Catalans aixakeuvus xD (#65)

1, 2, 3, 4, 5, 611
ZholvaX escribió:Com porteu el carnet de conduir gent? (els que ja el tinguin xitón!)

[decaio] perquè no podem parlar? xDD

Lo del fil de barça, jo no opino gaire, que soc del bando contrari, però la cosa portava calenta des del començament la pretemporada i es veia que acabaria malament, però no esperava que tant.
bufff un q arriba després d 6 hores d cole >.< 4 hores seguides de xarxes i 2 de programació q ha estat "exàmen sorpresa" (posu entre cometes pq no compte per nota XD)

vaig a mirar q ha passat al fil del barça q stic intrigat [comor?]
No es plan vacilar als que estan amb els nervis de la teorica y les practiques [oki]
Com porteu el carnet de conduir gent?
Fent el compte enrere per treure la "L" xD.
collons un altre canvi de look? ara del avatar?¿ XD

les practiques en si bé, la putada es que només les puc fer en finde i com aquesta setmana no en faré que no baixo doncs es retardarà una mica més de lo previst però tampoc em preocupo massa perquè no agafo cotxe aquí a dalt i per allí a baix tampoc... XD
ZholvaX escribió:No es plan vacilar als que estan amb els nervis de la teorica y les practiques [oki]

Mira, yo me llevé más alegría al aprobar la puta maFIA del carnet de conducir, y más en Barcelona, que en todos los otros exámenes que he hecho en mi vida.
Estudiar pel carnet, que és això?
Etcétera, cuidado, te expones demasiado guaje.
A mi m'ha donat la ma el profe i m'ha dit: "aprobat" i jo "pos vale"

He pillat la L i cap a casa xD
jo tinc una miqueta apartat el tema

l'autoescola esta al costat de casa i jo vaig i torno de Vic cada dia [tomaaa] només puc anar-hi els dimecres i no em odna temps ni de mirar-me el llibre

que ha passat el Fil del Barça?
morr escribió:Etcétera, cuidado, te expones demasiado guaje.

Doncs s'han carregat al Vorlander i al keops.. així com no vol la cosa.. els hi tenien ganes.. :-| quins collons..
Cómo puedes ser tan cínico. Vosotros os lo buscáis con el victimismo inexistente, acaba cansando estar hablando con alguien que se justifica mediante hechos manipulados y sucedidos hace centurias. Creced, coño, creced.
ZholvaX escribió:A mi m'ha donat la ma el profe i m'ha dit: "aprobat" i jo "pos vale"

He pillat la L i cap a casa xD

Felicitats!!

A mi el meu profe em va fer el mateix, pero jo em vaig quedar amb cara de :-? en serio? xDD
seerj escribió:Cómo puedes ser tan cínico. Vosotros os lo buscáis con el victimismo inexistente, acaba cansando estar hablando con alguien que se justifica mediante hechos manipulados y sucedidos hace centurias. Creced, coño, creced.

Tu que sabràs, si en ta vida has fet acte de preséncia al fil del que parlem..
Ufff, no hi ha millor despertador que aixecar-se amb un rampa a la cama [tomaaa]

eTc_84 escribió:Doncs s'han carregat al Vorlander i al keops.. així com no vol la cosa.. els hi tenien ganes.. :-| quins collons..

Home, el vorlander pel que vaig veure va perdre els papers, i això d'anar obrint fils segurament ha estat la seva perdició.

El keops npi del perquè, no ho hauria dit mai que l'expulsarien.
S'ha de mirar més enllà, als motius pels quals vorlander es va comportar així, i va ser per la impunitat d'alguns a l'hora de rebre sancions merescudes. Vaja, que la gent es queixa bàsicament per les dues vares de medir, i n'hi ha proves :)
Del keops no hi ha cap motiu real per fer-lo fora, hi havia "algú" que li tenia ganes i passa el que passa.
eTc_84 escribió:S'ha de mirar més enllà, als motius pels quals vorlander es va comportar així, i va ser per la impunitat d'alguns a l'hora de rebre sancions merescudes. Vaja, que la gent es queixa bàsicament per les dues vares de medir, i n'hi ha proves :)

Ell tindria motius, però protestar d'aquella manera, no era la millor opció sabent com les gasten aquí.

eTc_84 escribió:Del keops no hi ha cap motiu real per fer-lo fora, hi havia "algú" que li tenia ganes i passa el que passa.

Aquesta és la que em sorprèn més, al keops no l'he vist mai "traspassant la línia" almenys a misce.
Om3ga escribió:A mi el meu profe em va fer el mateix, pero jo em vaig quedar amb cara de :-? en serio? xDD
Jo vaig optar per abraçar-me i saltar amb el company que també havia aprovat [tomaaa]
eTc_84 escribió:Tu que sabràs, si en ta vida has fet acte de preséncia al fil del que parlem..
Siempre es el mismo royo, tampoco hay que leer todos los posts de los pan-catalanistas para saber su contenido. Sois bastante predecibles.
seerj escribió:Siempre es el mismo royo, tampoco hay que leer todos los posts de los pan-catalanistas para saber su contenido. Sois bastante predecibles.

Seerj, el fil en qüestió era el del barça :-|
¿Y? El tema del Barça casi todos lo lleváis de la misma manera y con el mismo trasfondo, y de ahí los piques.
Cafetino escribió:Seerj, el fil en qüestió era el del barça :-|

owned xD

HO SABIA, SABIA QUE NO ESTAVA AL CAS QUE ERA SOBRE EL BARÇA [tadoramo][tadoramo]
seerj escribió:¿Y? El tema del Barça casi todos lo lleváis de la misma manera y con el mismo trasfondo, y de ahí los piques.

si , si arrecla-ho ara XD
lo mismo pasa con osasuna, el villareal o el recreativo, ¿no? Si no lo queréis ver es vuestro problema.
seerj escribió:lo mismo pasa con osasuna, el villareal o el recreativo, ¿no? Si no lo queréis ver es vuestro problema.

Que si, que sempre vols tindre raó, ja ho sabem tots, tranquil, tot és pel pancatalanisme.XD
Claro, todo es por que soy un cabezón, su baneo, vuestro victimísmo, todo es a causa de mi cabezoneria y ganas de tener la razón xD. Típico lo de echar las culpas a los demás, muy típico.
xDDDDDDDD

Fan del malakian havies de ser... segueixes sense saber de què va la cosa..
D'això se'n diu pixar fora de test :p
xArA k lUeG0 DiG4n k la GnTe k eStuDiAAAAA iNform4TIKAAA N0 s0N R4ROSSSSSSSs.
morr escribió:xArA k lUeG0 DiG4n k la GnTe k eStuDiAAAAA iNform4TIKAAA N0 s0N R4ROSSSSSSSs.

o57R32 moRr, nO 54BI4 kW3 357I9u355I2 4PR3N3N7 l337 xDd
U.U

vull menjar algu solid és una merda perque m'han tret els queixals del seny i fins que no passi no se quan temps no podre menjar un bon bistec U.U
eTc_84 escribió:xDDDDDDDDDDDd

Pensant-ho millor, potser no és l33t, sinó que escriu com una quinceñera d'aquelles xD
holaaaaaa

això esta mort!?
Espero el dissabte ja poder sortir >.<
Aya escribió:això esta mort!?
Més que mort, buit...
ressona...
Bon dia catalans! Sembla mentida que encara no hagués trobat aquest post... Espero que quedi lloc per a un més [oki]
klinxk escribió:Bon dia catalans! Sembla mentida que encara no hagués trobat aquest post... Espero que quedi lloc per a un més [oki]
benvingut! :-P
klinxk escribió:Bon dia catalans! Sembla mentida que encara no hagués trobat aquest post... Espero que quedi lloc per a un més [oki]
Benvingut [beer]
Benvingut klinxk

----

I vist lo vist, proposo nomenar al kurras ambaixador del fil, que per aquestes coses sempre és el primer.

I ja de pas que el facin mod a feedback xDD
seerj escribió:Claro, todo es por que soy un cabezón, su baneo, vuestro victimísmo, todo es a causa de mi cabezoneria y ganas de tener la razón xD. Típico lo de echar las culpas a los demás, muy típico.

Gran canvi de tema, relacionant la teva `cabezoneria`amb si el baneig es just o injust. Llastima que palessim de com l`has cagat pensant que el merder era d`un fil pancatalanista, quant era del fil del FCB i la teva `cabezoneria` esta relacionada amb que no ho vols accepar, res a veure amb el baneig. T`estas convertint en tot un historiador, quin art manipulant.

I evidentment tot sota una capa de victimisme, i esclar hipocresia.
És el César Vidal del fil xDD
Flame ON!
Captura de pantalla dedicada al radical de l'eTc xD

Imagen
Fent una volta pel matí per aquí pel poble, he vist la increible quantitat de 0 banderes ejpanioles, 2 republicanes i 3 catalanes.. ¡ viva honduras conio !
morr, el dueño del bar q te comente acabó hasta los cojones de pelaos, incluso se metió de ostias con unos cuantos, sois unos impresentables.

PD: creo que no fuiste al bar que te comenté, si no a alguno de por ahí, por que a el no le suena haber hablado de dios xD.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611