Quan el creador del fil tregui el cap per aquí amb ganes de revisar un munt de fils ja tancats per afegir-hi la llista dels 483
Ja s'ha discutit varis cops el tema i la possible solució, i continuem igual
Aya escribió:Aixó no ho sé, però jo avui tinc ganes de matar a algu. és d'aquells dies que no et creus el que t'està passant i a sobre et fan cabrejar, doncs aixo
Hi ha dies que sembla que només et llevis pq et toquin els ******
---------------------------------------------------------------
P.D: Que a gust dormiré dimarts al matí
aquí una postejant des de el mac de l'angaia ^_^ ens ho estem passant de pm, per cert, estem al costat del calderón, així que n ide conya aniré a fer fotos al bernabeu (això va pel omega) si en vols del calderon en tinc Xd jeje.
aya, ja tinc una cosa per tu, no es un clauer, és molt millor jeje ^_^ és algo friki
aquí una postejant des de el mac de l'angaia ^_^ ens ho estem passant de pm, per cert, estem al costat del calderón, així que n ide conya aniré a fer fotos al bernabeu (això va pel omega) si en vols del calderon en tinc Xd jeje. aya, ja tinc una cosa per tu, no es un clauer, és molt millor jeje ^_^ és algo friki
aquí una postejant des de el mac de l'angaia ^_^ ens ho estem passant de pm, per cert, estem al costat del calderón, així que n ide conya aniré a fer fotos al bernabeu (això va pel omega) si en vols del calderon en tinc Xd jeje. aya, ja tinc una cosa per tu, no es un clauer, és molt millor jeje ^_^ és algo friki
salutacions de part de Rouse ^_^
No vull fotos del Calderon, les vull del Bernabeu!! xDDD ja m'explicaras quan tornis