Catalans aixakeuvus xD (#63)

jo posaria de les meves gosses pero nuse on tinc les fotus [tomaaa]
oscuros escribió:jo posaria de les meves gosses pero nuse on tinc les fotus [tomaaa]

jo tenia una pro no se on la vaig ficar >.<
He trobat una del meu gos que ja vaig postejar per aquí.

Imagen
kurras escribió:Comencem les classes de zoologia? XD

Mentre no comencin les de zoofilia... [+risas]

El meu gos és 10x més inteligent i maco que els demés [666]
eTc_84 escribió:Mentre no comencin les de zoofilia... [+risas]

El meu gos és 10x més inteligent i maco que els demés [666]

¬_¬ El meu gat mola mes [babas]
jo he vist el gos del eTc i he de dir que per ser seu, el gos sembla maco i llest XD [qmparto]

pero com el meu black cap, pobre ja no està aquí...

Imagen

Kurras això dels veïns també ho vam passar nosaltres.

i aquí el terry, que el vam haver de sacrificar ara fa un mes, era un mastí dels pirineus una pedazo bestia...set llençava al ombro i a terra que anaves XD és petita pero les altres no les tinc al pc.

Imagen

edit: omega ara ho he llegit, et contesto al msn i a veure si després et trobo ^_^

Aya!!!! hem de parlar connectat!!! En quant vegis això dóna senyals de vida!!!
Apa, un cop imprès el projecte toca sortir a prendre alguna coseta X-D
jo vaig al vici ^_^ ds, series, msn... uff XD jajaja demà sortiré amb les amigues que ja tenim pla ^_^
lodis escribió:jo he vist el gos del eTc i he de dir que per ser seu, el gos sembla maco i llest XD [qmparto]

El gos és com l'amo [rtfm][rtfm]
eTc_84 escribió:El gos és com l'amo [rtfm][rtfm]

per això ho dic, que per ser teu... XD ha sortit força bé jajaja
Bones

jo he vingut fa una estona de les festes de Granollers ^^

uno esta en camino de tornar a casa [Ooooo]
dons ja stà a casa akest "uno" [sonrisa]

i la sorpresa: tinc la casa sola [jaja] i tu a hospi [buuuaaaa] aixxx

buenu q hi farem jeje

nanit a tothom
oscuros escribió:dons ja stà a casa akest "uno" [sonrisa]

i la sorpresa: tinc la casa sola [jaja] i tu a hospi [buuuaaaa] aixxx

buenu q hi farem jeje

nanit a tothom

molt mal, ja tardes a segrestar-la ^_^ [666]
Ja soc aquí

Mare meva, m'he pres 2 cervezetes i el món em comença a donar voltes, he perdut fondo xDD
Cafetino escribió:Ja soc aquí

Mare meva, m'he pres 2 cervezetes i el món em comença a donar voltes, he perdut fondo xDD

quin poc aguante XD dos cerveses i taja... XD
El meu era un d'aquests.

Imagen
lodis escribió:quin poc aguante XD dos cerveses i taja... XD

Es que desde que vaig tornar de madriz que no bebia xDD

Apa, i després de calmar el mono amb un parell de capis moonlight mile, i abans que eol tingui la caiguda diaria us dic...
Bona nit xD
Bon dia [risita]

Feia molts dies que no m aixecava tan aviat, xD desde fa un parell de semanes que m aixecava a les 2 [qmparto]
Bon dia gent, us vinc a proposar una cosa..

tal com mha dit en keops i com anem fent ultimament, s'acosta el 11-S i amb aixo la diada nacional.

Si algu vol currar-se un bon post per enllaçar a la firma i posarnos els avatars endavant.. si no io mateix fare servir la plantilla de l'any passat

PD: D'aqui un ratet cap a la platja!
Muajaja, lodis ahir vas marxar perquè veies que et guanyava eh!! ja he llegit lo del msn, vaig a aprofitar per sopar i em vaig posar a jugar a l'elite beat agents, quin vici que porto, i això que soc molt dolent xDD

A veure si ho repetim però am més gent, que aquell dels quadrats entre 2, es fa llarg [toctoc]
rajat, vols més gent per no perdre [qmparto]

como no em voteu començaré a fer vudú a tots ^_^

als que participeu teniu el meu vot ;)

ja direu algo per lo del 11 de setembre.
Collons i tant, a la primer em vas fotre una pallissa flipant [qmparto]
Collons, un altre missatge privat preguntant sobre la meva firma, a veure si me l'hauré de canviar XD
kurras escribió:Bon dia gent, us vinc a proposar una cosa..

tal com mha dit en keops i com anem fent ultimament, s'acosta el 11-S i amb aixo la diada nacional.

Si algu vol currar-se un bon post per enllaçar a la firma i posarnos els avatars endavant.. si no io mateix fare servir la plantilla de l'any passat

PD: D'aqui un ratet cap a la platja!

A mi em sembla bé, i si té part per picar als fatxes cavernaris millor que millor XD
No ha estat mala idea d'apuntar-se jurat de miss eol [burla2]
vota per mi o et faré vudú XD

acabo de descobrir el joc perfecte per la play el burnout 3 [babas] soc una crac en això de provocar accidents, treure els altres cotxes fora de la carretera [angelito]
joder, acabo d'arribar del cine, hem nat a veure la den Tarantino.. Superantse el tiu.. [tomaaa]
kurras escribió:joder, acabo d'arribar del cine, hem nat a veure la den Tarantino.. Superantse el tiu.. [tomaaa]

Ahir vaig anar a veure la de Planet Terror i avui he anat a veure la del Tarantino i la veritat, el Tarantino se l'hi ha pujat al cap, es creu que és el rei fent diàlegs i son una puta ratllada increïble. Planet Terror es molt millor i això que no es un peliculon.

Peró sobretot m'indigna el tema de ser l'únic lloc del món on s'han de pagar les dues pel·licules per separat en comptes de ser una sessió doble i a sobre s'han carregat 2 dels 3 tràilers de pelis inexistents que hi havia(1 dirigit pel rob zombie [tadoramo] ). En aquest país ens agrada que ens estafin.

quan em digueu jo em poso l'avatar

Dios ahir vaig arribar cansadisssima del Tibidabo i de les Festes i aixo que no vam estar gaire estona >.<
bon diaaaa ^^

en realitat crec q el millor es posar com sempre lu dls avatars i punt

Aya escribió:Dios ahir vaig arribar cansadisssima del Tibidabo i de les Festes i aixo que no vam estar gaire estona >.<

pero es q stavem fets caldu [tomaaa]
oscuros escribió:en realitat crec q el millor es posar com sempre lu dls avatars i punt
pero s'hauria de fer un post per enllaçar a la firma perque la resta de catalans que ho vegin pel forum se n'enterin.. pero bueno, si voleu posem l'avatar i listos
kurras escribió:pero s'hauria de fer un post per enllaçar a la firma perque la resta de catalans que ho vegin pel forum se n'enterin.. pero bueno, si voleu posem l'avatar i listos

No recordo que deia el post de l'any passat, pero potser no estaria malament incloure la lletra i un enllaç al himne

PD: Segur que amb tot el merder de proves saltarà algu criticant xDD
Cafetino escribió:No recordo que deia el post de l'any passat, pero potser no estaria malament incloure la lletra i un enllaç al himne
ia hi era XD
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1705287107#post1705287107
Nit fantàstica a Karcelona, com en els vells temps. Com diuen Cicatriz :

"Vicio, mujeres y rock'n'roll, es lo único que quiero yo".

PD: Potser m'hi esforço i faig una contra-firma de la diada.

PD2: Qué grande el tachita de Collblanch haciendo versiones de grandes clásicos del oi!, escuchad esta, version de kaos de 4skins, reconvertida en "Kallos con guarnición".
http://www.youtube.com/watch?v=c-q1Icageg8&mode=related&search=
aya!!! que fas amb el mòbil apagat!! eh?eh? pillina jajaja XD

per una bona noticia que tinc... a tve 2 concert de Sau [babas] i tu per aquets mons desapareguda...
Senyores jurat us proposo que mireu el perfil [sonrisa]
ZholvaX escribió:Senyores jurat us proposo que mireu el perfil [sonrisa]

Si estàs com a membre del jurat a miss ja em miraré amb molta atenció el teu perfil XD
Cafetino escribió:
TONGO!

Que diu akest?
ZholvaX escribió:Que diu akest?

Re home re [looco]
Cafetino escribió:Re home re [looco]

[sati]
ZholvaX escribió: [sati]

Ai aquest jurat de miss eol deixant-se sobornar xD
Qualsevol cosa per no quedarse amb 0 punts X-D
que tongo ni que res XD

aquí només recaptem vots ^_^
ZholvaX escribió:Qualsevol cosa per no quedarse amb 0 punts X-D

Jo no em presento a mr eol, així que amb punts no em sobornaràn [jaja]
No estavem fent res jups estavem a un restaurant sopant [amor]

vaya odisea que he passat per tornar a casa
bon dia gentuzaaa (amb carinyu clar [poraki])

avui avere si tinc un dia productiu i faig cosetes jeje

per cert, la festa major d granollers d'akst any ha tingut per guanyadors... (redoble d tambores)... els BLAUS!!! [plas] [looco] [sonrisa]

i fins l'any q vé ^^ [bye]
bon dia gent, preparant cosetes per marxar dema cap a Venecia un parell de dies.. Adoro Italia!
Ale projecte entregat ^_^

Fins el dia 17, que toca la defensa :p
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911