Catalans aixakeuvus xD (#66)

17, 8, 9, 10, 11
Felicitats kurras!

Aquí una matant el temps a la uni, que hem quedat a les 7 per repasar unes pràctiques de física u_u' Jo vull anar a caseta yaaaaaa! :-(
*Rouse* escribió:Felicitats kurras!

Aquí una matant el temps a la uni, que hem quedat a les 7 per repasar unes pràctiques de física u_u' Jo vull anar a caseta yaaaaaa! :-(

Felicitats kurras!!!

això dic jo que feia un post teu aquestes hores per aquí!!

jo ara vaig a fer la compra, he mirat la nevera i fa pena XD

Felicitats kurras!!!

Felicitats kurras!!!

Felicitats kurras! [beer]
lodis escribió:vaig a fer la compra, he mirat la nevera i fa pena XD
No t'oblidis les patates :P

Felicitats kurras!!!

lodis escribió:

Felicitats kurras!!!

Amb un post n'hi ha prou xDD
asiess a totss

merci per la felicitacio tan efusiva lodis xDD
kurras escribió:asiess a totss

merci per la felicitacio tan efusiva lodis xDD

Això es perque s'ha ratllat la pàgina, no deixa postejar tan seguit..xDDD

Felicitats tiu ^^
pos he posat el comentari donat a enviar i anat a comrpar... i ara per ara encara em sortia carregant he tancat pantalla i aus ara ho eh vist... i a sobre entre mig post de drknss... ^_^ [ayay]
Aqui hi ha uns quants habituals que sabeu bastant d'informatica no?

Us demanaré ajuda sobre LaTeX y C++ en els propers dies (puto projecte d'info y puta Serna [uzi])
Una que està a la Uni

arg semblava quen o havien vingut els profes anem al bar i quan tornem resulta que hi havia classe pero que havien arribat tard U.U

jo no voliaaaaaa

Hi algu?
ens han bloquejat el msn U.u
mm... delicious copy pasta xDDD

Dinant al curru xDD
hola gent, aki un q ha acabat l'exàmen de sistemes operatius i no ens deixen sortir de classe [buuuaaaa] encara em queda una hora per sortir cawento
Apa, per fi soc a casa després d'un dia dur de curro :p

ZholvaX escribió:Aqui hi ha uns quants habituals que sabeu bastant d'informatica no?

Us demanaré ajuda sobre LaTeX y C++ en els propers dies (puto projecte d'info y puta Serna [uzi])

C++ en tot cas potser podria donar-te un cop de mà, al igual que cert talibà que ronda pel fil X-D
http://www.lsi.upc.es/%7Emjserna/docencia/in1/T07/proyecto.pdf

Aqui esta el meu gran problema
Per dilluns el pseudocodi escrit en LaTeX y pel 21 els programes fets..

durant el pont us dono la brassa, ok?xD

De moment tinc una idea per l'1 y un altra pel 2 pero no soc molt bo usant vectors ni matrius.. [enfado1]
ZholvaX, la teva pràctica fa por :S
Què estudies?
drknss escribió:
Què estudies?

Crec que estudia a la fme.

Em conec la url i els profesors de aquet departament son uns ******* casi tots.
Si creus que tens mes nota de la que tan posat ves a revisio d'examen, un cop en un examen no entenien una funcio recursiva que havia fet i estava be
Aya_cat escribió:
ens han bloquejat el msn U.u

IPCOP + URLFilter = quinceañeras owned [babas][babas]

Zholvax, explica una mica això dels aminoàcids i les proteïnes.. té pinta de ser divertit el problema.

Edit: Ja de primeres, concretant una mica:

- 25 aminoàcids, que es defineixen amb un caràcter, de la A fins la Y.
=> Cadascun té un codi de 3 caràcters basat en combinacions de a, c, g i t.
==> 2 aminoàcids no poden tenir el mateix codi ( per ex AGT ) però 1 aminoàcid si pot tenir 2 codis diferents ( ACT i ACG )

Jo faria servir un arbre binari ( cerques = log2n, insercions = log2n ), amb rebalancejament..
Llavors crees un objecte aminoacid amb 2 variables, un que contingui el caracter {A..Y} i l'altre que contingui la seqüencia { combinacio de 3 (A,C,G,T) }
PD: Noti's que s'han de crear el mètode de comparar.. que retorni <0 si l'actual és anterior alfabèticament ( ex AAG < ACB ), = si son iguals (xD) i >0 si es posterior alfabèticament ( ex ACB > AAG ).
Si és igual es compara el caràcter { A..Y }, si són iguals sudant de tot, si no, no és viable.
Si són <0 o >0, llavors es va baixant pel fill esquerre i dret respectivament fins arribar a la fulla, on s'inserirà i dp es procedeix al rebalanceig de l'arbre.

Després ja mires el que et demana el problema.

PD: Això sí, em nego a mirar pseudocodi [poraki], PSEUDOCODI MUERTE, JAVA MUERTE!

PD2: Com és que us passen la documentació en llatí?
1er de Mates a la FME, us agrada la practica?xD

El meu company (ho podem fer de 2 en 2) havia pensat de convertir cada grup de 3 a un nombre base quatre (s'asigna a=0, c=1, g=2, t=3)
i es transforma el vector inicial a nombres, es mira si hi ha dos nombres iguals en files diferents i si dona, no viable y tal, pero d'aqui a saber implementar-ho....

Us podre molestar durant el pont no? xD

EDIT: Si tinc C++ ja ho paso a Pseudocodi (de moment ens obliguen a usarlo o tenim un 0) a partir de gener crec que ja ni ens enrecordarem d'ell
bon dia, un que esta aqui malaltó..

Espero no tirarme tot el pont al llit [snif]
kurras escribió:bon dia, un que esta aqui malaltó..

Espero no tirarme tot el pont al llit [snif]

pobre kurras que n podrà sortir a tirar la canya XD [sati]

jo vinc del dentista XD però tot bé ^_^ neteja de boca que toca un cop al any jiji
eeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeem de quinceañera em queda poc
eTc_84 escribió:IPCOP + URLFilter = quinceañeras owned [babas][babas]
Aya, jo des del curro no puc entrar a eol xD, entre d'altres pàgines.
Pàgines que surten al google quan busques drivers o coses per l'estil, eol és el 1r dia que provo d'entrar pq no tenia feina

Kurras, millora't ^^
drknss escribió:Aya, jo des del curro no puc entrar a eol xD, entre d'altres pàgines.
Pàgines que surten al google quan busques drivers o coses per l'estil, eol és el 1r dia que provo d'entrar pq no tenia feina

Kurras, millora't ^^

pots provar des de les altres direccions, diria que era a feedback on hi havia un fil sobre el tema de més gent que des de el curro no podia entrar...
És que, moralment, des del curro, no s'hauria d'entrar.. [toctoc]
Beneits firewalls :P

D'altra banda, eol.us és la solució.
eTc_84 escribió:És que, moralment, des del curro, no s'hauria d'entrar.. [toctoc]
Beneits firewalls :P

D'altra banda, eol.us és la solució.

eol.us al igual que algunes variants, totes et redirigeixen a la web principal.

Exceptuant la http://195.78.228.94 X-D
Cafetino escribió:eol.us al igual que algunes variants, totes et redirigeixen a la web principal.

Exceptuant la http://195.78.228.94 X-D

Tal com es poden banejar url's, també es pot fer amb ip's... es revisa una mica els logs amb el tràfic, es veu que un lloc es repeteix molt, i capada XD
eTc_84 escribió:Tal com es poden banejar url's, també es pot fer amb ip's... es revisa una mica els logs amb el tràfic, es veu que un lloc es repeteix molt, i capada XD

Es cert, pero no sabem fins a quin nivell arriba el ban.

Encara recordo quan banejar el domini yonkis.com a la uni, i podies entrar-hi directament via ip xDD
A la uni jo crec que es practica el ban més que per url, per paraules a la url.. si no, prova de mirar un fil amb titol *** yonki **_XXXX (id thread) i no et deixa, mentre que si treus la paraula yonki, no hi ha cap problema..
dons a la FME no ens censuren cap pagina xD

Durant el parcial d'INFO podiem tenir el msn y les pagines que volguessim, quan en teoria nomes podiem accedir al jutge (pagina web per corregir els problemes)
ep io també soc català jeje de vilanova de bellpuig - lleida
elcabroncete escribió:ep io també soc català jeje de vilanova de bellpuig - lleida
benvingut ^^
Donem la benvinguda al català número 483.
eTc_84 escribió:Donem la benvinguda al català número 483.
[plas] [plas]
Jo vaig ser a l'era de Cal Falillo l'estiu passa de vacances
eTc_84 escribió:Donem la benvinguda al català número 483.

shhht que encara no s'ha adjudicat el numero XD

benvingut!! ^_^

a bellpuig i anàvem de colònies amb el cole :)
Bon día gentt

Quines ganes tenia ja de aixecar-me a aquestes hores.

Veneit POOOOOOOOONT [jaja] [jaja]

Bon pont a totss i toteeeeees
No consegueixo treure el puto projecte endavant, una menjada d'olla per res...

Se fer les coses a mitjes, i aixo no serveis de res...

Aquests dies us donare la tabarra, estigueu segurs..
Apa després d'un dia dur de feina toca anar a dormir..... i demà tornem-hi [tomaaa]
Com mola aquest post xD [qmparto]
Aquí un que vigila que feu mentre treballa i menja chips ahoy [qmparto]
Soy un hombre del pueblo, harto de trabajar,
mi vida es el trabajo, Paloma, pero me pagan mal,
las leyes están hechas, a favor del patrón.
La Ley no escucha al pueblo Paloma, aunque tenga razón...

qué no, qué no Paloma, que así no trabajo yo, qué no, qué no Palomita no, que así no trabajo yo...

El deber del trabajo, dicen que tengo yo,
de mis deberes hablan Paloma, de mis derechos no,
pero nos uniremos, contra la explotación,
la fuerza de los hombres Paloma, siempre será la unión...

qué no, qué no Paloma, que así no trabajo yo, qué no, qué no Palomita no, que así no trabajo yo...

Nos juzgan y condenan, en nombre de la paz,
cada vez que pedimos Paloma, justicia y libertad,
pero la paz tú eres, y con ellos no estás,
que vuelas con nosotros Paloma, Paloma de la paz.

Bona nit a tothom !

Com va el pont ? I els malalts ?

Adeu !!!!!
jo avui he anat a comprar el regal de nadal per ma mare ^_^

avui fa un vent del mil, si es que això no pot ser, ahir em moria de calor, avui fa vent, demà a veure si plou.. al menys que diumenge faci bon dia, per cert crisan vaig a currar al Vendrell al karting XD
karts [babas]

Un dels meus pocs vicis inconfessables...
eTc_84 escribió:karts [babas]

Un dels meus pocs vicis inconfessables...

pos jo curraré allí que fan la copa de campions ^_^ i diumenge son els semi i les finals allí estaré jo a la linia de parilla amb el paraigües i tot el rollo XD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11