de la lucha' , no es cap edició especial ni res, pero per 3€ és una meravella XD

Best Film Ever
drknss escribió: [+risas]

algo així tenia pensat... [sati]

de moment tenim constància del territori de caça entre classes i classes...poc a poc trobarem d'altres indrets, i quant baixa a la civilització ja sabem on s'amaga XD jaja o vam localitzar diumenge, en part gràcies al a visita guiada made in cafetonet XD ^_^

una pista:

vigileu front gironí q les del sud us vigilen [jaja]

ssux escribió:Acabo de pillar 'El Club de la lucha' , no es cap edició especial ni res, pero per 3€ és una meravella XD

una passada d peli i tant ^^
lodis escribió:algo així tenia pensat... [sati]
una pista:

O_O!!! Una feina excel·lent 00lodis, t'envio a investigar i em localitzes el gran jefazo [jaja]. Ja només queda trobar els zulos (la cova) i situar-los sobre mapa per poder atacar amb precisió.
tu q sempre portes la càmera, no li vas fer fotos per l'informe de la missió?
Demà aniré a inspeccionar el territori salvatge de per aquí, per si hi ha exploradors talibans. :P
drknss escribió:O_O!!! Una feina excel·lent 00lodis, t'envio a investigar i em localitzes el gran jefazo [jaja]. Ja només queda trobar els zulos (la cova) i situar-los sobre mapa per poder atacar amb precisió.
tu q sempre portes la càmera, no li vas fer fotos per l'informe de la missió?
Demà aniré a inspeccionar el territori salvatge de per aquí, per si hi ha exploradors talibans. :P

Segur que té fotos pero el preu és tan alt que no troba comprador XD!!!!
el q jo deia... cada dia esteu pitjor sector cuixil [jaja]
oscuros escribió:el q jo deia... cada dia esteu pitjor sector cuixil [jaja]

[sonrisa]
Jo us venc les fotos que vulgueu per un mòdic preu [sati]

EDIT: Lol, buscant un article publicat pel departament, on surt el meu nom, pel google, vaig i em trobo unes transpes sobre el meu projecte per una conferencia de viena que va fer el meu tutor xDD
http://www.cired2007.be/conf_rif_s3.html
jo vinc de la platja hem anat fer un banyet [666]

les fotos es paguen a preu d'or [jaja]

si d'en cas, pugeu un dia/finde i us faig ruta XD podríem posar aquest finde mismo... XD

aya timem al alex i l'edu que ens facin de conductors i nosaltres 3 ja dirigirem XD a més aquí no han$ de patir per clavar els para sols XD

edti: i el merit se'l ha emportat ell, en això no pateixis XD
No sé quina en porteu de cap.. però no em feu por [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

PD: Sort que el venut del cafetonet no sap d'on sóc, que si no... [qmparto] [rtfm]
Ah, i adelanto que no hi ha fotos.. si us en venen us estafaran [666]
eTc_84 escribió:No sé quina en porteu de cap.. però no em feu por [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

Jo venut?, looooooool

eTc_84 escribió:PD: Sort que el venut del cafetonet no sap d'on sóc, que si no... [qmparto] [rtfm]

No em reptis X-D

eTc_84 escribió:Ah, i adelanto que no hi ha fotos.. si us en venen us estafaran [666]

Tard o d'hora passaràs per la uni i et faré fotos, i així podré vendre l'exclusiva a "Cuixil!" la revista de tomateol per excel·lència [sati]
Cafetino escribió:Jo venut?, looooooool

venut^2 [poraki]

Cafetino escribió:No em reptis X-D

A partir del mail encara no es poden obtenir les dades personals xD

Cafetino escribió:Tard o d'hora passaràs per la uni i et faré fotos, i així podré vendre l'exclusiva a "Cuixil!" la revista de tomateol per excel·lència [sati]

Em sembla que aquest any poc hi passaré per la uni [fumando]
lodis escribió:aya timem al alex i l'edu que ens facin de conductors i nosaltres 3 ja dirigirem XD a més aquí no han$ de patir per clavar els para sols XD

Em temo que aquest finde el tenim reservat per les Festes de Granollers
lodis escribió:aya timem al alex i l'edu que ens facin de conductors i nosaltres 3 ja dirigirem XD a més aquí no han de patir per clavar els para sols XD

[burla3] juu ja ens volen fer treballar i conduir jejeje
Ueeeeeeei!! Un altre català per ací!!!! ! Soc de Barcelona ciutat, i no tinc nidea de què esteu parlant... XD

Saluuuuut!!!
comlaterra escribió:Ueeeeeeei!! Un altre català per ací!!!! ! Soc de Barcelona ciutat, i no tinc nidea de què esteu parlant... XD

Saluuuuut!!!

Benvingut comlaterra.

El que passa és que aquí tots estan una mica mig llampats, sobretot l'etc a causa de la tramuntana xDD

oscuros escribió:

[burla3] juu ja ens volen fer treballar i conduir jejeje

Tu com permets això? rebela't contra les injustícies X-D
Cafetino escribió:El que passa és que aquí tots estan una mica mig llampats, sobretot l'etc a causa de la tramuntana xDD

http://www.motorpasion.com/categoria/ad-tramontana

Veig que el roflcopter no el faràs sevir més... per quant me'l vens? xD
Cafetino escribió:Benvingut comlaterra.

Tu com permets això? rebela't contra les injustícies X-D

Shhhhh no li fiquis idees rares, pero no ho fa perque li encanta conduir :p

Com diría l'etc.... Tercermundistes!

En segon vídeo ja el tenia vist, el pimer no, però no se perquè, la forma d'explicar-ho em recorda al de danpena3
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711