Catalans aixakeuvus xD (#65)

17, 8, 9, 10, 11
he vist el mail, al a nit em connecto des de casa i et comento, sinó et veig al msn pos t'envio mp XD soc la lodis, això va per la drknss i em fot pal canviar a la meva conta... XD

aus vagi bé la tarda, fins la nit ^_^
Missatge rebut, lodis d'incògnit, estaré a l'aguait del teu comentari xD.
PD: 2!!! [sati] mwahahaha!!!
m'ha fet pal, així que no he canviat, a veureu quin finde ens espera XD

i el següent el saló ;) jiji festival!!! XD
[looco]

aquests any hi haura frankfurts lodis? XD!
Bon dia.

Feia temps que no m'aixecava tant aviat, que fa una horeta m'he llevat per anar a dur me mare a l'aeroport :p
Bon dia gent!!!
Aquí una que s'ha clausurat a l'habitacio amb el propòsit d'estudiar U.U
però no sé per on agafar-m'ho, pq és més pràctic que teòric
PD:1!!![jaja]
Cafetino escribió:Feia temps que no m'aixecava tant aviat, que fa una horeta m'he llevat per anar a dur me mare a l'aeroport :p
M'ha semblat sentir ronquidos de fons fa poc... vols dir que no has tornat a dormir?[sati]
Cafetino escribió:Bon dia.

Feia temps que no m'aixecava tant aviat, que fa una horeta m'he llevat per anar a dur me mare a l'aeroport :p

Bon dia.

Feia temps que no m'aixecava tant tard [sati]
drknss escribió:M'ha semblat sentir ronquidos de fons fa poc... vols dir que no has tornat a dormir?[sati]

Juas, això em passa deixar el msn obert i anar a "estirar-me" al llit xDDD
cafetino escribió:"estirar-me" al llit
Has anat a descansar els ulls, no? xD
Recordatori: Repassar, repassar, repassar, repassar, ... T.T
drknss escribió: Has anat a descansar els ulls, no? xD
Recordatori: Repassar, repassar, repassar, repassar, ... T.T

Evidentment, estava descansant la vista per anar aquesta nit a barrakes X-D
select count(*) from sort where tipus_sort='bona'
Quin pes que m'acabo de treure de sobre... sep, ja està fet l'examen.
PD: Lodis, demà ja et faré un truc, que no sé a quina hora serà. Mes o menys cap a les 11. ^^ Ho dic per si no et veig pel msn avui.
Aya_cat escribió:[looco]

aquests any hi haura frankfurts lodis? XD!

anda que no XD i pobre del que s vulgui tornar a colar XD com els vaig acollonir wahaha.

però em sap mal que no puguis venir este finde... [triston] (escapat de casa després del saló o abnas i puja a fer la castanyada XD) jajaja

ara estaré per aquí connectada(o no tu misma obres conversa)... et faria un planing d'on está el pis perquè hi deixis les coses (així de pas ta mare cotilleja XD) jajaja
lodis escribió:ara estaré per aquí connectada(o no tu misma obres conversa)... et faria un planing d'on está el pis perquè hi deixis les coses (així de pas ta mare cotilleja XD) jajaja
Vales. Mwahahaha!!!
LADO OSCURO RETURNS!!!
lodis escribió:
anda que no XD i pobre del que s vulgui tornar a colar XD com els vaig acollonir wahaha.

però em sap mal que no puguis venir este finde... [triston] (escapat de casa després del saló o abnas i puja a fer la castanyada XD) jajaja

ara estaré per aquí connectada(o no tu misma obres conversa)... et faria un planing d'on está el pis perquè hi deixis les coses (així de pas ta mare cotilleja XD) jajaja

Oh Oh... mares cotilles al pis? Lodis, ja pots agafar l'escombra i la fregona, que estic segura que una mama (no pròpia nostra xD) no veuria amb gaire bons ulls com està xD
Si, soc una exagerada xD
*Rouse* escribió:Oh Oh... mares cotilles al pis? Lodis, ja pots agafar l'escombra i la fregona, que estic segura que una mama (no pròpia nostra xD) no veuria amb gaire bons ulls com està xD
Tranquila, està curada de sustos la dona... XD
drknss escribió:
LADO OSCURO RETURNS!!!

Imagen
drknss escribió: Tranquila, està curada de sustos la dona... XD

Està bé saber-ho xD
Ainsssss que comença la invasió! En els próxims 11 dies vindrà gent a okupar-nos!! [jaja] i contenta que estic de que sigui aixi, eh?
Us espero jojojojo [angelito]
Cafetino escribió:Okupes? on? xDD
Mira, aqui n'hi ha un altre, apart de jo [sati]
drknss escribió: Mira, aqui n'hi ha un altre, apart de jo [sati]

Imagen
Forastera, este pueblo es demasiado pequeño para los dos, uno deberá marcharse

xDDDD
Cafetino, tècnicament parlant, tu no "ets" de la ciutat, per molt enganxats que esteu xD :P
drknss escribió:Cafetino, tècnicament parlant, tu no "ets" de la ciutat, per molt enganxats que esteu xD :P

Ets cruel T.T
si, ara dono senyals de vida..per si veus això abans de marxar.. t'espero allí les 11 no?¿ XD ja tens direcció i tals..ja arribaràs XD sinó truca jajaja.
No me vaig connectar, vaig fer el sopar setmanal amb la colla i després em vaig quedar fregida al lllit quina son que portava ^^i després del salo potser si que podriem escapar-nos pero el dia 3 tinc dinar familiar

tinc cotilleos de la uni hi ha cada...

ales men vaig a veure saw III i despres vull veure la nova
Que divertit que és desperat-se perquè el veïns han posat el putu bisbal a tota merda de manera que ressona al pati de llums cawento
El meu ha posat lolailo també u.u
Vaya taja adolescente que nos pillamos ayer xD, a la 1 no podíamos mantenernos en pie, a cubatazo limpio desde las 6 de la tarde xD.
Ei, poseu-me a mi també, estic veient molts catalans per aquí, VISCA CATALUNYA!

PD:Jo em descollono quan parla el montilla en el polònia.
PDD:He sentit dir que ara el anterior del Polo News ja no està, es veritat?
PDDD:Quants posdatas he dit ja?
PDDDD:...Achús...
Aya_cat escribió:El meu ha posat lolailo també u.u

Mi hermano ha puesto "lo mejor para pasar un rato de flamenkillo"
fa una hora que algú ma dit ens queden 20 km... i aquí estem esperant.. esmorzats, dutxats, el pis en condicions (qui ho diria eh?) XD jajaja en fines... que aquest pas serà visita curta per als papes i anar a dinar XD
http://www.youtube.com/watch?v=Mjf02qDAS9I

ACOJONANTE, VERDADERAMENTE ATERRADOR, BIENVENIDOS A LA ESPAÑA ETERNA.
lodis escribió:fa una hora que algú ma dit ens queden 20 km... i aquí estem esperant.. esmorzats, dutxats, el pis en condicions (qui ho diria eh?) XD jajaja en fines... que aquest pas serà visita curta per als papes i anar a dinar XD

Mai es té un pis en condicions al 100% X-D

Jo crec que d'aquí una estoneta aniré fer la beixamel pels canelons, i cap al forn ^_^

morr escribió:http://www.youtube.com/watch?v=Mjf02qDAS9I

Abans prefereixo escoltar això http://www.youtube.com/watch?v=ni6iXr-4uR8 xDD
Records de part del lado oscuro....

Muahahahahahahaha!
Lado oscuro?

No n'hi deu haver per tant xDD
Bones gent!!!
soc la drknss mwahahahaha!!!
morr escribió:http://www.youtube.com/watch?v=Mjf02qDAS9I

¿ PERO QUÉ CONYO ? ¿ WTF ?
¿ DE DONDE HAN SALIDO ESTE ATAJO DE MOJIGATAS RETRASADAS ?

MATA MUTILA MATXAKA
PLAKA PLAKA PLAKA

Edit:
Parecidos razonables

Imagen

Imagen
Aqui comando cabra.... portem mig vespre i part de la nit cantant el bobobobs i ara ens trobem això aquí!
Portem unes quantes ampolles a sobre, pero no passa res
[mode seerj on xD] Vamos papaaaaaaas! [mode seerj off]
Salut xDDDD
(Lodis, Debra la Fave, Cafetino, drknss i Rouse)
Reunió de Freaks!! Mai tants i tan freaks!! entrades a partir de 0'5 € [plas]
eTc_84 escribió:Reunió de Freaks!! Mai tants i tan freaks!! entrades a partir de 0'5 € [plas]

Vaaaaaaa vine! Et reclamem!! [beer]
*Rouse* escribió:Vaaaaaaa vine! Et reclamem!! [beer]

No vull fer baixar la mitjana [poraki][poraki]
Dios hauria d'haver anat a Girona Oooh
Encara juguem al duro, tot i que fa anys que no n'hi han.
Pos si, però sinó puges per la castanyada al saló nus veiem jiji [666]

al duro ssux?¿ XD ais jajaja ^_^
Bon dia pel damati! Adoro l'ambient de barraques! [looco]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11