Catalans aixakeuvus xD (#69)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:
és igual si està segrestada XD indecències que he fet amb ella... i les que faré d'aquí uns findes... XD te la deixo perquè ets tu :Ð

jeje... ai que potser no te la torno :Ð

----

drknss: ¬¬ em sento com un objecte... xD
Em feia pal entrar des de la meva compta ^^U

Mrt, poca conya amb el talladet, si no vols que volin els punyals ^^
És l'esclau personal del trio caldeiro, i s'ha de cuidar xDDD. Diu que em té segrestada però jo el segresto per anar de botigues :P
ssux escribió:love is in the air

[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Salutacions ...

Catalans aixakeuvus xD (#69) amb aquest títol i aquest numero tenia que postejar XD ni que fos per deixar constància i estar a la pàgina #69

Byes!
Speed_DC ;)
Benvingut, ets el número 483.
Algun fan de lost que no sàpiga en que perdre el temps:

http://es.lostpedia.com/wiki/Main_Page
Aya: bon dia a la vila del pingüí!!! [bye]
Jo soc de Terrassa, Barcelona. X-D
Jofefe escribió:Jo soc de Terrassa, Barcelona. X-D

Benvingut ^^

l'oscuros no vol fer el dinar u.u
Ahir vaig gastar els 16€ millors invertits en la meva vida :P CD+DVD de la gira 06-07 de violadores del verso
Un altre català per aqui!

[beer]

Com van les vacances?
Algú te la llista de catalans actualitzada? en kurras crec que en tenia una però no se si s'ha cansat.
fa temps k no s'actualizta la llista, ya es tard y intg son, ya men vaig a dormir pero antes de res poso aixo per els mas nostalgics de DBZ, una de les millors secuencies de tota la serie y una canço indispensable en el meu movil cuand em trucan XD

RDIT: Me deixat el link XDXD
http://es.youtube.com/watch?v=4_5CQcNqOTk
ssux escribió:Algú te la llista de catalans actualitzada? en kurras crec que en tenia una però no se si s'ha cansat.

jo diria que es va cansar.
ssux escribió:Algú te la llista de catalans actualitzada? en kurras crec que en tenia una però no se si s'ha cansat.
ia fa temps que no l'actualitzo..

Ia es va proposar fa un temps de fer el fil de nou per tenir-lo al dia i tal pero alguns no ho van trobar bona idea, aixi que em sap greu pels nous pero complicat per apareixer a la llista.. ^^

salutt
Zatch escribió:fa temps k no s'actualizta la llista, ya es tard y intg son, ya men vaig a dormir pero antes de res poso aixo per els mas nostalgics de DBZ, una de les millors secuencies de tota la serie y una canço indispensable en el meu movil cuand em trucan XD

RDIT: Me deixat el link XDXD
http://es.youtube.com/watch?v=4_5CQcNqOTk

Tiu el putu amu! xD

tambe es de les meves cançosn preferides i ames de bola de drac!

em vaig descarregar tota la serie en catala!!
aDeu eolians xDD
kurras escribió: ia fa temps que no l'actualitzo..

Ia es va proposar fa un temps de fer el fil de nou per tenir-lo al dia i tal pero alguns no ho van trobar bona idea, aixi que em sap greu pels nous pero complicat per apareixer a la llista.. ^^

salutt

Lo de la imatge dinamica que vaig proposar jo es uns solució més que factible, el que passa es que amb la de frikis de la programació que hi ha per aquí, no esperareu que la faci jo XD
eTc_84 escribió:Bona nit.

Vaig seerj.

Anda, s'ha canviat el look de talibà xDD
Imagen
bufff si al video encara esta el simbol akell dl canal 33... xDDD
aix s'han acabat les vacances i demà toca currar i cole cawento

buenu tornem a la rutina >.<

per cert, al final el tema d la llista q es va decidir? pq com hi hagi mes catalans 483 al final en seràn un centenar jajajaja [jaja]
Quin punt escriure en catala al eol jajaja

484-Evil_leek(Roses,Girona)
El viernes morí, nota mental, 10 bourbons dobles + carajillo de Orujo = muerte.
evil_leek escribió:Quin punt escriure en catala al eol jajaja

484-Evil_leek(Roses,Girona)

benvingut, però no ets el 484, en tot cas el 483 XD però la llista fa molt que no s'actualitza així que calculant pel cap baix ja podries ser ben ve el 500 ^_^
seerj escribió:El viernes morí, nota mental, 10 bourbons dobles + carajillo de Orujo = muerte.

Escribe desde el más allá!

Bueno... dimarts... tornem a la rutina :(
0m3gA escribió:
Escribe desde el más allá!

Bueno... dimarts... tornem a la rutina :(

si però els profes no tenen moltes ganes, la d'angles s'ha posat a comentar el tipus de programació que fan a la tv en català XD! i l'altra meitat de la classe no hem fet res si és que ...
seerj escribió:El viernes morí, nota mental, 10 bourbons dobles + carajillo de Orujo = muerte.

Maricomplejines.
Aya_cat escribió:
si però els profes no tenen moltes ganes, la d'angles s'ha posat a comentar el tipus de programació que fan a la tv en català XD! i l'altra meitat de la classe no hem fet res si és que ...

Es lo dolent de no tenir profes, el que ha de tenir ganes haig de ser jo i avui anava mig adormit tot el dia ZzzZZ
ostia mai havia passat per aqui!! que bo!! doncs es clar, apunteu-me!!

485- Womp (Reus)
485, no no.

ets el 483 [jaja]
eTc_84 escribió:Fuck.

Yes...

mrt, no siguis dolent home!

lodis, si no parlem avui, que vagi bé por los madriles! foto del bernabeu eh!! xDD
Sembla ser que raul cornudo ja está fora de les votacions a català de l'any XDXDXD

http://www.cataladelany.cat/
eTc_84 escribió:Sembla ser que raul cornudo ja está fora de les votacions a català de l'any XDXDXD

Raul Cornudo, no és aquell jugador d'un equip de 2a que juga 1a? [sati]
Cafetino escribió:Raul Cornudo, no és aquell jugador d'un equip de 2a que juga 1a? [sati]

Exacte [qmparto]
Total per aquell golet que els hi va fotre als cules!

aixo es centralisme!!!!!! [poraki]
mrt escribió:Total per aquell golet que els hi va fotre als cules

Van celebrar més alló que no pas si haguessin (perquè van palmar [qmparto]) guanyat la uefada [jaja]
Cafetino escribió:Borinooooooooooooooooots!

Fa riure, però es patètic quan pronuncia: <> Sembla francès o algo així...
Collons de deu!!!. Aixo no ho havia vist pas. Aqui un altre catala, que s'apunta per a la desapareguda llista. xD

Per cert. Collonut al video del Son Gohan. Mare meva. Quins records mes bons!!!. [tadoramo]

Salut.... i força al canut!!!.
Taja altre cop.

M'estic tornant seerj [burla3]
eTc_84 escribió:Taja altre cop.

M'estic tornant seerj [burla3]

jo espero agafar-ne una aquest cap de setmana ^^
Doncs jo avui preferiria tornar-me invisible i desaparèixer per tothom, algú sap com es fa?
JAJAJAJJAJAJAJAJAJAJ

http://www.youtube.com/watch?v=fJPeffMSzVA
Asco de emo's y asco de pseudoalgo del otro lado xD
seerj escribió:JAJAJAJJAJAJAJAJAJAJ

http://www.youtube.com/watch?v=fJPeffMSzVA

ostia puta, quin putu fastic, aixo ja es lo ultim!! mare meva, per que no es limiten a suicidarse???

PD: cuan mi posareu a la llista?????

PD2: en Dym està repetit a la llista ;)
seerj escribió:http://www.youtube.com/watch?v=fJPeffMSzVA

eTc_84 escribió:Asco de emo's y asco de pseudoalgo del otro lado xD

evangelion_01 escribió:ostia puta, quin putu fastic, aixo ja es lo ultim!! mare meva, per que no es limiten a suicidarse???

[flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa][flipa]

P.D.

evangelion_01 escribió:PD: cuan mi posareu a la llista?????PD2: en Dym està repetit a la llista

ets el 483 [jaja] igual que unes 50 persones mes [jaja] la llista no es pot actualitzar (o no es vol[sati])
0m3gA escribió:Doncs jo avui preferiria tornar-me invisible i desaparèixer per tothom, algú sap com es fa?

Aixó no ho sé, però jo avui tinc ganes de matar a algu. és d'aquells dies que no et creus el que t'està passant i a sobre et fan cabrejar, doncs aixo
mrt escribió:ets el 483 smile_[jaja] igual que unes 50 persones mes smile_[jaja] la llista no es pot actualitzar (o no es volsmile_[sati])

voler si, ara canviar el primer post és impossible i fer la llista seria dificil xd. A més que seria del 483 xddd
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11