Catalans aixakeuvus xD (#66)

Podrieu explicar unpoc messobre la serie?es que m'interesa

salut
per cert, hi ha algú q porti al dia el tema dels q van arrivant nous al fil?
como configuro el teclado de mi hermana (este) para que las comas y todo eso se pongan bien, por que me tiene asta la p***...
Ayer estuve toda la tarde con la susodicha ( una tarde más de tantas ) y es que es flipante, mira que la conozco desde hace 3 años y siempre igual, no hay persona que se parezca más a mí en este mundo. Estuvimos por las Ramblas, tomando gofres, comprando tirantes para un colega de Valencia ( aclarar que la chiquilla no es squinjer ni nada ), y hablar un poco de la vida...

Me voy para Valencia en 1 hora. ¡ Salud y República !

PD: Lodis, cómo decirlo, con la otra chica en cuestión, es que, pensamos totalmente opuestos en casi todo, no sé... voy a sumergir mis pensamientos todo el día en la "Ciudad de las Artes" en cualquier bar lleno de gentuza, con los Yomus acosando, y un litro de vino al lado.

http://www.youtube.com/watch?v=cmmNBrAKFaE&feature=related
seerj escribió:como configuro el teclado de mi hermana (este) para que las comas y todo eso se pongan bien, por que me tiene asta la p***...

panel de control -> teclado
i digues que posa per alla, mira si esta en español internacional
Bona tarda!!!
Festival de l'humor ahir, obren una discoteca i es presenta mig Berguedà i mig Bages xD, dels quals la immensa majoria va acabar anant a Menfis Manresa perquè ens van fotre la porta pels morros
estil: tu no pasas poque te ries mucho
Si que estan callats els spammers últimament :P

Li faig un petit up al fil!
joder ja no recordava de lo que era la humitat ¬¬ tinc més fred aquí (bueno, vam baixar a 3 graus XD) per la humitat que a Girona que fa més fred...

omega dis-me que ja has començat le llibre!! (està bé?? tinc ganes d'anar-lo a buscar XD) però resistiré :) ara em dius que no val la pena i ja plego...

he fet practiques de 8 a 9 (anava mig zombie) per sort hem fet només ciutat i ara hi torno però per autovia :) a la tarda repassaré per aparcar i alguna xorrada més i aus esperem que demà hi hagi sort...
lodis, l'he començat però encara no he pogut formar una opinió decent xD per ara pinta bé, ja t'aniré comentant
I això que a Girona no hi ha tramuntana XD
jo també l'odio joder a vic fa un fred que et quedes galçat!

portava les botes, els guants, mitjons gruixudissims, 3 capes de jaquetes i tenia fred!

al mati estavem sota zero ja u.u i pel que tinc entes aixo no és res

quin llibre? tinc curiositat
Joder me he dejado 130€ en el puto Zara en un abrigo de la ostia así tipo gabardina, mis amigas dicen que estoy muy guapo y mis amigos que estoy hecho un maricón jajaja.

¡ One Step Ahead ! ¡ One Step Ahead !

LA LUZ DEL SOL ABANDONA YA
ES LA HORA CREPUSCULAR
GLADIADORES DE LA OSCURIDAD
SUS POSICIONES VAN A TOMAR...
ELLOS NO VAN DE VIKINGOS
MEDITERRANEOS Y LIMPIOS
PASAN DE LA HIDROMIEL ADORAN LOS CARAJILLOS
EN LAS ORILLAS DEL FRANCOLÍ
LOS DRAKKARS FUERON DERROTADOS
LOKE, HEIMDALL, BALDER Y TYR POR SANTA TECLA FUERON VIOLADOS

MUCHO HEROES OF THE NIGHT
PERO A LAS 9 OS ACOSTÁIS
EL FLEQUILLO AL DE LOS THULE SE LO VAMOS A CORTAR
AQUÍ NO ABUNDAN LAS WALKIRIAS
MUCHO MEJOR LAS MORENAZAS
OS SUICIDÁIS POR DEPRESIÓN, AQUÍ PRIVAMOS EN LAS TERRAZAS

CUANDO EL SOL SE ESCONDA, NOS VERÁS, NOS VERÁS
SOLDADOS DE KESSE NO CEDEN JAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
MI DIOS EL RON CREMAT, NI FREYA NI ASATRÚ
PORQUE SOY MEDITERRÁNEO, BORRACHOOOOOO
Y DE NÀSTIC CREW

ELLOS NO LLEVAN CASCO
NO LES GUSTA LLEVAR CUERNOS
SE LA SUDA EL VALHALA, PREFIEREN EL AVERNO
SE MUEVEN POR LAS SOMBRAS
CAUSANDO GRAN TEMOR
NO ES POR NINGÚN MOTIVO, SÓLO QUE HACE MUCHO CALOR
Tranquils gent! aqui el dissabte a la nit estavem a -5ºC :Ð
lodis, això em recorda la teva caipirinha a la sombra juass
això no és res, suma-li la humitat del 80& i et cagues amb tot, és posa las ossos i como no et duxis amb aigua ben calenta, el fred no marxa pas; al menys a girona, em tapo i el fred marxa...

estic molt feliç!!! he "obligat" al meu xiquet a donar-me per adelantat el regal de nadal XD wahaha!!! una preciosa càmera de fotos, per fi!! jaja després de marejar-lo amb el mòbil, altres càmeres fent fotos a tot lo que veig ha caigut XD amb la excusa de tenir que provar-la per la garantia i que tot vagi bé... [angelito] més maca [amor]
una Starblitz sd 750, de 7 mp, 3 de zoom òptic i 4 del digital i una preciosa targeta de memorial jiji ^_^ de color blau metalitzada [babas]

pd: qui diu una cahipirinya diu un margarita... ¬¬ dioss ara me recordat d'una altre cosa!!! roba congelada!! XD
lodis escribió:pd: qui diu una cahipirinya diu un margarita... ¬¬ dioss ara me recordat d'una altre cosa!!! roba congelada!! XD
Jo encara diria més: olives congelades xDDD (vale, canvi de tema brutal, però tot és en fred)
Aquí el Català 483 :D

De Sant Feliu de Guixols City ( Girona )

Mare meva quina de catalans noi...
^^

Encantatt
i els ous!!!! XD i el suc!! i la llet!! dios que bestial lo de la llet...

a Girona, lo dels ous també ens va passar.

he trobat una foto de la 740, la meva és la 750 ,però poca diferència hi ha.

Imagen
dj-coneju escribió:Aquí el Català 483 :D
483, el numero maldito XD

Benvingut, pero la llista esta moooool desactualitzada aixi que no ets el 483

salut!
Oh quina sort [360º]

Aquest numeru no m'agrabada molt [tomaaa] [tomaaa]

Quant fa que no actualizten?
dj-coneju escribió:Quant fa que no actualizten?
doncs mira, lultima actualitzacio es aquesta
http://www.elotrolado.net/post_Catalans-aixakeuvus-xD---59-_1708004462#post1708004462

del 3 de juny
Bon diaaa

ales men vaig a passar fred
jo d'aquí una hora i mitja tinc l'examen del cotxe :) ja us diré que tal, de moment aguanta, ha parat de ploure i només està ennuvolat, esperem que no plogui massa.
Mola sort lodis!! després ja t'enviaré un sms a veure com ha anat ^^
Molta sort Lodis ^^

---

Jo ara toc just vinc de canviar la bateria del cotxe, ha costat una mica però al final ho he aconseguit.

Al pas que vaig crec que m'hauré de fer mecànic xDD
Lodis, quan estiguis per aquí si soc al msn ja m'explicaràs què tal l'examen ^^
Aya escribió:ales men vaig a passar fred
Jo n'he tornat ara la 1 de passar fred [jaja]
cafetino escribió:Al pas que vaig crec que m'hauré de fer mecànic xDD
I jo dona del temps a Tv3, cada cop que netejo els vidres del cotxe plou... T.T
Bona sort ^^

Yo acabo d'arriba de clase y está tot mullat, pero no fa fred, no com ahir o avans d'ahir...
drknss escribió:I jo dona del temps a Tv3, cada cop que netejo els vidres del cotxe plou... T.T

Jo per això no rento molt sovint el cotxe... d'aqui la sequera d'aquests anys [jaja]
cóm m'agraden els dies de pluja.. [plas]
Fred ?
Jo avui anava en màniga curta pel carrer a les 12 del migdia.. :-|
eTc escribió:Fred ?
...
millor em callo lo que anava a dir xD
Pues aqui tot i haver plogut no molesta pas una jaqueta...
eTc_84 escribió:Fred ?

Estan bojos aquests empordanesos xD
doncs he suspès.. 30 segons calculo que m'ha durat el examen...

he fet marxa endarrere i havia un cotxe darrere jo ni l'he vist, es veu que deu haver tirat cap una altre direcció i jo com he arrancat doncs aus suspesa... el que no entenc es que si anava en una altre direcció... en fins que jo continuo sense veure el cotxe...
i a mi que em preocupava la pluja que queia...
ara ja fins el 10 de desembre perquè he d'esperar 14 dies més 5 practiques obligatòries, però com no hi han convocatòries quant ja podria anar-hi m'he d'esperar una mica més.
Quina putada...

Havera si tens més sort la próxima vegada, ánim ^^

Avui no ha fet fred, havia algun masoca, amb maniga curta pero res més...xDD
dj-coneju escribió:Avui no ha fet fred, havia algun masoca, amb maniga curta pero res més...xDD

No se que dir-te, jo porto dies ja amb molt de fred, avuí inclós.

Feia temps que no escrivia per aquesta web, i em sembla que és el primer cop que escric en el nostre lloc.
Per si de cas, es presenta un de Korneyà!
benvingut!!!

per aquí més que fred humitat.

dijous ja torno cap a Girona... espero que no en faci gaire de fred per allí dalt...
Festival de l'humor
Com és possible que ara tingui 3 ofertes de feina sobre la taula xDD
cafetino escribió:Festival de l'humor
Com és possible que ara tingui 3 ofertes de feina sobre la taula xDD
:-| L'Oréal, porque tu lo vales[sonrisa]. Ara toca fer la tria :P
Ja ho saps talibà, ante la duda..

↑ € wins

Perquè no som capitalistes.
dons kina sort Cafetino... tria b [oki]
Una cosa que diuen dels catalans molt.

De veritat som garrepes?
com tot és una exageració però si q és veritat q mlts catalans ho semblen [tomaaa]
tipical catalanis escribió:la pela és la pela
Bromes a part, amb lo cara que està la vida avui en dia, si no tens un sou de mileurista (i tot i aixi no dona per molt si començem a treure tema pisos i altres gastos necessaris) has de ser "garrepa" si vols arribar a final de mes.
Si gastar amb seny se'n diu ser garrepa, visca la garreperia

Que hi ha algun que altre visquen per sobre les seves possibilitats i/o hipotecant-se de mala manera, com un que se jo, ninyato acabat de sortir del insti que s'ha encaprixat amb un senyor cotxe i s'ha hipotecat 10 anys xD
Cafetino escribió:Que hi ha algun que altre visquen per sobre les seves possibilitats i/o hipotecant-se de mala manera, com un que se jo, ninyato acabat de sortir del insti que s'ha encaprixat amb un senyor cotxe i s'ha hipotecat 10 anys xD
El típic que s'ha d'acabar venent el cotxe nou perqùe no el pot pagar
els meus veïns si que ne saben XD

no perdeu detall en la mescla de català i castellà i les faltes en si XD

tampoc us perdeu el kawaii del final XD

Imagen

que maques que queden les fotos amb la càmera nova [babas]

jo passo de hipotecar-me per un cotxe, amb un pis encara però poc més.
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711