Catalans aixakeuvus xD (#66)

1, 2, 3, 4, 511
DELVECHIO escribió:483 mataro i visca catalonia
benvingut! Pero no ets el 483 xDD
ara si q sóc jo el q escriu ^^

kuan s'actualitzarà la llista? [tomaaa]
oscuros escribió:kuan s'actualitzarà la llista? [tomaaa]
falta que en DiGi ens vingui a visitar XD
O be que algú agafi el relleu....
Cafetino escribió:O be que algú agafi el relleu....
Aquesta història comença a semblar un bucle infinit, perquè cada cop que surt el tema es plantegen solucions però al final la cosa queda com estava... en fi, que ningú s'ho prengui a mal, només es la meva opinió.
si però per portar-la al dia, per anar bé s'hauria de tornar a començar els fils des de nou ( si més no, va ser una de els opcions que el kurras va donar en el seu dia) cosa que alguns no hi van estar d'acord.

a mi més igual, però potser aniria millor perquè sinó com a molt es pot fer que en el primer post, màxim el segon hi hagués la llista original, però llavors es com una repetició del primer...
lodis escribió:si però per portar-la al dia, per anar bé s'hauria de tornar a començar els fils des de nou ( si més no, va ser una de els opcions que el kurras va donar en el seu dia) cosa que alguns no hi van estar d'acord.

a mi més igual, però potser aniria millor perquè sinó com a molt es pot fer que en el primer post, màxim el segon hi hagués la llista original, però llavors es com una repetició del primer...

Referent al primer post no estic del tot segur, però no sé si seria possible que els mods donessin permís al responsable per modificar-lo
Cafetino escribió:Referent al primer post no estic del tot segur, però no sé si seria possible que els mods donessin permís al responsable per modificar-lo
em sona haver llegit que no es possible
Lodis, te deixat escrit allò al msn, ara que he tingut una estona xDD

Ja em diràs que et sembla ;)
Començar el fil de nou?

-
morr, rip.
eTc_84 escribió:Començar el fil de nou?
si voleu tenir el fil actualitzat seria el millor, pero si ia us esta be..
kurras escribió:si voleu tenir el fil actualitzat seria el millor, pero si ia us esta be..
Per mi no hi ha problema. Com ho vegeu millor :)
oscuros escribió:
kuan s'actualitzarà la llista? [tomaaa]

Quan arribi l'ave xD
eTc_84 escribió:morr, rip.

Gracias, la verdad es que el cazador ha sido cazado, y que quien espada toma a espada muere.

La manifestación que se ha hecho en Barcelona en dos horas ha sido bestial, 400 personas ( la gran mayoría pelaos ) cortando las Ramblas sin ningun incidente, muy emotivo todo, y sobretodo viendo que había mucha juventud apoyando el acto, que es lo que hace falta, más implicación y menos garrulismo.
NGC escribió:
Quan arribi l'ave xD

llavors podem acabar tots molt malament

Avui tinc una exposició i demà examen [mad]

lodis que vagi bé l'examen que no hem pogut parlar
drknss escribió: Per mi no hi ha problema. Com ho vegeu millor :)
Doncs es podria fer una votacio..perque ho comentem pero es queda en stand by..
Si això fos el país de la xocolata on tot es molt bonic i va bé, es podria fer la llista a la wiki, però lo millor es no fer-ho així per evitar problemes.

A mi em dona igual, perquè al cap i a la fi, només som com a molt 10 els que escrivim sovint, gairebé no fa falta la llista.
he suspès si senyor!! XD en fins m'ho prenc bé i dimarts tornem-hi, el veredicte, estic una mica verda i em falta una mica més de soltura... XD

jo trobo que encara que hi escrivim pocs, no estaria de menys actualitzar la llista per la gent que hi vol estar.

només es poden fer dues coses ho començar de nou i que algú obrís el fil i per tant es fes responsable de portar la llista al dia o bé provar de preguntar si es pot modificar (cosa que segurament diran que no)

altres solucions... que el 1er en obrir el fil posés sempre link a la llista actualitzada? encara que ho trobo una mica "cutre"
0m3gA escribió:A mi em dona igual, perquè al cap i a la fi, només som com a molt 10 els que escrivim sovint, gairebé no fa falta la llista.
pero tot i aixo hi ha molta gent que es presenta aqui i vol incloure's a la llista, encara que despres no participi activament..

Si no es fa res seria sudar d'aquesta gent..
kurras escribió:pero tot i aixo hi ha molta gent que es presenta aqui i vol incloure's a la llista, encara que despres no participi activament..

Si no es fa res seria sudar d'aquesta gent..

En això tens raó, jo crec que no passa res per tornar a començar el post de nou, no? que es pot "perdre"?

Joe, lodis que ha passat a l'examen? [decaio]
lodis escribió:he suspès si senyor!! XD en fins m'ho prenc bé i dimarts tornem-hi, el veredicte, estic una mica verda i em falta una mica més de soltura... XD
Tranquil·la... a mi em van suspendre per no entrar a saco en una rotonda (vaja, falta de "soltura també). Vaig arribar a la conclusió que havien de fer al cupu (clar que jo m'ho prenia bastant a mal). Apa wapa, ànims i a la pròxima hi haurà més sort!!!
Si hes fes un fil nou, almeñs k el titul estigi ven escribit... xD
pero a part de donar la opinio s'hauria de votar, perque sino sempre estem dient el mateix pero no es fa res..

Va, io voto per fer el fil de nou
Aunque no pinto nada, a mí me es absolutamente igual la decisión que toméis.
jo també votaria per començar de nou, però amb algú que s'hi responsabilitzi de portar-la al dia.

no res Omega, que han de omplir un màxim de aprovats i suspesos (perquè amb la pasta que es treuen per renovar papers.. ho diu tot) i a mi m'ha tocat, perquè amb dues faltes lleus... ja em diràs... a una altre que conec no tenia cap falta, ni greu ni lleu i la va suspendre per anar algo lenta... en fins dimarts i torno XD
morr escribió:Aunque no pinto nada, a mí me es absolutamente igual la decisión que toméis.
pero vota igualment!! :P
Voto pel fil nou, si qui l'obre es fa responsable de la llista. [ok]
Jo també voto fil nou.
A mi no me parece bien, sinceramente, aunque mi voto sea igual a nada. Éste hilo tiene muchos años, y aquí empezamos algunos a escribir en el rincón/misce.
Pues apoyo al compañero pues, tampoco me parece bien.
Me uno a las barricas.
En el cas de fer fil nou, que tindria d'especial apart que s'actualitzaria més sovint el primer post ?

no dic ni que si ni que no encara
i llavors, la gent nova que es vol apuntar a la llista? sudem d'ells? passe'm de actualitzar i aire?¿
Uy, claro, es que si no se está en la lista, a más de uno le puede dar algo. Éste hilo es más que una lista de catalanes, o al menos éso parecía. Aquí han habido discusiones, conversaciones vácuas, respuestas a dudas de todo tipo, monólogos sobre nuestras desventuras nocturnas/diarias/vacacionales/ideológicas y mil cosas más que en definitiva, nos guste o nos, forma parte de los últimos 5 años de nuestras vidas, y que no creo que se tengan que borrar por que un crío no ve en la primera página su nombre, creo yo.

Pero lo dicho, que es una opinión sin mucha relevancia, haced lo que os salga, pero espero que al menos si se chapa sea por y para algo.
jo votaria per seguir com sempre però dient-li al digi o qui la porti que editi el primer post borrant tota la llista i llestos, aki és quan la gent em salta al coll [tomaaa]
es que potser si la obertura fos més global i no a la primera de canvi posar a parir qualsevol comentari de gent nova, normal que postegin un cop i marxin perquè a més d'un els hi heu soltat cada perla...que potser el fil evolucionaria d'una altre forma.

que no costaria res, com vaig dir com altre opció que el primer que obris fil poses un link a la llista actualitzada (per exemple la posem ara aquí i en el següent fil link) quant al cap de "x" temps la actualitzem, doncs es canvia el link per la nova i listo...

però vau dir que no que millor fil nou, doncs fil nou i aus.

seerj no es tracta de tenir contents als criajos, sinó per exemple, l'omega escriu regularment la fil, ell no surt pas al llista, un exemple d'algú que si que hi participa.
lodis escribió:seerj no es tracta de tenir contents als criajos, sinó per exemple, l'omega escriu regularment la fil, ell no surt pas al llista, un exemple d'algú que si que hi participa.

Es que es una tontería lo de la lista, a mí me es igual salir o no.
seerj escribió:Uy, claro, es que si no se está en la lista, a más de uno le puede dar algo. Éste hilo es más que una lista de catalanes, o al menos éso parecía. Aquí han habido discusiones, conversaciones vácuas, respuestas a dudas de todo tipo, monólogos sobre nuestras desventuras nocturnas/diarias/vacacionales/ideológicas y mil cosas más que en definitiva, nos guste o nos, forma parte de los últimos 5 años de nuestras vidas, y que no creo que se tengan que borrar por que un crío no ve en la primera página su nombre, creo yo.

Pero lo dicho, que es una opinión sin mucha relevancia, haced lo que os salga, pero espero que al menos si se chapa sea por y para algo.

Té tota la raó, aquí ha postejat el seerj papa perdut, jo algun cop tb, encara que no es distingís molt, hi ha hagut iniciatives de canvi d'avatar per dates senyalades, kdd's, el morr ens ha mostrat les seves fotos de bars bears, han entrat en escena les pijes dels calderos, el politóleg ha passat de ser un ciutadà respectable a ser un esclau de c's, el trío calavera de veterans ha postejat i ha deixat de postejar per raons varies.. i molts altres que no han sobresortit tant per coses concretes però que han estat aquí al llarg de molt de temps.

PD: A mi tb m'importa poc sortir o no a la llista, però sóc el que primer es va apuntar dels que continuen actius [poraki]
no és la llista ne si, sinó el fet de poder editar le primer post, en plan links a temes interessants, noticies... no un simple post amb una llista de noms com si passem revista a veure qui a vingut i qui no...
Me sigue pareciendo absurdo, que se borre o se pase de la lista y punto. No creo que éste hilo vaya de eso y por lo tanto chaparlo por esa razón me sigue pareciendo innecesario.

¿Que el hilo es cerrado en cuanto a conversantes? Yo no he visto improperios hacia nuevas adquisiciones, pero seguramente si a veces el rollito que se llevara aquí fuese menos el de temas privados/messenger, se arreglarían muchas cosas. Que ojo, no digo que sobren, pero puestos a buscar causas de lo poco abierto que es el hilo, pues creo que esa es una.

Lo de la lista me sigue pareciendo innecesario, yo no escribo por que esté en la lista o lloro en casa cuando voy a dormir preguntándome si seguiré o no en la lista el día de mañana, sinceramente. Lo encuentro algo bastante eludible.

Y repito, que si el problema no es la lista, dudo que la solución sea chapar el hilo pues. Si lo que queréis es que sea más abierto el hilo, fomentadlo, hay muchas maneras, aunque de las primeras que se me ocurren son las kdd's, que se podrían organizar semestralmente o algo así para que la gente no se sienta tan "fuera". O yo que se, hay mil, pero repito, dudo que chapar el hilo sirva de algo.

Pero en definitiva, haced lo que os salga, me estoy enzarzando aquí dentro cuando a mi ni me va ni me viene, solo quería dejar constancia de que a mi, el primer link, nunca me ha molestado, que la lista siempre me la ha sudado, y que éste hilo tiene mucha chicha acumulada en 5 años o más desde que existe, y sería una lastima de que se perdiera.
Pues alguien que no esté en el punto de mira, podría hablar con Alejo a ver si puede modificar que el primer post del Catalans Aixakeuvus 1 sea kurras ( te toca pringar amigo) y no Benzo.
jo ha part ho dic per això per poder fer dins el primer post, no només la llista, sinó temes relacionats (no és per la llista en si, sinó de com es podria muntar el primer post) o si es munten kdd's, noticies de interès (des de renfe a altres temes XD) això és lo que jo votaria per iniciar un fil nou si s'amplies ne si el primer post, sinó doncs aus així mateix està bé i punto.
bueno, en la meva opinio no es nomes el tema de la llista, és de tenir el fil una mica maco i organitzat, perque realment el primer post fa una mica de llastima ia..
Al referent de que algu altre pugui editar el primer post és impossible, almenys recordo haver-ho llegit per feedback.
En qualsevol cas si ho dieu per la historia del fil tampoc pasa res, els fils no es borraran pas, serà com si passesim del #66 al #67 per exemple..

En fi, que a mi tampoc em suposa cap trauma, pero en fi, era una idea

salutt
A veure, es un tema complicat, en part per lo que diu en seerj, hi ha gent que escriu al fil des fa anys, i suposo que hi ha coses que no es volen perdre, però com bé diu kurras, es com si es tanques el fil per arribar al limit de post i es comences un de nou.

La solució perfecte seria poder editar el primer post, per, com diu lodis, poder posar noticies, links o info de les kdds, per millorar l'integracio dels nous i no tan nous que encara no us coneixem del tot, jo per exemple fora del post només tracto amb lodis i aya i m'agradaria poder conèixer a la resta, per exemple l'etc em sembla un tiu molt interessant, però com soc del madrid no m'estima xDD

Es complicat, a mi em dona igual la llista, però si seria interesant lo altre que proposa lodis, per mi, que decideixin els que porten més temps.
jo estic canviar el post inicial i deixar-nos de llistes i posar info interessants

per cert omega a veure si parlem que fa molt que no parlem

dit això.. m'he quedat en blanc xdd
kurras escribió:bueno, en la meva opinio no es nomes el tema de la llista, és de tenir el fil una mica maco i organitzat, perque realment el primer post fa una mica de llastima ia..
Pues per això precisament, perquè el primer post fa pena a aquestes alçades, i no crec que el Benzo apareixi ara miraculosament a actualitzar-lo. Per això estic d'acord a fer fil nou, i la llista si l'hi voleu bé, si no tampoc passarà res (almenys per mi).
-------------
Vale, si, el fil té la seva història i gent com jo que fa 4 dies que hi som potser al vostre parer "no ho entenem", però precisament perquè ja porta el seu temps no li vindria malament una actualització del primer post, i repeteixo, amb llista o sense.
Doncs és facil li demanem a Benzo que ens deixi retocar el primer post i posar-lo més maco

aixì els que han estat de tota la vida estan al fil original
i la resta té un post currat on no fan faltes llistes ni res

Nervissss

no sé encara que he estudiat ni si em servira per l'examen, morire
Aya_cat escribió:Doncs és facil li demanem a Benzo que ens deixi retocar el primer post i posar-lo més maco
en qualsevol cas hauria de ser ell que el modifiques..
I no hi ha cap forma de tancar aquest fil, com si ja s'arribes al màxim de post i obrir un de nou, però que continues el compte, es a dir, que fos el 67? suposo que aquesta info es a la base de dades, tocant només el primer, tota la resta ja quedaria bé, no?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511