Un altre que s'apunta a la llista, desde Balaguer capital de La Noguera, escric poc ultimament però aquest fil ha estat una bonica sorpresa, que duri!!!!!
Ei ei ei artistes, que en cap moment dic que l'haurien de tancar no fotem! Lo que vull dir es que aqui dins hi ha gent de tot tipus i segur que a més d'un al vere lo fil l'hi agafe mal de panxa. Els que porteu mes de 4 dies no m'ho podeu negar pas.
I aixo de que els que no son catalans no l'entenen es discutible, crec que tothom ficant una mica d'atenció el pot entendre relativament be sempre que no es 'cerquin paraules quelcom tiquismiquis' .
Be, a gaudir-ne de lo que tenim.
Bon Sant Esteve! (lo Nadal se m'ha passat ).
PD: Aprofito per fer una pregunta; us enrecordeu de l'anunci de amena en que una bestiada de gent fa un castell la mar de majo? La cançó se m'ha empegat molt i m'agradarie saber de qui es (suposo que deu ser bastant vella). Si algú sap doncs ja dirà.
Salut chiquets! (on son les chiquetes EOLianes catalanes?? )
PD: Aprofito per fer una pregunta; us enrecordeu de l'anunci de amena en que una bestiada de gent fa un castell la mar de majo? La cançó se m'ha empegat molt i m'agradarie saber de qui es (suposo que deu ser bastant vella). Si algú sap doncs ja dirà. ...
Una que diu: tots al tren ... ? Si és aquesta, jo vaig obrir un fil per a preguntar-ho però ningú em va sapiguer dir el nom del grup, si era d'algun grup clar.
Bones festes eolians.
oskitar
·
3.875 mensajes desde nov 2003 en Ciutadà Espanyol (BCN)
quelcom escribió:Un fòrum paral.lel? Uis me semble que això ja es demanar massa la veritat, se'ns tirarien el coll. El que m'extranye es que aquest fil encara estigui obert.
He estat revisant una petita polèmica que va haver-hi fa una mica de temps respecte aquest fil (que no enllaço per a que no es refloti), i crec que si vam poder superar-la som capaços de tot.
quelcom escribió:PD: Aprofito per fer una pregunta; us enrecordeu de l'anunci de amena en que una bestiada de gent fa un castell la mar de majo? La cançó se m'ha empegat molt i m'agradarie saber de qui es (suposo que deu ser bastant vella). Si algú sap doncs ja dirà.
No n'estic segur, però em sembla que la cançó que dius està feta per l'anunci i prou. Vull dir que no és de cap grup en especial i no deu estar editada, saps? Però ja dic que em sembla... De fet, m'agradaría equivocar-me, perque a mi m'agrada molt i també vull tenir-la.
quelcom escribió:Iep nens, d'aqui mitja horeta juga la nostra selecció un partidet amistos a futbol, contra una Argentina un pel descafeinada pero ves que hi farem
Apa, cap a la victoria ara i sempre // * \\
3 - 0 ???!!!
Akest any, em sembla k la nostra selecció... no fara gaire res de bó...
El pitjor partit de la selecció que he vist mai, em sembla que ni Brasil ens havia apretat tant. I l'ambient, tot i que molt festiu, no ha arrivat al nivell dels últims partits que recordi . Però ja veureu que un dia o altre ens venjarem d'aquests argentins .
Digijos, en Gaara_sama, es de Montjuic - Girona, es k sembla k no sap ni a on viu aket noi...xD Es amic meu de tota la vida, x axo u se...jejeje
Vinga, dew!
Salut i llibertat amics!
Pirri91 escribió:Digijos, en Gaara_sama, es de Montjuic - Girona, es k sembla k no sap ni a on viu aket noi...xD Es amic meu de tota la vida, x axo u se...jejeje Vinga, dew! Salut i llibertat amics!