Catalans aixakeuvus xD (#8)

1, 2, 3, 4, 511
Gerim escribió:I perquè no es van integrar en la CA gallega des de bon principi?

Porque en este país se han hecho muy mal las cosas en muchos aspectos.Además hay mucha peña que se siente berciana no gallega ni leonesa. Es cataluña reducido a unos valles.

Yo creo que reivindicar por decir somos diferentes es una chorrada, porque no aporta nada. Pero si somos un poco listos esas reivindicaciones podrían servir para que por ejemplo más de 100.000 habitantes (población aproximada de la comarca) tengan que sufrir el decadente servicio sanitario que tenemos, en toda la comarca hay un solo hospital. Yo resido en Santiago y aqui tienen 5 o 6 hospitales! y no llega a los 100.000 habitantes. Si estas reivindicaciones sirven para que por fin tengamos una autovia que nos permita ir a Villablino, y conectar con Asturias, aprovechando el potencial del puerto de Gijón como hacen en León, bienvenido sea.
O si esto sirve para que la autovia a Ourense en lugar de estar para el 2020 se termina en 10 años ¿Cual es la pega?

Seamos listos, como lo son los Catalanes. De verdad alguien se cree que los catalanes quieran la independencia? ese es el señuelo, la pela es la pela y es lo único que les importa y no veo que ERC sea más peligroso que CIU, aunque quieran poner en un trozo de papel que Cataluña es una nación.

Aprendamos un poco y usemos esta distinción para evitar que otros se lleven lo que por derecho nos pertenece, porque creeme que es triste ir por pueblo mineros como Fabero, Noceda etc y ver que hoy en día no son ni la sombra de lo que eran durante los años en los que la mineria era el motor de la comarca.

Yo quiero un Bierzo mejor para todos, vivir y dejar vivir, no creo que tenga nada de malo tener ser regionalistas siempre que se use con finalidades positivas, como podrían ser algunas de las que cité anteriormente.
aqui fan falta més birres i mes tetes, collons!

[beer]
no me la recuerdes graficamente, que hoy en tool dia no he provado ni gota de ese preciado liquido argentado...me estaré desenganchando? jajaja, que va xDDD [poraki]

Saludos [beer] [tomaaa]
morr escribió: [poraki] Simplemente no rechazo usar la violencia. Respecto en lenguaje de la calle, yo hablo por las cosas por su nombre independientemente que sienten mal a la gente (obviamente hasta un cierto límite).

Tot aixo si no et dirigeixes a l'autoritat, aka aleix. [poraki]
la ostia vaia resacon...no em fiqueu fotos de xibekes i mes alcohol per favoreee [lapota]
Un 'hacker' ha entrado en la página web de TVE y ha 'colado' una fotografía de Roberto Carlos donde se le califica de "mono". En la información que la cadena ofrecía sobre la película que el espacio 'Cine de Barrio' emite este sábado, 'Papa Piquillo', se incluía el cartel manipulado de la película, donde aparecen Chiquito de la Calzada, un mono y el rostro del jugador del Real Madrid.

xDD Es ben be que hi ha gent que no sap què fer per passar l'estona..
Un 'hacker', l'excusa perfecta XD
Ha dit quelcom de RC que sigui mentida?
Grupos: Brigada Flores Magón + Malas Cartas + 77 Puñaladas
Fecha: 10.12.2005
Hora: 22:00
Localidad: Barcelona
Provincia: Barcelona
Lugar: Casal Social Okupado: la Rabia
Precio: 4 Euros por Anarkistas Presos
Comentarios: Metro camp de l´harpa (linea 5) o maragall (l4, l5)

http://www.manerasdevivir.com/detalles_concierto.php?id_concierto=14895&concierto_grupo=undefined

Enga me voy de fiesta. Vaya bien.
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Es necesari explicar la teva vida per internet ?

CyberSkin [mad]

He notat que a EOL es deixen fils oberts amb bastanta gent tiran pedres contra catalunya en general i no passa absolutament res encara que TOTS acabin parlant del mateix. Ja pot començar el fil amb un " un catalan gana la loteria" que segur que acaben els quatre grillats parlant de " que si los carteles; que si una vez fui , no entendia nada y me pegaron o el estatuto nazionalista ". On es pot denunciar tot això ? XD

Considero que son fils repetits ja que es parla el mateix en molts d' ells i normalment ho fa la mateixa gent i pel que veig no es tanquen mai o triguen una eternitat en ser tancats.

Encara que no ho sembli no m' agrada la politica ni les etiquetes no em considero nacionalista ni independista , nomes catala amb els collons inflats quan entro a miscel.lania.
PuMa, no costa res reportar els missatges. Encara que no serveixi de massa és la millor opcio. En mes d'una ocasio els moderadors (Alejo y Lady) ens han donat suport si no és que nosaltres tambe ens hi tornem, que és el que per desgràcia acostuma a passar normalment.
kurras escribió:PuMa, no costa res reportar els missatges. Encara que no serveixi de massa és la millor opcio. En mes d'una ocasio els moderadors (Alejo y Lady) ens han donat suport si no és que nosaltres tambe ens hi tornem, que és el que per desgràcia acostuma a passar normalment.

juajuajauajuajauajuajauajauajuajau [qmparto][qmparto]

M'ha fet gràcia això de donar-nos suport, quan un personatge s'ha referit DOS vegades a Carod comparant-lo amb Hitler i ni se l'ha avisat. I reportat, ha estat reportat.
Si es pot fer selva i insultar sense represàlies, que ho poguem fer tots, que és divertit [sati] [sati]
ueno, l'Alejo pude no tant pero la Lady sí homee. La questio és que nosatres sempre hi fotem cullerada també, per tant no podem reclamar re [angelito]
kurras, tas recuperado de la resaca de ayer? Yo la he pillado fuerte hoy, estoy totalmente demacrado.

PD: Puma a la próxima serás mi primer ignore en tres años en Eol.
morr escribió:kurras, tas recuperado de la resaca de ayer? Yo la he pillado fuerte hoy, estoy totalmente demacrado.
juass..sort que no vai sortir ahir io.. Vai sta casi tot el dia tirat x aki com un vegetal.. xDD
No hi ha res millor com un dia post-taja [reojillo]

PD: morr no has postejat al fil "acabo de llegar to tajao" ? xDD
morr escribió:PD: Puma a la próxima serás mi primer ignore en tres años en Eol.

Uala PuMa, t'ha amenaçat un CyberSkin [mad] [jaja]
yo parezco hoy un vejetal...me acabo de levantar, solo he dormido 5 horicas, y no hablemos de mi status actual, de verdad que parezco un vegetal, si no fuera por los dedos que escriben...NUNCA MAIS, NUNCA MAIS hasta la semana que viene :P

Salú [beer]
Joder es que inventamos un sobre o algo sin efectos nocivos y que se compre como quien compra pan, para que desaparezca la resaca y las consecuencias nocivas del alcohol y nos forramos.

PD: Se que existe algo parecido, pero has de ir a la farmacia y encima solo cura el 50% o algo así.
yo tengo comprovado que si antes de irme de taja me tomo algo avinagrao, luego no hay resaca, directamente no la hay, pero es que ayer me pasé en todos los sentidos...

por cierto, a nadie más le pasa que cuando vas con el ciego dan ganas de papas con ketchup y mayonesa? es que no se por que pero entran y apetecen que da gusto... [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos [beer]
No.A mi casi nunca me apetece nada cuando vuelvo, eso sí a la mañana de día siguiente sí. Yo cuando llego siempre bebo dos vasos de agua para apaciguar la resaca.

PD: Me puedes hacer un favor, ¿te puedes tomar el pulso? Es que tengo 80 pulsaciones (sin hacer nada de correr etc...) y unas webs dicen que es muy normal, otras lo ponen como el tope etc...
hombre, cuando se welve no, cuando stas privando digo, llebas unas birritas y dices, una de bravas, esq no se, entran de muerte, [babas] [babas] [babas]

Por cierto lo del pulso, las webs no son fiables en absoluto ni entemas medicinales ni en naa, son toos unos soplapoyas y pa sacar algo de veridico, la que has de montar...yo creo que tengo más o menos lio mismo, asi a ojo concuvero como lo acabo d aser [boing]

Salú [beer]
Jo en repòs al matí solia tenir unes 45-50 pulsacions... i una tensió arterial màxima una mica menor que 10 [jaja] quasi com un cadàver [poraki]
eTc_84 escribió:Jo en repòs al matí solia tenir unes 45-50 pulsacions... i una tensió arterial màxima una mica menor que 10 [jaja] quasi com un cadàver [poraki]

Etc,¿ Has pensado de hacer, o has hecho, o estás haciendo atletismo/natación/crosses?

Tú corazón pinta bien pa eso. Yo el mío de normal sin noche de farranda y tal lo tengo en 65-75 ( que también está bien).
morr escribió:Etc,¿ Has pensado de hacer, o has hecho, o estás haciendo atletismo/natación/crosses?

Tú corazón pinta bien pa eso. Yo el mío de normal sin noche de farranda y tal lo tengo en 65-75 ( que también está bien).

De fet, fins a 2n d'ESO era dels que més corria i resisténcia tenia a l'escola, però vaig agafar una pneumonia i em va quedar un pulmó tocat i el rendiment va baixar molt.
Pensar-ho ho vaig pensar algunes vegades, encara que ara estic bastant fora de forma, però ja veurem. Lo meu era el bàsket, però odiava els entrenaments [qmparto]

El que era impressionant era l'Induráin, tenia un ritme cardíac en repòs espectacularment baix.
eTc_84 escribió:El que era impressionant era l'Induráin, tenia un ritme cardíac en repòs espectacularment baix.

Es el que tenen els calmants presos massivament en convinacio amb multiples drogues més XD
pos ara que deieu aixo dels anti-resaca. Un colega meu sempre es desperta fet mistos lendema duna festa i un dia va na a la farmacia i va demanar "algu per la resaca" Es veu que el farmaceutic es va estar regalan un bon ratu i li va donar uns sobres o noseke. Crec que no son gaire eficaços perque segueix pillan uns bons resacons xDD

io en aixo tinc bastanta sort, xk a menys k no pilli un pet descomunal no solo tenir resaca (no va ser el cas aquet divendres.. xDD)
Kurras escribió:io en aixo tinc bastanta sort, xk a menys k no pilli un pet descomunal no solo tenir resaca (no va ser el cas aquet divendres.. xDD)

ai es q els divendres pasa lo q pasa... jejeje [oki]
El que si que dona resaca es la merda alcohol de garrafon que a molts bars hi ha.
En un tenien la botella de absolut vodka directament sense tap de seguretat, i on acostumo a anar el smirnoff no es smirnoff, i el bacardi no o se, pero almenys no em senta malament con el fals smirnof.

Jo fa moltes setmanes que no pillo resaca ja k vec molt poc (1 o 2 cubis).

A partir de quans cubates/birres/.... l'endema teniu resaca? Yo tinc calculat que apartir de uns 4 cubates de veritat(no garrafon de merda).
sgaesux escribió:Es el que tenen els calmants presos massivament en convinacio amb multiples drogues més XD

XDXDXDXD

Si beus whisky no tens perquè tenir ressaca... [jaja]

Perquè costi més pillar pet, si abans d'anar porai et prens una cullerada d'oli, se't forma una pel.licula a l'estòmac i l'alcohol s'assimila més lentament, encara que la clau és haver sopat bé..
Recordo aquest estiu a barraques de la Bisbal, sortint de treballar, sense haver jalat res des de les 12 del migdia i als 3 cubatilles vaig haver de parar, [burla3], s'ha de fer bons àpats abans d'anar de taja [oki]
O els temps de cole, per celebrar l'aniversari d'algú (bé, al final hi anàvem cada dijous [qmparto]), a dinar porai, abans de dinar pillar 3 ampolles de xupito, posar-les a sota sacs de verdura congelada, menjar al superstop, al sortir pillar-les i anar al bosc a brindar [beer]. Comptant que erem 6 persones i que es bevia en gots de plàstic almenys el primer a St. Hilari, les classes de Física o Economia (segons trimestre) eren de lo més divertides [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Memjar força i beure molta aigua, al arribar a casa pet va bé per no tindre resaca, i sobretot dormir, si t'has de llevar 'dora' (tenint sempre en compte l'hora qe has anat a dormir) produeix molta més resaca que si dorms fins que el cos et diu prou.
yo resaca nunca tengo, solo cuando bebo en exceso whisky, bodka y/o tequila mezclaillos, y más si es de garrafon...pero yo he llegado a estar potando de plz catalunya a mi casa casi sin parar y luego lebantarme tan panxo como las rosas, habiendo bebido solo esa noche litros y litros de cerveza...

Saludos [beer]
Sou tots uns alcoholics drogoadictes ressacosos, unes màquines de privar. Esteu acabats [toctoc]

seerj:

No vas tenir ressaca perquè la cervesa no fa venir ressaca. Només el licor (alcohol dolç) porta ressaca :) VISCA LA BIRRA! XD
Oi!You escribió:Sou tots uns alcoholics drogoadictes ressacosos, unes màquines de privar. Esteu acabats [toctoc]

seerj:

No vas tenir ressaca perquè la cervesa no fa venir ressaca. Només el licor (alcohol dolç) porta ressaca :) VISCA LA BIRRA! XD

jajaja, i que te de dolent tot això? :P

lo de la birra ja ho sabia, pero es que no sempre que bec alcohols dolços tinc resaca...es una cosa ben cumlicada la veritat, segurament també conti el que s'ha menjat i com está el cos de fatigat o malgastat, jo que se, l'important es que la millor beguda del mon es la birra, [looco] [looco] [looco] [looco]

estaba pensant...aquest cap d'anyamb els amics ens hem d'agenciar una ampolla d'stroh i fer competicions de qui veu més xupitos xDDDDD acabarem molt be xDDDD (si, estic malalt [tomaaa] )

Salut [beer]
D'stroh 80º? Ets un coi de malalt sirròsic vomitiu XD Com acabes de dir, és molt millor una voll-damm o una guiness que qualsevol licor de merda.

(El que deies de cap d'any; heu de fer les 12 campanades amb xupitos d'stroh XD)
D'stroh 80º? Ets un coi de malalt sirròsic vomitiu XD Com acabes de dir, és molt millor una voll-damm o una guiness que qualsevol licor de merda.

(Lo que deies de cap d'any; heu de fer les 12 campanades amb xupitos d'stroh XD)
Oi!You escribió:D'stroh 80º? Ets un coi de malalt sirròsic vomitiu XD Com acabes de dir, és molt millor una voll-damm o una guiness que qualsevol licor de merda.

(El que deies de cap d'any; heu de fer les 12 campanades amb xupitos d'stroh XD)

[fumeta] [fumeta] [fumeta], jejeje.

home, això si més no, em purgará de cualsevol possible impuressa q tingi al cos, xD, lo dolent es que tb em purgará cualsevol cosa bona, l'stró te això, que s'ho menja tot, xDDD

lo de les campanades ni boig, tindre sort si acabo el 3er y no he tret l'esofag i demés parts del sistema digestiu xDDD

de totes maneres, espero guanyar [chulito], xDDD

Saluts [beer]

PD: pa birres que no siguin obres d'art com la franciscaner lo més bo que he probat es la Judas, cosa fina, si no es una obra d'art, lo que hi hagi en el Louvre tampoc ho és! [360º]
Bé, el Barça de futbol ha guanyat remontant i el de bàsquet ha guanyat a la pista del madrid amb polèmica final.
Tot perfecte, fins a la propera [jaja]

Som líders en solitari en bàsquet i colíders en futbol... que n'aprenguin XD
seerj escribió:home, això si més no, em purgará de cualsevol possible impuressa q tingi al cos, xD, lo dolent es que tb em purgará cualsevol cosa bona, l'stró te això, que s'ho menja tot, xDDD

[qmparto][qmparto]

Seerj tio, no sé com t'ho fas però cada dia escrius pitjor. Deixa una mica d'alcohol per a la resta dels mortals!
Gerim tenies que haver posat la foto del mikimoto al machupichu amb la gorra aquella tan bonica XD

...idioma inventat... [qmparto] , es el puto amo, encara em fa riure. [666]
sgaesux escribió:Gerim tenies que haver posat la foto del mikimoto al machupichu amb la gorra aquella tan bonica XD

[qmparto][qmparto]

Boníssima aquella imatge, però porto un tunning de temàtica "Born to be wild" (que se'm va ocórrer fa mesos quan vaig veure aquest capítol sobre Vietnam), i la gorra aquella no pegaria gaire XD.

Per cert, ja sé que l'avatar és molt cutre. Si algú domina una mica de fotoshop li prego que ho digui o m'envïi un MP, per a passar-li un parell de captures i fer alguna cosa més en condicions. Gràcies.
Gerim escribió:[qmparto][qmparto]

Seerj tio, no sé com t'ho fas però cada dia escrius pitjor. Deixa una mica d'alcohol per a la resta dels mortals!

ho sento amb l'escritura, esq no soc partidari de la "Fabraització" de la llengua, ho trobo aberrant...jo escric per a que s'entengi el significat, i al menys tu ho entens: l'alcohol es miiiiiiiiiooooo, solo mioooooooo

[mode gollum off]

No ara fora bromes, diuen que la millor teràpia per a la vida es l'alcohol, i si no ho diuen ja ho dic jo :P

Salut [beer]
seerj escribió:ho sento amb l'escritura, esq no soc partidari de la "Fabraització" de la llengua, ho trobo aberrant...jo escric per a que s'entengi el significat, i al menys tu ho entens: l'alcohol es miiiiiiiiiooooo, solo mioooooooo

No em facis cas, se me'n va anar l'olla. Ara he rellegit per sobre els teus posts i tampoc no són res de l'altre món (encara que jo t'ho deia tant per als escrits en català com en castellà).

El tema de l'alcohol és estrany, serveix igual per a pillar un pet de celebració amb qualsevol excusa, com per a ofegar les penes. I, a més, aquesta és la típica conclusió a la que s'arriba mentre estàs fent una birra per a passar la tarda.
bones nits..acabo d'arribar de la uni tot rebentat..
Iam fotaria un bon tragu d'stroh ara.. xDDD

Gerim, pel teu avatar..res millor que el fil de vestuari d'avatars [oki]
bones nits..acabo d'arribar de la uni tot rebentat..
Iam fotaria un bon tragu d'stroh ara.. xDDD

Gerim, pel teu avatar..res millor que el fil de vestuari d'avatars [oki]
kurras escribió:Gerim, pel teu avatar..res millor que el fil de vestuari d'avatars [oki]
kurras escribió:Gerim, pel teu avatar..res millor que el fil de vestuari d'avatars [oki]

Gràcies per l'info, però ja està solucionat.

Gerim escribió:Gràcies per l'info, però ja està solucionat.

xDD k mal que va el serverr.. i a sobre lazureus a tot drap..
kurras escribió: xDD k mal que va el serverr.. i a sobre lazureus a tot drap..

Tant de pr0n... :-|
A veure qui te per alli alguna pagina d'aquelles de relacionar grups de musica per gustos.

Allo que li poses un grup que t'agrada i t'en busca de similars segons els gustos dels altres usuaris.

Al forum de musica n'han posat 40 vegades pero no hi ha manera de trobar-ne cap X-D
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511