Catalans aixakeuvus xD (#9)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Je el que tinc en ganes de matar algun que altre professor. [+furioso]

[bye] XD
NGC escribió: i veure les tres semanes de vacances un cop acabats els examens.......
3 setmanes de vacances?? [mad] [mad] Juee io nomes acabar els xamens a tornar a clase atre cop.. :_(
kurras escribió: 3 setmanes de vacances?? [mad] [mad] Juee io nomes acabar els xamens a tornar a clase atre cop.. :_(

I jo ja els he acabat abans de Nadal, que a la merda Pompeu els fan per trimestres [enfa]

Molta sort a tots i ¿totes?, tornaré a passar pel fil d'aquí a 2 anys més XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
crec k t has ekivocat de fil [jaja]
akest es el dels borratxos catalans (i tots esperant k entri una dona a postejar[babas] , aixi k ja has begut oli [mad] )

:p

pd. jo tinc el primer dilluns i kina mandra k fa posar-se a estudiar a la meva edat pffffffffff
kurras escribió: 3 setmanes de vacances?? [mad] [mad] Juee io nomes acabar els xamens a tornar a clase atre cop.. :_(

A Girona som uns desgraciats tots [reojillo], començar classes el 12 de setembre, fem una setmana de pont? EL RECUPEREM AL GENER, amb dos dies de propina i tot. Els altres tenen vacances després d'acabar els examens? Nosaltres sovint acabar divendres i començar dilluns. Segona convocatòria? Si, els collons, dues setmanes més tard i aquest any ni setmana de festa entremig per descansar. [lapota]
sip, aket any ens han puteao força. Axo de tenir 3 dies entre convocatories es salvatge.. [buuuaaaa]
Lu dakesta semana de Gener m'ho pendre com més dies per studiar, ia que em vuran poc el pèl a classe.. xD

PD: Ha aparegut una noiaaa [tomaaa]
kurras escribió:sip, aket any ens han puteao força. Axo de tenir 3 dies entre convocatories es salvatge.. [buuuaaaa]
Lu dakesta semana de Gener m'ho pendre com més dies per studiar, ia que em vuran poc el pèl a classe.. xD

Nosaltres fem repàs només aquesta setmana... bé, repàs i entregar munts de pràctiques ¬_¬
eTc_84 escribió:Nosaltres fem repàs només aquesta setmana... bé, repàs i entregar munts de pràctiques ¬_¬
nosatres les que son quadrimestrals tambe, perque ia fa cachu que hem acabat el temari, pero les que son anuals no..venga palante.. [snif]
Que divertit que era ser estudiant, pagaria per estudiar només i així estar tot l'any de vacances [+risas]
hola a todos bueno decir q yo naci en barcelona me crie hasta los 18 años y ahora vivo en almeria y bueno hablo español porque en pueblos como sant boi,gava,cornella..por decir asi esta colonizado de andaluces,extremeños... como mis padres y bueno y hablo el español mi novia el ctalan porque es de familia catalana para q vean q no tengo odio a la gente

a una cosa si le tengo odio.
catalunya si se independizara los pisos van a bajar de precio?
las ett van a desaparecer?
en q va a mejorar catalunya en simple nombre?
carlos rovira es maño q hace ese tio hablando de catalunya?

pd vivo en almeria porque en bcn pagaba de alquiler una pasta y el trabajo por ett es una miera ya q
si no la chupas bien en el curro no hay futuro
manporrero escribió:a una cosa si le tengo odio.

Mira, jo personalment tot el que comentes hem preocupa, menys lo del Carod (que no Carlos [+risas] ) que es pot sentir tant català o més que un altre tot i no nèixer a catalunya, la meva avia per exemple va venir asl 2 anys d'andalusia, i se sent més catalana que ningú.

La resta, si hem poden preocupar, pero sincerament, primer hem preocupa la independéncia, i un cop siguem independents, ja podrem treballar tranquils i amb llibertat per poder arreglar tots aquests problemes que comentes.
treballar tranquils?jajajajjajajaja

perdona los q trabajan son los politicos no nosotros nos limitamos a mirar solo miramos

catalunya si de independizara solo seria una mejora bajo nombre catalan pero en el
trabajo vivienda etc..seria lo mismo
espanya cuando entro a formar parte de europa la cago en el euro esta el ejemplo.

en almeria que es la mierda mas grande de espanya te puedo decir q se trabaja en los almacenes de fruta 14 horas al dia de lunes a sabados y ganas 5 euros la hora.

los pisos valen los 25 millones de pesetas el mas barato
lo que quiero decir q toda españa esta mas o menos igual
el rico enriqueze y el pobre se jode en catalunya y en almeria

españa tuvo la culpa de entrar en europa y la pago toda espanya
españa es el culo de europa en fin estamos quemados y queremos ver la luz con la idependencia pero ya digo q solo mejora el nombre no en salud salu2

pd otra cosa la politica que hay en españa el pan de tu hijo para el vecino
y en cataluña mas de lo mismo no hay pobres todos somos ricos y yo en almeria venga yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a la mierda españa entera y toda catalunya y el hilo es para crear
comrontacion......en barcelona q no se compone de centro hablo de gava viladecans sant boi cornella sant joan despi el 80%habla español
aqui el 80%catalan ni q fuera el cole jajajjajaja anda ya
y carod rovira solo jode la imagen de catalunya
el es catalan por interes como lo fue figo todo es dinero te lo dice
un catalan q vive en almeria por ver la realidad esta hay fuera vente a vivir a almeria y veras lo q hay aqui tambien
y pronto me voy a vivir a escocia
la gente no se manifiesta por las calles como antes hoy nos hemos acomodado a ver lo todo de fuera
y q se solucione
cuando se implanto las temporales fuimos cuatro gatos a manifestarnos en sant boi era una verguenza..........
hoy por hoy en bcn el q tiene pasta se idependiza de los viejos
con ayuda de ellos o de la parienta...
y el q no vive con ellos eso es lo q veo en amigos y en propias carne q me tuve q marchar
Parlar català es crear confrontacio? poster que revisis les teves idees pq vas molt perdut.
Nostaltres no critiquem ningu que entri al fil parlant castellà, tu si pq tots parlem català, el que intenta crear conforntació ets tu que no deixes de ser un amargat que te ganes d inflar les pilotes als demes.
Nenita escribió:Molta sort a tots i ¿totes?, tornaré a passar pel fil d'aquí a 2 anys més XD

Nuuuu, queda't i participa una mica més que necessitem noies guapes en aquest fil, en tzare no dóna la talla XD.

manporrero escribió:a una cosa si le tengo odio.

Benvingut manporrero [oki].

El pisos no baixarien de preu, potser fins i pujarien, junt amb els salaris, si l'economia millorés. A no ser que algú descobrís la fòrumla màgica per a fer-los baixar, però això ja és una altre història.

Les ETT espero que no desapareguéssin, compleixen una funció important.

Carod és tan català com qualsevol que visqui a Catalunya.

EDiTO: llençar merda sí que és crear confrontació.
mi novia habla catalan con sus padres abuelos etc es catalana catalana y
mas catalan por ideologia soy mas q quizas tu LUCHE POR QUEDARME EN CATALUNYA FUI A MANIFESTACIONES CONTRA LAS ETT.....PERO por politica y carod no me rigo y ser catalan no es hablar solo catalan es defender tu tierra y catalunya esta perdida como espanya se independize o no y decir q las etts son buenas para mi son una verguenza nose y lanzo la verdad los agraciados se rien y los desgraciados lloran con mierdas como las q digo desde almeria españa te lo dice un catalan y no es ninguna historia la vida de cataluña q se compne enTRE OTRAS COSAS de
trabajo y vivienda, escaparates,tiendas
tenemos muchas lo q no se puede disfrutar por el salario y por la hipoteca de algunos millones y millones de personas
cuando se idempendize de españa haber si rebajan las hipotecas...
Y COMO DICEN CUANDO EL ESPAÑOL O EL CATALAN CANTA ESTA JODIO O POCO LE FALTA YO NO PRESUMO DE IDIOMA HABLO DE LO Q HAY ME LEVANTO Y LO DIGO Y SEGUIR CON VUESTRAS CHARLAS QUE YO LLEGAN A NINGUN LADO
MENUDO HILO LEVANTAROS CATALANES Y SE HABLA SOLO DE MIERDAS DEL COLEGIO....... SOLO HABLAN CUATRO PIJOS CATALANES CON NADA DE MISERIA Y ENCIMA LA NECESIDAD
ES MEJORAR LA VIDA DE CATALUÑA Y ENCIMA DICEN Q ESOTRA HISTORIA ME VOY ADIOS
Saluda a càmara!
*click*

Imagen
ei, gràcies per marxar de catalunya :D
manporrero escribió:MENUDO HILO LEVANTAROS CATALANES Y SE HABLA SOLO DE MIERDAS DEL COLEGIO....... SOLO HABLAN CUATRO PIJOS CATALANES CON NADA DE MISERIA Y ENCIMA LA NECESIDAD
ES MEJORAR LA VIDA DE CATALUÑA Y ENCIMA DICEN Q ESOTRA HISTORIA ME VOY ADIOS

Si chaval si.... todos los que hablamos aki somos unos pijos con nada de miseria......
La proxima vegada si escrius almenys escriu be, amb comes, sense fe salts de linia sense sentit,.... i escribint algo sensat.

S'et veu el plumero i has entrat aki nomes per liarla, aki parlem del que ens surti dels cullons en un ambient amigable, i si pk parlem de estudis, de la universitat, examens ... et sembla que som uns pijos vas ven encaminat eh......
desgraciado eres tu por quedartelo q hace decrecer la cultura o agraciado por tener dinero o un buen trabajo

y bueno yo hablo de lo q me sale de los cojones soys cuatro payasos de catalan de cole menos alguno q se salva y lo unico q hace el hilo q se nos coja odio como catalan q soy viviendo en españa eso digo y hablar en catalan no es ninguna falta pero como comienza el hilo da pen.el primer comentario ya lo dice
y mi gramatica si da pena,mas pena me da tu persona
Q SABREIS Q ES LA VIDA
manporrero escribió:hijo de la mil putas y un solo padre

Collons, és el primer cop que veig aquesta frase. Normalment es diu al revés, té més sentit.

Per part meva has perdut la presumció d'innocència, Sr Troll. DFTT.
en catalunya hay tanto semen diferente como razas diferente catalunya independiente es como raza diferentes y nacionalidades diferentes donde esta la mejora en el nombre solo cuidan los tontos la estetica el de los mil padres es porque es un egendro producto de una puta
[qmparto][qmparto][qmparto]Que bó! [qmparto][qmparto][qmparto]

On estan els inferns quan els necesites :D quins records quan encara estaben vius :D

Flamewars JA!
Semblea que hagis descobert america, ens insultes sense saber ni qui som ni de que fem, ni les notres idees.
A més et llegeixes les 4 ultimes pagines i ja saps del que parlem, aqui es parla de tot .
La teva manera de lluitar per quedarte a catalunya es manifestarte contra les ETT? que esperes que per cremar 4 conainers en donguem un premi a català del any?

a la mierda españa entera y toda catalunya y el hilo es para crear comrontacion......en barcelona q no se compone de centro hablo de gava viladecans sant boi cornella sant joan despi el 80%habla español

jo veig que critiques que parlem catala encara que ara diguis que no, no deixes de ser un hipocrita que l'unic que critiques dels rics es que no ets un d'ells, si fossis ric series de la pitjor mena.
Parlem català pq es la nostra manera habitual d'expressarnos, no reivindiquem res amb aixo, es una manera mes de comunicarse encara que un punki de postal com tu vegi politica per tot arreu i sigui incapaç de veure que els porcentatges de castellanoparlants sels a tret de la maniga, simplement pel fet de que el teu entron fos castellnoparlant, si hagues de donar jo les estadistiques serien al reves, pero soc concient de que no es la realitat i no reivindico res per parlar en catala, com pot passar al teu entorn, es la meva manera d'experssarme.

I jo soc perfectament concient del probelma de la viviendaa, de fet em posa de mala llet que a l'enquesta aquesta del CIS surti en cuarta posicio, patetic que el terrorisme estigui per sobre cuan es un fet puntual, si fos per mi les primeres vivendes serien totes construides per l'estat i les segones vivendes que es barallin els mafiosos/especuladors per elles si volen.

Si vols podem discutir cualsevol tema, pero esclar ets un punki de postal i com tots no sap ni el que defensa pq un punki per definicio es un hipocrita y amb els 2 posts que has escrit ja s'ha demostrat. Començant per parlar catala no es igual a ser independestista, com sembla que no entens.
yo lo q critico es el comienzo del hilo hacia los anadaluces y no quiero ningun premio solo decir q cuando uno esta jodido salta a la escena

y bueno si el hilo es hablar del cole me voy colegialas y sigan con sus clase de catalan y bueno el hilo este no esta en catalunya aunque si en catalan lo cual es de respetar, pero el comienzo de
el hilo va dirigiso al odio hacia la gente de fuera como los anadaluces..
y lo q vivimos fuera akarreamos VUESTRA MIERDA.
mm on està el famós fil d'Andalusos i on está el nostre? [poraki]
Pobre ignorant, no sap que aquest fil va iniciarse fa almenys 3 o 4 anys, quan ell encara utilitzava biberó.
Veiem que fa la direcció amb ell, si es pot afegir allò de les mil putas a la llista d'expressions 'acceptades', com nazi, nazionalistas, nazionalismos i companyia.
manporrero escribió:yo lo q critico es el comienzo del hilo hacia los anadaluces y no quiero ningun premio solo decir q cuando uno esta jodido salta a la escena

y bueno si el hilo es hablar del cole me voy colegialas y sigan con sus clase de catalan

Que tens un trauma amb els coles?? Pk es? pk t'han fotut fora d'uns quants??

El comienzo del hilo no ataca para nada a los andaluces, todo es fruto de tu imaginacion.

AlejoI te invoco!!!!
si para algunos fue una alegria q me fuera de catalunya
por no hablar catalan si es ser de nazis.....
manporrero escribió:yo lo q critico es el comienzo del hilo hacia los anadaluces y no quiero ningun premio solo decir q cuando uno esta jodido salta a la escena

y bueno si el hilo es hablar del cole me voy colegialas y sigan con sus clase de catalan y bueno el hilo este no esta en catalunya aunque si en catalan lo cual es de respetar, pero el comienzo de
el hilo va dirigiso al odio hacia la gente de fuera como los anadaluces..
y lo q vivimos fuera akarreamos VUESTRA MIERDA.

t'haig de traduir el inici del fil pq no vas acabar el cole i per aixo no trobes una feina digne?
Al inici del fil simplement diu que els andalusos han fet el seu fil i han donat la idea de crear el nostre tambe, huy quina manera de ficarse amb els andalusos, petit ignorant no m'extranya que ho odiis tot si ets incapaç de veurei mes enlla del odi.
ok el q tiene buenos estudios tiene buen trabajo
jajajajaaj acuestate con espinete y hazle una gallarda
y cuando se corra tomatela q es leche creetelo
y pd con cuatro ciberpajeros tontos hablando del cole y reventadose los granos no hablo mas di mi opinion
y solo m criticas de escritura......
mi post en castellano como bien a catalunya hizo ver a españa q no somos ricos almenos yo en este hilo y emigramos por no ser catalunya un paraiso y seguir habalndo de las tablas q os meteis por culo os multiplicais por raices cuadradas y el resultado es q soy simple mierda arraigada a papas a ver si se os va el acne pajilleros cibernautas hablando de chorradas paso de ciberpajeros hablando de catalaunya
y lo mejor q luego participan en otro apartado en castellano q remedio andaaaaaaaaa tontos
A veure si es segueix el mateix criteri que es va seguir amb Gotham28...
No poseu mes llenya al foc, ja esta reportat, que els moderadors actuin en consequencia..
manporrero escribió:ok el q tiene buenos estudios tiene buen trabajo
jajajajaaj acuestate con espinete y hazle una gallarda
y cuando se corra tomatela q es leche creetelo
y pd con cuatro ciberpajeros tontos hablando del cole y reventadose los granos no hablo mas di mi opinion
y solo haceis criticas de escritura......
mi post en castellano como bien a catalunya hizo ver a españa q no somos ricos y emigramos por no ser catalunya un paraiso y seguir habalndo de las tablas q os meteis por culo os multiplicais por raices cuadradas y el resultado das penas a ver si se os va el acne pajilleros cibernautas hablando de chorradas

ja no criquiques que ens fiquem amb els andalusos? , la teva ment ha estat capaç de veure que has comes un error? ets com els politics que no accepten els seus errors i se'n van per la tangent XD

El que dona mala fama als catalans no es en Carod, es gent com tu , que va dient mentides dels catalans arreu , a quants andalusos has dit que aqui ens ficabem amb ells? i segur que ara que has vist que hera un error teu no els has informat. Aixo es el que ens dona mala fama.

i es clar quant et quedes sense arguments, doncs a insultar, quina vida més trista que tens. Si et penses que anant a escocia ho solucionaras ho portes clar, de pasar a odiar als catalans- espanyols tambe odiaras als escocesos, anglesos i esclar a europa, lo millor que pots fer es anar a cuba o alguna dictadura comunista estas fet per viure alli.

Pd: jo no estic a classe, parlo en catala tota la vida amb tota la gent del meu entron, es increible que un que ha viscut aqui no pugui entendre aixo.
tu no has estado en sant boi viladecans......y si tu hablas el catalan me parece bien mi novia con sus padres lo habla porke lo es.....y de aqui muchos q hablan el catalan son luego de los q hablan en español y son peores q lo mismos catalanes por eso dije lo de carod en el comentario de los andaluces meti la pata
el hilo no dice nada e hablar en catalan o el español yo lanze lo mio y se picaron los cuatro pajero..
Amb lo senzill que és ignorar al troll.. fins que el banegin [sati]

i ja que hi som..
Visca el Barça i Visca Catalunya Lliure!
manporrero escribió:libertad de expression

insultar no forma part de la llibertat d'expressio

tu no has estado en sant boi viladecans......y si tu hablas el catalan me parece bien mi novia con sus padres lo habla porke lo es.....y de aqui muchos q hablan el catalan son luego de los q hablan en español y son peores q lo mismos catalanes por eso dije lo de carod en el comentario de los andaluces meti la pata el hilo no dice nada e hablar en catalan o el español yo lanze lo mio y se picaron los cuatro pajero..

diguem qui t'ha criticat per parlar castella, NINGU
Et critiquem pq no pares d'insultar i dir mentides.
mas troll q tu pajero con granos niño de papa dandotelas de hip hopero mas facha q nadie lliure de q?
de impuestos jajajajajaj?
vamos bien

la verdad ofende
manporrero escribió:libertad de expression

Ai si pobret ara, que no el deixaran parlar...

Escolta'm be, aqui tothom es benvingut i pot parlar del que vulgui... ara bé, la teva llibertat d'expressió acaba quan la fas servir per tocar els collons i insultar al personal.

Et desitjo una estada MOLT curta eol.

Fins mai
Jo només et dire una cosa manporrero, l'odi que tenen molts espanyols als catalans és degut a la seva inculutra y a res més, que d'això malauradament en va sobrada Espanya.

Si només falta que els hi diguin 4 coses els de la COPE, el Zaplana, el Rajoy i el Fraga i s'ho creuen tot i vinga contra els catalans que són molt dolents i volen eliminar Espanya, ....

Això és el que passa o sigui que fest-ho mirar.
Bueno dije que no postearía pero estaba un poco aburrido de estudiar cosas y no enterarme y he visto la "interesante" conversación de este hilo.

Señor manporrero, sólo le doy la razón en dos cosas. 1.- Barcelona es castellanoparlante en un porcentaje escandaloso ( por muchas políticas fascistas que la generalitat quiera imponer) y 2.- Ciertamente los catalanoparlantes suelen ser de clase media, clase media-alta, clase alta, no así los castellanoparlantes. Por otro lado y aunque parezca cruel, dentro de los castellanoparlantes se atisba una gran diferencia entre los andaluces/extremeños, y los gallegos/leoneses/aragoneses etc... Esto no lo puedo demostrar, pero mi experiencia me dice que es así.

Tengo la sensación de que usted es una jenny i/o un jonathan, que tú única pasión en la vida es levantar cajas y conducir la moto ( como mi hermano), y te ríes de la gente que va a la universidad. Pues muy bien, sigue así, a mí me da igual, pero no sé tú, a mi me gusta cobrar pasta sin romperme la espalda, me gusta estar en un círculo de gente con la que pueda hablar de más temas que el motor y gran hermano, y me gusta tener una novia con la que no sólo sea follar (aunque dicho sea de paso por una temporada no me importaría).
yo deseo q cuando particpes y por respeto a cuando me respondas/ais lo hagais en es español estamos en españa es un foro español con contenido español y solo dije lo q opino si me ofenden ofendo y si me repondes en catalan empiezar a radicalizar con el idioma a todos los andaluces....y pd participar en
el lenguaje q querais el foro esta en españo a10 en catalan adios en español

pd es una falta de respeto q te escribra o hable en español y me contestes en catalan en un foro español mis respuestas anteriores dejan claro mi lenguaje
Atenció! Atenció! Han robat la compta a en morr!
Deu haver anat a algun ciber i s'ha deixat la sessió oberta!

XDXDXD

Això és més entretingut que estudiar IED.. bé bé, continuem spamejant!
Oye etc, yo no soy así, me expreso con claridad, sin tantas faltas, en minúsculas, aportando temas mínimamente interesantes, y sin soltar tantas tonterías.

PD: Por otro lado el pobre chabal aún no se ha dado cuenta que vosotros sóis unos talibanes catalanes.
PD2: Yo también tendría que estar estudiando, manporrero ( ¿vas fumado?) no comprendo tú problema, si has estado en cataluña entenderás el catalán, no veo que problema tienes.

-----------------Notice, Etc_84 REMONTA POSICIONES------------------------

seerj 23
kurras 21
eTc_84 21

-----------------------------------------------------------------------------------------

Seerj no hi fica cullerada.
morr escribió:Oye etc, yo no soy así, me expreso con claridad, sin tantas faltas, en minúsculas, aportando temas mínimamente interesantes, y sin soltar tantas tonterías.

PD: Por otro lado el pobre chabal aún no se ha dado cuenta que vosotros sóis unos talibanes catalanes.

Coi... jo que ja t'havia imaginat veient un partit pel PPV al sofà de casa! [Ooooo] [Ooooo]
Bé, de passada al troll se li ha de presentar l'skin-mascota de la secta de Catalans, ja l'has vist! [sati]

Edit: Per cert, morr, la web que tens al perfil no xuta... és només per fatxes o què? [poraki]
manporrero escribió:yo deseo q cuando particpes y por respeto a cuando me respondas/ais lo hagais en es español estamos en españa es un foro español con contenido español y solo dije lo q opino si me ofenden ofendo y si me repondes en catalan empiezar a radicalizar con el idioma a todos los andaluces....y pd participar en

Quin respecte demanes tu ? el que tu has portat ? si hi ha un fil de parla catalana eprqué t'hem de parlar en català si a més a més l'entens ?

Va home va prou de mentides.

Per cert morr, quan dius això dels feixisme de la Generalitat hem morrrr de riure.
manporrero escribió:yo deseo q cuando particpes y por respeto a cuando me respondas/ais lo hagais en es español estamos en españa es un foro español con contenido español y solo dije lo q opino si me ofenden ofendo y si me repondes en catalan empiezar a radicalizar con el idioma a todos los andaluces....y pd participar en

pd es una falta de respeto q te escribra o hable en español y me contestes en catalan en un foro español mis respuestas anteriores dejan claro mi lenguaje

El foro, ni la web son teves per sort. La web esta allotjada a california osigui que tos a parlar en angles!!!
cuando te independizes de papa y tengas pa costo me llamas
mientras no tienes problemas pijo
Nose quin respecte demanes si nomes vens aqui a insultar els altres...
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611