Catalans aixakeuvus xD (#65)

1, 2, 3, 4, 511
Cafetino escribió:Acabo de fer un comprovació trisistema (osx, linux, win) i no veig aquesta verdositat que dius. Però "desviacions" de color si que en tinc de vistes amb monitors vells, que es nota sobretot quan te'n compres un de nou i fas el canvi :p

Per tancar el tema, jo la comparacio la vaig fer amb el meu portatil vs un MAC d`aquests portatils que tenen la pantalla de 17`` amb una resolucio enorme i era molt bestia.
Fes probes d`impressio si t`aborreixes XD

Pd:0m3gA cadascu pot fer el que vulgui amb els seus calers, jo nomes opino sobre els MACS.
ssux escribió:Fes probes d`impressio si t`aborreixes XD

No gràcies, soc català i dic que la tinta no és precisament barata [jaja]

---

Mare meva, a prendre pel cul el contacte que m'explica la seva vida via nick, ja n'hi ha prou d'aguantar les seves gilipollades del dia a dia i subnormalitats feixistes.
¿ Has eliminat per fi a la quinceañera ? [flipa]
0m3gA escribió:Pels que sou de Barna, heu menjat algun cop al restaurant Pizza Diego? vaig anar ahir per segona vegada a sopar, i cada cop m'agrada més fan unes pizzes i uns entrepans impressionants.

¿Dónde está? ¿ Qué precios tiene ?

Yo te recomiendo sinceramente, la pizzería Calero's, en la parte este de mi distrito ( Sants-Montejuden) al lado de plaza Sants. El dueño tiene varios premios por lo de las pizzas, i los precios son la ostia, 6€ la Margarita que la hace bestial.
morr escribió:
¿Dónde está? ¿ Qué precios tiene ?

Yo te recomiendo sinceramente, la pizzería Calero's, en la parte este de mi distrito ( Sants-Montejuden) al lado de plaza Sants. El dueño tiene varios premios por lo de las pizzas, i los precios son la ostia, 6€ la Margarita que la hace bestial.

com pots anar a menjar pizza i demanar-te una Margarita?¿? però sinó porta res!! [flipa] amb lo bones que son els pizzes ben plenes de tall jeje
Es que en el calero's si que lleva, lleva jamón dulce, queso, y tomate que te cagas, a mí me vale y es la más barata.

Es que de las otras creo que solo me vale la Prosciutto, todas las otras SIEMPRE llevan algun ingrediente que no me acaba de hacer el peso (sobretodo el puto atún). En casa obviamente, hacemos masa casera ( mi madre es buena en ello ) y ponemos nuestros ingredientes y mmmmmmmm.
eTc_84 escribió:¿ Has eliminat per fi a la quinceañera ? [flipa]

Quinceañera mentalment no, perquè no hi arriba.

Pero ja començava a cansar veure-la sempre conectada i haver de llegir les seves collonades, així que fora.

A més, total perquè em m'obri una conversa en plan luser ploramiques no val ni la pena tenir-la
lodis escribió:com pots anar a menjar pizza i demanar-te una Margarita?¿? però sinó porta res!! [flipa] amb lo bones que son els pizzes ben plenes de tall jeje

Cert, cert, pizza amb pernil dolç + bacon + força orenga NATURAL = [babas][babas][babas]

Jo fa temps que vaig eliminar els lusers que restaven agregats [rtfm][rtfm], és una solució millor que haver de donarlis conversa fins que realment et demanen el que volen XD
morr escribió:Es que en el calero's si que lleva, lleva jamón dulce, queso, y tomate que te cagas, a mí me vale y es la más barata.

Es que de las otras creo que solo me vale la Prosciutto, todas las otras SIEMPRE llevan algun ingrediente que no me acaba de hacer el peso (sobretodo el puto atún). En casa obviamente, hacemos masa casera ( mi madre es buena en ello ) y ponemos nuestros ingredientes y mmmmmmmm.

Ens ha sortit tastaulletes el nen.
morr escribió:Es que en el calero's si que lleva, lleva jamón dulce, queso, y tomate que te cagas, a mí me vale y es la más barata.

home si ja porta pernil o es Margarita, és amb pernil, si afegeixes xampinyons tindries una 4 estacions clàssica.

jo es que les pizzes com més coses porten més m'agraden.

amb tot, jo avui soparé pizza, tenia que anar a comprar, me liat a fer coses, i me donat compte que me deixat el moneder al pis i al tornar feia pal sortir, així que avui sopo pizza.
dios quin viatge més desastros lodis
El divendres la meitat de la classe i de la uni va arribar tard perquè va estar un quart d'hiora per sortir d'Hospi i després va esperar-se a les Franqueses i a Centelles, lu bo que el profe també hi anava al tren XD!!!

els d'Ono me'ls carregare ahir la connexió no em funcionava i ningu m'agafava el telefon d'atenció al client

morr i les pizzes barbacoes allà on dius saps si les fan bones?
lodis escribió:home si ja porta pernil o es Margarita, és amb pernil, si afegeixes xampinyons tindries una 4 estacions clàssica.

Com com??

Margarita = Formatge
Prosciutto = Margarita + Pernil Dolç
Reina = Prosciutto + Xampinyons
4 Estacions = Reina + pebrot vermell + carxofes
eTc_84 escribió:Com com??

Margarita = Formatge
Prosciutto = Margarita + Pernil Dolç
Reina = Prosciutto + Xampinyons
4 Estacions = Reina + pebrot vermell + carxofes

Ostia pues en el barrio no es así.
doncs aquí a baix:

margarita: a tomaket, formatge i orenga.

4 estacions: margarita+ pernil + xampinyons (la basica) altes lloc i afegeixen atun

també tens la 6 estacions XD amb pebrot i ceba.

la margarita + pernil es la York.

parlo de les bàsiques després tens altres pizzaries on tens això de 6 estacions a part de 4 formatges tens la de 8 formatges... i coses així.
morr, el bar está en Fabra i Puig número 35.

El dueño es argentino y se nota en el ambiente del bar, de echo ayer estaban viendo el partido de Boca vs River, y cuando acabó, el partido de rugby de argentina xD

De precios, pues ayer cenamos 3 personas por 24€ creo.
morr escribió:Ostia pues en el barrio no es así.

Com són doncs?

Té PEBROTS que una 4 estacions tingui 2 ingredients apart de la base XD
eTc_84 escribió:Com són doncs?

Té PEBROTS que una 4 estacions tingui 2 ingredients apart de la base XD

XD tot depèn del lloc si li posen o no pebrots XD
io tenia entès que la 4 estacions sempre portava carxofes.. ^^
lodis escribió:XD tot depèn del lloc si li posen o no pebrots XD

És el problema, sovint falten pebrots a l'hora de fer les coses XD
lodis escribió:festival del humor?? [looco]

Jo encara diria més, 4xfestival del humor..
Kage bunshin no spam no jutsu!
eTc escribió:Jo encara diria més, 4xfestival del humor..
:Ð I a més per rematar-ho, un triple!
punyalada va, punyalada viene... XD [looco]
Va, aquest serà un post normal.
Cafetino escribió:Va, aquest serà un post normal.

Exactament, on és el post normal?

[poraki]
lodis escribió:punyalada va, punyalada viene... XD [looco]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]Imagen
drknss escribió: [qmparto] [qmparto] [qmparto]

marujos que som tots XD

ostia no havia vist que has editat [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
el conill el portarà el eTc que demà anirà de caça XD
Bon matí-migdia gent!!!
La meva vista m'enganya o som 5 estrelles?
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JA ERA HORA!!! WUAJUAJUAJUA
Afactivament al fil té cinc estrellaaas [/Lluis Canut mode]
jo i al Rouse anem de compres que la nevera està buida i aviat començarem a patir restriccions al pis XD jajaja.

al menys ha deixat de ploure, després de dos dies ja tocava i ha sortit le sol, a veure fins quant dura que estic fent una rentadora i vull que la roba s'assequi XD

No us canseu gaire xicotets/es.
Ens han tancat el fil del Barça.. o_Ó
eTc_84 escribió:Ens han tancat el fil del Barça.. o_Ó
vaia merder s'ha muntat.. Oooh
kurras escribió:vaia merder s'ha muntat.. Oooh

Que ha passat?

---

Canviant de tema, Cafetino, estic instalant gento en un pentium mmx 200 amb 128 MB de ram xD, alugn consell? Ara esta compilan el kernel, suposo que a l'hora de sopar ya haura acabat xD
El Xfce anira o millor posar Icewm?
eTc escribió:Ens han tancat el fil del Barça.. o_Ó
Vaya merder q s'hi ha muntat, no? hi he fet una ullada per sobre i he vist dos fils tancats i un usuari expulsat d'eol... vaig a llegir-me'l.
Si agessin banejat als 2 o 3 que la han liat al principi no hauria pasat res, i ara ens em de fotre els demes, com sempre.
Ahora ya podéis sentir la impotencia de algunos cuando vamos al campo.

Porque soy del Barça me quieren enmarronar,
nací para ser del Barça, culé hasta la eternidad
ssux escribió:Si agessin banejat als 2 o 3 que la han liat al principi no hauria pasat res, i ara ens em de fotre els demes, com sempre.

Porta temps la situació fotuda.. però perquè no els hi dóna la gana de fer-hi res al respecte.

1899, NEIX EL CLUB QUE PORTO AL COR, BLAUGRANA SON ELS COLORS, FUTBOL CLUB BARCELONA!!!
...Va parir com ha anat degenerant la situació sense que es mogui ni un dit (si, m'he mirat el fil sencer).
una mica si que us heu cremat, tots en general no és millor passar del tema? el fila porta des de el dia 7 (que ho hem mirat) degenerant... potser si que la acció ha estat massa tard que avui som 9 però amb tot la bola és fa gran perquè la gent hi ajuda.

a més lo de obrir altres fil no ajuda massa al tema.
Com porteu el carnet de conduir gent? (els que ja el tinguin xitón!)
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511