Catalans aixakeuvus xD (#67)

1, 2, 3, 4, 511
No sabia que hi hagues un fil que es parles en català, buenu apunteu-me a la llista inicial que no hi sok!!

Quanta penya fa vacances aquest nadal? Jo desde el 24 fins el 2!! Toma ya!! Va valdre la pena fer nomes una setmana a l'estiu. Ja porto un parell o tres d'estius que no foto mes que currar... quins temps aquells! [fies]
drknss, et passa algo a la boca ein?
y digo yo... Valencia y las Baleares son de Cataluña también..?
perdonar mi ignorancia... no creo que los valencianos o los baleares quieran ser absorbidos por los catalanes al igual que los catalanes no quieren ser absorbidos por España , digo yo..Valencia es Valencia y Las ILLES Balears son las ....
no hagáis como decís vosotros querer usurpar unas tierras con identidad propia como decís que España hace con vosotros cataluña libre.. valencia también y las baleares... no?
por que en vez de cuantos catalanes no decís cuantos valencianos o de las baleares están en este foro y os incluís también los catalanes [fumando] como identidad valenciana.. o balear..quien fue antes... el huevo o la gallina.....
nata_barra escribió:y digo yo... Valencia y las Baleares son de Cataluña también..?
perdonar mi ignorancia... no creo que los valencianos o los baleares quieran ser absorbidos por los catalanes al igual que los catalanes no quieren ser absorbidos por España , digo yo..Valencia es Valencia y Las ILLES Balears son las ....
no hagáis como decís vosotros querer usurpar unas tierras con identidad propia como decís que España hace con vosotros cataluña libre.. valencia también y las baleares... no?
por que en vez de cuantos catalanes no decís cuantos valencianos o de las baleares están en este foro y os incluís también los catalanes [fumando] como identidad valenciana.. o balear..quien fue antes... el huevo o la gallina.....

Aqui es bienvenido todo el mundo, sea catalan o no, mientras respete a los demas. Asi que si viene algun valenciano o balear que quiere estar aqui será bienvenido.

Y ya que dices, no hemos absorbido a nadie, los valencianos por ejemplo tambien tienen su propio hilo
http://www.elotrolado.net/hilo_Tots-a-una-veu--germans--vingau--Hilo-Valenciano-_472187

saludoss
nata_barra escribió:y digo yo... Valencia y las Baleares son de Cataluña también..?

Te lo podriamos explicar, pero no lo entenderias, asi que mejor lo dejamos, todos ignorantes y felices.

Solo tienes que saber que los Valencianos y Baleares de la lista se han apuntado voluntariamente, asi que tu no eres absolutamente nadie como para decidir quien se puede apuntar y quien no. Nosotros no discriminamos a nadie.
a mi me es igual.. pero en la primera pagina... pone, fulano de tal.. valencia fulano de tal... eivissa... y tal y tal... y me parece mal eso nada mas.. yo al ver eso pues decidí escribir mi novia es valenciana y no comparte esa idea.. a no ser que sean catalanes que viven en valencia e ibiza... si eso pido disculpas metí la pata..pero que incluyáis valencianos como catalanes y baleares no me parece bien ( a la novia )
salu2
nata_barra escribió:a mi me es igual.. pero en la primera pagina... pone, fulano de tal.. valencia fulano de tal... eivissa... y tal y tal... y me parece mal eso nada mas.. yo al ver eso pues decidí escribir mi novia es valenciana y no comparte esa idea.. a no ser que sean catalanes que viven en valencia e ibiza... si eso pido disculpas metí la pata..pero que incluyáis valencianos como catalanes y baleares no me parece bien ( a la novia )
salu2
Como te hemos dicho se han apuntado ellos voluntariamente, no los hemos puesto nosotros porque si.

saludoss
si no cal enrollar-se tant, si no ho entén no ho entén i ja está, per molt que ho expliqueu que tot es voluntari, que és la pròpia gent qui 'hi apunta si no volen llegir-ho ni entendre doncs no cal donar-hi més corda XD

hi ha gent molt avorrida que només sap que entrar als fils a criticar, doncs mira si no els hi agrada que no entrin, així de clar :)

cada vegada estic més feliç, això de veure que aquest any si que hi ha neu!!! tinc unes ganes d'anar a esquiar... (de passada veure el estil d'esquí d'alguns de per aquí jajaja) [plas]
entendido , sorry ,si moleste..
no es mi intencion criticar anadie....
Bona tarda per alguns...
Tota la setmana passada el cotxe al garatge i va i avui continua perdent refrigerant... au, altre cop sense cotxe. Això si, no veuràn un p*** duro fins que me'l deixin bé.
eTc escribió:drknss, et passa algo a la boca?
No, el que em passa es que abans d'anar dient-nos freaks a cada pas, mira't al mirall. Sense acritud. [beer]
xDD Revisant algun fil antic.. no recordava el temps que portava a la firma "Paris 2012" xDDDDDDDD com devia molestar [babas]

No sé perquè et dónes per aludida i m'ataques, jo no he dit noms...
osties!, apunteu-me a la llista, que no hi soc! xD
eL MasteR escribió:osties!, apunteu-me a la llista, que no hi soc! xD
Lu de la llista sera una mica complicat pero benvingut! ^^
complicat és més aviat un eufemisme [jaja]

però benvingut [hola]
Algu sap quant fen concerts la cobla al mercat de santa Llucía a Barcelona? o algu horari o algo així....

Gràcies!
Algu sap quant fen concerts la cobla al mercat de santa Llucía a Barcelona? o algu horari o algo així....

Gràcies!
eTc_84 escribió:drknss, et passa algo a la boca ein?

¿Va con segundas? [fies]
morr escribió:¿Va con segundas? [fies]

Si volgués anar amb segones t'ho diría a tu [666]

Però no t'ho diré, que des que freqüentes llocs de bears i menges núvols roses, no me'n refio.
M'he perdut alguna cosa? [flipa]
Os informo que en dos días subo de cinturón en las artes marciales (Hapkido), soy un hombre muy peligroso surmanussss un arma blanca en potencia, con abdominales marcados y una biolensia feros en mi mente.

Semos peligrosos.

http://www.youtube.com/watch?v=GOCgfuajpJs
Vaja merda de projecte

Problema 1 OK pero la resta [triston]
Antonio21 escribió:malditos rojos de mierda k stais exo, esto es un foro español y aki se abla en español ostia!!! pero k asco me dais, si franco levantara la cabeza os iva a dar lo vuestro panda de subnormales

VIVA FRANCO!!! GILIPOLLAS

ROFLMAO

Imagen
El més curiós del tema és que ell tampoc parla en castellà, deu utilitzar alguna variant per a anormals, perquè no entenc res.
H0¥94n!!! J4£9µ13n h4b£4 £337?
ja esta el tipic cafre [+furioso] ratataaaa

si franco viviera, imbècil, no tindries la llibertat que tenim, tarat mental, cuanta intolerancia, parla amb el idioma que vulguis, la cuestio es que s'entengui.
Escribo este post porque no hace falta que reportéis más.

Conocéis el procedimiento habitual antitroll, pero creo que hay algún usuario nuevo, por lo que lo recuerdo: ignoradlos, se suelen cansar pronto. Ni contestéis ni citéis, reportáis y seguís a lo vuestro.

Tomamos buena nota, si reincide se tomarán medidas.
Lo de usuario nuevo, va por mi no? [sonrisa] ok, troll=paso de el

pero es que te calientan.....
mrt escribió:Lo de usuario nuevo, va por mi no? [sonrisa] ok, troll=paso de el

pero es que te calientan.....

Tu ets de la nova fornada, i a sobre madridista uuu [poraki]

[beer]
català del madrit, català malparit, es sol dir no? [qmparto] [qmparto] [qmparto]
mrt escribió:Lo de usuario nuevo, va por mi no? [sonrisa] ok, troll=paso de el
Por ti y por varios más, si te fijas hay unos cuantos que se han apuntado no hace mucho.
LadyStarlight escribió:Por ti y por varios más, si te fijas hay unos cuantos que se han apuntado no hace mucho.

[oki]
mrt escribió:català del madrit, català malparit, es sol dir no? [qmparto] [qmparto] [qmparto]

No ho sé, per aquí no es diu gaire, tot i que tinc alguns amics madridistes XD
Pitjor són els perikos... a la cassola! [barret]
[/quote]
eTc_84 escribió:No ho sé, per aquí no es diu gaire, tot i que tinc alguns amics madridistes smile_XD
Pitjor són els perikos... a la cassola! smile_[barret]

Jo tinc amics cules, la majoria, perque visc a Lleida i pocs merengues troves, i un periquito, anem a veure alguns partits junts i sempre acabem discutin
[discu] ajjajajaja
mrt escribió:Jo tinc amics cules, la majoria, perque visc a Lleida i pocs merengues troves, i un periquito, anem a veure alguns partits junts i sempre acabem discutin
[discu] ajjajajaja

Pq després diguin que el futbol no uneix les persones [inlove]
Ja hi havia algun madridista per aquí... xDDD almenys ara mrt em farà companyia :P
0m3gA escribió:Ja hi havia algun madridista per aquí... xDDD almenys ara mrt em farà companyia :P

:o No m'esperava això de tu....

:-(
eTc_84 escribió:No ho sé, per aquí no es diu gaire, tot i que tinc alguns amics madridistes XD
Pitjor són els perikos... a la cassola! [barret]

Ya me gustaria ver el partido contigo al lado,lo que me iba a reir joder xD.
EtC_69 me chupa un pie xD
mrt escribió:Jo tinc amics cules, la majoria, perque visc a Lleida i pocs merengues troves, i un periquito, anem a veure alguns partits junts i sempre acabem discutin
[discu] ajjajajaja

Normal, perquè són el vostre filial [666]

algo Rouse algo escribió:Pq després diguin que el futbol no uneix les persones [inlove]

Tenim nova parella al fil XDXDXD

seaman escribió:Ya me gustaria ver el partido contigo al lado,lo que me iba a reir joder xD.
EtC_69 me chupa un pie xD

¿ De dónde apareces, voyeur ?
Reportado por Troll [poraki][poraki]
eTc_84 escribió:Normal, perquè són el vostre filial [666]

Tenim nova parella al fil XDXDXD

¿ De dónde apareces, voyeur ?
Reportado por Troll [poraki][poraki]

No no, t'equivoques en lo de parella [qmparto]

I el seaman, si, es un voyeur [rtfm]
Troll,voyeur? Mirad,cuando yo entro en cataluña,hacen fiestas por la calle,porque ha llegado el rey.
Asi que dejadme tranquilo o pongo acento catalan y os callo la put boca.
*Rouse* escribió:No no, t'equivoques en lo de parella [qmparto]

Parella de fet :P

seaman escribió:Troll,voyeur? Mirad,cuando yo entro en cataluña,hacen fiestas por la calle,porque ha llegado el rey.
Asi que dejadme tranquilo o pongo acento catalan y os callo la put boca.

Mientes cual bellaco, si un rey viene aquí, se le recibe quemando sus fotos [666]
*Rouse* escribió::o No m'esperava això de tu....

:-(

Lodis va dir el mateix xDD però en el fons (bastant en el fons xD) soc bona persona!
sorry, he reportat al troll d'abans sense haver vist el missatge de la Lady.. [+risas]
kurras escribió:sorry, he reportat al troll d'abans sense haver vist el missatge de la Lady.. [+risas]

Catastrofe, ja no podrás optar a ser futur moderador de feedback [poraki]

---

Uo, ara que m'hi fixo... Rouse-daioh? xDD
Cafetino escribió:Catastrofe, ja no podrás optar a ser futur moderador de feedback [poraki]

---

Uo, ara que m'hi fixo... Rouse-daioh? xDD

What ta happens a tu xD

Offtopic: Ahir a la tarda, per allà les 8 tombaves pel centre de girona acompanyat d'una senyora? ein?
kurras escribió:sorry, he reportat al troll d'abans sense haver vist el missatge de la Lady.. [+risas]

Dissimula..
*Rouse* escribió:Offtopic: Ahir a la tarda, per allà les 8 tombaves pel centre de girona acompanyat d'una senyora? ein?

Nops, et debies topar amb un dels meus clons malvats xDD

Fora conyes, ahir ja vaig tenir prou de quedar-me tirat amb el cotxe al sortir del curru, arrancar-lo fent un pont, tornar a casa, desmuntar la bateria, anar a canviar-la a la botiga (si, feia només un mes que l'havia canviat), tornar a casa i muntar-la.... [triston]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511