Catalans aixakeuvus xD (#63)

16, 7, 8, 9, 10, 11
eyyy!! holas! feia un pilo k no em pasava x aki!

Escolteu! k hi ha algun eoliano k va al taller de musics d barcelona???

seria molta casualitat, pero weno x preguntar no perdo res!

inga gent!! salut!
carallo ye ofixiál, eu no estoy en el mercado, me he pasau al bandu del seerj y gerim ( y Aya... jajaja), qué mal, cómo tengo tan poco aguante.
Amb la filipina o amb una skin? [inlove]
Ye una rapazinha bastante similar a min jejeje, aunque sin formación cultural.

Atención al dato, de lo más grande que ha dado Cataluña : http://es.youtube.com/watch?v=61eTIDy9_N8

[...] Parece haber querido homenajear esta existencia donde el símbolo es la flecha, la belleza está en la acción y la vida, en el camino. Escribe Kerouac :

"Los únicos que me interesan son los locos, los locos por vivir, locos por hablar, locos por salvarse, deseosos de todo al mismo tiempo, los que nunca bostezan ni hablan de lugares comunes; sino que arden, ¡arden!, arden cual fabulosos cohetes pirotécnicos que estallan en el firmamento como arañas cruzando las estrellas..."
ssux escribió:Amb la filipina o amb una skin? [inlove]

Amb una sudaka o un bear [toctoc]
Buenas muñecos.

Vengo en busca de vuestra ayuda. Solo he estado en Barna de pasada, y ahora en septiembre voy a ver la DTM a Montemelo y tengo 3 dias para patearme la ciudad.

Alguna ruta de imprescindibles para esos 3 dias?
morr escribió:carallo ye ofixiál, eu no estoy en el mercado, me he pasau al bandu del seerj y gerim ( y Aya... jajaja), qué mal, cómo tengo tan poco aguante.

cuenta cuenta ^_^

doncs jo estic a Girona XD he arribat per alla les 3, he endreçat coses, he fet una "siesta" fins les 6 de la tarda XD he anat a comprar algunes coses per esmorzar i ara a sopar algun lloc (al teu poble cafetonet) XD i a la espera de demà de la senyoreta Rouse i de la nova inquilina, coneguda com la "holandesa" XD jajaja en fins demà sabrem com és.
El morr de feliç que és, esta flotant sobre un núvol de color rosa :p

lodis escribió:doncs jo estic a Girona XD he arribat per alla les 3, he endreçat coses, he fet una "siesta" fins les 6 de la tarda XD he anat a comprar algunes coses per esmorzar i ara a sopar algun lloc (al teu poble cafetonet) XD i a la espera de demà de la senyoreta Rouse i de la nova inquilina, coneguda com la "holandesa" XD jajaja en fins demà sabrem com és.

Al meu poble com no vagis sopar per allà a l'espai poca cosa trobaràs... bueno, si busques trobaras algun que altre kebab.

Pobre holandesa, convivint amb una spamer i una disaster woman xDD
algún programa que no se tenga que comprar ni sea de pruevas que pase de m4a a mp3?
seerj escribió:algún programa que no se tenga que comprar ni sea de pruevas que pase de m4a a mp3?

No tenies el dbpoweramp aquell per fer conversions? Perquè si el tens nomes et fara falta instalar el codec de m4a(acc) i fer la conversió.
Hola soc català, vui el meu pin.
uoles gent, aki un q té mlta calor [tomaaa]

Dani-Kun escribió:Hola soc català, vui el meu pin.

benvingut, com no te'l facis tu el pin [jaja]
Dani-Kun escribió:Hola soc català, vui el meu pin.
benvingut XD

Imagen
Cafetino escribió:No tenies el dbpoweramp aquell per fer conversions? Perquè si el tens nomes et fara falta instalar el codec de m4a(acc) i fer la conversió.
THX :P

Otra pregunta xD, ¿alguien que sepa dónde coño está la sala SQUATT LA JUNGLA de Barcelona???
seerj escribió:THX :P

Otra pregunta xD, ¿alguien que sepa dónde coño está la sala SQUATT LA JUNGLA de Barcelona???

Eso no era una okupa en Gràcia? jajajaj qué recuerdos, cuidado con la columna de en medio.
doncs si us explico la odisea...

em anat al burguer king, si, el del costat del lauren i el maxi dia, però no et pensis que em passat per allí carrer recte i listo nooo, hem mirat per la web del burguer i per google map que hi ha enllaç i ens ha enviat a mig de Salt que allí només hi havia els mossos (segons el mapa allí hi havia el carrer on estava el burguer) ha començat a ploviscar, per sort hem trobat a una bona gent que ens ha portat amb cotxe fins el burguer XD i un cop allí he descobert on estava ^^u es a dir 1er hem caminat mitja hora fins que ens hem trobat amb una parella i el xiquet tenia que passar per allí i ens ha portat amb cotxe XD i despre´s em tornar amb 15 minuts... la mare que els va matricular a les webs ¬_¬

però bueno, hem aprofitat els barris, i ens han confirmat que Salt és el Bronx [jaja]
lodis escribió:doncs si us explico la odisea...

em anat al burguer king, si, el del costat del lauren i el maxi dia, però no et pensis que em passat per allí carrer recte i listo nooo, hem mirat per la web del burguer i per google map que hi ha enllaç i ens ha enviat a mig de Salt que allí només hi havia els mossos (segons el mapa allí hi havia el carrer on estava el burguer) ha començat a ploviscar, per sort hem trobat a una bona gent que ens ha portat amb cotxe fins el burguer XD i un cop allí he descobert on estava ^^u es a dir 1er hem caminat mitja hora fins que ens hem trobat amb una parella i el xiquet tenia que passar per allí i ens ha portat amb cotxe XD i despre´s em tornar amb 15 minuts... la mare que els va matricular a les webs ¬_¬

però bueno, hem aprofitat els barris, i ens han confirmat que Salt és el Bronx [jaja]

Diox xDDD
Imagen
Pero si lo que hi ha marcat aquí son pisos, i definitavament, això cau a 4 passes de casa meu... de la que m'he lliurat xD

El proxim cop aneu al creuament entre Angel Guimerà i Doctor Ferran, flipareu, allò si que és el salt profund :p
ahh!! no he aprofitat els barris, sinó els bonus del burger XD jaja volia dir que ens hem passejat i conegut el barri XD

no se on tinc el cap...
A ver si algun habitante de la barcelona puede echar una mano al compañero culé:
Panex escribió:Buenas muñecos.

Vengo en busca de vuestra ayuda. Solo he estado en Barna de pasada, y ahora en septiembre voy a ver la DTM a Montemelo y tengo 3 dias para patearme la ciudad.

-

PD: Està bona la holandesa? This thread without...
eTc_84 escribió:PD: Està bona la holandesa? This thread without...

Això això, volem fotos [looco]
Wei.. aquí una que acaba d'arribar a casa. Postejo aquí i així quan s'aixequi la Lodis ho llegeix.

Escolta, que al final me'n vaig a dormir un rato i suposo que agafaré un tren cap allà les 10 i pico o 11 o sigui que arribaré a l'hora de dinar. Si heu comprat algo bé, i sino calma que ja m'apanyaré! :P

Ale, nanit catalanets ^^
bon dia gent, avui i demà toca fer algu d profit, anar al nou cole aveure quan es comencen les classes, anar al mecànic (tinc por [mad]), barallar-me amb els de vodafone... etç

ala a començar el dia jeje
Bon dia! io aqui acabant d'enllestir la maleta, d'aqui unes horetes me'n vai cap a Venecia! Fins dijous nit

Feu bondat per aqui XD
Per fi avui he anat a l'autoescola XD!!!!

Panex
Buenas muñecos.

Que tipo de turismo quieres hacer ?
porque si eso te suelto la normal que seria Sagrada Familia y otros tipicos como el Parc Güell, la Catedral, Pl.Catalunya,...
Bones.

Vinc de l'oculista i no veig un pijo, que m'han fotut unes gotes per dilatar les pupil·les. Però be, de la vista al igual que la última vegada, m'han hagut de rebaixar la graduació ^_^

Sort del zoom del Linux, perquè sinó seria incapaç de postejar i llegir els últims posts xD
Ha vuelto un colega de Cuba con FotitoSS, fanzines comunistas, libros... ohhhh jajajaja y con una no-muy buena opinión de Cuba. Y no se ha ido de turista, que vivía en una casa con Cubanos en el centro de la Havana, y ha visitado y visto de todo menos cosas turísticas.

Hoy en el bar habrá cachondeo.

PD: para el que le interese, las felaciones a 1$ más o menos 70 céntimos de euro.
morr escribió:
Eso no era una okupa en Gràcia? jajajaj qué recuerdos, cuidado con la columna de en medio.
Creo que sí, ¿no sabrías decirme por dónde cae? es que hay un bolo interesante el sábado.
seerj escribió:Creo que sí, ¿no sabrías decirme por dónde cae? es que hay un bolo interesante el sábado.

Pues luego intento preguntártelo, y te hago un mapa, pero por lo que me acuerdo ( fuí unas 3-4 veces), un poco por encima de fontana. Pero claro, es que tengo yo un lío de okupas que no veas, igualmente cae por el norte de gracia, no tirando más para Diagonal.
Aya_cat escribió:Que tipo de turismo quieres hacer ?
porque si eso te suelto la normal que seria Sagrada Familia y otros tipicos como el Parc Güell, la Catedral, Pl.Catalunya,...

Es la primera vez que voy, asi que si, me gustaria ver lo mas importante.
Panex escribió:Es la primera vez que voy, asi que si, me gustaria ver lo mas importante.

http://www.guiarte.com/barcelona/
doncs fins ara que no he llegit, sort del sms, però bueno ja has vist que encara estàvem amb el dinar XD jajaja.

hem sortit ha inspeccionar les botiges per a veure on hem de anar a comprar... XD

si voleu fotos del a holandesa... jo primer en vull una de teva eTc Xd així que ja saps, o et mulles o res de res XD jajaja.

ja veurem a les 7 arriba aquí... ^_^ ja u s tindrem informats XD

vagi bé per Valencia!!
lodis escribió:hem sortit ha inspeccionar les botiges per a veure on hem de anar a comprar... XD

Heu visitat ja el zara i el carrer Ballesteries? X-D

lodis escribió:si voleu fotos del a holandesa... jo primer en vull una de teva eTc Xd així que ja saps, o et mulles o res de res XD jajaja.

Ei, que jo també vull fotos de la holandesa xD

PD: Menos mal que se m'han part dels efectes de les gotes i ja hi torno a veure, pero semblo un mussol amb lo dilatades que tinc les pupil·les xD
Panex escribió:Es la primera vez que voy, asi que si, me gustaria ver lo mas importante.

Camp Nou [fumando]

Anar a cuba de vacances es sinonim d'anar de putes barates...

lodis escribió:si voleu fotos del a holandesa... jo primer en vull una de teva eTc Xd així que ja saps, o et mulles o res de res XD jajaja.

Tant és, passa'm el seu mail o número de mòbil i ja li demano jo.. sense intermediaris millor [fumando]

Cafetonet escribió:Ei, que jo també vull fotos de la holandesa xD

Passa-li una foto teva i et passarà una de l'holandesa..
Després em passes la de l'holandesa [poraki]
PD: No era holanda que hi havia més vaques que persones? XD
eTc_84 escribió:Passa-li una foto teva i et passarà una de l'holandesa..

No serà necessari. Una de dos, o entra en el pack de soborn de miss eol, o la podría veure en persona en cas de segrest físic a la seva base d'operacions ...
Cafetino escribió:No serà necessari. Una de dos, o entra en el pack de soborn de miss eol, o la podría veure en persona en cas de segrest físic a la seva base d'operacions ...

Collons amb el venut [poraki]
eTc_84 escribió:Collons amb el venut [poraki]

Imagen
Eso es falso, y quien diga lo contrario es un miserable

[poraki]
vosaltres aneu dient... que ja veureu ja... la Rouse s'ha portat el fuet XD

pos ara estem els 4 aquí amb el meu pc, ensenyant eol ^_^ jejeje
lodis escribió:vosaltres aneu dient... que ja veureu ja... la Rouse s'ha portat el fuet XD

Mentre no el faci servir contra algú.... [+risas]

lodis escribió:pos ara estem els 4 aquí amb el meu pc, ensenyant eol ^_^ jejeje

Pobre holandesa, com li ensenyeu proves li donarà algo xDD
I per cert, volem fotos! xDDD
!!PITBULL [Aprendi la ley de la calle, territorio de rellertas y de bares] dice:
fuimos el ********************** alas fiestas d un pueblo

!!PITBULL [Aprendi la ley de la calle, territorio de rellertas y de bares] dice:
y pillamos a un tio k habia pegadoa una tia le habia robado y la estaba violando

y le dimos un palizon

y el publo m salbo d la madera

y nos pusieron k0omo eroes
és més aviat del tipus del morr, rossa amb els ulls blaus XD

ni fotos ni res XD a més massa tard, ja li hem ensenyat probes i altres sub móns d'eol XD jaajaja.
lodis escribió:ni fotos ni res XD

Ai que perilla el meu vot a la teva candidatura de miss eol [sati]
lodis, pasa'm les fotos de l'holandesa!!! Al meu perfil agarran una meua, i si no van be demanan que hi han millors [sati]

PD: Saluda la Rouse :)
igualment, hola de part seva.

com voleu fotos si no hem fet fotos encara?? XD

ansies, que sou uns ansies...
lodis escribió:com voleu fotos si no hem fet fotos encara?? XD

ansies, que sou uns ansies...

Ja tardes [burla2]
No demaneu que m'han dit que es mes lletja que un fill del fary amb una gremlin llepant llimones

(o aixo es el que en trec del apel·latiu "simpatica" [sati] )
jo he dit que en té 25 això per començar i que és simpàtica XD en serio semblava que anés fumada tota la tarda XD ais jajaja.

és normaleta.

pd: com diu ella: ok, que bien XD
Bah, sense més dades l'interés decreix de manera exponencial.
Imagen
lodis escribió:és simpàtica XD en serio semblava que anés fumada tota la tarda XD
[plas][plas][plas]
[jaja] exacte molt de buitre veig jo per aquí XD.
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11