Juas, ja no recordava ni el que eren les fotos de carnet.. doncs per un cop que vaig 8 còpies me n'han donat.. i jo que en necessitava un parell.. exagerats
eTc_84 escribió:Juas, ja no recordava ni el que eren les fotos de carnet.. doncs per un cop que vaig 8 còpies me n'han donat.. i jo que en necessitava un parell.. exagerats
Has sortit molt bé, però recorda que les fotos carnet és fan amb un fons blanc, i no enmig de la batalla
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Jo n'he vist un d'aquests, es collonut però val 100€
El real te unes fundes de plàstic a la part del darrera perquè sigui més segur i porta uns imants interns de manera que al posar els ganivets es queden enganxats a un costat.
ssux escribió: Jo n'he vist un d'aquests, es collonut però val 100€
El real te unes fundes de plàstic a la part del darrera perquè sigui més segur i porta uns imants interns de manera que al posar els ganivets es queden enganxats a un costat.
No esta malament.
Mira que la imatge em va sortir buscant vudú al google images xD
---
PD: Si, estic fent un UP al fil
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
doncs jo aquí al meu costat tinc una preciosa capsa de donuts del dunkin jajaja algo de bo té que renfe vagi com el cul, la espera per bcn fa el seu profit
lodis escribió:morr no se que sembles en esta foto
Un Macarra.
Respecto a la F1 me importa un cojón, pero que le den los premios a cualquiera menos a los hijosdeputa de los ingleses. Preferiría un español, pero a malas, que se lo den a nuestros primos italianos y al finés ese.
Eeeiii!!!
Doncs aqui teniu un català mees jajaja, de barcelona per ser exactees, all i aigua hamilton, no t'has emportat el mundial, no l'haura guanyat alonso, pero abans raikkonen que l'imbecil del hamilton ¬¬
DavitO escribió:Eeeiii!!! Doncs aqui teniu un català mees jajaja, de barcelona per ser exactees, all i aigua hamilton, no t'has emportat el mundial, no l'haura guanyat alonso, pero abans raikkonen que l'imbecil del hamilton ¬¬
benvingut DavitO!!!
aquest any la formula 1 a caigut molt baix s'ha vist clarissimament per on anava tot no em diguis que estona prohibit fer canvis de neumàtics i només li posen una multa..au va! això ja canta més que una almeja...
0m3gA escribió: Ja queda res per l'anunci del Leopard i els nous macbooks
El Leopard segur que surt el 26 (si no recordo malament), després de nous models, és com sempre, sempre hi ha rumors, pero no deixa de ser possible que hi hagi força probabilitat d'alguna petita actualització aprofitant aquesta data.
seerj escribió:Cómo mola Resident Evil: Extinction, viva el VOSE! xD.
La meva cosina d'anglaterra, que esta passant aqui uns dies, ja em va parlar que estava força bé la peli aquesta
La setmana passada vaig estar parlant amb un amic del meu jefe que curra per apple aquí a barna (fan els testings i això) i ens va dir que cap a final de mes es faria l'anunci dels nous macbooks, espero que sigui veritat.