Catalans aixakeuvus xD (#66)

el moxo juer la fregona!

que macos els teus veïns, a la meva escala el màxim que van posar es: Vayase señor presidente!

ho vam posar el meu germà i jo quan li va tocar al meu pare XD!!!!
nono de fregona no de fregadora XD quedarse con el detalle XD [looco]
els teus veïns han fet molt de mal...
MIS OJOS!!! xDDD
Em sembla que la fregadora (juas) no la veuràn més.
Ara, per tocar els collons, podrieu penjar un cartell de resposta:
TengU el mochu segrestadu, vui una recumpensa en calés o en especies (tu no, la teva dona)
PD: [666]Per cert, va de conya per fregar el terrat XD
lodis escribió:els meus veïns si que ne saben XD

no perdeu detall en la mescla de català i castellà i les faltes en si XD

tampoc us perdeu el kawaii del final XD

Imagen

que maques que queden les fotos amb la càmera nova [babas]

jo passo de hipotecar-me per un cotxe, amb un pis encara però poc més.

Buf quins nivells de frikisme..

Garrepes o el que vulguis, però els calers per nosaltres..
lo de fregar el terra com en diu per aquí a dalt?? fregona, moxo...
Aquí es diu fregall xDDDD.

Quin missatge més modern posen els veins .. xD
Lo millor del missatge son las parts en vermell, va lodis, no siguis dolenta, torna el "moxo" a aquesta pobre gent...
fregall?? d'on ets? aquí el fregall és per rentar els plats XD

mira que s'ha de ser cutre per mangar un moxo... o pitjor, deixar-ho fora a la escala (sinó no entenc com a pogut desaparèixer) XD
Yo sóc de Sant Feliu de Guixols ( Girona ) ^^
akest missatge fa molt de mal al món... sobretot als ulls del món [jaja]
fa mandraaa anar a classe u.u
altre que va a classe... que vagi bé a tots i bon dia!
Bon día...

Men vaig a classe xD
bon dia gent

malaltó a casa, no vaig a currar avui >.< a classe encara no se si hi aniré però suposu q si [tomaaa]
oscuros escribió:bon dia gent
malaltó a casa, no vaig a currar avui >.< a classe encara no se si hi aniré però suposu q si [tomaaa]
Jo n'acabo d'arribar de currar (bueno, son pràctiques)
Que bé que va el vista... xD peta per tots cantons i tot sol

Per ganes em quedaria a casa a dormir, però tenint examen i vist el d'ahir va a ser que no... U.U
Javierkun escribió:altre que va a classe... que vagi bé a tots i bon dia!

Ep músic!
Com et va per aquestes terres, encara vas esquivant els esvorancs? :P

Salut
Imagen
Aún le queda ponerle los colores a las llamas de alrededor, colores vivaces y poner debajo del triskel la palabra Ceibe ( libertad ) en letras así chulas.

¿ Qué os parece ?
Imagen
Aún le queda ponerle los colores a las llamas de alrededor, colores vivaces y poner debajo del triskel la palabra Ceibe ( libertad ) en letras así chulas.

¿ Qué os parece ?
No està malament.. a veure com queda acabat..

PD: Pata pato xD
No esta malament ^^

Però jo m'esperava alguna frikada de stargate :p
pos es força normal ^_^ está bastant bé me sobren lo de les flames però, para gustos colores...

jo aquest cap de setmana i la setmana que ve començo amb estrès al màxim amb preparar treballs ,presentacions i tot el rollo... amb ganes de que arribi el pont per poder descansar i amb sort que no em p** gaire el dia del practic, ni soltura ni cotxes fantasmes per carrers prohibits ni res...
Lo acabo de dejar con la novia, la segunda que os comentaba hace unos días me está volviendo completamente loco. Me acaba de hacer 5 pérdidas que he rechazado no sé porque al enviarle un mensaje.

Yo ante todo soy fiel por eso lo dejo con la chavala.

Saludos de un perdedor. Honor y Lealtad.
la novia original? nada de la amiga especial? bueno al menos eres sincero y has rectificado a tiempo.

todo, siempre, es cuestión de tiempo.
Bon dia catalans ^^

Men vaig a prepararme per anar a clase... [buuuaaaa]
Bones gent!!!
Morr, està molt guapo, a veure si posteges una nova foto quan estigui acabat ^^. Per cert, si has deixat les coses clares, millor que millor (parlo del tema amigues), perquè com més s'allargui pitjor acabareu.
------------------
Jo per la meva banda estic en procés de "desestressament"...que el matí ha estat molt intensiu. Apart que l'autovia està plena de [introdueixi aquí l'insult preferit] que han tret el carnet a la tombola els divendres/dissabtes.

Me'n vaig a fer dinar, que aprofiti! [oki]
Ieps bon dia o bona tarda

Acabo d'arribar d'una entrevista de feina, tinc dues ofertes sobre la taula. La 3a crec que al final no faré entrevista. En fi, aquest cap de setmana farem un retiro espiritual i ho decidiré xDDD

Apa, vaig a fer el dinar que hi ha gana

PD: morr jo no dic re, perquè jo ja m'he perdut amb tanta noia :p
El tatuatge no està malament però potser m'agradarà més quan posin el color

Jo m'he desestressat, m'he anat abans de fer economia XD! però abans he fet l'examen més estrany de la meva vida:
Havien de respondre una pregunta sobre un llibre (Tor, tretze cases i tres morts) i ens diu text argumentatiu bla bla bla.... ah m'oblidava podeu comentar entre vosaltres :O flipant.
omega!! saps al web que et vaig comentar del llibre? ja funciona ;) després te la pasaré jiji a més tinc les 100 primeres pagines en castellà ^_^

jo he dinat a les ... mm... 4?¡ XD i ara estic a la espera de que arribi Alex >_<
vaig a fer algo de feina de mentres.
Qui collons es el responsable de la censura a España de l'ultima temporada de Padre de familia? cada dia fot més fàstic aquest país.
per?? que ha passat? ara censuren els capis?¿ (bueno avui per la tele ensenyaven censures d'altres països, com Turquia on tapen les calces del a heidi i els teletubbies i coses així...) em pensava que aquí ja ho teníem superat.
No se qui collons es el responsable, suposo que FOX españa, però si, retallen els capítols, si us baixeu el 2 y el 3 en castellà,veureu que hi ha trossos en angles, (al muntatge dual de tusseries, que rula per tots els trakers) aquests trossos en angés son els retallats.

Molt lamentable, es una serie per adults i políticament incorrecte, si no els hi agrada que no la comprin i no l'emetin, però això de censurar-la fot pena.
ssux escribió:No se qui collons es el responsable, suposo que FOX españa, però si, retallen els capítols,

quina ironia... mes quan a l'anunci surt peter griphin dient que hasta los pedos salen enteros. menys mal...
Sí, no és pas Espanya el pais més tolerant en aquesta materia. Però que trist, mare meva, i s'els omple la boca de llibertats...
Si us queixeu d'Espanya, mireu els american amb el Barrio Sesamo xDDDDDDDDDDDD

El han catalogat de més de 18 anys!!!!

La serie que veiem tots de petitets ( Yo la veia fa poc la veritat xD )
Ara han fet una reversió o algo aixi que es diu, que fan que es vegi millor y tal y han tret la segona temporada a Amèrica y amb aixó es troban xDDDDDDDD

Que penseu? S'han pasat?

La gallina cloca aquella diuen que te un comportament com de drogada, en Epi i Blas tenen un comportament homosexual, el mostre de les galetes diuen que incita a la obesitat y una muñeca es fa amiga de un tiu més gran al moment i diuen que incita a la pederastia....
Eis segur que aixo no s' ha dit al fil...

Perque no calles??? xDDD
Es el puritanismo de mierda este, yo a mis hijos como la televisión del futuro será una puta mierda seguro me bajaré de internet los capis del Makinavaja y que vean lo mismo que yo a su edad, para que al menos no salgan tontos.

Oi!

PD: Este finde está siendo una mierda, hoy tocan los Adicts en el Razzmatazz espero que me anime porque ni el puto alcohol me quita la cara tristona.
dj-coneju escribió:Si us queixeu d'Espanya, mireu els american amb el Barrio Sesamo xDDDDDDDDDDDD

Ara han fet una reversió o algo aixi que es diu, que fan que es vegi millor y tal y han tret la segona temporada a Amèrica y amb aixó es troban xDDDDDDDD

Que penseu? S'han pasat?

La gallina cloca aquella diuen que te un comportament com de drogada, en Epi i Blas tenen un comportament homosexual, el mostre de les galetes diuen que incita a la obesitat y una muñeca es fa amiga de un tiu més gran al moment i diuen que incita a la pederastia....

A mi m'ha semblat una hipocresia com han tractat això els medis espanyols després de veure coses com la de padre de familia, que casualment ningú comenta.
Lodis, ja em passaràs la web aquesta ^^

Uff, avui he anat a comprar un gràfica pel pc que la meva va petar ahir... una gforce 8600 GT, 130€, fa pupa, però està de conya.
dj-coneju escribió: Si us queixeu d'Espanya, mireu els american amb el Barrio Sesamo xDDDDDDDDDDDD

Que penseu? S'han pasat?

¿¿Què dius ara?? jur! cada dia pitjor... ¿On es va dir això??
Això u van dir ahir al Antena 3...

Pots goglegar per noticies y trubaras més informació...

Jo he flipat en colors xDDD

Las aventuras de Epi y Blas ahora ya no son aptas para menores. Las autoridades de Estados Unidos han decidido ponerle los dos rombos a la edición en DVD de las dos primeras temporadas de "Barrio Sésamo".

La llamativa advertencia que aparece en los DVD de "Barrio Sésamo" que acaban de salir al mercado en Estados Unidos dice: "Contenido sólo para adultos". La productora afirma que se muestran comportamientos que hoy no son aceptables, como que una niña se haga amiga de un desconocido o que el monstruo Triki no deje de comer galletas en un país que sufre graves problemas de obesidad infantil.

Críticas que también se ven en foros de internet, donde se ha llegado a decir que Epi y Blas podrían fomentar la convivencia entre parejas gays, o que la gallina Caponata podría estar bajo el efecto de algún alucinógeno.
i els teletubbies XD que si el que porta el bolso incita a la homosexualitat igual que Epi i Blas, només falta dir que Espinete no pot sortir perquè incita al nudisme perquè va despullat de dia i amb pijama de nit... t'hi cagues.
lodis escribió:només falta dir que Espinete no pot sortir perquè incita al nudisme perquè va despullat de dia i amb pijama de nit... t'hi cagues.

Molt bona aquesta... jajaja XD
Hola !!

Per fi avui m'he decidit a entrar i dir alguna cosa, soc de Barcelona pero des de fa quasi dos anys visc al Vendrell, fa dies volia entrar, pero avui ha sigut el dia escollit. ;-)

Adeu !!
crisan escribió:Hola !!

Per fi avui m'he decidit a entrar i dir alguna cosa, soc de Barcelona pero des de fa quasi dos anys visc al Vendrell, fa dies volia entrar, pero avui ha sigut el dia escollit. ;-)
Benvinguda!
BUena manifestación en Barcelona hoy, objetivo cumplido.

Me voy a ver a los ADicts.
crisan escribió:Hola !!

Adeu !!

benvinguda!!!

jo soc de Tarragona ;)

em molen el teu avatar i la firma XD en soc fan ^_^

i avui per fí després de molt de temps de buscar he trobat la xapa dels rollings que volia, amb el fondo blanc que totes eren amb el fondo negre i de passada me n'he agafat una del James Dean [ayay] i en una botiga que ni hauria entrat mai sinó fos que Alex m'hi ha arrastrat a dins i això que età aprop del pis... XD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811