Catalans aixakeuvus xD (#66)

16, 7, 8, 9, 10, 11
home...amb la tonteria vam anar a dormir a les 4... u^^ i et vas salvar d'escoltar el perro pulgoso....

som així naltrus, bueno la primera imatge que vaig tenir va ser en plan:

- Rouse que fas? (ella estirada, calculadora en mà el portatil al les cames mig girat) i em diu fent feina i jo aaa ^^u (i resulta que si XD) sembla mentida però si.

total que al cap d'un rato i després de fer el manta, parlar per telf, pel msn, vaig anar a fer visita que em volia ensenyar un vídeo que ja son ous de posar-lo aquelles hores.. i ja em vaig quedar allí fent el marujo XD ...
lodis escribió:home...amb la tonteria vam anar a dormir a les 4... u^^ i et vas salvar d'escoltar el perro pulgoso....

som així naltrus, bueno la primera imatge que vaig tenir va ser en plan:

- Rouse que fas? (ella estirada, calculadora en mà el portatil al les cames mig girat) i em diu fent feina i jo aaa ^^u (i resulta que si XD) sembla mentida però si.

total que al cap d'un rato i després de fer el manta, parlar per telf, pel msn, vaig anar a fer visita que em volia ensenyar un vídeo que ja son ous de posar-lo aquelles hores.. i ja em vaig quedar allí fent el marujo XD ...

Es que soc així de tirada.... :p
*Rouse* escribió:Es que soc així de tirada.... :p

tirades les dues, que era per gravar un vídeo XD però molt mones XD ^_^
ala ja ens hem apuntat l'oscuros i jo a la kdd XD
Aya_cat escribió:ala ja ens hem apuntat l'oscuros i jo a la kdd XD

a tot!!! res de mitges tintes XD
kurras escribió:Que marujones que sou tots xD No hi ha massa a explicar, que estic fent el calçonassus de mala manera [+risas]

Bueno, a mí al menos me ha ido bien. Ha costado, pero conseguí lo que quería.

PD: Ya no me podéis decir que estoy con una sudaca, que no lo era, catalana de soca-rel.
morr al final has acabat amb aquesta??

kurras avui estaves pel mati a la uni de lletres amb el tema entrades?? es que m'ha semblat veure't (sinó eres tu un doble bastant igual a les teves fotos XD) anaves amb dos més, un xiquet alt amb ulls blaus i un altre de més baixet cabell castany...

la presentació ha anat força bé han falta dos persones del grup ¬¬ però ha anat força bé.
lodis escribió:kurras avui estaves pel mati a la uni de lletres amb el tema entrades?? es que m'ha semblat veure't (sinó eres tu un doble bastant igual a les teves fotos XD) anaves amb dos més, un xiquet alt amb ulls blaus i un altre de més baixet cabell castany..
eeii si que hi he nat!! Quin stresss, tot el dia passant per les facultats! io no the vist! ia podies haver dit alguu ;-)

Per cert, vindras? XD
nops avui no sortim i per un dijous que estic aquí en tenia ganes, però fa pal anar fins allí i a part Rouse té examen demà...

ha vingut el xiquet d'ulls blaus amb les entrades i just quant entrava a classe m'ha semblat veure't passar sinó ja t'hauria saludat ^_^ la de la jaqueta rosa que s'ha mig xocat amb tu, per això m'hi he fixat XD
lodis escribió:ha vingut el xiquet d'ulls blaus amb les entrades i just quant entrava a classe m'ha semblat veure't passar sinó ja t'hauria saludat ^_^ la de la jaqueta rosa que s'ha mig xocat amb tu, per això m'hi he fixat XD
io casi he xocat am tu? [+risas] buf nose on tinc el cap, es que a sobre alla a les aligues mhan trucat nose quants, i estava entre el telefon, parlar amb la gent que trobava per alla.. en fin

Doncs mol malament que no vingueu, per cert, la Rouse no fa biologia? Amfitriona i no surt? [toctoc]
kurras escribió:io casi he xocat am tu? [+risas] buf nose on tinc el cap, es que a sobre alla a les aligues mhan trucat nose quants, i estava entre el telefon, parlar amb la gent que trobava per alla.. en fin

Doncs mol malament que no vingueu, per cert, la Rouse no fa biologia? Amfitriona i no surt? [toctoc]

es que ha estat això jo m'anava a girara en plan borde, mira per on vas, no? però en milesimes de segon he pensat aquesta cara em sona i al entrar a classe dic ostia si és igual que el kurras!! XD jaja en fins no res.

uis a la Rouse deixa-la que prous mals de caps em dona XD wahaha és broma sol!! (després ho llegeix i em tira punyalades per casa...) que va demà té examen i aquesta nit ja tenim prou feina ^_^
jo tambe tenia unigresca i no puc anar-hi. arg quina merda
kurras escribió:io casi he xocat am tu? [+risas] buf nose on tinc el cap, es que a sobre alla a les aligues mhan trucat nose quants, i estava entre el telefon, parlar amb la gent que trobava per alla.. en fin

lodis escribió:

es que ha estat això jo m'anava a girara en plan borde, mira per on vas, no? però en milesimes de segon he pensat aquesta cara em sona i al entrar a classe dic ostia si és igual que el kurras!! XD jaja en fins no res.

uis a la Rouse deixa-la que prous mals de caps em dona XD wahaha és broma sol!! (després ho llegeix i em tira punyalades per casa...) que va demà té examen i aquesta nit ja tenim prou feina ^_^

Al final no faig l'examen... i la veritat es que em faria gracia veure com fan el pena tots plegats... pero estic a la ruina, i ara mateix no em puc deixar 10 euros en una entrada u_u'
*Rouse* escribió:

Al final no faig l'examen... i la veritat es que em faria gracia veure com fan el pena tots plegats... pero estic a la ruina, i ara mateix no em puc deixar 10 euros en una entrada u_u'

ais... al menys per la nit ja muntarem festival a casa XD ara ja tenim llimonada pel martini ^_^ així ens animem per la feina ;)

seré bona i tot i et passaré ara els subs
*Rouse* escribió:Al final no faig l'examen... i la veritat es que em faria gracia veure com fan el pena tots plegats... pero estic a la ruina, i ara mateix no em puc deixar 10 euros en una entrada u_u'
el pena? XD
kurras escribió:el pena? XD

Bueno... subasta de biolegs amb la pipeta ben plena... xDDDDDDDD

Com en diries tu d'aixo?
*Rouse* escribió:Bueno... subasta de biolegs amb la pipeta ben plena... xDDDDDDDD

Com en diries tu d'aixo?
jaja no sabia que feien aixo.. xD

Biolegs o biologues? [looco]
jo avui he fet l'exàmen de programació (teòric) ja només me'n queden 3 jejej
kurras escribió:jaja no sabia que feien aixo.. xD

Biolegs o biologues? [looco]

Biolegs [angelito]

Pos el cartell que hi havia a la meva clase era aixo...

"Gran subasta de Biolegs amb la pipeta ben plena a Catedral"

[tomaaa]
*Rouse* escribió:
Biolegs [angelito]

Pos el cartell que hi havia a la meva clase era aixo...

"Gran subasta de Biolegs amb la pipeta ben plena a Catedral"

[tomaaa]

quina pipeta [plas] XD
Que pervertits aquests biòlegs xDD
Assatjament's al kurras,

Martini ? xDD

Gran xerrada de NAS i SAN de 7 a 9.. ha valgut la pena [amor]
[fumando]

---

morr, que fas mirant flogs de quinceanyeras? :p
salutacions des de el piset de les priadessssss XD [amor] [looco]
Bons dias... quina m'adrugada m'he ficat avui sense voler xDDDDD
He anat al lavabo perque no m'aguantaba més y ya estava el meu pare eixecat... I com ja eren les set, ps, me quedat despert.

Que paseu un bon dia, yo tinc ara un exámen..xDDD
Uff, ja sabia jo que aquesta setmana no l'acabaria gaire bé, ahir tot el dia amb 38 de febre, avui sembla que ha baixat una mica.

Que tingueu millor dia que jo!!
lodis escribió:salutacions des de el piset de les priadessssss XD [amor] [looco]

Em sé de dos que s'aixecaran amb ressaca [plas]

---

I aprofitant per no spamejar, tu kurras que ets de Girona ciutat, saps que tal està l'aparcament poc abans de les 8 del matí pel parquing de sala?

Que dilluns començo a currar i tenia en ment aparcar per allà... encara que hauré de caminar ja que l'oficina esta al carrer nou [+risas]
perdona de ressaca res de res XD ara el caxondeo que vam muntar la pis... pobre Gerrke es deuria cagar en tot ahir nit [ayay] les dues rient a saco... ais XD he manat a dormir a les 5 XD ens hem tancat a la meva habitació amb el pestillo per si de ca sortia amenaçar-nos amb el piolet XD
buff quina llesca ahir.. no soc persona [burla3]
Tot i aixo la festa va estar força be, vam tenir un percance amb les entrades en el Music Hall pero be (putus segurates)

Cafetino escribió:I aprofitant per no spamejar, tu kurras que ets de Girona ciutat, saps que tal està l'aparcament poc abans de les 8 del matí pel parquing de sala?

Que dilluns començo a currar i tenia en ment aparcar per allà... encara que hauré de caminar ja que l'oficina esta al carrer nou [+risas]
Vos dir el de la sala de ball? Es bastant petit pero a aquella hora potser que no hi hagi massa gent. Si no ves al de la Copa, que es molt mes gran i segur que trobes lloc a aquesta hora.
Per si de cas, el de la Copa es aquell que hi ha davant de Barrakes XD i tambe et queda bastant aprop del Carrer Nou
kurras escribió: Vos dir el de la sala de ball? Es bastant petit pero a aquella hora potser que no hi hagi massa gent. Si no ves al de la Copa, que es molt mes gran i segur que trobes lloc a aquesta hora.
Per si de cas, el de la Copa es aquell que hi ha davant de Barrakes XD i tambe et queda bastant aprop del Carrer Nou

Merci

Espero que hi hagi lloc, perquè o bé em veig aparcant als oscar, o anant en bus [tomaaa]

---

Apa visca el remember que estic fent xDD
http://www.goear.com/listen.php?v=0a5a06c
http://www.goear.com/listen.php?v=a09d62b
http://www.goear.com/listen.php?v=bf7f8b4
http://www.goear.com/listen.php?v=2e0f20c
Cafetino escribió:Imagen
http://pezonesblancos.org/foro/mariano/index.php

Que gran xDDD

davant l'estació n'hi un de ben maco de que baixarà els impostos XD
eTc_84 escribió:Imagen

eTc, això ha d'anar de firma xD
Cafetino escribió:eTc, això ha d'anar de firma xD

No, que fomentaré una epidemia de versions de firmes sobre polítics, com la que es va formar amb la vinyeta aquella de nacionalistes!!, que després com a mínim 10 o 12 usuaris ho tenien de firma amb 4 o 5 versions diferents xD
Vengo de la Bretaña Francesa ( yo fuí en avión a París + 4 horas y media en furgoneta, otros valientes se marcaron las 18 horas en fragoneta) de uno de los mejores de mi vida.

We will never die!
jaja avui mhan passat aquest den Rajoy

M'ha fet molta gracia xD

Imagen

Dir que TEFTEM es lassignatura creu de la carrera
em carregaré el meu profe de sisetems operatius cawento

tenim una de teoria q empollar-nos per l'exàmen... [buuuaaaa]
oscuros escribió:tenim una de teoria q empollar-nos per l'exàmen... [buuuaaaa]
Molta calma i anar fent, no facis com jo que la setmana passada entre exàmens i tot plegat anava a cop de fuet.
Un dels profes es va cremar tant a l'examen que va acabar durant dues hores i mitja xD
Beneïts examens d'ETC i Mates de 4h en amunt..
Salutacions desdel curru xD
Cafetino escribió:Salutacions desdel curru xD
Acabes de començar la feina i ia aixi? XD

Avui es el meu sant! [fies]
kurras escribió:Acabes de començar la feina i ia aixi? XD

Estic en el meu descans reglamentari per dinar, així que no em poden dir res xDDD

Tot i així, ja estic pencant de valent per una cosa que s'ha d'enllestir aquesta setmana [tomaaa]

kurras escribió:Avui es el meu sant! [fies]

Felicitats! ^^
kurras escribió:Acabes de començar la feina i ia aixi? XD

Avui es el meu sant! [fies]

Felicitats!
Jo també soc català!!! Quants catalans a EOL i jo sense saber-ho :S!

Petons a tots!
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11