Catalans aixakeuvus xD (#63)

17, 8, 9, 10, 11
Seerj : C/ Arc de St Martí, no sé el número.

Metro L1/L2 Clot.

PD: Esa es la que yo conozco. Pero intuyo que alomejor esa la desalojaron.

PD2: No mareéis la perdiz con la mujer de los paises bajos.
Pero entonces está al ladico de casa, olé, me pasaré a ver, aunque cómo sea la que me pienso, la desalojaron hace un par de añicos, xD.
Con tantos maromos pidiendo fotos de la holandesa casi que me siento afortunado de haberla visto ("Okay, que bien!!"*risa histérica*) [jaja]
lodis y Rouse os tendrán en ascuas, además su opinión como mujeres no cuenta XD lamentablemente (para vosotros) tampoco le saqué fotos, asique la siguiente descripción seguramente os resultará inutil, pero se hará lo que se pueda xDD

Holandesa: mujer mas bien alta y grande (importante), rubia con el pelo por la altura de los hombros (aunque sus hermanas eran morenas, a juzgar por las fotos que tenía), ojos azules, lejos de ser una 90-60-90, barriga también algo grande... bueno, no grande, sino que le asoman las carnes por encima del pantalón... pero pasable
pechos grandes (lodis, simplemente estoy siendo objetivo XD suelta el fuet) y... lo que ya han dicho, simpática y/o maja...
advertencia: su risa es contagiosa XD
ah... y vegetariana, no come "carne".

Cafetino, o cualquiera, si vas por allí y la ves, nose... yo te diría...

Pínchatela!!
siempre y cuando se deje y no esté partiéndose de la risa [jaja]

P.D: "Okay, que bien!!"x1000
Lo que jo deia amb "simpatica" XD
les mides ja us les dic jo a ull, una 100 - 80- 115. si fa no fa.

doncs si, té algo de michelins, és vegetariana, però menja ous (ni carn ni peix) toca el oboé i el piano, en el seu defecte el piano elèctric (que també se'l portarà) XD té bon gust per la música al menys la que no és en holandes, però si de un grup holandes, es a dir cantada en angles.

és molt simpatica, parla holandés, angles castellà i suposo que amb el temps algo de català.

i té un nom força curiós XD

amb tot només falta dir, ok, que bien XD

pd: ara es quant s'ha quedat amb la pagina i ens llegirà d'amagat ^^u
Uiuiuui rubita, ojitos, habla el idioma patrio... ay ay ay.... tssssss quita que estoy casado.

PD: Necesitamos este tipo de inmigración.
PD2: El 115 ese suena chungo.
no se es a ojo calculando sobre lo que yo tengo y comparando con alguna amiga... XD
el 115 tampoc és tant... la cadera és medeix per la meitat del cul, on el ós i no per sobre... ^^u
lodis escribió:[jaja] exacte molt de buitre veig jo per aquí XD.

Hi ha tant de buitre com d'enveja..

Vegetarians MUST DIE, o en el seu defecte, convidats a una barbacoa argentina :P:P:P
Lástima de gentuza.. morr incluida.
Boness

sosus que sou que no dieu res i aixo esta mort
eTc_84 escribió:Vegetarians MUST DIE, o en el seu defecte, convidats a una barbacoa argentina :P:P:P
Lástima de gentuza.. morr incluida.

Pos no fa gaire un colega em va dir que es faria vegetaria, així que li vaig preguntar si tenia remordiments o problemes d'auotoestima, i em va dir que no, que lo ell volia reduïr el consum de carn ja que ell prepara unes amanides de la ostia ¬_¬

En fi, que això és com els que s'ha dedicat a devaluar la paraula friki al nivell "hola soc tonto i m'agrada fer el gamarús en public", ara li toca a vegeteria on "hola soc un tiu sa i miro de menjar poca carn" xDD

---

Apa gent un que pira d'aqui un rato a fer una entrevista de curro
Aya_cat escribió:Boness

Silenci i vota'm [666]
Apa, de curru per ara res, no es lo que m'esperava, poques hores, aproximadament cincentseurista al mes i difícil per combinar-ho amb una altra feina

---

Apa, i de regal un acudit xDD
Nociones de anatomia

Cinco cirujanos españoles discutían sobre quiénes son los mejores pacientes en una sala de operaciones.

El primer cirujano dice:
"Me gusta operar contables, porque, cuando los abres, todo está ordenado por números"

El segundo cirujano responde:
"Sí, pero los electricistas son mejores, porque todos los órganos están codificados por colores, no te puedes equivocar."

El tercer cirujano agrega:
"No, son mejores los bibliotecarios: dentro de ellos está todo ordenado alfabéticamente."

El cuarto dice:
"No hay como los mecánicos, ellos ya traen las piezas de repuesto que hay que colocar."

El quinto, por último, les dice:

"Lamento contradecirlos a todos, apreciados compañeros, los políticos del PP son los mejores pacientes para operar. No tienen corazón, no tienen estómago, no tienen huevos, y, además, el cerebro y el culo son totalmente intercambiables"
Boness

alguns tenim coses a fer [jaja]

noticia jeje tinc curru indefinit [sonrisa] i a mitja jornada [looco] aixi podré compaginar el DAI amb el curru jeje d conya ^^

PS: dsprés d tt això... com va tot per aki? jejeje
Cafetino escribió:Pos no fa gaire un colega em va dir que es faria vegetaria, així que li vaig preguntar si tenia remordiments o problemes d'auotoestima, i em va dir que no, que lo ell volia reduïr el consum de carn ja que ell prepara unes amanides de la ostia ¬_¬

En fi, que això és com els que s'ha dedicat a devaluar la paraula friki al nivell "hola soc tonto i m'agrada fer el gamarús en public", ara li toca a vegeteria on "hola soc un tiu sa i miro de menjar poca carn" xDD

---

Apa gent un que pira d'aqui un rato a fer una entrevista de curro

Això els hi dic jo als 'comeflores'..

Imagen
eTc_84 escribió:Això els hi dic jo als 'comeflores'..

Imagen

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
bones!!!

us presento el Jack, un nou membre de la família ^_^ ara ja ha fet 3 mesos, és una mescla entre mastí dels pirineus i gos de caça (ara no recordo la raça) en volien un de gros, però que tampoc fos tant com l'anterior, que si que era mastí dels pirineus... XD té uns ullasso verds que enamoren [babas] [amor] però no li mola fer-se fotos XD

Imagen
bona nit gent, acabo d'arribar de Venecia.. molt maketa la ciutat, te un encant especial.. i veig que les italianes segueixen a un molt bon nivell.. [plas]
No hace ni puta gracia esa imagen.

PD: Hoy le he preguntado a uno sergio, y parada maragalla, todo recto hacia arriba el paseo maragalla hasta que te encuentros un lidl, allí giras por esa calle, y todo pa' arriba.
kurras escribió:bona nit gent, acabo d'arribar de Venecia.. molt maketa la ciutat, te un encant especial.. i veig que les italianes segueixen a un molt bon nivell.. [plas]

bnvingut jeje, ensenya fotos d les italianes... digoooo d la ciutat [jaja] sentu una presència assessina al clatell [tomaaa] jajaja

mlt maco el nou membre de la familia lodis ^^

edit: ja tinc data per fer-me tatuatge [sonrisa]
morr escribió:No hace ni puta gracia esa imagen.

que ho dius pel meu gos?¿ [tomaaa]

edu et fas un tatoo?¿ (ara es quant em dius, si ja ho t'ho havia dit...) [ayay]
morr escribió:No hace ni puta gracia esa imagen.

que ho dius pel meu gos?¿ [tomaaa]

edu et fas un tatoo?¿ (ara es quant em dius, si ja ho t'ho havia dit...) [ayay]
lodis escribió:que ho dius pel meu gos?¿ [tomaaa]

Diría que és per la imatge que ha posat l'etc

PD: Com carai t'ho fas per postejar doble sempre? xD
no ho se [ayay] és fa tot sol ^_^

mmm es que no he vist cap imatge del seerj...
lodis escribió:edu et fas un tatoo?¿ (ara es quant em dius, si ja ho t'ho havia dit...)[ayay]

no, no ho havia dit ^^

em faré akst tatuatge, a la cama/tormell dret [sonrisa]
Imagen

la lletra gran significa "kaze" = "vent/aire" i les petites el meu nom ^^
oscuros escribió:

bnvingut jeje, ensenya fotos d les italianes... digoooo d la ciutat [jaja] sentu una presència assessina al clatell [tomaaa] jajaja

[angelito]

Benvingut kurras ^^
aya, dona-li fort XD un bon cop al cap XD jajaja

Venècia és molt maca [amor]
Oscuros, amb aquest tipus de tatuatges, ves amb compte el significat del que et tatues, que hi ha molt d'"experto" suelto pel mon.
sempre ho pots buscar per internet... (sembla mentida, però també hi han fonts fiables jaajaja) XD
ho he mirat trankils ^^ el meu nom l'he tret d l'alfabet q tinc al pc, i l'altre sempre he sabut q era vent/aire

edit: retoc d firma q se'm va oblidar posar la meva afició per l'esqui a la nova firma i això no pot ser ^^ a més els meus esquis son salomon jeje
Bueno així bé jaja només faltaria que et diguin que és el teu nom i resulti ser alguna cosa no massa agradable... XD
ja he procurat d q no em passés q és per tota la vida >.<
lodis escribió:

Venècia és molt maca [amor]

A mi no em va matar gaire que vols que ewt digui, em va agradar més Florencia

a Venecia vaig ser atacada pels mosquits U.U
No es poden comparar, prefereixo Florència abnas que Venècia però per molt poc XD però son ciutats molt diferent.
es que es aixo jo bons records de Venecia pocs xdd

l'hora de l'spam?
spam, spam XD

alguna cosa de profit hem de fer no?? XD

estàs mirant lo de la marisol?¿ que últimament et vas per les rames XD
Que ho dubtaves que estava mirant lu de Marisol [chulito]
si, em tens molt abandonada, ploraré XD

merda demà tinc curro tot el dia igual que dissabte...

que va, era per posar algo XD jajaja
[mad] Ooo mon amour, no et deixare mai a tu mentre em donis Bambu XD! [angelito]

em vaig apuntar a la web que em vas donar fa temps de azafatasi aixo de promoció pero crec que l'edat minima es 18 pot ser?
spam seriós?? ^^u

no hi ha edat mínima, però es recomanable tenir-ne 18 per tenir més opcions, això si per temes de tabac fins els 21 res de res i en festes de nit, normalment també agafen gent de 20 o així.

ais que me posaré vermella [inlove] mmmm que maca la nit que vam dormir juntes [jaja] [666]
Això del bambú fa por
Cafetino escribió:Això del bambú fa por

tranquil, no te res a veure amb le fuet de la Rouse, és una cançó del Miguel Bosé, dle principi del a carrera:

Bambú:

Como una intrépida libélula
ante el espejo toda incrédula
pone un reparo a su extrafécula
yo me la como o no?.

Va y se maquilla su melancolía
haciéndose la que no ve me espía
me guiña un ojo y se que es toda mía
yo me la como o no?.

El cae y se enreda con su pátina
con su elegancia neodiplomática
no atina a ver cual es mi táctica
si me la como o no?

Y mientras que ella plancha el corazón
yo le doy bambu...
turap tuhe oh yeah!
y mientras ella con pasión
da la llave yo le doy bambú
turap tuhe oh! yeah!.

I wanna get through the night...

Alí Baba que estoy haciendo
turap tuhe oh! yeah!.

I wanna get through the night...

Alli Baba que estoy haciendo oh!
trágame tierra ábrete Sésamo
que en esta historia acabo siendo el malo yo
ya me la coma o no...

Y venga dai amore dai dimmi chi sei?
tu que de repente prendi tutti i sogni miei.

Y Eva le cuenta toda su amistad
que Adan va haciendo obras de caridad
y al gato mata la oscuridad
yo me la como o no?

pd: si ho porto al nik i tot XD
[sati] [angelito] nosaltres? por? nooooooooo

Es que vaig estar ofertes i la mjoria eren per 18 >.<
lodis escribió:tranquil, no te res a veure amb le fuet de la Rouse, és una cançó del Miguel
Bosé, dle principi del a carrera:

Això del fuet fa por [+risas]

Aya_cat escribió:Es que vaig estar ofertes i la mjoria eren per 18 >.<

Com puja el jovent d'avui dia, tot son ganes de fer-se gran xD
normal, encar que per BCN n'hi han moltes, jo ja n'he clixat algunes tant per TGNA com per Girona.

es questió d'estirar la pasta d'ara fins els 18, estalviar, dependre una mica dels papes i llestos, eso si, pensa que no cobres fins el mes següent i no agafis feines per menys de 5,50 la hora i si duren tot el dia per menys de 45 res, no valen la pena XD
lodis escribió:

es questió d'estirar la pasta d'ara fins els 18, estalviar, dependre una mica dels papes i llestos, eso si, pensa que no cobres fins el mes següent i no agafis feines per menys de 5,50 la hora i si duren tot el dia per menys de 45 res, no valen la pena XD

Captat ^^

cafetino escribió:Com puja el jovent d'avui dia, tot son ganes de fer-se gran xD

Ganes de tenir peles que estic pobre [tomaaa]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11