Catalans aixakeuvus xD (#65)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Salutacions cordials desde Helsinki.

Ahir amb la victòria del Räikkönen-mister-simpatía vam tenir altre motiu per beure.

Ja hem arribat als -3 graus, yiha!

Salut!
drknss escribió:Salutacions cordials des del cantó fosc de la força xD
merci Cafetino ^^

No hi ha de que ^_^

Però això no ha fet res més que començar

mwhahahahahahahahaha
quelcom escribió:Salutacions cordials desde Helsinki.

Ahir amb la victòria del Räikkönen-mister-simpatía vam tenir altre motiu per beure.

Ja hem arribat als -3 graus, yiha!

Anda, un lo quelcom X-D

Perè que fas encara per allí dalt? si que son llargs els erasmus :p

eTc_84 escribió:Fuckin' Freaks.

s/Freaks/Talibans
Cafetino escribió:Anda, un lo quelcom X-D

Amb lo tremendes que estan les nòrdiques no m'extranya que es quedi allí xD
uooollesss gent, aki un desde el cole [sonrisa]

primer jugant a futbol pq un profe ha vingut 3/4 d'hora tard i ara fent el q vulgui pq tothom acaba un treball q jo ja tinc fet XD
Cafetino escribió:Anda, un lo quelcom X-D

Erasmus ja fa mesos que s'ha acabat, però com a que me quedo una temporadilla currant per aquí dalt.

A part de la rasca i el jalo, se està de puta mare.

Salut!
Joder yo con una buena sueca o finesa y 3000 loros al mes también me quedaba, aunque eso sí, me dejaría la pasta en vuelos baratos y abriría un bar allí de tapas, vinos y demases.

¿ Te has echado una novia aria ?
joder q fino el 5 de heroes!
doncs jo i la Rouse hem anat a les piscines per la tarda XD aprofitar el carnet d'esports ^_^

aix� si aquest finde agafo ulleres a casa que tinc els ulls vermells a m�s no poder i em piquen massa... mira que deixar-les!!! :(
lodis escribió:doncs jo i la Rouse hem anat a les piscines per la tarda XD aprofitar el carnet d'esports ^_^

aix� si aquest finde agafo ulleres a casa que tinc els ulls vermells a m�s no poder i em piquen massa... mira que deixar-les!!! :(

Ja t'has carregat la configuració del portàtil? xDD

Ahir li vam regalar la wii al meu germà, quin vici al wii sports, d'aquí poc segurament compri el Zelda, a veure que tal es.
Om3ga escribió:Ahir li vam regalar la wii al meu germà, quin vici al wii sports, d'aquí poc segurament compri el Zelda, a veure que tal es.

Nosaltres li van regalar la wii al meu pare i estem tots viciats al sports XD!!!! A veure si el convenço i se la pirateja
Alguien me dice cómo rula el pando este de los cojones, es que me lo han recomendado mil pero yo no menpano, xD.
seerj escribió:Alguien me dice cómo rula el pando este de los cojones, es que me lo han recomendado mil pero yo no menpano, xD.

No he fet servir mai aquesta mariconda tècnica(ni tan sols és un p2p, el dia que els hi xapin el server se'n va a la merda), però pel que tinc entès el funcionament és del estil com els clients de bittorrent.
Hombre, hasta ahí llego, pero vamos, es que de momento la verdad es que la velocidad no me está matando, además está la mierda de los channels y de compartir ficheros que no se si sirven pa algo o qué, por no hablar de que no tengo ni puta idea de cómo encontrar ficheros para descargarme xD.
No és apte per jueus amants del malakian com el seerj xD
seerj escribió:Hombre, hasta ahí llego, pero vamos, es que de momento la verdad es que la velocidad no me está matando, además está la mierda de los channels y de compartir ficheros que no se si sirven pa algo o qué, por no hablar de que no tengo ni puta idea de cómo encontrar ficheros para descargarme xD.

Sobre com trobar fitxers, hi ha diversos portals al igual que ed2k i BT.

Però bé, jo n'he trobat uns quants ara que semblen estar bé :p
Busca al Google "pando portal" i en surtiran uns quants
0m3gA escribió:Ja t'has carregat la configuració del portàtil? xDD

Ahir li vam regalar la wii al meu germà, quin vici al wii sports, d'aquí poc segurament compri el Zelda, a veure que tal es.

ni fava XD e3m va sortir així XD com a vegades que els accents la flog no surten... pos lo mismo.

jo abans de dormir semrpe faig partideta la a DS jeje ajuda molt.

ni fava XD e3m va sortir així XD com a vegades que els accents la flog no surten... pos lo mismo.

jo abnas de dormir semrpe faig partideta la a DS jeje ajuda molt.

lodis escribió:

format c:

Si es que el pobre windows està en les ultimes xD
lodis escribió:

Per 4, cada cop em fan més por els teus poders xDD
[Ooooo]

Problemes en Matrix XD

Doncs si ho se, ja fa com 3 mesos o més que li toca un format... pobrissó meu, no se com m'aguanta XD jo cada día l'omplo més i l'estreso més XD un dia me deixarà penjada...llavors el mataré XD
lodis escribió:Problemes en Matrix XD

Ia ¬_¬

lodis escribió:Doncs si ho se, ja fa com 3 mesos o més que li toca un format... pobrissó meu, no se com m'aguanta XD jo cada día l'omplo més i l'estreso més XD un dia me deixarà penjada...llavors el mataré XD

No m'extranya, si que amb tant de shoujo's d'aquells el pobre windows no pot més xDD
mmm 2 dies per barrakes de Girona.. [looco]
kurras escribió:mmm 2 dies per barrakes de Girona.. [looco]

Aps, però no començaven demà?
Cafetino escribió:Aps, però no començaven demà?
io fa masses divendres que no apareixo a classe, aixi que divendres, dissabte i diumenge per sortir ho veig suficient XD
jo ho continuo flipant amb el nou skatepark.. feïa temps qe no postejava.
Començant a apendre absentes [Alaa!] la penya pilla uns tajotes del mil [buaaj] i lo millor de tot es qe els de sabor a anisat (no se si influeix qe no m'agadi l'anis) tenen 80º
Com per no pillar-la :p

weno people n'essiu a fer masses spam, a10
El menda con 21 años se independiza. En Noviembre ya no vivo en casa. Además me quedo en el barrio.
Espero que ningún traidor a las costumbres patrias se disfrace para TOTS SANTS, por que de jayogüin, poyas, TOTS SANTS cómo toda la puta vida, la puta CASTAÑADA, a comer castañas y moniatos, panda de moñas.
Yo estaré en Inglaterra y no voy a celebrar ni una cosa ni la otra.
seerj escribió:Espero que ningún traidor a las costumbres patrias se disfrace para TOTS SANTS, por que de jayogüin, poyas, TOTS SANTS cómo toda la puta vida, la puta CASTAÑADA, a comer castañas y moniatos, panda de moñas.

lectura entre línies..

seerj.... comer castañas y moniatos... moñas..

està claríssim [idea]

lodis, la teva solució té nom.
uoles gent, aki un q feia dies q no apareixia >.<

es q se us troba a faltar i tot XD

avui ha estat una tarda superaborrida cawento

merda de profe de sistemes operatius [uzi]
Tu seerj acosta't a la farga de l'hospitalé i flipa xDDDDD
A las que están indepedizadas, os expongo mi situación :

Cobro 500€ al mes, algunas veces más, pero nunca menos. Pero eso es lo seguro.

Pagaré en 7 días, 260€ al mes de alquiler de una habitación con dos buenos colegas de Andalucía.

Me sobran a priori 240€, teniendo en cuenta que la cena y la comida la tengo pagada ( la casa está en el barrio ergo cerca de mis padres que me han rogado que coma con ellos ), y que quiero salir de fiesta los findes y viajar lo más que pueda.

¿ Cómo lo véis?
morr escribió:A las que están indepedizadas, os expongo mi situación :

Cobro 500€ al mes, algunas veces más, pero nunca menos. Pero eso es lo seguro.

Pagaré en 7 días, 260€ al mes de alquiler de una habitación con dos buenos colegas de Andalucía.

Me sobran a priori 240€, teniendo en cuenta que la cena y la comida la tengo pagada ( la casa está en el barrio ergo cerca de mis padres que me han rogado que coma con ellos ), y que quiero salir de fiesta los findes y viajar lo más que pueda.

¿ Cómo lo véis?

sobrado, yo al mes paso con 125 más o menos, contando internet, comida y tren, este mes veremos que tal con los recibos de luz, agua y gas (aquí es donde hay que vigilar más, sobretodo de luz en nuestro caso)

de casa sólo puedo gorronear comida los findes, me llevo mis dos tupers más una tortilla de patatas XD así que no tienes porqué tener problemas si vas cada día a comer y cenar a casa de tus padres (entonces me pregunto yo..para que coño te vas a vivir fuera de casa?¿ sólo te falta ir a desayunar...)

es cuestión de mirar precios en los supers para ir a comprar al que esté más barato; contando que hacéis la compra conjunta algo más barato te puede salir, y más si no tienes casi nada de comida...
Pues porque mis padres estan divorciados, y voy a comer con mi padre y cenar con mi madre.

Lo que seguro que al final reduciré los días y tal de cena para estar con los personajes de la casa. Además queda el finde y tal.

Tampoco es que tenga mucho tiempo libre, hago artes marciales, curro todos los días excepto finde, estudio en la universidad, gimnasio, churris, viajes ...

uffff qué agobio, en buena me he metido, pero soy un pájaro que no se puede enjaular.
pero si engrilletar por una sudaca
morr escribió:Joder yo con una buena sueca o finesa y 3000 loros al mes también me quedaba, aunque eso sí, me dejaría la pasta en vuelos baratos y abriría un bar allí de tapas, vinos y demases.

¿ Te has echado una novia aria ?

Bon dia,

joer quines poques ganes de treballar. Ahir anant a dormir a les 4 i a despertar-se a les 7 i mitja [mad]

tampoc es tan bonic com sembla... especialment ara al hivern. La sensació de obrir la porta del carrer com si fos la porta de una càmara frigorífica te tela... per no dir que la gent ja comensa a estar bastant depressiva. La regla es algo com "si rius, es que vas taja".

Si no recordo mal, l'any passat ja va caure la primera nevada a cosa del 5 o el 8 de Novembre, i la neu es bonica fins al tercer dia. Lo de la merda blanca no es topic, es realitat. I quan es comensa a gelar-se... te cagash. Per no parlar de la foscor, que això sembla Sin City macho... Això si, a l'estiu es la part bona, però per això falta un ou.

Si, hi ha rossa, però que vamos, amb rossa o sense me quedaria aquí una temporada.

Bueno, a vere si treballo algo avans que foti la companyia a pique.

Salut!
Bones!!!!!

Avui he fet un pelin de campana pero res que a les dues ja estava a caseta ^^i per fi desde fa molt dino a una hora normal en dia de classe i que bons estan els macarrons acabats de fer [sonrisa]
quelcom escribió:Si, hi ha rossa, però que vamos, amb rossa o sense me quedaria aquí una temporada.

Que espavilat ell :p

Volem fotos xDDD

Aya_cat escribió:Bones!!!!!

Avui he fet un pelin de campana pero res que a les dues ja estava a caseta ^^i per fi desde fa molt dino a una hora normal en dia de classe i que bons estan els macarrons acabats de fer [sonrisa]

Les campanes de veritat es fan o be dormint a la gespa de la uni, o al bar jugant a cartes :p
Bones!!!
Tant parlar de fer campana, i vist el dia que tindré avui, m'esteu temptant a marxar d'aqui un parell d'hores xD

i més vist lo mal que funciona aquest any tot... ¬¬
Acabo de sacarme los billeticos pa murcia pa la semana que viene, una semanita de reláss no le va mal a nadie xD.
Cafetino escribió:

Les campanes de veritat es fan o be dormint a la gespa de la uni, o al bar jugant a cartes :p

Hem estat al bar jugant a cartes no, pero jugant XD!!!
drknss escribió:Bones!!!
Tant parlar de fer campana, i vist el dia que tindré avui, m'esteu temptant a marxar d'aqui un parell d'hores xD

i més vist lo mal que funciona aquest any tot... ¬¬

Atac del sobaco mutant el infern? XDD
Cafetino escribió:
Atac del sobaco mutant el infern? XDD
Si, per desgràcia. Sort que ara ve una hora i mitja en que la classe es podrà ventilar...
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11