Catalans aixakeuvus xD (#9)

1, 2, 3, 4, 511
sgaesux escribió:200 dvd's, ara hi corro XD

Lo seu és pillar-los entre 3 o 4 :P

Vagi bé ;-)
seerj escribió:en los encantes viejos yo pillo dvd's sony a 10 euros (bobinas de 25)

Saludos [beer]

Aixo ja és més interessant. [sati]
la supermega rave al final será en zona franca, x si os interesa xDDD, os he de ver ahi yo algun dia xDD

saludets [angelito]
Que mal os veo con los DVD's... yo los compro Verbatim a 0,36 creo que era, sin ir mas lejos algunos patrocinadores de esta misma web los venden por debajo de 0,40 Mucho no habeis mirado eh...

Los Princo yo los compraba en Sant Antoni a los moros bobinas de 25 a 10 euros pero no me acababa de gustar la marca y me pase a Verbatim. De momento ningun problema.

Un saludo
Per internet n'has de demanar molts de cop per que amb els gastos d'enviament et surti a compte.
seerj escribió:la supermega rave al final será en zona franca, x si os interesa xDDD, os he de ver ahi yo algun dia xDD

saludets [angelito]

Coñoooooooooooooo informaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

a mi me han dicho que hay sesion de djs en la csoa la opera y en can cadena.

PD: Joder yo tb salí ayer noche, y estoy acabadooooo, pero bueno con unas cosicas espero recuperarme oi!.
PD2: tzare, etc, ¿habláis de mí en clave o algo?
PD3: FELIZ AÑO A TODOS MENOS A ETC Y A PUMA POR MALOS Y SECTARIOS.
PD4: BEBEDORES MANDAN! BARCELONA CREW MANDA!
PD5: OS DEJO UNA CANCIÓN MÍTICA DE ZAKARRAK.

SABES QUE EN ELLOS PUEDES CONFIAR, ES MUCHO TIEMPO Y SIGUEN SIN FALTAR,UN DOS TRES VA, LAS GUITARRAS EMPIEZAN A SONAR, EL MISMO GRITO UNA VEZ MÁS, LA MISMA HISTORIA QUE NO PUEDES DEJAR, POR LA GENTE O POR UN BAR, NO LO PUEDES DEJAR, MUCHO TIEMPO HASTA LA FECHA Y SEGUIMOS EN LA BRECHA.

A VECES PIENSAS EN QUE SERVIRÁ, SI TODO ESTO LLEVA ALGUN LUGAR, PERO SABES QUE DEBES PELEAR, QUE PASA EL TIEMPO Y EN LA BRECHA ESTAS.

YO SOY FIEL A LA CREW
jajaja yo solo se que es en zona franca y q a las 6 o asi de la mañana me llebaran en coxe, solo se eso, lo siento x no informar más...y ahora staba intentando contactar con el puto que me llebará pero ese yastará tocao del too y al igual está x el movil xDDD

PD: me voy a seguir cviendo conan, q peli mas cutre...xDDD pero y las risas que me pego xDDDD

Saludos [beer]
Oye, a mi me comentan no se qué de urquinaona.
Vinga gent m'en vaig a sopar amb els colegues. Porteu-vos be aquesta nit XD i bebeu lo suficient per poder sobreviure la resta de l'any, i que tingueu un Feliç Any nou.

Un salut

PD: A veure qui te pebrots de postejar quan arribi a casa XD
esa sera la de "sant pere mes baix", pero es arc de triomf...supongo q sera esa...y no se si estara abierta...ultimamente es la q siempre lo está de la zona

Saludos [beer]
Es la mierda del teatro nada descartada, mi colega ha respondido a mis llamadas, y ya diré por aquí donde está ra rave de verdad el megaevento, que este supersecreto y hasta las 12.00 no se sabe, despues de las uvas posteo y piro.

PD: Bufffffff, al final se hace en montserrat, jajaj es que al igual, salgo por barna agur.
jo piro ara, vigna que vagi bé a tothom, quan torni postejo...el que no se es on!!!! XD
FELIÇ ANY NOU GERMANS!!!!!!!!!!!!!!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
PD2: tzare, etc, ¿habláis de mí en clave o algo?

podria ser, pero amb tu m'entendria abans ke amb alguns d'altres, segur XD

pd. bon any, i deu ser k em faig vell, pero tota la peña com borregos per la rambla desde canaletes (99% sudamericans i guiris XD)... no entenc certs conceptes de diversió Oooh
A estat bé la nit, el que no entenc es pq no vaig absolutament pet si no he parat de beure birra en tota la nit, SOC INMUNE!!! XD

8€ m'he gastat en tota la nit i me fotut fins el cul de sopar i beure XD ens a sobrat de tot XD

na nit
Jo acabo d-arribar ara mateix i a estat molt be la nitjo m-he gastat menys encara...6,9€ dels xurros amb xocolata
Bon dia catalans!

Per variar, com cada any any a aquestes hores arribo a casa amb el baixón i la depre de costum [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Dew
Bon dia i bon any.

Jarrrrrrrrrgggwwrrrrlllllllllll
buen dia y wen año gente...yo llege a las 10 a casa...no hubo rave...taba muertisimo, q pintas de borraxo...me llamaron para ir, pero no encontraba el mobil...taba temblando ahi no se donde y buah...mejor no contarlo xDD

si os ofrece la tia de un amigo orujo y vino caser de huesca o no se de donde era, no los cojais...xD>DD, madre mia que pedorral se puede llegar a pillar...xDD

PD: puto stroh también xD

Salúh [beer]
Bon dia de nou!!

M'acabo d'aixecar i deu ni do quin mareig que porto a sobre... per mi que encara tic mig taja xDDDDD.

En fi Feliç any nou a tothom

dew

PD: kurras al final no et vaig convidar a cap cubata xDDDD
Bon dia a tothom! Feliç 2006!
Vaia pedo ahir [tomaaa]
Cafetino escribió:PD: kurras al final no et vaig convidar a cap cubata xDDDD
xD tranquil que ia men van sobrar de cubates dioss, aixo de la barra lliure es un pecaoo! xD
BUfff, absolutamente demacrado, vaig a menjar un fricandó.
Bon any a tothom!!

Me llevat fara una estona, i.....

...

...

...

se m'ha oblidat el que anava a escriure....:Ð XD

Ja m'en recordo.

Sigui cap d'any, sigui fi de setmana, estigui al poble del costat, estigui al quinto conyo sempre acabo a les tantes en una gasolinera compran donetes XDDDD
NGC escribió: Sigui cap d'any, sigui fi de setmana, estigui al poble del costat, estigui al quinto conyo sempre acabo a les tantes en una gasolinera compran donetes XDDDD

Sempre fent amics a tot arreu, NGC? [qmparto]

A veure quina es la primera persona a ser apuntada al llistat de gent de parla catalana ^-^

Per cert. Bon any a tots i tal... [ginyo]

Un saludo
DiGiJoS escribió:
Sempre fent amics a tot arreu, NGC? [qmparto]

ein? ein?

DiGiJoS escribió:
A veure quina es la primera persona a ser apuntada al llistat de gent de parla catalana ^-^

Hes beritat hes vençinera y no gasolinera.... [fumeta]
NGC escribió:
ein? ein?

Hes beritat hes vençinera y no gasolinera.... [fumeta]

Ho dic per l'anunci dels donetes i el seu lema...

L'altre frase no era per tu, era en general. Per que em cites a mi per corregir una falta teva i, a mes, fas altres moltes de mes groses? (si jo faig mes faltes que tots els catalans junts :/)

Un saludo
NO hi havia caigut amb l'anunci dels donetes XDD ultimament quasi no veig la tele.

Serjj, l'stroh aket que fa?, pk sempre he sentit que era molt fort i que amb no res ja portaves un pet impresionant, quants graus te??
Es més bestia l'absenta, no? apart de que te afectes alucinogens
stroh n'hi ha de varis graus, el mes bestia crec que es el de 80º

absenta de veritat no n'hi ha als bars, al menys legalment, normalment es un simple licor fort.
l'estroh q es veu es el de 80º, de mes petita graduacio es per a nens...

l'absenta no la tasto als bars que com be han dit son licors normalment d'absenta. Si en prenc es comprant-la a bodgues, i normalment agafo les que tenen més tujones (el que dona l'efecte psicotròpic a la beguda), que normalment porten graduacions mitjanes o baixes dins el mon de l'absenta (60º - 70º)

Salut [beer]

EDIT: l'estroh el q et fa es q et mata per dins...xD

tothom que conec el primer xupito sempre els sembla fastigos, i no volen prendre més, pero al 2on o 3er (no el mateix dia, x lamor de deu, al cap duna setmana o dos xD) ja no es poden desenganxar, es un vici, a m´ñes de que tespabila que no veas, xDDD
juass io abans frequentava a un bar que feia chupitos axi wapos i hiha via un stroh 80º pero mai em vai atrevir a probarlo. Per desgracia i per problemes callejeros el van chapar.

Absenta sí que he probat algun cop i mare meva, fot un bon casteñot..

PD: Odio la depre-posttaja :-(
Bon any nou colla d'alcoholics, que no parleu de res mes...

Avui un colega ha anat a esquiar a Baqueira i s'ha trobat al zaplana esquiant, es veu que l'ha perseguit per tota l'estacio dient-li "hijo de puta" "vete a esquiar a tu pais" [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] el zaplana anava amb dos seguratas i el que anava amb el colega aquest s'anava possant les mans al cap, pensant que els detindrien [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] la gent del voltant flipant [beer] [beer]
keops escribió:Avui un colega ha anat a esquiar a Baqueira i s'ha trobat al zaplana esquiant, es veu que l'ha perseguit per tota l'estacio dient-li "hijo de puta" "vete a esquiar a tu pais"

Jajaja, el teu colega esta una mica boig, no? Pero m'hauria agradat veure la cara del Zaplana. Jo l'hagues empentat per qualsevol precipici [666]
Molt bona KEOPS aquesta, felicita al teu amci de part meva. Al menys hi ha algú de profit que no es dedica a anar borratxo.

Que voleu fer si tots aneu borratxos ? poca cosa fareu a part d'escriure per aquí [toctoc]

Així que res BON ANY NOU A TOTS !!!!!
Acabo de ver la peli del corbacho de "Tapas" la recomiendo ta bastante bien.

Keops te mueves por cículos muy peligrosos, de gente volá.
a mi tambe m'hagues agradat veurel [sati] i ja no et dic a l'acebes o al del bigoti [qmparto] [qmparto] els hi diria de tot [jaja]

Ruxii t'has pillat el CoD2?? jo ahir i porto un vici :)

morr jo estic retitat ja, de fet al xaval aquest fa bastant temps que no el veig pero estaba parlant amb un colega pel live i just la trucat per expricarli.
Com l'any passat,os dessitjo un bon any 2006,paisans.
Bones, jo acabo d'arribar també, increible Razzmatazz [toctoc] fins a les 8 donant guerra [looco], llàstima que no hi havia barra lliure [qmparto][qmparto]. Increible el bon ambient que hi havia.
I també increible la gent taja sobant o que no s'aguantava al metro xDD la gent de ciutat no sabeu beure [poraki]
keops escribió:Ruxii t'has pillat el CoD2?? jo ahir i porto un vici :)

Me'l han deixat, però ja l'hauré de tornar perquè un colega estava esperant el cable VGA de Joytech i ja li ha arribat.

És increible si si si.

Jo no crec que mel compri, ja que el online és lamentable, llavors per passarme el single, doncs quan ell se'l passi li dirè que mel deixi i vinga.
keops escribió:Bon any nou colla d'alcoholics, que no parleu de res mes...

Avui un colega ha anat a esquiar a Baqueira i s'ha trobat al zaplana esquiant, es veu que l'ha perseguit per tota l'estacio dient-li "hijo de puta" "vete a esquiar a tu pais" [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] el zaplana anava amb dos seguratas i el que anava amb el colega aquest s'anava possant les mans al cap, pensant que els detindrien [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] la gent del voltant flipant [beer] [beer]

Per aixó portava a dos orangutans, jo crec que tampoc hagués aguantat el fet de dir-l'hi alguna bajanada amb aquest... bé millor no ficar cap calificatiu, perque ja es veu el que és.
Si todo sale bien espero no spa.. esto postear en 20 días.

Sort als exàmens.
io speru no deixar de ferho.. Igualment no puc star tot el dia studiant..
Desde cap dañ que portu un costipat a sobre..casi no he studiat re akets dies..a vere si ia mhi poso..
Molt sort a tots els que hem de "patir" els examens aquest mes

Jo espero acabar les practiques algún dia d'aquests i poder a començar a estudiar.
La putada es que una semana abans dels examens tinc classe [agggtt], però crec que no em veuran gaire pel.....

Un salut

PD: Si algú es expert en mètodes abstractes de càlcul que m'avisi, que li fare unes quantes preguntes [+risas] [+risas]
drak3r escribió:jo soc catalaaaaa
Benvingut! Per cert don ets?
holaa, bueno soc d'un poble: caldes de montbui, no se si te sonara xD (provincia barcelona)
holaa, wenu soc de caldes de montbui no se si ho coneixeras xDD (provincia barcelona)
balnearis roolz, jo he estat alla molt...molen les termes romanes...encara q fot de temps milq no passo per alla...

Salut [beer]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
drak3r escribió:holaa, wenu soc de caldes de montbui no se si ho coneixeras xDD (provincia barcelona)

Cony XD del poble d'en Dyango [boing]

Aki al costat de casa meva (kuatre curvetes i ja esta XD )
Una pregunta ja de pas XD és molt cara la vivenda a Caldes?
estic pensant en canviar de lloc de residencia (he guanyat unes opos i estic considerant alguna cosa relativament aprop de sabadell i que hi hagi plaça, cosa q passa amb Caldes )
Els que tingueu examens i sigueu de la upc heu de ser positius i veure les tres semanes de vacances un cop acabats els examens....... kines ganes que tinc d'acabar l'ultim examen....
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511