Catalans aixakeuvus xD (#66)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Aya_cat escribió:Up!
& down!

XD
kurras escribió:
aya escribió:Up!
& down!
XD
left&right? :Ð
més aviat festival del humor... [+risas]
bones gent, aki un q a falta de pantalla pq l'estan arreglant m'han deixat una IBM G54 de l'any de la kika q no té so ni res >.<
:o que graciosos esteu tots

[ayay]
un catala mes que ronda per aki, afegiume a la llista !
Pradins escribió:un catala mes que ronda per aki, afegiume a la llista !

benvingut!!!

[beer]

Benvingut

estem tots enfeinats o m'ho sembla a mi?
Una mica si, estic ficant continguts a la web d'un client, porto ja com 8 hores (6 ahir i un parell avui) al final pararé boig xDD
benvingut! ja t'afegiran algun dia suposo ^^
si trobo al Digi ja li dire lu de la llista
en fi, llavors el tema de renovar el fil res no?
kurras escribió:en fi, llavors el tema de renovar el fil res no?

Jo segueixo diuent que cal fer algo al respecte.

Per una banda, s'ha d'actualitzar la llista. Que si no recordo malament tu en tenies una de paral·lela a la de'n digi no?

Respecte el fil, jo soc partidari de fer-ne un de nou. Ara bé, si el Benzo esta disposat a actualitzar el post principal fent copy paste del bbcode que li passem, quan li diguem (vaja, que no tardi molt) tampoc em queixarè.

A més, aprofitant estaria bé currar-se el post principal amb lo de les kdd's i algo de info referent a Catalunya.
doncs si, valdria la pena tenir el primer post una mica més arreglat de com està ara, kdd's, informació sobre Catalunya, noticies...

jo he arribat fa poc, ara dino i he de marxar amb el tren... les ganes... espero que renfe avui vagi fineta... (al menys fins a bcn no tindré problemes, després ja veurem....)
Bones!
Jo avui toca activar el "mode torracollons" (perdó pel taco xD) amb el tutor de pràctiques si no vull que em fotin un possible lloc de treball. I com que l'home no és tranquil ni res... :-|
lodis escribió:doncs si, valdria la pena tenir el primer post una mica més arreglat de com està ara, kdd's, informació sobre Catalunya, noticies...
Si. Ara faltaria fer un esquema de què s'hi vol posar, redactar-ho i passar-li al Benzo perquè ho posi. Algú es vol fer responsable de la redacció?
Que consti que no em presento voluntària pq tinc els exàmens ja a sobre, però si fa falta un cop de mà per qualsevol cosa compteu amb mi. [ok]
Apa, que aprofiti als que hageu dinat/dineu/dinareu aviat. Dws!!!
Parlant del post principal, he vist que alguns fils oficials tenen actiu el codi html. Així que se m'ha acudit una idea.

Al tindre actiu el codi html, tindriem la possibilitat de posar-hi un iframe, així que tindríem la possibilitat de tenir el post principal en un espai web extern, on l'actualitzi/n el/s responsable/s.

La única pega(apart de demanar permís), és que el iframe crec que ha de tenir una mida fixa i lo que es el desplaçament es faria dins del post.
Jo voto muerte.

Iframes = Muerte
Bona tarda a tothom!
Jo tambe vull estar a la llista!!!!
Benvingut Yoyi! ^^

Pues ara mateix s'està discutint aquest tema, perquè el primer post està molt desactualitzat, i la llista real no és la que hi ha, apart que s'hi vol posar més contingut. [bye]
pero s'hauria de pendre alguna decisio ia..

io per exemple tambe portava la llista al dia fa temps, i la tenia amb el codi amb algun coloret i tal, i posar una mica de info sobre catalunya tampoc costaria tant. A mi no em faria res, pero seria si fessim el fil nou.

Per haver d'estar molestant an Benzo, havenli de passar tot i que ho actualitzi.. per fer aixo deixemo tal com esta i llestos..
kurras escribió:pero s'hauria de pendre alguna decisio ia..

io per exemple tambe portava la llista al dia fa temps, i la tenia amb el codi amb algun coloret i tal, i posar una mica de info sobre catalunya tampoc costaria tant. A mi no em faria res, pero seria si fessim el fil nou.

Per haver d'estar molestant an Benzo, havenli de passar tot i que ho actualitzi.. per fer aixo deixemo tal com esta i llestos..
Home, molestar-lo tampoc, que no és en plan "ho volem ara mateix abans de tal hora". No crec que sigui tanta molèstia actualitzar el primer post...
I no es podria obrir un fil per exemple a proves (per no molestar, o sinó a cataeolonia) per fer un votació de fil nou o edició del vell? I qui s'abstingui, que ho digui i punt.
És una idea.
Vaja, les opcions son:
- Fil nou
- Demanar al Benzo que actualitzi el post principal de tant en tant
- Post principal amb iframe que apunta a una web externa

La 1 i la 2 son solucions oposades, però la tercera podem dir que és intermedia i varis poden editar-ne el contingut.
¿Pero Benzo aún está vivo? Bueno, kdd a la vista por lo visto powered por don Khass¡us :P.
seerj escribió:¿Pero Benzo aún está vivo? Bueno, kdd a la vista por lo visto powered por don Khass¡us :P.

I tant, fixa't que l'ultim post que ha fet ha estat avui http://www.elotrolado.net/member.php?s=&action=getinfo&userid=13278

Sobre la kdd ja meditaré quan tingui un ratet :p
Voto per assaltar eol.

PD: seerj = revisionista.
eTc_84 escribió:Voto per assaltar eol.

PD: seerj = revisionista.

que vols la revolució?¿ XD que seràs el lider? ^_^
Llarga vida a Osama Etcjew Castro!!

xDD
Cafetino escribió:Llarga vida a Osama Etcjew Castro!!

xDD

et falta posar una foto del talibà (en plan se busca por revolucionario) XD [360º]
lodis escribió:

et falta posar una foto del talibà (en plan se busca por revolucionario) XD [360º]

Així? xD

Imagen
exacte tot més maco ^_^ [looco]

apa gent bona nit!!! una que va a descansar que demà tinc practiques la mati

aya cariñet t'he deixat una cosa escrit al msn, contesta'm per allí ;) jajaja
Bon dia a tots!

Buff quin fred fa avui [mad]

Com es presenta el dia gent? sort que ja es divendres.
Om3ga escribió:Com es presenta el dia gent? sort que ja es divendres.
Genial ^^, ja tinc contracte de pàctiques, dilluns començo i és setmana d'examens (festival del humor, si senyor xDDD). Sort que ho duc mitjanament bé i és pràctic, que sinó em veig histèrica perduda.
Espero que avui no em diguin per sortir, vull veure El Ultimo Samurai jeje
Estic formatejant el portàtil també xD
Jo per fi després de dos mil voltes he trobat les fotos i una mica d''explicació per un treball que tenia una part penjada que no sabia res de res...

i ara marxaré altre cop a pràctiques i després a tombar i a fer el vago ^_^

vagi bé la tarda i el cap de setmana!!
bones gent, aki la parelleta de malaltons [tomaaa]

aix avere si faig algu de profit ja q estic malalt >.<
Quins pebrots, a la pràctica de la UOC m'envien una practica de compilar un parell de cosetes de C, i va al executar-los dona segmentation fault (vaja que peta) xDDDD
Beneït sigui el gdb ^^
Si, els hi he corregit al final xDD

---

I respecte al fil que fem? provem lo del iframe?
Cafetino escribió:I respecte al fil que fem? provem lo del iframe?

Sí.

Tengo un marrón con dos chicas acojonantes, la primera no tiene importancia, es sólo que no le gustará si hago algo con la segunda. Es mi mejor amiga, resulta que nos "liamos" ( entendiendo la acepción de la palabra antigua, de no follar ) hará pues unas semanas, y partiendo de la base que yo no estoy enamorado y ella no lo sé ( ella tiene novio-rollo ) digamos que coincidimos los dos en que nos sentimos como una sola persona, dicho sea de paso, casi pensamos igual en un montón de aspectos, pero no sé, esa noche fue especial. El tema, es que la tía está rallada porque claro dice que a veces piensa en volverlo a repetirlo y tal, tengo el móvil lleno de mensajes suyos para quedar a los cuáles digo que sí porque me gusta estar con ella ( ella se enfada de que nunca le envio yo mensajes y dice que se siente tonta porque parece que me esté chupando el culo ), pero bueno, me está diciendo todo el rato que le diga si me "mola" o no, que está rallada y no se qué... Yo sinceramente, la chica es muy guapa, y es que a veces me mola y a veces pues la veo más como amiga, eso sí, me siento realmente bien siempre a su lado y no sé que decir, así que callo como una puta para pasar la situación, lo último que me ha dicho es qué cómo puede molarme una tía con la que estuve liado ( no era fea pero fue un error ) y no ella, esto me lo dice una tía que me dijo después de liarnos que no le molaba...

No sé a que juega, y yo tampoco sé a lo que juego. Ya sé que no hay mucha información, ¿pero qué opináis?

PD: Tened en cuenta que es mi mejor amiga, cualquier paso en falso es un paso de no retorno.
dificil de plantar la verdad, yo ya perdi dos amigas con tonoterias parecidas cawento (mirada asesina desde detras mio de Aya [tomaaa]) [jaja]

yo siempre pienso q lo q puedes hacer es lo q te apetezca, si kieres algo pues al lio y si crees q mejor q no... pues entonces ella decidirá por ti jajaja es coña, si tu prefieres q no, entonces ella o seguirá siendo tu amiga o la cosa irá mal i todo a la mierda... es asi de asquerosa la vida.... (y se supone q soy optimista ein? )
Sigui com sigui morr, si no vols res amb ella millor que ho tallis d'arrel quan abans millor, perque ho passarà mal si no ho fas.
mai sem agrega a la llista [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

I si, feia molt de fred avui :O
MonkeyPS2 escribió:mai sem agrega a la llista [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]
amb una mica de sort ia tagregaran algun dia [tomaaa]

salutt
Para que siga pareciendo que estamos en EOL, morr, pinchatelas, a todas xDD

No has contado lo de la segunda chica, que creo que tiene algo que ver con esta primera, así que tampoco se muy bien que decirte, lo mejor que puedes hacer es conservarla como amiga, si tiene que venir algo después, ya vendrá...
morr cabrón i dit aixó al tema XD ( si els tios diu pinchatela, jo dic cabron i tots a callar XD)

tu no estaves suposadament i fins no fa pas gaire amb la xiqueta aquella?¿ (que és la amiga o la segona en discòrdia? o una tercera?)

hi han dues solucions si t'agrada estar amb ella t'hi llences de cap i si surt bé perfecte i sinó doncs pot ser xungo al principi i durant i al final i tindreu pujades i baixades però si tant bé us enteneu a la llarga o a la curta podríeu recuperar l'amistat.

l'altre tallar de arrel però ara, es pot quedar com amics si, però es deixa clar el tema i si veus que ella torna a treure el tema o es fa il·lusions doncs passa una temporada de quedar.

a part i l'altre noia?¿ depèn de com estigui la situació amb ella és diferent.

en principi m'apunto al a kdda del a costellada o lo que sigui XD ^_^
m'he perdut algun capítol

kdd de costellada quan i on?

i morr si a tu t'agrada la noia digueli però sinó no deixis que es faci il·lusions perquè després es passa malament
'The it crowd' ja la anuncien a digital+, aquí es dirà 'los informaticos'

Pobre morr, ara te problema de quantitat.
kurras escribió:amb una mica de sort ia tagregaran algun dia [tomaaa]

salutt

aixo espero perque mira que porto dies diento [tomaaa]

salut ;)
més que res perquè ara estem parlan sobre el tema, el Benzo que va crear el fil no es qui ara mateix porta la llista, i ara per ara ens estem plantejant si modifique mel primer post, comencem fil nou, etc...

així que una mica de paciència que els que us heu anat afegint, lo més aviat possible s'intentarà portar la llista al dia.
ssux escribió:'The it crowd' ja la anuncien a digital+, aquí es dirà 'los informaticos'

Pobre morr, ara te problema de quantitat.

No sé qui em va parlar d'aquesta sèrie. Pel que es veu és una mica freak, tinc raó ?

Saludos imperialistas.
eTc_84 escribió:No sé qui em va parlar d'aquesta sèrie. Pel que es veu és una mica freak, tinc raó ?

Saludos imperialistas.

lo freak son els personatges, la serie en si només te tocs freaks.

la 2ª temporada es genial, llàstima que nomes siguin 6 episodis per temporada, tipic de les series angleses.

a veure que tal la doblen per que pot canviar molt.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611