Catalans aixakeuvus xD (#66)

uoles gent, aki un q s'està trencant el cap amb una merda de programa amb el turbo c++ cawento
Grandiosa Noche, sin una gota de alcohol me lo he pasado de puta madre. Grandes los Adicts.

Altas horas de la madrugada,
caminas solo vuelves a casa,
cabeza ausente cerebro vacío, empieza a llover,
y sientes el frío.

Has estado bebiendo en bar,
pero las copas no te han hecho olvidar,
has escuchado lo que ellos hablaban,
pero ello no te ha convencido.
Has observado su felicidad,
tienes un esquema no lo vas a cambiar.
Te has dado cuenta que todo es mentira,
es su farsa, no la vas.. a continuar.

Solo otra vez, ya no te llena nada,
solo otra vez, las mismas drogas, las mismas caras,
harto otra vez...

Todos ríen, todo ha cambiado,
te engañas entre ellos, estás decepcionado,
has pensado mucho, y has comprendido,
que con ellos te ahogas, prefieres el frío.

Todos ríen todos bailan, pero tú no comprendes nada,
para tí todo es superficial, buscas algo que te pueda llenar,
has pensado lo que pueda pensar,
no te asusta la soledad, te has dado cuenta que eres diferente,
eres diferente, y te alegras... además.

Solo otra vez, ya no te llena nada,
solo otra vez, las mismas drogas, las mismas caras,
harto otra vez...
Hola !!

Moltes gracies!!

Soc una fan de la Kitty, l'avatar que m'agradava, no l'he pogut posar pq era una mica gran X-D , llavors he posat un mes petit, y el de la firma, el vaig veure i em va encantar.
A Tarragona, hi vaig a comprar a les Gavarres pq aquí, no hi han molts comerços, quan hi vaig aprofito pq la benzina esta cara.

Adeu !!

lodis escribió:
benvinguda!!!

jo soc de Tarragona ;)

em molen el teu avatar i la firma XD en soc fan ^_^

i avui per fí després de molt de temps de buscar he trobat la xapa dels rollings que volia, amb el fondo blanc que totes eren amb el fondo negre i de passada me n'he agafat una del James Dean [ayay] i en una botiga que ni hauria entrat mai sinó fos que Alex m'hi ha arrastrat a dins i això que età aprop del pis... XD
a les gavarres?? jo al eroski encara que soc partidària de tombar per Tarragona.

uis del Vendrell conec poc, els afores i les vistes del a estació que ara amb el xou de passar per la línia interior hi passo sovint XD

en primer lloc tindria a Betty Boop, després la Kitty i després la Pucca ^_^ de la kitty tenia pijames i pegatines per la carpeta XD
lodis escribió:a les gavarres?? jo al eroski encara que soc partidària de tombar per Tarragona.

uis del Vendrell conec poc, els afores i les vistes del a estació que ara amb el xou de passar per la línia interior hi passo sovint XD

en primer lloc tindria a Betty Boop, després la Kitty i després la Pucca ^_^ de la kitty tenia pijames i pegatines per la carpeta XD

A les Gavarres, vaig al Carrefour, al Decatlon i alguna tenda mes, al Eroski, he anat alguna vegada i m'agrada, pero com que encara no em conec massa la ciutat, em lio.
Del Vendrell no et perds res [sonrisa] , es un poble una mica aborrit, bueno, es que jo, ho comparo amb Barcelona, potser si no ho compares está be, varem venir aquí pel preu del pisos.
Dons el meu ranking está cambiat, primer m'agrada la Kitty, despres el piolin y despres la pucca, ah! betty boop es molt maca també.

Adeu !!
Un dia bastant profitos ahir, m'ho vaig passar molt bé i quins vicis al guitar hero 3 d'un amic.

Avui tocar fer el vago i esperar a las 6 per veure la final de l'eurocopa de futbol sala [babas]

crisan, benvinguda ^^
0m3gA escribió:Un dia bastant profitos ahir, m'ho vaig passar molt bé i quins vicis al guitar hero 3 d'un amic.

Avui tocar fer el vago i esperar a las 6 per veure la final de l'eurocopa de futbol sala [babas]

crisan, benvinguda ^^

Hola Om3gA !!

Moltes gracies !!

Normalment els Diumenges son una mica especials i a mes, com es fa tant aviat de nit [triston]

Ja falta poquet per que comenci el partit !!
dona, si, comparada amb Bcn, molts llocs son poca cosa XD ^_^ i vosaltres la teniu més aprop ^_^

si ho vols tot en un mateix lloc, el eroski és on hi ha més, sinó ja, a la part peatonal de Reus tens les mateixes però al carrer, per Tarragona estan més difuminades.

Uff aquí a Girona porta des de ahir per la nit amb un vent...espero que demà al mati aguanti i no en faci massa que he de anar me´s aviat la uni..
Si visques a Tarragona, estaria millor pel tema de comprar, tindria el Carrefour, l'Eroski, el mercadona y tambe mes botigues, a Reus tinc ganes d'anar, quan era petita, anava sovint pq tinc familia, pero el que pasa a vegades amb la familia, que de grans no es relacionen. Llavors, pel que dedueixo, ets de Tarragona, pero estudies a Girona, pel tema de vent, aqui fa una mica, pero no tant, perque allá deu bufar la tramuntana, oi?

Adeu !!
Mitja part del partit, joer, quina tensió, però a aquests si que dona gust veure'ls jugar
Aquí a Sant Feliu de Guixols fa un vent increible, acompanyat d'un fred...

S'està més bé a casa amb la calefacció [babas]
Nosaltres hem sortit per aqui Hospi i hem tornat cap a casa que s'estava molt millor!

quin fred que fa x culpa del vent [tomaaa]
eTc_84 escribió:HH

13/87 ¡ Siempre al límite !

Una canción de los grandes Burning ( grupo mítico de rock ) que expresa como me siento ( el que no llore con Pepe Risi es un anormal es un anormal...):

http://www.youtube.com/watch?v=hS62OEZmmoM&feature=related

Son las tres de la mañana y yo sin poder dormir

doy mil vueltas en mi cama, sólo pienso en ti

que sé yo, si estoy tan solo, no puedo hablar con nadie

que sé yo, si estoy tan solo, necesito tu amor.

Dan las seis, sintonizo a los Stones,

recuerdos del pelo largo,

viejos blues, queridísimo Eric Burdon.

Un sonido muy lejano llega a mis oídos

es el ruido de un cerrojo que abre una dulce llave

y que sé yo, si estoy tan solo, quizá sólo sea un sueño.

Que sé yo, si estoy tan solo, necesito tu amor.

viejos blues, queridísimo Eric Burdon.

viejos blues, queridísimo Eric Burdon...
sips, soc de Tarragona i he pujat aquest any cap a Girona. fa vent, però la tramuntana no és; ara que a mi més igual bufi el que bufi, bufanda gorra i al carrer...

Aya carinyet!! has de provar el sims histories del a vida XD culebron culebron i amb objectius a complir ^_^ ara el naufrags millor que millor per mi el que més m'agrada de la saga.
Cafetino escribió:Gran finde :Ð

---

Imagen
xDDD

Que es, un en català i un altre en castellà o llocs diferents?xDDDD
lodis escribió:
Aya carinyet!! has de provar el sims histories del a vida XD culebron culebron i amb objectius a complir ^_^ ara el naufrags millor que millor per mi el que més m'agrada de la saga.

Ara estic pobre, pero ho posarè a la llista de regals XD!!!!
Cafetino escribió:Gran finde :Ð

---

Imagen
xDDD

Lo millor es anar pel mig xDD per cert, el meu barri es diu igual que el poble aquest jeje

Bueno, començo bé el dia, amb mal de cap [decaio]
0m3gA escribió:Lo millor es anar pel mig xDD per cert, el meu barri es diu igual que el poble aquest jeje

Pel mig, "camp a través"? xD no vull veure els baixos del cotxe després de la ruta [+risas]
si, estic fent un UP!
odio perdre el cap per una tia.. [snif]

Dijous festa Industrials + Dret + MEF + Biologia a Catedral!
0m3gA escribió:
Lo millor es anar pel mig xDD per cert, el meu barri es diu igual que el poble aquest jeje

Es que els dilluns son...... [snif]

Que et milloris !!
kurras escribió:odio perdre el cap per una tia.. [snif]

Dijous festa Industrials + Dret + MEF + Biologia a Catedral!

queremos saber!!! ^_^

avui eh vist un cartell per la uni de la festa, a veure que diu doña Rouse XD
lodis escribió:

queremos saber!!! ^_^

avui eh vist un cartell per la uni de la festa, a veure que diu doña Rouse XD

Jo no m'entero de res.... u_u'
*Rouse* escribió:Jo no m'entero de res.... u_u'

collons mira la meva cita, del post del kurras, que hi ha festa dijous (vam dir que podríem sortir) però tu en els teus mons de yupi no te empanes de res.... XD

i lo altre tomateol XD
crisan escribió:Es que els dilluns son...... [snif]

Que et milloris !!

Gracies!! ^^ avui ja estic millor, ja no tinc mal de cap, però els mocs em persegueixen.

drknss, es per que tinc un cotxe "vell", si en tingues un de nou no diria aquestes burrades xD

lodis, si veus això , passam la web aquella per mail o mp ^^
kurras escribió:odio perdre el cap per una tia.. [snif]

Ni que lo digas, yo hoy tengo una cita :) . Aunque le puedo asegurar sin conocer su historia que a mí se me ha ido muchísimo más el santo al cielo. No es que esté jugando con fuego, es que estoy jugando directamente con un incendio.

Ella es, un asesino a sueldo, y a cavado tu hoyo en el hueco...
els que juguen amb foc ja saps lo que passa, no morro?...

ara em connectaré abans de de dinar i et passo la web ^_^
0m3gA escribió:
Gracies!! ^^ avui ja estic millor, ja no tinc mal de cap, però els mocs em persegueixen.

drknss, es per que tinc un cotxe "vell", si en tingues un de nou no diria aquestes burrades xD

lodis, si veus això , passam la web aquella per mail o mp ^^

Es que aviu som dirmarts [ginyo] , ja veuras com demá ja no tindras mocs.
Jo fins fa pocs anys, portava un forfi de 24 anys y com diria ma mare, es "vell", pero porta als llocs [ginyo]
Ale confirmat, dilluns començo a currar ^^

Encara que vaia "culebrón" amb la cosa, tenia dos ofertes sobre la taula (bé, tres, però de la tercera he passat), he dit que si amb uns i ara els altres volen negociar xD
Felicitats!!! ^_^ no t'estressis massa en el nou món del treball...

Tinc ganes de que sigui dimecres...
Cafetino escribió:Ale confirmat, dilluns començo a currar ^^

Encara que vaia "culebrón" amb la cosa, tenia dos ofertes sobre la taula (bé, tres, però de la tercera he passat), he dit que si amb uns i ara els altres volen negociar xD

Hola !!

Aixó si que es un caos, una vegada em va passar i vaig pensar, o no tinc cap oferta o tinc dues de cop [+risas] , es passa una mica malament.

Que tinguis sort !!
0m3gA escribió:drknss, es per que tinc un cotxe "vell", si en tingues un de nou no diria aquestes burrades xD
Jo també el tinc vell, tranqui xD, pero sempre és millor que anar a peu! [/mode irònic]
-----------
Kurras... m'has fet sortit la vena maruja també [jaja] tomateol ja! XD
-----------
Felicitats Cafetino ^^
Se t'ha acabat la bona vida :P
Si estàs decidit, als altres envia'ls a fregar (amb el motxo que han robat on viu la lodis, a poder ser [qmparto] )
lodis escribió:Tinc ganes de que sigui dimecres...
I jo cap de setmana...:-|
jo el finde ara per ara el veig lluny, em conformo en arribar a dimecres ràpid (dimecres nit) fer dijous al presentació i arribar en vida a divendres per entregar les practiques... llavors ja una mica de descans amb okupes pel pis XD
Merci gent ^^

A veure que tal va tot

---

Se m'havia passat, kurras i morr
Imagen

Si, jo també estic una mica marujo, per aqui corren males influències xD
Sospito.
-

Cafetonet, al final per quina t'has decidit?
eTc_84 escribió:Cafetonet, al final per quina t'has decidit?

Pels que no em posen cap mena de clàusula. Total, al cap i a la fi les condicions són quasi idèntiques.
Felicitats per la feina Cafetino, dijous podries venir a celebrar-ho a cate XD

Avui tot el mati per les facultats a vendre entrades

A Magisteri+Infermeria.. [amor] qualsevol se'n torna a aquell camp de rabus que en diuen EPS XD

Imagen

Que marujones que sou tots xD No hi ha massa a explicar, que estic fent el calçonassus de mala manera [+risas]
Cafetino escribió:Pels que no em posen cap mena de clàusula. Total, al cap i a la fi les condicions són quasi idèntiques.

Clàusula en plan 'no parlis sobre les dades que remenes' o altres coses?
Perquè depèn en què treballes, si hi ha la LOPD pel mig, no pots explicar res xD
eTc_84 escribió:Clàusula en plan 'no parlis sobre les dades que remenes' o altres coses?
Perquè depèn en què treballes, si hi ha la LOPD pel mig, no pots explicar res xD

Lo de la LOPD és tipic, quan vaig estar currant a l'hospital vaig haver de signar un paperet i cap problema.

Les clàusules que proposaven eren:
- Exclusivitat: No currar enlloc més del sector
- No competència: Al plegar havia d'estar 1 o 2 anys sense anar a la competència, en compensació un % del sou correspon a això. Si plegués i anés a la competència hauria de retornar aquests calers.
kurras escribió:Que marujones que sou tots xD No hi ha massa a explicar, que estic fent el calçonassus de mala manera [+risas]
:-| No serà tant, home!
Cafetino escribió:...
Manda huevos... ^^U Que maques les clàusules...
va kurras que tomateol reclama l'exclusiva!!!

Per què fas el calçonassus?
Qui tu fa ser?
.....

Felicitats per la feina Cafetonet

jo només espero que sigui el pont ja per poder descansar aix
Hola !!

Ja som dimecres, com esteu ?

[bye]
Aya escribió:jo només espero que sigui el pont ja per poder descansar aix

jo el dijous tinc q currar [buuuaaaa] com a minim a canvi tinc festa el divendres [tomaaa]
Doncs jo ja soc feliç arribar viva a dimecres, ara ja tinc acabat la presentació per demà, falta enviar i que s'ho miri una de classe a veure si podem posar-hi alguna cosa més, demà la presentació i divendres entregar el toxaco de practiques... però per la tarde llibertat!!! això si un finde mogudet amb okupes, semi okupes...

i el pont... encara està molt lluny, baixaré dimarts que faré practiques (el primer dia que agafi el cotxe que ja és fosc em fa pal) dimecres més, dijous suposo que visites familiars, divendres més practiques i el finde lliure i dilluns examen. però aquell diumenge curraré 6 horetes en una cosa esportiva així que algo més de pasta pel sac.

drknss que maca ella apuntant-se a la kdda [amor]

i ara vaig a dinar ^_^ tinc molta son [decaio]

és culpa del a Rouse i els seus marujeos que em té fins les tantes desperta XD
kdd? quina kdd? xDDD

No em digueu que converseu fins les tantes a crits des de les corresponents habitacions... que els veins, la holandesa, i els possibles poltergeists estaran contents xDDD
Cafetino escribió:kdd? quina kdd? xDDD

No em digueu que converseu fins les tantes a crits des de les corresponents habitacions... que els veins, la holandesa, i els possibles poltergeists estaran contents xDDD

Ahir ens haurieu d'haver vist... a les dues tirades al meu llit de terra, amb el portatil sobre les cames, marejant a tothom que hi hagues al msn i... marujeant [sonrisa]
*Rouse* escribió:
Ahir ens haurieu d'haver vist... a les dues tirades al meu llit de terra, amb el portatil sobre les cames, marejant a tothom que hi hagues al msn i... marujeant [sonrisa]

Quina imatge xDD

Menos mal que no em vareu enganxar pel msn [+risas]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911