Catalans aixakeuvus xD (#69)

16, 7, 8, 9, 10, 11
m'han robat l'usuari!!!!! cawento

algún inutil (i tots els insults del món)que s'avorria molt ha escrit desde el meu usuari, ja he canviat la contrasenya i eso pero si veieu algún fil estrany digueum-ho siusplau

aki teniu el fil a feedback on m'he queixat:
http://www.elotrolado.net/hilo_robo-de-cuenta_980215

tinc ganes de matar gent avui [uzi]
ssux escribió:com pot ser que encara duri el fil 69, quin deshonor espameril.

Es que s'ha de gaudir [sati]

oscuros escribió:m'han robat l'usuari!!!!! cawento

algún inutil (i tots els insults del món)que s'avorria molt ha escrit desde el meu usuari, ja he canviat la contrasenya i eso pero si veieu algún fil estrany digueum-ho siusplau

aki teniu el fil a feedback on m'he queixat:
http://www.elotrolado.net/hilo_robo-de-cuenta_980215

tinc ganes de matar gent avui [uzi]

Jo fa uns dies vaig rebre un correu de que algú havia fet click a lo de recuperar contrassenya del meu usuari. Ves a saber qui serà l'idiota que s'avorreix tant.
0m3gA escribió:No, si jo estic exactament igual, fins dijous res de festa, m'ha fet gracia avui, el meu pare fent plans per anar dijous al circuit de radio control amb un amic meu i em diu... ah.. que tu treballes ¬¬"

a mi tambe hem passa amb el meu cunyat ratataaaa

fan "hay, que no m'enrecordaba que tu treballes" ja, hi una mer** no us enrecordeu, ho fan per fer-nos rabiar [poraki] [jaja]
doncs jo dijous passat vaig començar vacances XD fins avui que no me connectat, ahir ens vam muntar la festa fins tard, feia temps que no anava per salou... ^_^
Jo el divendres les vaig començar però unes hores abans del que tocava ^^
Doncs jo dema treballo, i ja tenim marron amb el proveidor de madriz xD
Bones catalans! :p.

Avera... estic intentant organitzar una KDD en barcelona capital per a abril mes o menys (un cap de setmana o un dia, ja ho veurem).

En principi no hi ha res definit, sols estic fent un llistat de persones que si al final, el dia que es voldria fer li anigués be, vindria. (aquet dia esta pendent... sols vull saber cuanta gent estaria interesada).

Aveure si us apunteu (^_^).

Fil

Saluts!

d4rkb1t
lodis escribió:doncs jo dijous passat vaig començar vacances XD fins avui que no me connectat, ahir ens vam muntar la festa fins tard, feia temps que no anava per salou... ^_^

Ja ho he vist ja... sense veure't el pèl tot el cap de setmana!

Jo vaig anar a l'última kdd però crec que aquesta me la saltaré.
Aquests de correus es nota que son mig funcionaris, han deixat avui un avis que suposadament van passar divendres a deixar un paquet, la llei del mínim esforç.
0m3gA escribió:
Ja ho he vist ja... sense veure't el pèl tot el cap de setmana!

ja passa, araq si que me connectat i el que no està ets tu XD així que no et queixis tant [sonrisa]

m'imagino que deus tornar de currar wahaha

tema kdda.... jo no crec que pugui anar que tinc l'abril molt liat, ja es veurà depèn del dia i del que es faci.
lodis escribió:ja passa, araq si que me connectat i el que no està ets tu XD així que no et queixis tant [sonrisa]

m'imagino que deus tornar de currar wahaha

Just estava agafant el bus a aquesta hora xD
Advertencia, acudit fàcil: X-D

lol
A l'abril, zetapé presidente.

I jo sumo experiència
eTc_84 escribió:
I jo sumo experiència

Pero de mag, de paladí o guerrera amazona? xD
Cafetino escribió:Advertencia, acudit fàcil: X-D

lol

.... ho faré jo que ja estic acostumat :P

Segur que es penja [toctoc]
Com es nota que la gent fa festa... ja deixeu enfonsar el fil a 2a pàgina i tot ¬¬
Jo tampoc faig festa

Pel tema kdd, jo a l'abril estic bastant enfeinada, a més que m'hauria d'aplicar pels exàmens del 3r trimestre.
Salut! ^^
Jo a l'abril tamnbé ho tinc bastant dificil si ja tinc feina ara i són vacances U.U i me les apanyo bastant bé per fer tooot el que volia fer i hauria de començar a estudiar j otambé que després venen les sorpreses
[URL=http://www.elotrolado.net/hilo_Service-Pack-1-para-Windows-Vista-disponible_982030]Oh pecadors penediu-vos del vostre pecats!
Els genets del apocalipsis ja cavalguen pels cels xDD[/URL]
ola a tots,aqui un catala mes y un futur mosso d´escuadra
ejem, ejem, al abril molt ocupades, però no os podeu oblidar del tema principal del mes ^_^

jo es que no em connecto massa, tinc masses coses a fer jeje :) i fins ara per la nit no entro mai.

angelillo732, benvingut!!
angelillo732 escribió:ola a tots,aqui un catala mes y un futur mosso d´escuadra

tens sort que en morr esta banejat XD
ssux escribió:
tens sort que en morr esta banejat XD

qui te sort es ell... :Ð bromes apart

hi ha algu per qui que faci o a fet l´academia dels mossos?

es per sapigue si es molt dificil o no

alguns diuen que si y d´altres que no...

EDIT:gracies lodis
Yo tambe soc catala! De Almenar-Lleida!
lodis escribió:ejem, ejem, al abril molt ocupades, però no os podeu oblidar del tema principal del mes ^_^

El dia 5 o així?... xDD

Ais, jo a partir d'avui crec que tindré caps de setmana relacionats amb el món dels cotxes radio control :P

Benvinguts els nous!
angelillo732 escribió:ola a tots,aqui un catala mes y un futur mosso d´escuadra

[sati] És bo saber-ho [sati]

Benvinguts als dos 483's.

Per cert, si mai us banegen i us creeu un clon, digueu que és un germà o un amic vostre, amenaçant si cal xDD, NO banegen de nou xD
Li passaré la info al greyback, a veure si així torna i ric una mica, que misce està avorrida xDD
angelillo732 escribió:

es per sapigue si es molt dificil o no

alguns diuen que si y d´altres que no...

Jo dels que conec, en conec a un , que si ell s'ho ha tret qualsevol s'ho pot treure.

Això si, tots els que s'han tornat mossos coincideixen en que s'han tornat més estirats.
lodis escribió:ejem, ejem, al abril molt ocupades, però no os podeu oblidar del tema principal del mes ^_^

hi ha un dia que es per tu!!!!

No, però em trobo amb alguns al tren xdd
jo en conec un que es va presentar aquest any, i un altre que hi treballa, sincerament, no se com va lo dels mosso però vist que un que anava la cole amb mi després del exercit està a la guardia civil... no se com pot anar bé el món.

exacte, exacte, aquí t'he vist bé omega ^_^ el 5 XD

aya, res d'un dia, un finde a girona que es prepara festa i de les grans, estic timant a les amigues per fer festa al finde del meu cumple i el següent a girona... XD
Bueno, ja saps des l'any passat quin serà el meu regal... xDD però hauràs de venir a buscar-lo :P

Jo tinc una coneguda que porta 3 anys amb lo dels mossos i sempre la tiran fora a l'entrevista.
0m3gA escribió:Bueno, ja saps des l'any passat quin serà el meu regal... xDD però hauràs de venir a buscar-lo :P

Jo tinc una coneguda que porta 3 anys amb lo dels mossos i sempre la tiran fora a l'entrevista.

faig escala a bcn, tan de baixada com de pujada, així que podem quedar ^_^ vull descobrir el lloc aquell dels bocates.
Om3gA escribió:Bueno, ja saps des l'any passat quin serà el meu regal... xDD però hauràs de venir a buscar-lo smile_:P

lodis escribió:faig escala a bcn, tan de baixada com de pujada, així que podem quedar ^_^ vull descobrir el lloc aquell dels bocates.

aqui hay tomate [poraki]

volem mes capitols d'aquesta historia, ninuninuni, nuninuninuninuninuninuni [inlove] [jaja]
mrt escribió:aqui hay tomate [poraki]

volem mes capitols d'aquesta historia, ninuninuni, nuninuninuninuninuninuni [inlove] [jaja]

Del trio calavera al trio del tomate... a demanar la dimissió de coyote y res més!

PD: No, no hi ha tomaquet, ni res, lodis es la meva psicòloga personal :P
mrt escribió:aqui hay tomate [poraki]

muhauhauahua

psicòloga.. sona bé com a eufemisme [sati]
La mare que els va parir xDD, no se perquè dic res! com us porteu malament trucaré a coyote :P

En fi, ja us las veureu després amb lodis

Heu vist qui va primer a la porra del fil del madridisme no? [fumeta]
La lodis és la psicologa de molts [amor]
Om3gA escribió:La mare que els va parir xDD, no se perquè dic res! com us porteu malament trucaré a coyote smile_:P

Imagen

no, coyote, nooooooooooooo!!!!
[jaja]
[img][IMG]http://img135.imageshack.us/img135/9777/coyotegu2.gif[/img][/IMG]

una petita modificació [sati]

si, tinc molt temps lliure, que passa? [jaja]
shht a veure que passa per aquí, ni de festa pot estar una.. ja deia jo que em pitaven les orelles...

mrt, jo de tu vigilaria, que aquí dominem des de la tècnica del vudú a la guillotina ¬¬

i el tomateol passa per mi i per aya, així que a callar tots plegats que fins que no ho certifiquem no hi ha noticia (no sabeu això de la manipulació de medis??) XD hi ha una futura periodista per aquí XD

és el trio perfecte, comunicació, informàtica i cultura així que menos invocar el trio del caldeiro que encara us pot sortir malament la jugada [fies]

talladet, que li vols portar un gatet a la dana perquè es facin amics?? XD
mrt escribió:[img][IMG]http://img135.imageshack.us/img135/9777/coyotegu2.gif[/img][/IMG]

una petita modificació [sati]

si, tinc molt temps lliure, que passa? [jaja]

[tadoramo] [tadoramo] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
increible el long cat xD
lodis escribió:és el trio perfecte, comunicació, informàtica i cultura així que menos invocar el trio del caldeiro que encara us pot sortir malament la jugada [fies]

El membre que us falta del clan del caldero no el veureu pas per aqui xDDDD
Segrestada esta xD

drknss: ¬¬U

lodis escribió:talladet, que li vols portar un gatet a la dana perquè es facin amics?? XD

La dana esta a la fase que els gats se'l cruspiria tot sencers xDDD
Deu ni do com es posa quan en veu algun pel carrer.
Cafetino escribió:El membre que us falta del clan del caldero no el veureu pas per aqui xDDDD
Segrestada esta xD

drknss: ¬¬U

La dana esta a la fase que els gats se'l cruspiria tot sencers xDDD
Deu ni do com es posa quan en veu algun pel carrer.

és igual si està segrestada XD indecències que he fet amb ella... i les que faré d'aquí uns findes... XD te la deixo perquè ets tu :Ð

anda!! una debra!!! [ayay] [sati]
lodis escribió:talladet

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Benzo, podries canviar el Morg (Baleares) per Morg (Balears) [sonrisa]
Morg escribió:Benzo, podries canviar el Morg (Baleares) per Morg (Balears) [sonrisa]

Ho tens difícil XD aquesta llista fa segles que no s'actualitza si sabessis la quantitat de gent que no hi apareix XD
Bé, doncs que quedi clar [carcajad] BA·LE·ARS!
ssux escribió:cafetino freak

* freak.
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11