Catalans aixakeuvus xD (#69)

Home, per aquí Girona després de "l'efecte Pizarro" i que us diguessin que "els catalans sou l'amic que viu de renta" no conto que ell PP fes gaires amistats. [plas]
drknss escribió:Home, per aquí Girona després de "l'efecte Pizarro" i que us diguessin que "els catalans sou l'amic que viu de renta" no conto que ell PP fes gaires amistats. [plas]

Es que ni amb pizarro ni amb el mateix esperit sant, no volem feixistes.
eTc escribió:Es que ni amb pizarro ni amb el mateix esperit sant, no volem feixistes.
No t'ho he dit pas que en volgueu, només ho comentava per la notícia de que fa uns dies van anar per Girona i van fotre la pota fins al fons amb la llengua de víbora del nou fitxatge, pq s'ha de ser bastant curt per anar a la recerca de vots i deixar anar aquestes perles.
van venir el dimarts passat, ho se perquè anàvem al cine Rouse i jo i ens vam creuar amb el bus del pp primer ens pensàvem que era de publicitat (com a tgna n'hi ha tanta i per aquí no massa) però després ma mare em va comentar que havia sortit a la tele que feien miting...
A Hospi va venir el ZP que el Corbacho li deixa la Farga per ell solet
Gerandi está baneado por "Clon de usuario baneado"
Saludos!

Yo la verdad esque no soy de Cataluña, pero he pensado en este hilo para preguntar lo siguiente, a ver si me podeis echar una mano:

Tenía pensado estudiar y aprender catalan por ejemplo por si marcho a cualquier parte de cataluña para ejercer mi futuro trabajo.

Por lo tanto, ¿Dónde podría empezar a aprender un poco de catalan?¿Me recomendais alguna academia oficial?

Saludos y gracias!
Pues no se exactamente de donde eres pero no hace mucho se comentó que por Andalucía en las escuelas oficiales de idioma se iba a impartir catalán, puedes empezar mirando en la de tu ciudad a ver si hay suerte.
seerj escribió:Yo cómo en mis orígenes, he votado al POSI xD, aunque pal senado he votado entesa.

+1

Encara que estan massa a l'esquerra pel meu gust ja aniria bé que tinguessin represenació. No hi ha cap partit español d'esquerres amb representació, els que diuen ser d'esquerres son de centre i encara gracies.

Saludos!

Yo la verdad esque no soy de Cataluña, pero he pensado en este hilo para preguntar lo siguiente, a ver si me podeis echar una mano:

Tenía pensado estudiar y aprender catalan por ejemplo por si marcho a cualquier parte de cataluña para ejercer mi futuro trabajo.

Por lo tanto, ¿Dónde podría empezar a aprender un poco de catalan?¿Me recomendais alguna academia oficial?

Saludos y gracias!

Como ya te han dicho lo mejor que puedes hacer es mirar en la escuela oficial de idiomas de donde vivas. O a malas algun curso online, en la web de gencat.cat creo que podias buscar informacion (tb esta en castellano la web)
erhacker_22 está baneado por "Crearse un clon para saltarse baneo temporal"
per fi he arribat a l'ultim fil obert d'aquest tema!! apunteu-me a mi Terrassa Barcelona
Gerandi escribió:Saludos!

Saludos y gracias!

Muy buenas,

Mira, mi opinión personal es que sudes de estudiarlo previamente, ven con ganas de aprenderlo y se aprende sobre la marcha, en muy poco se aprende, y entenderlo antes. Conozco mucha gente que ha venido sin saberlo y a los 7 meses se lo sabían mejor que yo casi, así que no te creas que son tan distintos y que costará algo, en realidad es algo bastante rápido de aprender.

Luego a nivel de títulos, pues supongo que el que seguro está homologado es el de la Escuela Oficial de Idiomas, que si en tu comunidad no se imparte, aquí en Catalunya si, y podrías aprenderlo académicamente mientras vives aquí.
UP!

que estem dormint o qué?
Aya_cat escribió:UP!

que estem dormint o qué?

No, aixecada acabant unes practiques.... [decaio] ojalà pogués estar dormint...ara mateix les he enviat a la web i aus, confirmació i ara esmorzaré i a fer temps...
Bon dia a la vila del pingüííííííííííííííííí!!!
Merda de gotes de l'oculista per veure el fons d'ull, encara em dura l'efecte, ho veig tot borrós de prop, será divertit treballar avui xD
quelcom escribió:Bon dia a la vila del pingüííííííííííííííííí!!!

tant de temps per alli dalt i ja t'estas acostumant a la cultura musical local XD
eTc_84 escribió:Un clon menys.

ein?
Cafetino escribió:ein?

La pija sap de qui parlo XD
magradaria unirme... ^^ son el 483.. xD

yo soc d mataró, barcelona =)

PD: avui polonia eh ^^ xDDD
magradaria unirme... ^^ son el 483.. xD
Benvinguda ^^
Per desgràcia, com que no actualitzen la llista des de fa molts fils, hi ha una bona llista de 483 ^^U
drknss escribió: Benvinguda ^^
Per desgràcia, com que no actualitzen la llista des de fa molts fils, hi ha una bona llista de 483 ^^U

De fet crec que es podria crear un fill dels Catalans #483 :D
qwerty72 escribió:De fet crec que es podria crear un fill dels Catalans #483 :D

Cert xD
Sialgun dia s'arriba al fil 483 els hi farem un homenatge
Fil Oficial dels cuatrevuitresinos [carcajad]
drknss escribió: Benvinguda ^^

xDDD que soc un tio... xDDDD
ahir el "pordiosero" em va comentar qui era

(si tu em dius pija, jo et dic pordiosero XD) i en paus.

no li facis cas a la drknss, va estressada pels exàmens i la falta del meu carinyo XD jaja

benvingut i tranquil algun dia la llista s'actualitzarà :)
lodis escribió:benvingut i tranquil algun dia la llista s'actualitzarà :)

però ens quedarem sense tema de conversa 'muletilla'... és el nostre parlar del temps de l'ascensor... [jaja] [jaja] [jaja]

Salutacions!
lodis escribió:ahir el "pordiosero" em va comentar qui era

(si tu em dius pija, jo et dic pordiosero XD) i en paus.

Chincha, rabiña,
tengo una piña
con muchos piñones
y tú no los comes.
eTc_84 escribió:
Chincha, rabiña,
tengo una piña
con muchos piñones
y tú no los comes.

va home que només et falta dir

"vas a la senyu" amb la entonació i assenyalant amb el dit XD
lodis escribió:
va home que només et falta dir

no li donis idees u.u
Bon dia!

ssux escribió:tant de temps per alli dalt i ja t'estas acostumant a la cultura musical local XD

Es lo que te no veure el sol. Sort que ja s'acaba l'hivern i la neu :-P

PS: A vere quan tarda el primer Finlandès a demanar-me si puc fer un "Crusaíto", i a vere el que tardo a enviar-lo a pendre pel sac [666]
lodis escribió:va home que només et falta dir

Sé que t'agradaria XD

quelcom, cop de garrot als chikis XD
xDDD que soc un tio... xDDDD
Sorry, Benvingut [oki]
lodis escribió:no li facis cas a la drknss, va estressada pels exàmens i la falta del meu carinyo XD jaja
[inlove] tu sí que m'estimes, carinyu xD
Però més que els examens, lo que m'estressa es currar per amor a l'art [jaja] i que a sobre em toquin ... la moral.
A la segona pàgina...ja esteu de setmana santa o que?
0m3gA escribió:A la segona pàgina...ja esteu de setmana santa o que?

Sep, des del dijous nit, un que te sort d'anar a la uni de dimarts a dijous, aixi que pots comptar cuans dies de festa m'esperen.
Om3gA escribió:ja esteu de setmana santa o que?

aqui fins dijous, ningu esta de festa, capichi? [carcajad]
mrt escribió:

Els parats som d'un altre mon. Tenim festa sempre :D XD
Hispalense escribió:Els parats som d'un altre mon. Tenim festa sempre smile_:D smile_XD

jo per sort (o desgracia [jaja] ) no he estat mai al paro [chulito] toca fusta [jaja]
com pot ser que encara duri el fil 69, quin deshonor espameril.
A vore, que s'aixequin tots aquells que estem veient la F1 a la nostra volguda TV3, ens hem de fer notar!!!!
jo no crec que aguanti gaire, masses birres i pot ser que la curse sigui molt avorrida.
el chiki chiki mola mogollon XD!
mrt escribió:

No, si jo estic exactament igual, fins dijous res de festa, m'ha fet gracia avui, el meu pare fent plans per anar dijous al circuit de radio control amb un amic meu i em diu... ah.. que tu treballes ¬¬"
Jo tinc festa desde dijous, el dia 24 es torna a linstitut a estudiar com mules.. un pal la veritat.

Vinga bon vent.
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911