Semblea que hagis descobert america, ens insultes sense saber ni qui som ni de que fem, ni les notres idees.
A més et llegeixes les 4 ultimes pagines i ja saps del que parlem, aqui es parla de tot .
La teva manera de lluitar per quedarte a catalunya es manifestarte contra les ETT? que esperes que per cremar 4 conainers en donguem un premi a català del any?
a la mierda españa entera y toda catalunya y el hilo es para crear comrontacion......en barcelona q no se compone de centro hablo de gava viladecans sant boi cornella sant joan despi el 80%habla español
jo veig que critiques que parlem catala encara que ara diguis que no, no deixes de ser un hipocrita que l'unic que critiques dels rics es que no ets un d'ells, si fossis ric series de la pitjor mena.
Parlem català pq es la nostra manera habitual d'expressarnos, no reivindiquem res amb aixo, es una manera mes de comunicarse encara que un punki de postal com tu vegi politica per tot arreu i sigui incapaç de veure que els porcentatges de castellanoparlants sels a tret de la maniga, simplement pel fet de que el teu entron fos castellnoparlant, si hagues de donar jo les estadistiques serien al reves, pero soc concient de que no es la realitat i no reivindico res per parlar en catala, com pot passar al teu entorn, es la meva manera d'experssarme.
I jo soc perfectament concient del probelma de la viviendaa, de fet em posa de mala llet que a l'enquesta aquesta del CIS surti en cuarta posicio, patetic que el terrorisme estigui per sobre cuan es un fet puntual, si fos per mi les primeres vivendes serien totes construides per l'estat i les segones vivendes que es barallin els mafiosos/especuladors per elles si volen.
Si vols podem discutir cualsevol tema, pero esclar ets un punki de postal i com tots no sap ni el que defensa pq un punki per definicio es un hipocrita y amb els 2 posts que has escrit ja s'ha demostrat. Començant per parlar catala no es igual a ser independestista, com sembla que no entens.