fa temps k no s'actualizta la llista, ya es tard y intg son, ya men vaig a dormir pero antes de res poso aixo per els mas nostalgics de DBZ, una de les millors secuencies de tota la serie y una canço indispensable en el meu movil cuand em trucan
ssux escribió:Algú te la llista de catalans actualitzada? en kurras crec que en tenia una però no se si s'ha cansat.
ia fa temps que no l'actualitzo..
Ia es va proposar fa un temps de fer el fil de nou per tenir-lo al dia i tal pero alguns no ho van trobar bona idea, aixi que em sap greu pels nous pero complicat per apareixer a la llista.. ^^
Zatch escribió:fa temps k no s'actualizta la llista, ya es tard y intg son, ya men vaig a dormir pero antes de res poso aixo per els mas nostalgics de DBZ, una de les millors secuencies de tota la serie y una canço indispensable en el meu movil cuand em trucan
kurras escribió: ia fa temps que no l'actualitzo..
Ia es va proposar fa un temps de fer el fil de nou per tenir-lo al dia i tal pero alguns no ho van trobar bona idea, aixi que em sap greu pels nous pero complicat per apareixer a la llista.. ^^
salutt
Lo de la imatge dinamica que vaig proposar jo es uns solució més que factible, el que passa es que amb la de frikis de la programació que hi ha per aquí, no esperareu que la faci jo
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
evil_leek escribió:Quin punt escriure en catala al eol jajaja
484-Evil_leek(Roses,Girona)
benvingut, però no ets el 484, en tot cas el 483 però la llista fa molt que no s'actualitza així que calculant pel cap baix ja podries ser ben ve el 500 ^_^
si però els profes no tenen moltes ganes, la d'angles s'ha posat a comentar el tipus de programació que fan a la tv en català ! i l'altra meitat de la classe no hem fet res si és que ...
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Aya_cat escribió: si però els profes no tenen moltes ganes, la d'angles s'ha posat a comentar el tipus de programació que fan a la tv en català ! i l'altra meitat de la classe no hem fet res si és que ...
Es lo dolent de no tenir profes, el que ha de tenir ganes haig de ser jo i avui anava mig adormit tot el dia