Catalans aixakeuvus xD (#65)

morr escribió:
PD; ¿ Alguien juega al Travian?

Yo jugaba y Rokoky creo que aun juega
Juas, ja no recordava ni el que eren les fotos de carnet.. doncs per un cop que vaig 8 còpies me n'han donat.. i jo que en necessitava un parell.. exagerats [toctoc]
eTc_84 escribió:Juas, ja no recordava ni el que eren les fotos de carnet.. doncs per un cop que vaig 8 còpies me n'han donat.. i jo que en necessitava un parell.. exagerats [toctoc]

Has sortit molt bé, però recorda que les fotos carnet és fan amb un fons blanc, i no enmig de la batalla [plas]
Imagen
El turbant me l'han fet treure xDD
Cafetino escribió:Imagen

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Edit: Bueno, una mica de PhotoShop per esborrar el turban i posar un peluquín.
Cafetino escribió:...
Pues així no calia que et traguéssis el turbant XD, encara et costiparàs...
drknss escribió: Pues així no calia que et traguéssis el turbant XD, encara et costiparàs...

Tu no tindràs vocació d'enfermera? [poraki][poraki]

Apart que la barba actua com a bufanda [plas]
eTc escribió:Tu no tindràs vocació d'enfermera? [poraki][poraki]
Igual que la teva de militar... :-|
eTc escribió:Apart que la barba actua com a bufanda [plas]
Ah, es que pensava que el turban el feies amb la barba. Així dóna molt de sí, si al mateix temps fa de turban-bufanda [jaja].
drknss escribió: Igual que la teva de militar... :-|

Si sabessis :-|

drknss escribió:Ah, es que pensava que el turban el feies amb la barba. Així dóna molt de sí, si al mateix temps fa de turban-bufanda [jaja].

Menys palles mentals [fumando]
eTc escribió:Menys palles mentals [fumando]
Piensa el ladrón...
drknss escribió: Piensa el ladrón...

D'aquí venen els teus comentaris suposo..
D'aquí venen els teus comentaris suposo..
Pues no, aquest refrany l'he après a base de repeticions teves [jaja]
drknss escribió: Pues no, aquest refrany l'he après a base de repeticions teves [jaja]

Al final tot es redueix a repeticions..
Bueno después de venir de Marruecos, de Francia y Andorra este finde toca... BILBAO, a ver a los coleguitas del PP carallo.

Y de aquí dos findes a Inglaterra.

JEJEJE FRENTE ORUGA SECCIÓN CATALUÑA CHARNEGA PRESENTE.
Han leakejat el nou del més gran, Serj Tankian... babeando me encuentro [babas][babas][babas]

[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

D'altra banda, remember per els/les no crios/quinceañeras:
http://www.youtube.com/watch?v=aUUGblNjK20
http://www.youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg
http://www.youtube.com/watch?v=BugFniXE1rc
http://www.youtube.com/watch?v=nsCXZczTQXo

¡ y que se mueran los feos coño !
Imagen
joder, o em faig gran o cada cop aguantu pitjor les resaques.. [burla3]
Cafetino escribió:Imagen

Jo n'he vist un d'aquests, es collonut però val 100€

El real te unes fundes de plàstic a la part del darrera perquè sigui més segur i porta uns imants interns de manera que al posar els ganivets es queden enganxats a un costat.
ssux escribió:
Jo n'he vist un d'aquests, es collonut però val 100€

El real te unes fundes de plàstic a la part del darrera perquè sigui més segur i porta uns imants interns de manera que al posar els ganivets es queden enganxats a un costat.

No esta malament.

Mira que la imatge em va sortir buscant vudú al google images xD

---

PD: Si, estic fent un UP al fil :p
Imagen

O al Barrio o al Pozo.
Diox, gram dinar que a Sant Esteve de Llemena... caxo entrecot que m'he fotut [tadoramo]
doncs io men vai cap a Banyoles.
Barça, sopar i barrakes! [beer]
Bones!!!
Què tal les ressaques? [sati]
Ressaca 0, és lo que té conduir i gastar-se 0 euros xDD
Amb una paraula, Banyoles IMMENSÍSSIM [tadoramo]
Imagen

¡Bilbao, mierda y rock!

PD: Qué grande la buena gente coño.
Valencia es una mierda.
M'encanta acabar feina per demà amb tota la resaca.. xDD Al igual està bé..
morr no se que sembles en esta foto XD [360º]

doncs jo aquí al meu costat tinc una preciosa capsa de donuts del dunkin jajaja XD algo de bo té que renfe vagi com el cul, la espera per bcn fa el seu profit XD
Cafetino escribió:Alonsowned?

jo més aviat diria hamilton owned XD [carcajad]
lodis escribió:jo més aviat diria hamilton owned XD [carcajad]
io encara diria mes, hamiltontowned xDD

Si, resaca molt dura xDD
ALONSOWNED

Forza Ferrari
Per mi els dos s'han endut el que es mereixien.

I si, ser alonsista i estar content perquè ha perdut hamilton i no ser capaç de veure que ha quedat igual que alonso és molt trist
lodis escribió:morr no se que sembles en esta foto XD [360º]

Un Macarra.

Respecto a la F1 me importa un cojón, pero que le den los premios a cualquiera menos a los hijosdeputa de los ingleses. Preferiría un español, pero a malas, que se lo den a nuestros primos italianos y al finés ese.
Cafetino escribió:Per mi els dos s'han endut el que es mereixien.

I si, ser alonsista i estar content perquè ha perdut hamilton i no se capaç que ha quedat igual que alonso és molt trist

Ja veig que no soc l'únic que pensa així, ja pensava que era el raro.

Me alegrat per Raikkonen, s´ho mereixia, després de tanta crítica, almenys m'han alegrat una mica el dia després de lo del Cebrian :(
Que es cardin els borregos anti-hamilton jaja.

morr, sembles un exemplar de publi gay en aquesta pose, anaves cap a un bar de bears?
Perquè eol va com el cul?

Ai ai, segur que son els alonsistes amb la seva orgia de plaer en veure la derrota de hamilton xDD
jo ja sabia que algun dia Raikkonen guanyaria, n'estava segura que aquells dos no farien res, ais si és que s'ha de tenir fe ^^
Espereu que la maFIA encara li donara el mundial a hamilton
Eeeiii!!!
Doncs aqui teniu un català mees jajaja, de barcelona per ser exactees, all i aigua hamilton, no t'has emportat el mundial, no l'haura guanyat alonso, pero abans raikkonen que l'imbecil del hamilton ¬¬
DavitO escribió:Eeeiii!!!
Doncs aqui teniu un català mees jajaja, de barcelona per ser exactees, all i aigua hamilton, no t'has emportat el mundial, no l'haura guanyat alonso, pero abans raikkonen que l'imbecil del hamilton ¬¬

benvingut DavitO!!!

aquest any la formula 1 a caigut molt baix s'ha vist clarissimament per on anava tot no em diguis que estona prohibit fer canvis de neumàtics i només li posen una multa..au va! això ja canta més que una almeja...
Cafetino escribió: Imagen
[qmparto] [qmparto]

[qmparto] Que bona aquesta imatge Cafetino xD

[+risas] Ja queda res per l'anunci del Leopard i els nous macbooks [babas]
Cómo mola Resident Evil: Extinction, viva el VOSE! xD.
0m3gA escribió: [+risas] Ja queda res per l'anunci del Leopard i els nous macbooks [babas]

El Leopard segur que surt el 26 (si no recordo malament), després de nous models, és com sempre, sempre hi ha rumors, pero no deixa de ser possible que hi hagi força probabilitat d'alguna petita actualització aprofitant aquesta data.

seerj escribió:Cómo mola Resident Evil: Extinction, viva el VOSE! xD.

La meva cosina d'anglaterra, que esta passant aqui uns dies, ja em va parlar que estava força bé la peli aquesta :p
La setmana passada vaig estar parlant amb un amic del meu jefe que curra per apple aquí a barna (fan els testings i això) i ens va dir que cap a final de mes es faria l'anunci dels nous macbooks, espero que sigui veritat.
Salutacions cordials des del cantó fosc de la força xD
merci Cafetino ^^
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911