Catalans aixakeuvus xD (#67)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Bon dia!!!
lodis escribió:pos la meva super actuació al karaoke va molar XD ma mare es peta amb els vídeos XD
El "Jo vull ser rei" versió casolana ("Por qué no te callas?") xDDD tu cantant i el PakomeT fent els coros (es conya, pero es que et senties molt més tu) [sonrisa]
S'ha de repetir, però quan faci més bon temps xD (i pillant horaris dels catalans, pq vaia xou per tornar amb RENFE)
N'hi han que em deuen classes pràctiques de patinar sobre gel... ;)
que desgraciat que soc, casi sol alla a la biblio.. es veu que la gent es molt inteligent i no necessita estudiar.. [+risas]
kurras escribió:que desgraciat que soc, casi sol alla a la biblio.. es veu que la gent es molt inteligent i no necessita estudiar.. [+risas]

Prente dos dies de vacances home, jo avui i dema no penso fotre res, començaré el dilluns a estudiar.
NGC escribió:Prente dos dies de vacances home, jo avui i dema no penso fotre res, començaré el dilluns a estudiar.
si, dilluns nochebuena, dimarts nadal, dimecres sant esteve.. Com no m'hi posi ja haure de demanar vaselina per reis.. xD
He anat avui a fer las meves compres de nadal, ha caigut un regal per mi, un mp4 creative Zen de 8 gigas, que ja està sincronitzant, es com aquest.

Imagen

I una granota de peluix per la meva mare ^^
jo de regals, fins dilluns al a nit i el dimarts no els sabré, de moment tinc la càmera del xiquet, el meu autoregal (marxar per fi d'any XD) i el de mon pare que em regala un cotxe de segona mà, un ford fiesta, té 10 anys però per fer-lo anar els findes i al estiu.. ara per començar ja en tinc prou, espero que els reis siguin bons i em portin el carnet a finals de gener... que fins passat examens ja no m'hi presento.

jo he d'acabar dos treballs, demà espero acabar-los, i després al gener estudiar, que com tinc sort, primer tinc que entregar les treballs i després exàmens així que de moment no pateixo massa.

maco el mp4 ^_^
Ja tens el carnet, pija?
lodis, a mi el carnet me'l van portar els reis [sonrisa] i aquest any s'enduen la L
Jo el meu regal és una jaqueta, i pel cumple el disc dur nou del portàtil ^^
Bona nit a tothom !!

Feia dies que no em pasava per aqui !!

[bye]
Quina por, pijes amb carnet xD fent servir el retrovisor de mirall pel maquillatge xDD

Merda de consumisme :-| els regals es fan quan es necessita alguna cosa, no amb data prefixada!
encara no dormiu eh? fiesteros [qmparto]
Perdón por colarme aqui, pero, ¿Qué significa aixakeuvus? Llevo ya unos años rayao xD
senyors/ores ja he fet 3 anys a EOL [beer] aixó s'ha de celebrar
skelzer escribió:Perdón por colarme aqui, pero, ¿Qué significa aixakeuvus? Llevo ya unos años rayao xD

como han dicho, levantaros, pero escrito como el culo, osease con récord de faltas de ortografia
Bon dia! ^^
eTc escribió:Merda de consumisme :-| els regals es fan quan es necessita alguna cosa, no amb data prefixada!
Jo el disc dur ja fa setmanes que el tinc, però com que me'l pagaven alguna excusa havia de donar :Ð
A més és un 2x1, pq el vell he comprat una caixa i el faig servir d'extern
Bon dia !!

Ja fa rato que m'he llevat eh !! X-D
bon dia, dons io ia arribo de la biblio, desde les 9 alla...

Ara a la tarda una mica de relax i a veure el Barça.
Caram, una biblio oberta en Diumenge, on jo visc, no tinc aquesta sort.

[bye]
crisan escribió:Caram, una biblio oberta en Diumenge, on jo visc, no tinc aquesta sort.

[bye]

Parla de la biblioteca de la uni de girona, dubto que les municipals de tota la vida ho estiguin avui :p

Encara que jo per estudiar mai he tingut el costum d'anar-hi, no és un lloc per concetrar-se precisament... i encara que al ser hivern la cosa ajuda, no com l'estiu [jaja]
Cafetino escribió:Encara que jo per estudiar mai he tingut el costum d'anar-hi, no és un lloc per concetrar-se precisament... i encara que al ser hivern la cosa ajuda, no com l'estiu [jaja]
ia es una mica la gracia XD
A casa faria 2h intensives i prou, alla mhi estic tot el dia, vas fent descansillus, veus el panorama.. etc
A l'estiu es tot un escandol xD
Confessa!

Al igual que a Lloret que persegueixes guiris, a la biblio persegueixes universitaries xDD
Cafetino escribió:Parla de la biblioteca de la uni de girona, dubto que les municipals de tota la vida ho estiguin avui :p

Ahhh!! Gràcies per la explicaciò, ja ho veia rarot aixo que una municipal obrís, pero com que no hi ha res imposible XD

Adeu !!
uoles gent, aki un q ja disfruta les vacances i va celebrar el nadal i caga tió ahir [tomaaa]
oscuros escribió:uoles gent, aki un q ja disfruta les vacances i va celebrar el nadal i caga tió ahir [tomaaa]

Caram !! Aixo si que es, ser original.

[bye]
Pues aqui un altre!De Valls o Alcover,encara no ho tinc clar!
Hola !! Benvingut !!

Estem aprop XD
En tota la meva vida havia rebut una panera de nadal... i aquest any me n'han donat dues [plas][plas]
Aprofitaré el contingut per a regals varis [plas][plas]
eTc_84 escribió:Aprofitaré el contingut per a regals varis [plas][plas]

[qmparto]
eTc_84 escribió:En tota la meva vida havia rebut una panera de nadal... i aquest any me n'han donat dues [plas][plas]

A mi, quasi no m'han donat paneres, la que mes em va agradar, va ser quan vivia a Manresa i estava al magatzem de la Stradivarius i em donar una que estava molt completa. Quina bona idea amb lo dels regals ;)

Adeu !!
Jo no em puc pas queixar de panera...per estar de pràctiques està més que bé (ja que no cobro, almenys que es vegi un detallet)
Això si, si m'he de fotre totes les ampolles jo sola em faràn mal xDDD
drknss escribió:Jo no em puc pas queixar de panera...per estar de pràctiques està més que bé (ja que no cobro, almenys que es vegi un detallet)
Això si, si m'he de fotre totes les ampolles jo sola em faràn mal xDDD

ja saps a qui els hi podries regalar no?? les puges al piset ^_^

a casa de panera només arriba una i no està gens malament, sobretot perquè de turrons poc i si embotit, bombons i alguna botella que altre XD

a mon pare li ha tocat la que sortegen al mercat XD un cop al mes que va a comprar-hi i li toca XD
kurras escribió:putu barça

Cert..
Avui he vist clarament que la lliga la guanyara el madrid, merda de barça.
Vaya dos nits anant a les 6 a sobar a base de Tinaza xD

Algu s'acosta a La Tina d'Esparreguera dels presents?
eTc_84 escribió:Quina por, pijes amb carnet xD fent servir el retrovisor de mirall pel maquillatge xDD

Merda de consumisme :-| els regals es fan quan es necessita alguna cosa, no amb data prefixada!

Per un cop estic d'acord amb tu ;P

eTc_84 escribió:Cert..

Massa, desgraciadament xD

eTc_84 escribió:
En tota la meva vida havia rebut una panera de nadal... i aquest any me n'han donat dues [plas][plas]

A tu sort que encara et donen panera
[sati]
CaT_Os_MandRoS escribió:Per un cop estic d'acord amb tu ;P

Massa, desgraciadament xD

Malparit! Hem de parlar de negocis [rtfm]

Apart, em sembla que d'aquí a poc tindràs algo interessant, o tu o un que jo sé [looco]
eTc_84 escribió:Malparit! Hem de parlar de negocis [rtfm]

Apart, em sembla que d'aquí a poc tindràs algo interessant, o tu o un que jo sé [looco]

Buf quan feia que no em passava per aqui, i mira a qui em trobo [burla2]

Si, ja els tenim a madrid.Ara nomes falta que tardin mes a portarlos de madrid aqui que pas de taiwan a madrid, coneixent com va correus X-D

Per lo altre tranqui que esta tot controlat.
CaT_Os_MandRoS escribió:
Buf quan feia que no em passava per aqui, i mira a qui em trobo [burla2]

Si si, tu has vingut a comprovar per quin fil anem xDD

CaT_Os_MandRoS escribió:Si, ja els tenim a madrid.Ara nomes falta que tardin mes a portarlos de madrid aqui que pas de taiwan a madrid, coneixent com va correus X-D

Per lo altre tranqui que esta tot controlat.

Resa per a que aduanes no diguin res :p

n000000000000b!!! xDDD
Cafetino escribió:Si si, tu has vingut a comprovar per quin fil anem xDD

Jijiji, l'ultim cop anaveu pel 6 o 7, colla d'spammers X-D

Cafetino escribió:Resa per a que aduanes no diguin res :p

Allo es com la loteria, pero amb la diferencia que lo dificil es que no et
toqui...

Cafetino escribió:
n000000000000b!!! xDDD

NIGGERTITS
maco el logo de photobucket xD
YOU FAIL!