Catalans aixakeuvus xD (#69)

17, 8, 9, 10, 11
PD: cuan mi posareu a la llista?????
Quan el creador del fil tregui el cap per aquí amb ganes de revisar un munt de fils ja tancats per afegir-hi la llista dels 483 [666]
Ja s'ha discutit varis cops el tema i la possible solució, i continuem igual
Aya escribió:Aixó no ho sé, però jo avui tinc ganes de matar a algu. és d'aquells dies que no et creus el que t'està passant i a sobre et fan cabrejar, doncs aixo
Hi ha dies que sembla que només et llevis pq et toquin els ****** :-|
---------------------------------------------------------------
P.D: Que a gust dormiré dimarts al matí [jaja]
Aya_cat escribió:voler si, ara canviar el primer post és impossible i fer la llista seria dificil xd. A més que seria del 483 xddd

483 POWER!!! [qmparto]
drknss escribió: Hi ha dies que sembla que només et llevis pq et toquin els ****** smile_:-|

si, i hi ha dies que algunes persones et prenen per tonta
Joder que surrealista lo dels emo's XD I que tercermundista XD
bones!!!

aquí una postejant des de el mac de l'angaia ^_^ ens ho estem passant de pm, per cert, estem al costat del calderón, així que n ide conya aniré a fer fotos al bernabeu (això va pel omega) si en vols del calderon en tinc Xd jeje.
aya, ja tinc una cosa per tu, no es un clauer, és molt millor jeje ^_^ és algo friki ;)

salutacions de part de Rouse ^_^
lodis escribió:bones!!!

aquí una postejant des de el mac de l'angaia ^_^ ens ho estem passant de pm, per cert, estem al costat del calderón, així que n ide conya aniré a fer fotos al bernabeu (això va pel omega) si en vols del calderon en tinc Xd jeje.
aya, ja tinc una cosa per tu, no es un clauer, és molt millor jeje ^_^ és algo friki ;)

ais si és que ets taaan mona [Ooooo] [ayay]

recorda que res de torooooooos ¬¬ XD!
Aya_cat escribió:

ais si és que ets taaan mona [Ooooo] [ayay]

recorda que res de torooooooos ¬¬ XD!

tu em vas dir un clauer, jo ja et vaig dir que ni toros ni res semblant, així que he trobat algo més decent jeje.
Confirmat, el Jack Daniel's és per maricones [rtfm], dolç com la mare que ho va parir, em recorda al Malibú [rtfm]

PD: pija, espero que em duguis algun accessori pel rolfcopter [fumando]
eTc_84 escribió:Confirmat, el Jack Daniel's és per maricones [rtfm], dolç com la mare que ho va parir, em recorda al Malibú [rtfm]

PD: pija, espero que em duguis algun accessori pel rolfcopter [fumando]

t'has posat en morr a la firma? XD
ssux escribió:t'has posat en morr a la firma? XD

Un respecte per un gran, que no es un malakian qualsevol.
lodis escribió:bones!!!

No vull fotos del Calderon, les vull del Bernabeu!! xDDD ja m'explicaras quan tornis
Bones!

¿Hi ha cap estudiant de la EUETIB per aqui? :P
0m3gA escribió:
No vull fotos del Calderon, les vull del Bernabeu!! xDDD ja m'explicaras quan tornis

crec que et quedaras amb les ganes XD! [qmparto]
Aya_cat escribió:crec que et quedaras amb les ganes XD! [qmparto]

[decaio] ho se, ho se xDD
mrt escribió:[img][IMG]http://img223.imageshack.us/img223/634/dscn2169zg0.th.jpg[/img][/IMG]

Om3gA, si la lodis no ten done cap, jo si [jaja] [oki]

[ayay] [ayay] [ayay] xDD

Haig de buscar las que vaig fer amb les copes d'europa :P
doncs si, et quedaràs amb les ganes XD perquè demà al matí ja tornem ^_^

així que ja te contaré :)
lodis escribió:doncs si, et quedaràs amb les ganes XD perquè demà al matí ja tornem ^_^

així que ja te contaré :)

Em portes cotilleos de los madriles o que? xDD
0m3gA escribió:
Em portes cotilleos de los madriles o que? xDD

jo també en vull

aaah desitgeu-meu sort!
no, cotilleos de los madriles no, però fotos si XD

i per l'aya, postal + frikada ^_^

per la drknss unes fotos que se que l'interessaran

i a la resta... jo mateixa que ja torno a ser per aquí XD
lodis escribió:no, cotilleos de los madriles no, però fotos si XD

i per l'aya, postal + frikada ^_^

yuhuuuuuuuuu tinc frikada inclosa ^^ [Ooooo]
Llastima que no siguis a madriz, perque en aquests precisos moments mataria certes persones d'alla (proveïdors del curru i tal)...
lodis escribió:per la drknss unes fotos que se que l'interessaran
XD a veure a veure... ara m'has deixat amb la intriga
Dema al curru, toca festival xDD
Imagen
Lodis, si en lo de la kdd a Barna d'aquest mes al final vas a lo del saló del comic avisam que potser em passo una estona per allà :-p
0m3gA escribió:Lodis, si en lo de la kdd a Barna d'aquest mes al final vas a lo del saló del comic avisam que potser em passo una estona per allà :-p

nops al saló del còmic no, a mi em va més el manga.

a la kdda aniré cap a l'hora de dinar, encara que depen de la feina que tingui que ens estan avasallant.

drknss si t'agafo pel msn te les passaré, sinó ja el finde que vinguis jiji les passaré totes XD
lodis escribió:drknss si t'agafo pel msn te les passaré, sinó ja el finde que vinguis jiji les passaré totes XD
Vales ^^. Estare pel msn tota la tarda, pq estic al portàtil (vista la m**** de pc's que tenim a classe).
drknss escribió: Vales ^^. Estare pel msn tota la tarda, pq estic al portàtil (vista la m**** de pc's que tenim a classe).

Així m'agrada, productivitat i eficiéncia :-|
[reojillo] [reojillo] a la segona pàgina...

Joer, es flipant com una persona sola pot trencar l'ambient de l'empresa... i no, no es culpa meva xD
tot el dia deu portar a la segona pàgina si ara també hi estava el fil... si es que... som uns desastres XD

pd: soc la lodis XD

vagi bé el finde, jo dissabte em faré un anyet més gran...
Felicitats lodis!!!!! Passat-ho molt be!!!! [fies]
mrt escribió:Felicitats lodis!!!!! Passat-ho molt be!!!! [fies]

¬_¬ quin ensurt m'has donat collons xDD he tingut que mirar quin dia era per veure que no m'havia oblidat [+risas]

LOL

No m'espantis!!!!
ja pensava que m'estava a punt de matar
217. Sasuke13 (Esplugues del Llobregat-Barcelona)

Que algú ho pot canviar? Ara visc a Montornés del Vallés :P Algún company de Montornés o voltants?

Salut!
Felicitats Lodis!!!!
Ei que temps fa per Catalunya?? Ara mateix estic de vacances a Málaga i fa un sol espatarrant xD
Sasuke13 escribió:

Que algú ho pot canviar? Ara visc a Montornés del Vallés :P Algún company de Montornés o voltants?

Salut!

serà una mica complicat perquè la llista... XD!!
Aya_cat escribió:serà una mica complicat perquè la llista...

Pues si no es pot res xD Ho he dit perque ho he vist desactualitzat :p
Sasuke13 escribió:

Pues si no es pot res xD Ho he dit perque ho he vist desactualitzat :p

si vols ser el 483 crec que s'ho mirarien... :P (es conya)

Salutacions!
qwerty72 escribió:si vols ser el 483 crec que s'ho mirarien... :P (es conya)

Salutacions!

A veure si aportes una mica de seny, que entre el talibà cafetino, el trio caldero, el trio calavera i el papa seerj..
Eheeeeeeemm
felicitats lodis ^^

viejaaaaa
[666]
si, ara ja son més de les 12 ja em podeu felicitar, els regals i els diners els cobraré el proper finde eh que si?? festival!!!!! ^_^

ara vinc de sopar amb ma mare, dios que bo tot impressionant, ja us hi portaré un dia :)

drknss merci pel flog carinyet :) ja se que actualitzes poc, així que no t'ho conto que és avui i n odemà :)
eTc_84 escribió:A veure si aportes una mica de seny, que entre el talibà cafetino, el trio caldero, el trio calavera i el papa seerj..

ja, això sembla el tripartit versió Polònia cawento cawento
etc, el talibà ets tu, el cafetino és alies talladet XD no timis al a gent.
lodis escribió:etc, el talibà ets tu, el cafetino és alies talladet XD no timis al a gent.

Això ho dius en base al vi ingerit al sopar..
Felicitats per segon cop lodis!!!

Que tinguis un bon dia!!
Em sembla que avui algú més feia anys XD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11