Catalans aixakeuvus xD (#63)

brutal lo de brujería XD i a més sembla com si ho haguessin penjat ells ja que al final hi ha publicitat XD
Benvingut!!

uuooo cafetino canvi de look amb l'avatar ^_^ fins avui que no m'ha sortit ja vaig veure que parlàveu de canvi de look no fa gaire...
aquest és molt millor que l'anterior, li dono el meu vot positiu XD
Benvingut!!

uuooo cafetino canvi de look amb l'avatar ^_^ fins avui que no m'ha sortit ja vaig veure que parlàveu de canvi de look no fa gaire...
lodis escribió:uuooo cafetino canvi de look amb l'avatar ^_^ fins avui que no m'ha sortit ja vaig veure que parlàveu de canvi de look no fa gaire...

lodis escribió:uuooo cafetino canvi de look amb l'avatar ^_^ fins avui que no m'ha sortit ja vaig veure que parlàveu de canvi de look no fa gaire...

Olé, aprovació per partida doble, això no es veu tots els dies xD

Imagen
ja tinc XBOX XD

FUCK u PS2! XD
A vore que os pareix :

Vale, hoy no voy a poner fotos mías, ni contar cualquier gilipollez que me haya pasado, sino que voy a hablar del chaval que ha muerto, Antonio Puerta.

Ante todo, pido que no se me malinterprete, todo mi respeto para la familia del jugador y sus allegados, aquí no se critica su muerte, sino la tocada de cojones que representa la mediatización de su muerte.

Para comenzar, y he aquí el motivo de la reflexión, han habido 160 muertos en accidentes laborales durante lo que llevamos de año en España, 160 famílias que han llorado a sus maridos, a sus mujeres, a sus padres y madres que muchas veces trabajaban por un sueldo de miseria bajo condiciones de seguridad ciertamente paupérrimas. Eso sí, estos 160 muertos no han tenido el estruendo mediático de Puerta, aquí intento analizar el porqué y mis conclusiones, que el lecto observará en el desarrollo del análisis.

Es palpable la absoluta identificación del fútbol y muy en especial de la prensa "rosa" del fútbol ( As, Marca, Sport...) con la España Cañí, esa España que todos conocemos, la de la incultura, de la dejadez de formas, de la garrulez elevada al máximo exponente, de la glorificación del tonto, de las jessis las vanes, las verduleras, de la de los príncipes y reinas de nuestros impuestos, la del abuelo sin dientes diciendo gilipolleces en el bar con cuatro carajillos de más, de la apolítica ( sí sí, yo no me considero apolítico, sino antipolíticos que es muy diferente ) y esas tantas cosas que se nos pasan por la cabeza.

Pues bien, esa España Cañí, encarnada en la prensa deportiva, ha tenido su nuevo filón para hacerse notar, para hacerse "los buenos", "los sentimentales", para en definitiva "dar lecciones de moral", ya han tenido su carnaza, como la tuvo la prensa rosa cuando la palmó "La Faraona" o "Lady Di". Lo jodido, es que al igual que existen matronas subnormales que siguen el Hola y sus tonterías, existen una horda aún mayor de hombres y mujeres ( más hombres por eso ) que siguen las tonterías de esos aleccionadores de moral, y prestos al combate, han ido a comprar pañuelos y a llorar la muerte de un tío que ni les va ni les viene, que no te alegras, si acaso te apenas un poco pero ni te va ni te viene.

Da vergüenza ajena, ganas de ser ucranionano o de Kuala Lumpur, el ver a chicos (algunos ya mayores) con camisetas del Sevilla y del Betis cantando el himno del Sevilla, ¿ Qué pretenden demostrar con eso ? ¿ Qué tiene que ver un himno con la muerte de un jugador del Sevilla ? ¿ Por qué tienen que ir con la camiseta del Betis, no pueden ir con una normal, o es que tienen que dar la nota para que los vea la televisión ? Esa televisión dicho sea de paso, que fomenta y difunde éstas actitudes tercermundistas.

Lo jodido, es que cuando una viejita se muere de hambre porque su pensión no llega a los 300€ al mes que el puto Estado le paga, entonces nadie llora, nadie monta pancartas ni sale en televisión, total, si muere una viejita nadie saldrá en ningún lado dando "lecciones de moral", porque esto damas y caballeros es lo que importa, dar la puta lección de soy superior moralmente a tí y quiero que lo sepas. La prueba ésta en lo anterior si nadie se entera no puedo demostrar que soy moralmente superior a tí, por lo tanto qué sentido tiene montar pancartas. Lo guapo es que mientras el obrero muere dejando 3 hijos y mujer, el Porta - redundo DEP - deja una pasta gansa.

Lo dicho, iros a dar lecciones de moral al África, apuntaros a los servicios sociales a dar comida a los indigentes, hacer cualquier cosa que nadie sepa y os ganareis mi respeto. Claro que, que podemos esperar de las gentes de un país en el que su telediario gasta 25 minutos y la noticia de portada explicando esto, lo dicho tercermundista.

¡Viva España, fuera la España Cañí y Borregos!

Cafetino escribió:
Olé, aprovació per partida doble, això no es veu tots els dies xD

Imagen

ja és el segon cop que me passa amb poc temps... ^_^

veus perquè després diguis que tot ho trobem malament..

aya t'he posat els cuernos i avui hem anat al burguer king XD jajaja

ànims guapa que ja només et queda demà!!!
morr escribió:...

Ja se sap morr, la prensa de les espanyes en la seva majoria son unes putes aus de carronya, a la que poden et monten el putu circ de sempre, i en el cas de no trobar res, no cal patir, ja trobaran alguna tomba a profanar [buaaj]

Avui es en puertas, dema unitat d'eJpanya, dema passat la ultima parida dels borbons, i un no parar.
L'article es puta escoria feixista.
Es que joder, pero TV3 me ha sorprendido gratamente con el trato a este tema. Lo han abordado de manera genial, dándole la importancia justa ( un poquillo más, pero bueno en ningun caso cayendo en la exageración ).

PD: Etc, si lo dices por jessys, vanes, y demás generalizaciones, que sepas que es eso, generalizaciones.
PD2: me gusta más comentarlo con vosotros que en el otro lado, os considero en general bastante más capacitados, aunque no por ello el otro lado es menos interesante.
morr pensa que no es lo mateix que una persona anònima es mori a que una de coneguda ho faci; mira ara mateix 10 anys després de la mort de la Diana torner a fer reportatges, pelis, documentals.

Son coses que es venen i en treuen benefici, et penses que ho farien tot això sinó tinguessin benefici?¿

Tot es redueix als diners, no falla.

És molt trist però tot funciona així, el futbol es el opi del poble igual que abnas ho van ser les tardes las toros, si el poble té una distracció no pensa i sinó pensa tot ho troba bé.
morr escribió:PD: Etc, si lo dices por jessys, vanes, y demás generalizaciones, que sepas que es eso, generalizaciones.

No, si és que tampoc me l'he llegit [sonrisa]
morr escribió:PD2: me gusta más comentarlo con vosotros que en el otro lado, os considero en general bastante más capacitados, aunque no por ello el otro lado es menos interesante.

Si,si , fes el pilota, pero bé que t'agrada alimentar-los de tant en tant.
----------

Nois la XBOX és el reproductor multimèdia perfecte, el XBOX MEDIA CENTER (si coneixeu el windows media center es el mateix, però millor XD) es la canya.
Per 60€ tinc un reproductor mp3/pelis/jocs que el puc fer anar amb un comandament a distancia, el tinc 'enxufat' a la xarxa i té disc dur (que penso ampliar).
I tot això no necessita xip (tot i que a mi em venia instal·lat XD)
ssux escribió:Nois la XBOX és el reproductor multimèdia perfecte, el XBOX MEDIA CENTER (si coneixeu el windows media center es el mateix, però millor XD) es la canya.
Per 60€ tinc un reproductor mp3/pelis/jocs que el puc fer anar amb un comandament a distancia, el tinc 'enxufat' a la xarxa i té disc dur (que penso ampliar).
I tot això no necessita xip (tot i que a mi em venia instal·lat XD)

Vols que ja en faras prou aquest pentium III 733 amb 64MB de ram? [666]

Suposo que ja faras prou segurament amb els divx de tota la vida, pero com porta el tema de videos x264 en HD (720p cap amunt)?
Cafetino escribió:Vols que ja en faras prou aquest pentium III 733 amb 64MB de ram? [666]

Si no m'equivoco/recordo malament és un celeron.. per lo que té menys caché que habitualment [poraki]
eTc_84 escribió:Si no m'equivoco/recordo malament és un celeron.. per lo que té menys caché que habitualment [poraki]

A mi també en sonaba algo de celeron, pero al no recordar la velocitat he anat a la wikipedia castellana a mirar i m'he trobat això de pentium III sense dir res de celeron

Tot i així, ara estic mirant la versió anglesa que diu:
# CPU: 32-bit 733 MHz Pentium III Coppermine-based Mobile Celeron in Micro-PGA2 package. 180 nm process.

* SSE floating point SIMD. 4 single-precision floating point numbers per clock cycle.
* MMX integer SIMD.
* 133 MHz 64-bit GTL+ front side bus to GPU.
* 32 KB L1 cache. 128 KB on-die L2 "Advanced Transfer Cache".

Si que fa pinta de celeron, tota la vida m'han fet repelús xD
El HD no em preocupa gens, principalment per que no tinc tele HD i falta molt per que la tingui.

Realment per la poca maquina que és va molt bé, menús en 3d pels mp3, reproductor completet amb 5.1,subtítols, visor de fotos,.... per no parlar que emula totes les maquines fins la N64 XD

One piece themovie 01 no se en quin format està per que el pc no el pot reproduir (la xbox si XD )

He provat el one piece 319 que esta en HD (848x480 xvid) i va perfecte (l'ajusta a la pantalla sol)
Suposo que el x264 no podrà ja que el meu PIII a 1gb va justet, si fas alguna cosa més resa [666] , pero bé, només l'usen els frikis del anime i poc em preocupa XD

Jo m'ho plantejo com actualment el reproductor divx/dvd més perfecte que hi ha per 60€ XD, joder pot reproduir teles i radios online, videos del youtube, del yendit, i el que encara no sé XD
jo m'acabo de llegir l'article i estic totalment d'acord amb aquest i amb la lodis.

no pots comparar quan mort un treballador anonim a un noi(futbolista) que es desmaia davant de la tele i que dies després mor. Per que tristament per la gent tindrà més ressó.

Potser la prensa i la gent ho ha exagerat tot pero ja se sap en aquests temps on el que iporta és el suc que si li pot treure a una noticia i no la noticia en si ( no se si se m'entiende).

.......

Si és l'ultim diaaa ^^ per fi deixare de suportar a guiris que alguns son molt macus :-| pero hi ha masses que els enviaria a la merda.
I podeu anar a la competencia jo n'estic farta del Mcdonalds U.U si fins i tot hi somio [mad]
Bon dia ^^

Aya escribió:no pots comparar quan mort un treballador anonim a un noi(futbolista) que es desmaia davant de la tele i que dies després mor. Per que tristament per la gent tindrà més ressó.

mira, jo ahir discutia això amb els meus amics, em sembla algu innacceptable q li donin tan ressò per un futbolista

lodis escribió:És molt trist però tot funciona així, el futbol es el opi del poble igual que abnas ho van ser les tardes las toros, si el poble té una distracció no pensa i sinó pensa tot ho troba bé.

el gran lema dls dictadors i la politica = ki es diverteix no veu els problemes dl pais [tomaaa]

Aya escribió:si fins i tot hi somio [mad]

jajaja digue'm-ho a mi [jaja]
Voy a contestar a morr y lo haré en la lengua de la pratria (ostia, que bien me ha quedado eh! xDD)

No todo el que sigue el mundo del fútbol y se sintió "identificado" o apenado por la muerte de Puerta es de la España cañí, ni un inculto. Tampoco estoy de acuerdo en lo que dices de que se ha hecho para "para hacerse "los buenos", "los sentimentales", no descarto que la prensa si, pero a mi me emociono muchísimo la muerte de este crío (porque con 22 años era un crío) y todos los actos que han venido después, viendo hoy un vídeo del entierro y de como la gente de sevilla, olvidando si es del Betis, del Sevilla o del equipo de dominó del bar, se ha juntado, se ha apoyado y ha estado arropando a la familia me costaba aguantar las lágrimas.

Se le da bombo, porque es un futbolista, un deportista, y que coño van a poner si no en la prensa deportiva? a mi madre haciendo una tortilla de patatas?

Se que hay cientos de muertes cada día, que cuando yo la palme no voy a salir por la tele, que cuando me entierren no van a venir a llorarme cientos de miles de personas, pero es una muerte que se puede considerar cercana porque la hemos vivido desde el principio, hemos visto a un jugador desmayarse en el campo e ir al vestuario por su propio pie, para después acabar ingresado en un hospital y fallecer.

Quizás y repito, quizás, los que pretenden dar clases de moral son aquellos que en estos momentos recuerdan que cada día muere gente y que no se les presta atención, acaso velan estos por los muertos que hay todos los días? o debemos dejar pasar todas las muertes y no hacerle caso a ninguna?

He dicho.
A part que té més resó un futbolista o el Paco Umbral o la (ara no em surt el nom) Emilia Peña és diu la de ANHQV?¿

Les tres morts van sortir a les noticies, però degut al seguiment del primer, és al que ha tingut més seguiment, he vist portades de diaris amb la mort del Puerta, pero la del Umral a la contra o ni això i la de la Emilia (si es que es diu així) ni figurava...

El perquè é molt fàcil: seguiment massiu, pertany a un (posarem genere) on hi ha més persones que ho seguixen i un altre fet important és jove i malauradament la seva dona està embarassada de 7 mesos; no té res a veure amb dues altres persones, que per molt que una hagi participat en una serie vista per milions, i l'altre sigui un escriptor polèmic, que la gran majoria del públic només el coneixerà per lo que va passar en el program de la Mercedes Milà de: "yo he venido hablar de mi libro..." son morts naturals (en el sentit de que ja tenien una edat)

Ara estic fent testos que després me'n vaig de compres ^_^
Merda, estic ara a la uni que anava a veure el tutor del projecte, que havia quedat ara amb ell, i va el tiu i ara no hi es cawento

A veure si apareix, perquè sinó malament, demà al matí és el límit que m'he marcat per tenir la versió definitiva i així poder imprimir i enquadernar a la tarda.

0m3gA escribió:Se le da bombo, porque es un futbolista, un deportista, y que coño van a poner si no en la prensa deportiva? a mi madre haciendo una tortilla de patatas

Tal com he dit al fil de misce, hi ha una gran diferencia entre lo que és informar, i muntar un circ mediatic com s'ha fet.
Bon dia gent! Acabo d'arribar de vacances!! ben morenet que estic [chulito]

Necessito dormir 2 dies seguits, estic ben cuit, 15 dies sortint de festa cada dia.

Taja i platja, gran plan.

En fi, que ia em tornareu a tenir per aqui

salutt
se't veu ben torrat XD jajaja

per cert, avui la Campa obrirà el fil oficial ^_^

ja saps a qui votarem les de aquí no?? [ginyo]

encara que aquest any els punts els hem de repartir també amb l'omega ^_^
kurras escribió:Bon dia gent! Acabo d'arribar de vacances!! ben morenet que estic [chulito]

Necessito dormir 2 dies seguits, estic ben cuit, 15 dies sortint de festa cada dia.

Taja i platja, gran plan.

En fi, que ia em tornareu a tenir per aqui

salutt

t'has 'enmorenit' l'avatar?

quina frikada XD
ssux escribió:quina frikada XD
merci :-P
Que be que viviu :p

Jo porto tota la tarda fent correccions, modificacions i petites ampliacions al projecte, i a sobre encara hem queda ampliar una secció i fer una llegida general per detectar faltes. [mad]
Jo ja t'hi vaig pegar una ullada, més no [mad] mi perdo per allí dins XD jaja encara que em sorprèn la de coses que si que sabia ^_^

Jo he tingut un dia mogudet, espero que demà sigui més tranquil i en part si perquè al final no tinc curro de nit ^_^

Quina setmana que portem, ara he vist a les noticies que també s'ha mort el Vilallonga, per cert, us recomano que llegiu els seves memòries no autoritzades; escrites per ell mateix, sobretot el primer llibre, que volada que arriba estar la gent, un exemple, el seu primer (o segon) ex-sogre, anava per dins de casa (castell) vestit amb armadura XD es que veus les fotografies velles, la forma d'explicar-ho....en fi. ^_^
benvingut altre cop kurras [bye] era raru no veure't a feedback XD

Cafetino escribió:t'has 'enmorenit' l'avatar?

dons ja fa lu seu q ho va fer [tomaaa]

lodis escribió:per cert, avui la Campa obrirà el fil oficial ^_^

ja saps a qui votarem les de aquí no?? [ginyo]

encara que aquest any els punts els hem de repartir també amb l'omega ^_^

pq no mi presento jo q sinó... [jaja]
lodis escribió:Jo ja t'hi vaig pegar una ullada, més no [mad] mi perdo per allí dins XD jaja encara que em sorprèn la de coses que si que sabia ^_^

Jo he tingut un dia mogudet, espero que demà sigui més tranquil i en part si perquè al final no tinc curro de nit ^_^

Quina setmana que portem, ara he vist a les noticies que també s'ha mort el Vilallonga, per cert, us recomano que llegiu els seves memòries no autoritzades; escrites per ell mateix, sobretot el primer llibre, que volada que arriba estar la gent, un exemple, el seu primer (o segon) ex-sogre, anava per dins de casa (castell) vestit amb armadura XD es que veus les fotografies velles, la forma d'explicar-ho....en fi. ^_^

El Vilallonga ha mort!!! que fort i l'Emma Penella també va morir fa poc

Avui fan lu de Marisol no?
ja ha començat?
si, jo me quedat ... m'agrada com escriu i les sortides que tenia, s'ha mort amb 87 o així i estava molt fotut.

si, ha començat a les 10 i pico, ara ja fan la tertúlia, el proper dia fan la segona part ^_^
si, jo me quedat ... m'agrada com escriu i les sortides que tenia, s'ha mort amb 87 o així i estava molt fotut.

si, ha començat a les 10 i pico, ara ja fan la tertúlia, el proper dia fan la segona part ^_^
oscuros escribió:
Cafetino escribió:t'has 'enmorenit' l'avatar?

No recordo haver fet aquet comentari [jaja]

lodis escribió:...

lodis escribió:...

Imagen
lodis escribió:si, jo me quedat ... m'agrada com escriu i les sortides que tenia, s'ha mort amb 87 o així i estava molt fotut.

lodis escribió:si, jo me quedat ... m'agrada com escriu i les sortides que tenia, s'ha mort amb 87 o així i estava molt fotut.

confessa com tu fas XD!?

oscuros escribió:pq no mi presento jo q sinó...

tu guanyaries [ayay] [amor]
que va guanyaria Debra, això ho sap tothom aya XD

mmm vols saber un secret... ho faig jo i no es pas un fallo en matrix XD

[666] [666] [666]

ja t'ho explicaré XD
embarrassing... [ayay]

tramposilla espameadora XD
Debra laFave escribió:embarrassing... [ayay]

tramposilla espameadora XD

yo??? [ayay] sabes que soy una santa [inlove]

mmmm tu das bambú y yo plancho el corazón, ja veuràs quant vegi aya el teu subnik XD
Per fi he acabat de revisar les 90 pàgines del projecte
Imagen

Ara només queda fer un resum a base de copy&paste, que pot anar de 2 a 10 pàgines.
lodis escribió:Imagen

Que mono [Ooooo]

Pero el meu Coco es mes mono :o

Imagen

MUAHAHAHAHAHAHA
Si va de mascotes jo us en poso una X-D
Imagen
Cafetino escribió:Si va de mascotes jo us en poso una X-D
Imagen

Mola mes el meu gat :o

PD:
Imagen

xDDDDDD El meu gat es deu MUAAHAHAHA
Comença Mr.EOL???

M'en vaig a preparar el "book"!xD

EDIT:

El puto amo es aquest gat i punt

Imagen
lodis escribió:

yo??? [ayay] sabes que soy una santa [inlove]

mmmm tu das bambú y yo plancho el corazón, ja veuràs quant vegi aya el teu subnik XD

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

que gran XD!!!!!

mientras ella plancha el corazón yo le doy bambu :-P

Bon diaaaaa

avui puc fer el vagu i fins que comencin les classes ^^
per guapa la gata del meu xiquet

Imagen

a més a més, és eoliana i una fan dels portàtils, la veritat, soc jo mateixa ^_^

Imagen

i aquí feta una boleta sobant ^_^ que també es lo seu.

Imagen

i com a gossa, cafetonet la teva és molt mona, pero com la Tuska cap, una elegància, un saber estar, una cara de tonta... XD

Imagen

i la imatge anterior, no era de la mascota XD era una met afora teva després de repassar el projecte [qmparto] [qmparto]

els que us apunteu a Mister, ja podeu començar amb les soborns que les del fil estem al jurat, a part la Campa va dir que avui faria le fil oficial i el plas per apuntar-se és fins el dia 9 de setembre [rtfm] [666]
bon dia

Comencem les classes de zoologia? XD
tu no tens mascota??

llàstima, això per mister ja saps que dóna punts ^_^ [jaja]

i encara me'n queden dues, aquí les teniu, la gordy i la kira, i el seus noms encaixen perfectament, encara que en aquesta foto es del principi de tot.

Imagen
lodis escribió:tu no tens mascota??
Em fa una mica de pena parlar d'aquest tema, aquest es el meu gos, que vam haver de regalar per culpa dels desgraciats dels veins

Imagen
Uhm, mascotes, quan arribi a casa ja posaré alguna del meu gos (un pitbull disfressat de yorkshire ^^)

Os volia preguntar una cosa, quina creieu que es la millor manera d'aprendre anglès sense anar a una escola d'idiomes (vaja, fent-ho a casa) i que mes endavant em permeti fer l'examen del first sense masses complicacions?

Lodis, t'he deixat al msn escrit lo de ahir ;)
0m3gA escribió:Uhm, mascotes, quan arribi a casa ja posaré alguna del meu gos (un pitbull disfressat de yorkshire ^^)

Os volia preguntar una cosa, quina creieu que es la millor manera d'aprendre anglès sense anar a una escola d'idiomes (vaja, fent-ho a casa) i que mes endavant em permeti fer l'examen del first sense masses complicacions?

[tomaaa] si vols que et digui la veritat, ni idea perque jo la unica manera que conec per treure's el FIRST és anant a una academia o que l'escola en la que hagis estudiat sigui una d'elite

i no, jo no tinc el first

jo podria ficar fotos del black pero em fa pena ..
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811