Catalans aixakeuvus xD (#67)

1, 2, 3, 4, 511
eTc_84 escribió:Dissimula..
aixo han sigut les ansies de pitjar el boto de reportar XD
Cafetino escribió:Nops, et debies topar amb un dels meus clons malvats xDD

Fora conyes, ahir ja vaig tenir prou de quedar-me tirat amb el cotxe al sortir del curru, arrancar-lo fent un pont, tornar a casa, desmuntar la bateria, anar a canviar-la a la botiga (si, feia només un mes que l'havia canviat), tornar a casa i muntar-la.... [triston]

Oks... es k m'ho va semblar, i vaig estar a punt d'anar-te a buscar (bueno, al teu clon) per preguntar-te si sabies on era una botiga... pero vaig decidir seguir a l'aventura xD

Vaya vaya amb la carraca de cotxe... en serio anireu de vacances amb aquest trasto? x'D
*Rouse* escribió:Vaya vaya amb la carraca de cotxe... en serio anireu de vacances amb aquest trasto? x'D

Només ha estat mala sort, la bateria que vaig canviar fa un mes havia durat 3 anys (era de les barates), i aquesta última(algo mes careta) he tingut mala sort i ha sortit defectuosa.

Confio que aquests dies de fred em confirmin que la bateria nova esta bé.
HIJOS DE LA GRAN CHINGADA, DEJAD EL PUTO EOL Y EL PUTO MSN E IR CORRIENDO AL SALÓN:

COMIENZAN........ LOS SERRANOOOOOOOOOOo
morr escribió:COMIENZAN........ LOS SERRANOOOOOOOOOOo
si o que??
kurras escribió:si o que??

Sí, aunque como siempre se están pasando con la puta publicidad.
jajaj que bo, la vuelta al cole en ple desembre xDD
ia podien haver començat mes aviat a fer els capitols..
*Rouse* escribió:Vaya vaya amb la carraca de cotxe... en serio anireu de vacances amb aquest trasto? x'D

Seeeeeeeeeeeh, sempre clara i directa... com a mi m'agrada xDDDD.

Per cert... m'agrada mes el O RLY de tota la vida xD.. O RLMENTE queda com.. no se... cutre? xD

d4rkb1t
*Rouse* escribió:Pq després diguin que el futbol no uneix les persones smile_[inlove]

doncs si, uneix i molt, tret de alguns cafres que lo unic que fan es emprenyar-se.

0m3gA escribió:Ja hi havia algun madridista per aquí... xDDD almenys ara mrt em farà companyia smile_:P

tu tambe ets un català malparit??[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

eTc_84 escribió:Normal, perquè són el vostre filial smile_[666]

això diuen, he de reconeixer que soc simpatitzant de l'Apañó [666]
DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS QUË BUENO, HASTA DIEGO EN MARRAQUESH DONDE PISE YO HACE 2 MESES.

Pero qué grande.
morr escribió:DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS QUË BUENO, HASTA DIEGO EN MARRAQUESH DONDE PISE YO HACE 2 MESES.

Pero qué grande.

Calvorota rojitaaaa! XD
Y el guille hippie, definitivamente voy a estar todos los miércoles dándolo todo.

mira mira que me viene con una rata ( en referencia a una rasta )
porque cuando Alejandro Magno conquistó a los romanos ( esto... y la línea temporal ???)
Bona nit, jo tambe soc catala, concretament de Balaguer (Lleida), en som la tira de catalans per aqui, no m'esperava veuren tants jeje. Molts petons.
Jo també soc català, de Barcelona, i culé fins la mort xD
mrt escribió:tu tambe ets un català malparit??[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Això sembla xDD ara podrem demanar la dimisio de coyote fins i tots des d'aquí xDD
Cafetino escribió:Nops, et debies topar amb un dels meus clons malvats xDD

Fora conyes, ahir ja vaig tenir prou de quedar-me tirat amb el cotxe al sortir del curru, arrancar-lo fent un pont, tornar a casa, desmuntar la bateria, anar a canviar-la a la botiga (si, feia només un mes que l'havia canviat), tornar a casa i muntar-la.... [triston]

això és lo que jo em temo que arribem... (espero que is passi res sigui pel Vendrell o voltants de Tarragona i puguem fer canvi de cotxe [jaja]

ja pots fer probes ja!!! i cadenes XD jo us vull veure muntant les cadenes XD [plas]

pd: soc la lodis, estic a casa d'ell i em fa pal canviar la conta XD

benvinguts a tots!!! ^_^
Debra laFave escribió:

això és lo que jo em temo que arribem... (espero que is passi res sigui pel Vendrell o voltants de Tarragona i puguem fer canvi de cotxe [jaja]

ja pots fer probes ja!!! i cadenes XD jo us vull veure muntant les cadenes XD [plas]

pd: soc la lodis, estic a casa d'ell i em fa pal canviar la conta XD

benvinguts a tots!!! ^_^

vagaaa!! A veure si et veig pel messenger, que hi ha novetats, cada dia flipo més xDD

Cafetino quin cotxe tens? mira que jo em queixo del meu, però encara tira bastant bé ^^
0m3gA escribió:Cafetino quin cotxe tens? mira que jo em queixo del meu, però encara tira bastant bé ^^
Té un Skoda Felicia, si no m'equivoco. [360º]
0m3gA escribió:
vagaaa!! A veure si et veig pel messenger, que hi ha novetats, cada dia flipo més xDD

Cafetino quin cotxe tens? mira que jo em queixo del meu, però encara tira bastant bé ^^

drknss escribió: Té un Skoda Felicia, si no m'equivoco. [360º]

Exastu [Ooooo]

De motor està bé, el problema son les punyetetes, que si la bateria, que haig de vigilar el liquid refrigerant, etc.
Bueno, com tots els cotxes que tenen els seus anys... a mi em van canviar algo pq perdia refrigerant, i les corretges fa poc. Pero de motor, de moment bé. :-)
Ara he de fer feina que tinc per fer, ja em conectaré més tard i m'explicas ^_^

M'han trucat del curro, demà i dissabte treballo, maquillant, al eroski i he descobert un altre món de les multinacionals, Maybelline és de Garnier que al mateix temps pertany a L'oreal. ^_^
Si Franco levantara la cabeza... podriamos hacer una peli de zombies cojonuda!
ssux escribió:Si Franco levantara la cabeza... podriamos hacer una peli de zombies cojonuda!
Ja es van assegurar de que la llosa de la seva tomba fos ben massissa i pesada pq no ho fes xD
No hi havia un llibre (de ficció) que tractava aquest tema?
fiestuki tonightt! Probablement lultima abans de tancarme a la biblio.. [mamaaaaa]
0m3gA escribió:Això sembla xDD ara podrem demanar la dimisio de coyote fins i tots des d'aquí xDD

Jo us dono recolzament moral xD
Bueno bueno, consejos féminas. Ha surgido ve a saber el porqué una cena romántica este viernes, ahora comienzan las dudas. Resulta, "que me han llegado informaciones" indirectas, que la chavala - la única - que me está haciendo entrar en vereda, le encantan los japoneses, tengo seleccionado ya uno en Barcelona ciudad que me han asegurado fuentes de primera mano ( curré y aún a día de hoy curro muchas veces en restaurantes y hoteles y conozco a mucha gente ) que es la ostia, más o menos 40-50€ los dos, con música de esta mierda japo, tatamis, los camareros con kimono y paridas de estas...

Bueno el problema es, yo NUNCA he comido en un japonés, ni siquiera en un chino, cuando iba al chino pedía arroz y pollo para no tastar mi boca íbera con cosas extranjeras. Nunca he salido de la comida española-mediterránea-turca excepto en Berlín en un puto hindú que me cagué en todo. ¿ Cómo afectará el sushi a mi estómago ? ¿ Me gustará ? ¿ Lo vomitaré ? uisssssssss

Salud de un infame perdedor.
drknss escribió: Ja es van assegurar de que la llosa de la seva tomba fos ben massissa i pesada pq no ho fes xD
No hi havia un llibre (de ficció) que tractava aquest tema?

si que em sona, però com a llibre sobre el tema, el sable del caudillo ^_^ un bon llibre i un bon anàlisis.
Jo en una merda d'asiàtic no menjaria ni que em convidessin.
morr escribió:Bueno bueno, consejos féminas. Ha surgido ve a saber el porqué una cena romántica este viernes, ahora comienzan las dudas. Resulta, "que me han llegado informaciones" indirectas, que la chavala - la única - que me está haciendo entrar en vereda, le encantan los japoneses, tengo seleccionado ya uno en Barcelona ciudad que me han asegurado fuentes de primera mano ( curré y aún a día de hoy curro muchas veces en restaurantes y hoteles y conozco a mucha gente ) que es la ostia, más o menos 40-50€ los dos, con música de esta mierda japo, tatamis, los camareros con kimono y paridas de estas...

Bueno el problema es, yo NUNCA he comido en un japonés, ni siquiera en un chino, cuando iba al chino pedía arroz y pollo para no tastar mi boca íbera con cosas extranjeras. Nunca he salido de la comida española-mediterránea-turca excepto en Berlín en un puto hindú que me cagué en todo. ¿ Cómo afectará el sushi a mi estómago ? ¿ Me gustará ? ¿ Lo vomitaré ? uisssssssss

Salud de un infame perdedor.

primer consell demana shushi NO shashimi (el primer es lo típic del salmó o caballa o atun marinat embolicat amb arrós i l'alga (noir) lo altre és pròpiament le peix cru. el wasabi és mortal, ni se't acudeixi posar-ten al sushi!! en serio, es com una pasta verda i pica però pica como si et menges 10 guindilles juntes o mes.

les algues estan de muerte (aperitiu) , juntament amb el tofu (aperitiu) , les empanades la vapor (gyoza) (aperitiu), també tenen arrós, tallarines, la carn (sigui de vedella o pollastre) queda molt bé quant está feta del tipus "Teriyaki" la tempura (verdura rebosada) el bento (com aperitiu) sopa de miso, com a postres els lichis (estan de muerte son com una mica amargs però fets en almbiar le contrast del dolç li dóna un gran toc)

depèn de si agafes algun menú et pot sortir millor de preu; pots mirar no és lo mateix si vas a un buffet que a un restaurant i dins dels restaurants hi ha categories.
lodis escribió:

primer consell demana shushi NO shashimi (el primer es lo típic del salmó o caballa o atun marinat embolicat amb arrós i l'alga (noir) lo altre és pròpiament le peix cru. el wasabi és mortal, ni se't acudeixi posar-ten al sushi!! en serio, es com una pasta verda i pica però pica como si et menges 10 guindilles juntes o mes.

les algues estan de muerte (aperitiu) , juntament amb el tofu (aperitiu) , les empanades la vapor (gyoza) (aperitiu), també tenen arrós, tallarines, la carn (sigui de vedella o pollastre) queda molt bé quant está feta del tipus "Teriyaki" la tempura (verdura rebosada) el bento (com aperitiu) sopa de miso, com a postres els lichis (estan de muerte son com una mica amargs però fets en almbiar le contrast del dolç li dóna un gran toc)

depèn de si agafes algun menú et pot sortir millor de preu; pots mirar no és lo mateix si vas a un buffet que a un restaurant i dins dels restaurants hi ha categories.

¿Pero a un neófito en la materia le puede salir bien la jugada? ¿ No saldré escaldado del intento de abrime al mundo en plan progre?

PD: ¡ Quién me mandaría salir del Martini Rosso con Lacón A la Gallega !

PD2: La info queda toda apuntada gatita.

Si la canción que yo canto
no te llena de alegría,
por más cosas que te diga
no sirve de na.
Si no tienes quien te quiera
ni a quien decirle te quiero,
buscar amor con dinero
no sirve de na.
Si eres tan inteligente
que nadie puede entenderte,
enfadarte con la gente
no sirve de na.
Si al sol no puedes tumbarte
y en paz tomar una copa,
decir que estás en Europa
no sirve de na,
morr escribió:
¿Pero a un neófito en la materia le puede salir bien la jugada? ¿ No saldré escaldado del intento de abrime al mundo en plan progre?

PD: ¡ Quién me mandaría salir del Martini Rosso con Lacón A la Gallega !

PD2: La info queda toda apuntada gatita.

mira, puedes optar por pedir uan bandeja de sushi (hay de diferentes tamaños) una que se pueda comer ella sola pero que también haya por si tu quieres probar; si te gusta os la partís y siempre puedes pedir más, que no te gusta, toda para ella y tu vas a lo más tradicional.

la gyoza, el arroz o tallarines, ternera/carne teriyaky, brochetas de pollo con jenjibre y la tempura.
lodis escribió:mira, puedes optar por pedir uan bandeja de sushi (hay de diferentes tamaños) una que se pueda comer ella sola pero que también haya por si tu quieres probar; si te gusta os la partís y siempre puedes pedir más, que no te gusta, toda para ella y tu vas a lo más tradicional.

la gyoza, el arroz o tallarines, ternera/carne teriyaky, brochetas de pollo con jenjibre y la tempura.

Eres un sol. Grazie mile. Ya os contaré detalles, la noche promete.
morr, yo la primera vez que fui al japo, me hicieron la ... ¿gracia? de decirme que el wasabi estaba muy bueno, menos mal que fui algo hábil y no cogí un trozo grande... pero sigo vivo.

Yo era igual de esceptico que tú, pero ahora me gusta ir al menos una vez al mes a comer al japo, me gusta bastante, sobre todo los giratorios [babas]
jo he anat a un restaurant, a un buffet i a un buffet giratori; sens dubte el restaurant el millor ara el preu el més car.

el buffet giratori era casi tot japo però plats petits hi havies d'agafar varies vegades.

i el buffet, te les seves parts de japonès per el shushi, la part del wok i ha part a la planxa, i una secció típica de tallarines, arrós, rollets...

nosaltres, també intentem anar-hi un cop al més.
di que si, en el buffet asiático/japonés/chino/wok, se come como Dios xD
coyote dimissió!!!!

P.D. dedicat a 0m3gA i eTc_84 [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
ais que volats que esteu XD [reves]
Atenció descobert magatzem d'armament talibà a la kdd de barcelona xDD
Imagen
A veure si dissimulem més talibà xD
em pensava que la final no vas fer foto XD al menys amb la teva sortia bé, la meva quedava massa fosc que ho vaig mirar abnas de penjar-les XD
ei, gracies a tots per la rebuda xD
mrt escribió:coyote dimissió!!!!

P.D. dedicat a 0m3gA i eTc_84 [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

XDXDXDXDXDXD

descafeinat amb gel, quina kdd?
Si és que no deixeu de pensar en eTc [poraki]
[.REC] M'ha semblat una merda, tant que he sentit a parlar de la puta película i al final re de re, menuda merda pinxada en un pal... Ara estic veient 1408, peli nova basada en un relat curt d'en Stephen King, a calitat DVD-Rip, flipant tenint en compte la escasa setmana a la cartellera, i bueno, de moment está comportant-se, al menys millor que la merda del Balagueró i el Plaza.
Que extrany que el seerj no miri pelis de jueus ein?
la que vam fer dissabte passat, barbacoa + skating + karaoke XD
lodis escribió:em pensava que la final no vas fer foto XD al menys amb la teva sortia bé, la meva quedava massa fosc que ho vaig mirar abnas de penjar-les XD

Vaig fer dues fotos, una primera amb flash que no es veu una m***, i una 2a sense en que sí es veu.

eTc_84 escribió:XDXDXDXDXDXD

descafeinat amb gel, quina kdd?
Si és que no deixeu de pensar en eTc [poraki]

Hauries d'haver vingut, el seerj et va trobar a faltar X-D
Cafetino escribió:Hauries d'haver vingut, el seerj et va trobar a faltar X-D

Tinc tots els dissabtes i diumenges fins a mitjans 2008 adjudicats [poraki]

Devia fer una conferéncia revisionista.
El morr no hi va anar? que no hi havia núvols roses?
nops aquest cop el morr va fallar.

pos la meva super actuació al karaoke va molar XD ma mare es peta amb els vídeos XD
Chavales, yo también estaba liadísimo, faltó el alma de la fiesta ahí, además que ahora estoy pletórico en todos los aspectos, os cantaba yo allí unos buenos karaokes del gato qu eestá triste y azul y estas cosas...
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511