Catalans aixakeuvus xD (#65)

1, 2, 3, 4, 511
morr escribió:
Información sobre ese bar xa! Calle y tal.

Rápido que me he de ir por favor que llego tarde.

Skins en el metro, skins en el bar, skins en todas partes controlando la ciudad jejejee. Joder que subidón de moral ante lo que espera.
hostia perdona, que estaba aun resacoso intentando despejarme. Mira, está al lado de unos jardines con una iglesia viejuna, te dejo el mapa aquí, es la bolica roja.

Imagen
ssux escribió:Barcelona s'omplira de tarats incivics avui?

No, això només passa en les celebracions del 12-O.
Bon dia borinots

Aya_cat escribió:bueno si que comfirmem que el Cafetonet és el friki del fil ^^

No serà per tant [sonrisa]

http://es.youtube.com/watch?v=zzHkpNe_PlM
Bona tarda!!!
Cafetonet, q tal el dinar? Jo he aprofitat per anar a Manre al super, pq si s'hi va gaire tard els embussos d'entrada/sortida són impressionants
A comprar menjar, q ja em veig les sàtires a sobre ^^U

PD: El vídeo aquest és molt millor q els del matí, sobretot quan passen els mostruitos del mario per la pantalla xD
jo he pujat a dinar amb la família que ja tocava que feia dies que no els veia; de pas ja me cobrat un regal de sant anticipat jaja (és el dia 22 d'aquest mes) XD

s'admeten més regals eh? ^_^
oleee! ia tinc el portatil nou!!

Imagen

i aquesta nit sopar i festa! [fies]
drknss escribió:Bona tarda!!!
Cafetonet, q tal el dinar? Jo he aprofitat per anar a Manre al super, pq si s'hi va gaire tard els embussos d'entrada/sortida són impressionants
A comprar menjar, q ja em veig les sàtires a sobre ^^U

PD: El vídeo aquest és molt millor q els del matí, sobretot quan passen els mostruitos del mario per la pantalla xD

Re, com de costum, dinar a cal meu pare, i després a ca els avis a fer sessió de cine.

He dit que el meu avi te un projector i una pantalla de cine? [sati]

Baixar a comprar al super es tonteria, millor fes la compra per internet xDD

---

Maco el portatil kurras, aquest al final que duia?
és molt mono

benvingut al club dels acers XD ^_^

jo també vaig de sopar és el cumple d'una amiga :)
jo he sortit una estoneta

eis ara que parleu de portatils feume alguna recomanació
bon diaa! Vaia resaconnn

Cafetino escribió:Maco el portatil kurras, aquest al final que duia?
al final per 1200 al mediamarkt ve amb HD250gb 2gb ram i el Core2Duo T7500 (2x2,2Ghz)

Al corte ingles pel mateix preu venia amb HD160 i el processador mes lent.

PD: Que tal ahir? XD
Jo, si tot va bé, per nadal compraré un macbook amb el mac os X leopard [babas] [babas]
kurras escribió:al final per 1200 al mediamarkt ve amb HD250gb 2gb ram i el Core2Duo T7500 (2x2,2Ghz)

Al corte ingles pel mateix preu venia amb HD160 i el processador mes lent.

No esta malament ^^

El corte ingles mai l'he considerat una opció per comprar ordinadors.

kurras escribió:PD: Que tal ahir? XD

Be home be :p

0m3gA escribió:Jo, si tot va bé, per nadal compraré un macbook amb el mac os X leopard [babas] [babas]

Jo en tinc un i és un bon trasto. I el mac osx en el meu ranking personal supera de bon tros al windows.

Això si, compte amb les sectes mackeres o acabaràs perdent el nord.
A mi m'han dit que per periodisme m'hauria de comprar un mac per programes d'edicions i tot el rollo però també em diuen que puc fer la carrera perfectament amb un windows

i pel preu em compraran un windows, però no se que fer :?
El 90% de pesones que es compren un MAC es per pijerio pur i dur.

Només pel tema de disseny val la pena (per els colors) i a molt estirar per la edició de video, pero per tot el demés es tirar els diners per un capritxo.

cafe i te escribió:Jo en tinc un i és un bon trasto. I el mac osx en el meu ranking personal supera de bon tros al windows.

es el que te ser encara més tancat que el windows.
Aya_cat escribió:A mi m'han dit que per periodisme m'hauria de comprar un mac per programes d'edicions i tot el rollo però també em diuen que puc fer la carrera perfectament amb un windows

Qui ha dit això és que simplement no té ni puta idea.

Hi ha molta llegenda al voltant dels macs sobre si és només per dissenyadors, periodistes, etc; i que no té cap mena de fonament, més aviat és per ignorancia i pels cracks de marketing de apple
Cafetino escribió:Qui ha dit això és que simplement no té ni puta idea.

Hi ha molta llegenda al voltant dels macs sobre si és només per dissenyadors, periodistes, etc; i que no té cap mena de fonament, més aviat és per ignorancia i pels cracks de marketing de apple

No es llegenda urbana, si els apple valen la pena per algo es per la increible paleta de colors que te i que es el mes real possible, per tot el demes es molt inferiro al pc pel tema de hardware i increiblement més car.

Aixo si, el disseny es molt bonic i molt pijo.
ssux escribió:No es llegenda urbana, si els apple valen la pena per algo es per la increible paleta de colors que te i que es el mes real possible, per tot el demes es molt inferiro al pc pel tema de hardware i increiblement més car.

Paleta de colors, més real possible? M'ho pots explicar això?

Pel tema hardware, "l'antiga" ppc era com tot, en algunes coses eren millors, i en altres pitjors. Actualment amb intel no té cap sentit fer comparatives d'arquitectura, excepte entre marques i models de cpu.

I sobre el preu, estic d'acord, comparat amb un pc clonic de tota la vida, és relativament més car.
Pel tema hardware, "l'antiga" ppc era com tot, en algunes coses eren millors, i en altres pitjors. Actualment amb intel no té cap sentit fer comparatives d'arquitectura, excepte entre marques i models de cpu.

No estic parlant d'aquitectura, sinó de models, el HW d'un MAC pepi es una castanya comparat amb un pc pepi.

Paleta de colors, més real possible? M'ho pots explicar això?

Basicament que els PC amb els colors son una puta castanya, a l'hora de dissenyar i imprimir el treball els dissenyadors es poden morir si ho volen fer amb un PC, es impossible treure el color que veus a la pantalla, ja que el PC esta limitadissim i mal fet.

El MAC no es perfecte, però comparat amb un PC si.

I no ho dic jo, conec experts en el tema, no només dissenyadors, sinó gent que treballa en tema de visió per computador.

Tu que tens els 2 sistemes ho has de veure perfectament, webs que al PC es veuen blaboses i al mac son verdoses, doncs el verd es el color real, el que hauria de ser i el més semblant que treurà la impressora.

Es tot una ciència, per que hi intervenen tan el PC com els monitors com les impressores en el tema dels colors.
ssux escribió: Basicament que els PC amb els colors son una puta castanya, a l'hora de dissenyar i imprimir el treball els dissenyadors es poden morir si ho volen fer amb un PC, es impossible treure el color que veus a la pantalla, ja que el PC esta limitadissim i mal fet.

El MAC no es perfecte, però comparat amb un PC si.

I no ho dic jo, conec experts en el tema, no només dissenyadors, sinó gent que treballa en tema de visió per computador.

Tu que tens els 2 sistemes ho has de veure perfectament, webs que al PC es veuen blaboses i al mac son verdoses, doncs el verd es el color real, el que hauria de ser i el més semblant que treurà la impressora.

Es tot una ciència, per que hi intervenen tan el PC com els monitors com les impressores en el tema dels colors.

Això que comentes dels colors jo no diria que es patrimoni d'apple, aqui ja hi intervenen varis factors tal com has comentat, ja sigui el monitor, el perfil de color del sistema i la impresora si es volen imprimir imatges.

Que apple en els seus productes probablement ho fa bé, no soc ningú per negar-ho, are bé és molt segur que si t'ho curres amb un pc la cosa pot anar igual de bé. Això sí, en aquest cas t'ho has de currar tu. I per tant aquí veig que el mite ve d'aqui, que apple pugui tenir bones maquines em sembla molt bé, però no és excusa suficient per afirmar que és per disseny.

Sobre lo que comentes dels colors de les webs, per exemple, no m'ho he trobat mai (i que jo sapiga no tinc cap mena de problema en la percepció dels colors). El que si m'he trobat, és a l'hora d'imprimir alguns documents, on per exemple tenia una taula amb un color lila clar, i acaba sortint blau fosc, però aquí apostaria que és culpa de la castanya de la impressora.
Cafetino escribió:Això que comentes dels colors jo no diria que es patrimoni d'apple, aqui ja hi intervenen varis factors tal com has comentat, ja sigui el monitor, el perfil de color del sistema i la impresora si es volen imprimir imatges.

Que apple en els seus productes probablement ho fa bé, no soc ningú per negar-ho, are bé és molt segur que si t'ho curres amb un pc la cosa pot anar igual de bé. Això sí, en aquest cas t'ho has de currar tu. I per tant aquí veig que el mite ve d'aqui, que apple pugui tenir bones maquines em sembla molt bé, però no és excusa suficient per afirmar que és per disseny.

Sobre lo que comentes dels colors de les webs, per exemple, no m'ho he trobat mai (i que jo sapiga no tinc cap mena de problema en la percepció dels colors). El que si m'he trobat, és a l'hora d'imprimir alguns documents, on per exemple tenia una taula amb un color lila clar, i acaba sortint blau fosc, però aquí apostaria que és culpa de la castanya de la impressora.

Lo de les webs ho he vist amb els meus ulls, més en concret aquesta:
http://www.smr-spain.com/

Amb un MAC es veu verdosa, amb un PC blava

No soc cap expert, però dubto que un mateix s'ho pugui currar en un PC(em sembla més una cosa de SO vs HW), començant per la paleta, que en un MAC es mes gran (parlem de tamanys tan grans que podria ser despreciable, pero ho és) i que els colors de PC estan completament equivocats, colors que envia a un monitor que segurament no esta ben configurat i a una impressora limitada.

Com ja he dit m'ho han explicat gent que es dedica a això i es un tema molt extens.

Els MAC no son ni molt menys perfectes, pero si infinitamet millors que un PC en aquest tema, per tot el demés és una pijada.
ssux escribió:Lo de les webs ho he vist amb els meus ulls, més en concret aquesta:
http://www.smr-spain.com/

Amb un MAC es veu verdosa, amb un PC blava

Acabo de fer un comprovació trisistema (osx, linux, win) i no veig aquesta verdositat que dius. Però "desviacions" de color si que en tinc de vistes amb monitors vells, que es nota sobretot quan te'n compres un de nou i fas el canvi :p

ssux escribió:No soc cap expert, però dubto que un mateix s'ho pugui currar en un PC(em sembla més una cosa de SO vs HW), començant per la paleta, que en un MAC es mes gran (parlem de tamanys tan grans que podria ser despreciable, pero ho és) i que els colors de PC estan completament equivocats, colors que envia a un monitor que segurament no esta ben configurat i a una impressora limitada.

Com ja he dit m'ho han explicat gent que es dedica a això i es un tema molt extens.

Diga'm tonto, però segueixo sense entendre lo de la paleta, dedueixo que deu tenir algo a veure amb el nombre de colors, però no crec que un pc en això és pugui quedar enrere tècnicament (no entro en implementacions de so's, drivers, etc).

Però bé, aqui entrariem en el "fascinant" mon de la visió per computador, que per cert, en vaig fer una optativa a la uni i no em va agradar gens, perquè no és un tema que m'interessi, la vaig agafar més aviat perquè l'aprobat estava garantit.

En fi, jo segueixo pensant que no n'hi ha per tant en aquest tema, i que crec que algún o altre dissenyador, el subconcient li està jugant una mala passada. Ara bé, si em posen els motius tècnics (sense manipulacions) pels quals això és cert, admetre la superioritat dels macs X-D
ssux escribió:El 90% de pesones que es compren un MAC es per pijerio pur i dur.

Opino el mateix, molts ho fan per borreguisme snob.
Sin comentarios de la magnífica noche de ayer, seerj gracias por la dirección del bar, nos pusimos burracos, acabamos discutiendo con el camarero sobre la existencia de Dios o no.

Sin Gel Camaradas.

PD: Barça o muerte hijosdeputa-
eTc_84 escribió:Opino el mateix, molts ho fan per borreguisme snob.

Per no parlar de la secta que és sol formar al voltant d'apple. No hi ha rés pitjor que discutir amb un d'aquests radicals, tot acaba en què apple és el centre de l'univers.

PD: I parlant del OSX, misteriosament fa una estona ha deixat de resoldre el domini de eol xDD
ribu@zefiris ~ $ ssh 192.168.1.2
Password:
Last login: Sun Oct 7 18:49:24 2007
Welcome to Darwin!
ribu@typeZERO ~ $ ping http://www.elotrolado.net
ping: cannot resolve http://www.elotrolado.net: Unknown host

Where is your god now?
he leido los miembros por encima,no todos....y algunos ponain que son de valencia....
sharka escribió:he leido los miembros por encima,no todos....y algunos ponain que son de valencia....

S'ha parlat diversos cops, i la llista està oberta tant als catalans, com als catalanoparlants (català, valencia, balear o com vulguis anomenar la llengua)
morr escribió:Barça o muerte hijosdeputa-

Yeah yeah yeah!

Llista de gent de PPCC.
eTc_84 escribió:Llista de gent de PPCC.

Imperialista X-D

És evident que molta gent no sap distingir entre el concepte de PPCC polític (com defensen alguns indepes) i el PPCC lingüístic
ni excursió per bcn ni merdes en vinagre.

tinc la xiquet malalt (per mi que l'he encomanat algo aquest finde) quant hem vist com estava el tren hem decidit que no pugés i he pensat ja tombaré jo per bcn i aniré al dunkin XD amb sort al a següent parada me trobat a mon cosí així que hem pogut parlar... i tant!! el tren que havia d'arribar a les 18:16 a gracia ha arribat a les 7... per cert aya molt maques les vistes de hospi des de le tren XD ens hi hem passat mitja hora parats... i a Gavà i a Vilanova... a sobre tenen el puto morro de dir que perdoni per les molesties que le tren porta 20 minuts de retard i n'eren 40!! ho que no diguin res o que ho diguin bé però mentir no cal.

amb tot a gracia era un caos ningú sabia res, he tingut temps de anar a compra un entrepà, em moria de gana i a i mitja (Només 5 minuts de retard) anuncien el tren cap a Girona i he pensat bueno mira un que va bé, si bueno... l'anunciaven a punt de marxar i no pas quant ha arribat; pujo al tren i sorpresa!! un rodalies en lloc del regional.. com no es incomode ni res...amb tot anava bé fins que hem arribat a Maçanet/Massanes 20 minuts parats esperant un altre tren que havien de baixar i fer transbord la nostre que el seu no podia seguir fins a Girona.... que he sortit a les 4 i algo de casa i fins les 10 no he arribat... visca renfe i al mare que les va parir.

amb tot, no em quixo gaire perquè és el primer cop que vaig de peu (hem sembla que només hi he anat mal assentada pel terra o de peu 3 cops i un ha estat avui) i de retards pocs, però avui he tingut el dia i tot per sants que s'hi munten uns follons del mil.

això si dona gust arribar i trobar que han fet neteja del pis i està tot net i ben maco XD
Vaia tela amb els de renfe. La meva germana aquest matí ha tornat de Barcelona i deu ni do també lo que li ha passat.

lodis escribió:això si dona gust arribar i trobar que han fet neteja del pis i està tot net i ben maco XD
Carai, si que feu treballar a la holandesa xD
morr, tira-li la canya [beer][666]
com també ha estat malalta i estava a casa... deu haver aprofitat XD

els trens i altres tens raó son tercermundistes, com dijous plou i au els i peta una catanaria, els trens de les 6 i algo casi 7 en direcció Tarragona no van funcionar fins al cap de 2 hores... lo millor la línia que va me´s enllà de Tarragona (en direcció Tortosa) només hi ha una via, no una en cada sentit una per tots sentis així que imagineu la de follons que es munten el més mínim retràs...

aquí l'únic decent son els catalans.
ssux escribió:El 90% de pesones que es compren un MAC es per pijerio pur i dur.

Només pel tema de disseny val la pena (per els colors) i a molt estirar per la edició de video, pero per tot el demés es tirar els diners per un capritxo.

es el que te ser encara més tancat que el windows.

No t'ho discuteixo, ara tinc pasta, que guanyo jo, i necessito un portàtil, per diferents raons i vull que sigui un mac, perquè m'agrada el disseny que té, m'agraden les prestacions i el sistema operatiu té una pinta tremenda. Hi ha gent que es tuneja el cotxe, d'altres que s'ho gasten en drogues, (es per possar exemples) a mi m'agrada l'informàtica i m'ho gasto en això.

Rellegint el comentari, sembla que va en plan borde, pero no es així eh!

Lodis, quin viatge més divertit! [qmparto]
0m3gA escribió:Lodis, quin viatge més divertit! [qmparto]

no et fotis de mi [looco]
Lodis escribió:visca renfe i al mare que les va parir.
Vaya xD sobretot quan els seus retards impliquen quedar-se tirada prop de 2 hores a Sants esperant el p*** tren a Manresa. I arribar a lloc a quarts de 12 de la nit, i si hi ha merder a les obres de l'autovia otro tanto...una il·lusió en augment, vamos.
Deixant apart q l'aparcament de la renfe de Manresa és una kk&patates (tinc un ralladon de banda a banda q ho confirma, i no, no el vaig fer jo pq encara no tenia ni carnet) i està situat al quinto c***
Joder porque estoy semi-casado, porque la holandesa esta pinta muy maja. Oye Lodis qué te cuesta el piso al mes con gastos de luz y tal?
Ei ei, si vols a l'holandesa te l'emportes a barcelona, animals a girona no en volem [poraki]
doncs de moment ni gas ni llum ni aigua ho hem pagat suposo que a fina del mes arribarà la factura del gas, la llum son cada 2 mesos i la de l'aigua cada 3 que inclou la brossa.

mirant factures dels que hi havien abans tampoc surt tan car; el pis son casi 600, el gas estaria entre 45 i 50, al hivern potser puja algo més, l'aigua uns 20 i poc i la llum estava sobre els 30, si tot ho divideixes entre 3 que som al pis surt força bé de preu igual que l'internet i tals.
eTc_84 escribió:Ei ei, si vols a l'holandesa te l'emportes a barcelona, animals a girona no en volem [poraki]

Está clarísimo jajaja, aquí en el barrio vamos tan sobrados que no nos interesan esas tierras, es un poco como Portugal, sabemos que está allí pero no tenemos ningun tipo de interés, aunque hay que reconocer que les gironines tienen su punto muy muy guapo, y su acento mola mil ( aunque más el valencià ).

Además aquí en el barrio tendrá un ambiente multicultural a tutiplén.
morr que et vols independitzar?¿

no para de ploure... odio els veïns que tenen posat un plàstic damunt la roba que encara fa que faci més soroll.
Jo també soc català, però no independentista, sóc més barcelonés que català.

Barri Besòs, Barcelona, Catalunya.
Benvingut!!

merda de insomni... demà al mati fliparé per anar a classe...
lodis escribió:
no et fotis de mi [looco]

Ala! que no m'estava fotent de tu!! :(

Pels que sou de Barna, heu menjat algun cop al restaurant Pizza Diego? vaig anar ahir per segona vegada a sopar, i cada cop m'agrada més fan unes pizzes i uns entrepans impressionants.
Vaia tela amb la practica de la uoc [+risas]

L'últim exercici és postejar al forum de debat i començar a discutir.... porto dues hores spamejant pels diversos fils que hi ha X-D
Cafetino escribió:porto dues hores spamejant pels diversos fils que hi ha X-D
¬_¬ Pràctica de spamejar? Sobre què és el debat?
Tècniques de spam indiscriminat I: Entrenament intensiu
Lodis, què tal la son? Has dormit algo al final?
PD: Estooo...algú més ha valorat el fil apart de mi?
Cafetino escribió:porto dues hores spamejant pels diversos fils que hi ha X-D

D'això me'n sé d'unes quantes que treurien matrícula d'honor..
[ayay] ais jo també en se d'una XD jajaja

que va no he sobat i ara a la tarda he de tornar al a uni a parlar amb un profe... les ganes de pujar altre cop allí dalt...

això si, els de la biblio pública, molt eficients m'han trucat per dir-me que un llibre que vaig reservar ja està disponible [amor]
drknss escribió: ¬_¬ Pràctica de spamejar? Sobre què és el debat?
Tècniques de spam indiscriminat I: Entrenament intensiu

L'enunciat diu això:
PART B.- Discussió al fòrum. En aquesta primera PC es proposen dos temes de discussió. Per completar aquesta pregunta serà necessari buscar informació – en Internet o qualsevol altra font – exposar-la al fòrum i al final presentar les conclusions/comentaris al informe de la PAC. La discussió s'ha de desenvolupar al espai 'Debat' del aula.
OpenOffice (http://www.openoffice.org/). Aquesta suite ofimàtica es un producte brillant de la comunitat del Programari Lliure. Però, que sabem d'ella?, quins son els seus origens? es multiplataforma? com es pot personalitzar? com es pot contribuir al projecte? ...
Estàndards. Que entenem per estàndard?, on es pot trobar exemples d'estàndards?, que es pretén amb l'ús d'estàndards? qui decideix que es un estàndard? organismes internacionals, acords entre empreses,...

A veure si acabo de repassar tots els posts, perquè abans de dinar el campus virtual a començat a fallar en plan eol xD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511